Rygtebørsen 2018/19

6 år 4 måneder siden #157 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg tror ikke på at han kommer. Med afstand det største talent i verden, allerede en klassespiller og vigtig profil som kun 19-årig, og fransk og tilmed født i Paris. Der er vel 0 % chance for at PSG vil sælge ham, medmindre de kommer i alvorlige problemer med FFP.

Hvad er det for nogle rygter med Monaco?
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #158 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19
Tro kan flytte bjerge. Men selv hvis vi alle tror på det, så flytter vi ikke Mbappe, desværre.

6 år 4 måneder siden #159 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen 2018/19
Perez afventer VM, som altid. Og så snupper han den største stjerne derfra, som er på alles læber!

—-> Kylian Mbappe
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madrid777

6 år 4 måneder siden #160 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19

nono skrev: Har i set rygterne om Neymar og Alves’ mobning af Mbappe?

www.google.dk/amp/s/en.onefootball.com/n...ked-by-bullying/amp/

Det virker som om der er kød på. Dels fordi sammenligningen med Donatello er god og dels fordi der er “beviser” direkte på twitter med pranks fra hhv Alves og Thiago Silva. Derudover har både Mbappes far og mor væres offentligt ude og lufte forargelse over, at deres søn mobbes i PSG.

Jeg tror sgu at Mbappe er Real spiller inden længe. Mon ikke Monaco-rygterne holder stik?

Hvor er det klamt, at Alves har skrevet det på twitter... at mobbe en hold kammerat med hvordan han ser ud... hvis det passer, at det ikke bare er en engangsting på twitter, men noget både alves (ikke overraskende at han gør det) og neymar gør dagligt i omklædningsrummet, så er det virkelig ulækkert.

Det vil bare være med til at understrege, hvorfor jeg ikke kunne tænke mig Neymar til klubben - vi skal have en der kan være med til at skabe sammenhold i omklædningsrummet, ikke splitte det.

Edit:

Efter at have siddet og kigget på nettet, kan jeg se at det er noget de vedholdende har gjort gennem lang tid, og det er tydeligt fra eksempelvis den her video, at han ikke synes det er sjovt.

www.marca.com/en/football/international-...5fdea432d8b45de.html
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Dragam.

6 år 4 måneder siden #161 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen 2018/19

Lukita skrev: Jeg tror ikke på at han kommer. Med afstand det største talent i verden, allerede en klassespiller og vigtig profil som kun 19-årig, og fransk og tilmed født i Paris. Der er vel 0 % chance for at PSG vil sælge ham, medmindre de kommer i alvorlige problemer med FFP.

Han er fortsat ejet af Monaco.

Psg “købte” han på en lejeaftale for at omgå FFP med en købsoption. Den option er dog ikke fem potter pis værd, hvis Mbappe ikke er interesseret i et permanent skifte. Derfor er Real Madrids forhandlinger med Monaco super interessante...
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

6 år 4 måneder siden #162 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen 2018/19

Steen skrev: Drømmescenariet (hvis vi antager, at Neymar og Mbappé ikke kan hentes):

Ind: Odriozola (købt), Courtois, Hazard og Lewandowski.

Ud: Ronaldo, Vinicius (lån), Ødegaard (lån) og Casilla.

Courtois
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Bale - Lewandowski - Hazard

Isco? Tror han får en kæmpe rolle under Lopetegui. Jeg er ikke fan af at hente Lewandowski, det skulle være gjort for 4 år siden, men nu hvor man alligevel skal til at opbygge et helt nyt angreb nærmest fra bunden, kan man lige så godt få opbygget nogle relationer der har lidt længere udsigter imo.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

6 år 4 måneder siden #163 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19

JesperA skrev:

Steen skrev: Drømmescenariet (hvis vi antager, at Neymar og Mbappé ikke kan hentes):

Courtois

Isco? Tror han får en kæmpe rolle under Lopetegui. Jeg er ikke fan af at hente Lewandowski, det skulle være gjort for 4 år siden, men nu hvor man alligevel skal til at opbygge et helt nyt angreb nærmest fra bunden, kan man lige så godt få opbygget nogle relationer der har lidt længere udsigter imo.

Jeg er enig i at Lewandowski burde have været hentet i Dortmund, inden han skiftede til Bayern... men nu står vi og skal bruge en klinisk afslutter, der er garant for en masse mål... ikke engang i fremtiden, men nu og her.
Jeg kan ikke se nogen på markedet, med mere klasse end Lewandowski. Han vil ikke være en langsigtet løsning, men fremragende som en her og nu løsning, ala da vi købte Van Nistelrooy - kom og var verdensklasse i et par år i hans karrieres efterår. Så kan vi se om 2-3 år, om der er kommet nogen nye klasse angribere frem.

Icardi, som der nævnes en del, ser også ok god ud, men jeg synes at hvis vi vælger at skifte Benzema ud, så skal det være en der virkelig er et skridt op af kvalitetsmæssigt. Det synes jeg ikke det virker som om Icardi har den fornødne klasse til at være.

Så er der Harry Kane, som er klasse i Tottenham, men er ligesom Bale er, og Beckham var, ærke britiske spillere... præcis det Real Madrids fans altid har været på nakken af dem af for at være... den type fodbold de spiller, og de systemmer de passer ind i, er klassisk britisk, og de kan ikke tale spansk. Odds er at det præcis samme vil være tilfældet med Kane. Hvis jeg var Kane's ven eller rådgiver, og han overvejede et skifte til Real Madrid, så ville jeg skrige til ham DON'T DO IT ! Skift til en større engelsk klub, hvis han overhoved ønsker en anden klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, El Siete

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 år 4 måneder siden #164 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen 2018/19

nono skrev:

Lukita skrev: Jeg tror ikke på at han kommer. Med afstand det største talent i verden, allerede en klassespiller og vigtig profil som kun 19-årig, og fransk og tilmed født i Paris. Der er vel 0 % chance for at PSG vil sælge ham, medmindre de kommer i alvorlige problemer med FFP.

Han er fortsat ejet af Monaco.

Psg “købte” han på en lejeaftale for at omgå FFP med en købsoption. Den option er dog ikke fem potter pis værd, hvis Mbappe ikke er interesseret i et permanent skifte. Derfor er Real Madrids forhandlinger med Monaco super interessante...

Er der nogle kilder på at Monaco har noget at skulle have sagt? Jeg kan ikke forestille mig andet end at alle kontrakter blev ordnet sidste år. Alt fra Mbappe i forhold til en fast kontrakt i PSG til de indbydes aftaler klubberne imellem. Altså Mbappe allerede dengang blev helt bundet i en del år.

6 år 4 måneder siden #165 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg tror vi spilder vores tid diskutere alle disse potentielle transfers. Vi er igang med generationsskifte og general oprydning i spillertruppen - mod en mere homogen trup. Perez og Co. har ikke i sinde at betale de vanvittige summer som nutidens market byder. Forstil her hvad en 22-årig Ronaldo havde kostet denne sommer, Av. Det skal nok gå over igen og jeg tror strategien er at afvente markedet.

Hvis vi kigger på vores nuværende trup - så har vi vel den stabile stamme, som vi tidligere år har sukket efter? Men som Galatico fan - er det måske for kedeligt for os som fans? Vi hungrer efter de store transfers, men efterlyser kontinuitet hver sæson..

Loppen er klar tilhænger af 4-3-3 og jeg ser ikke vi behøver de store ændringer.

Ud: Bale (?), Raúl de Tomás/Borja Mayoral (én af dem - evt leje)
Ind: Vinícius Jr. + Ny Angriber (Aguero eller Cavani kunne være klasse og sikkert fås til OK pris!)

LW: Asensio/Vinícius Jr.
ST: Benzema, Ny angriber, Raúl de Tomás/Borja Mayoral.
RW: Isco/Lucas V.

MF: Kroos, Modric, Kovacic, Casemiro, Ceballos, Llorente. Ødegaard og Valverde lurer også i kulissen.

DF: Ramos, Varane, Marcelo, Carvajal, Odriozola, Nacho, Vallejo, Theo.

GK: Navas, Casilla, Lunin, Zidane.

Jeg er også Galatico fan og ville da ikke begræde hvis vi sprængte banken for Kane, Neymar, Mbappe, Hazard etc., men vi behøver det vel ikke? Det tager ikke ‘mere’ end at Isco lever op til hvad vi ved han kan og at Asensio virkelig er det store talent vi alle håber. Med en angriber der kan score +25 mål og så meget kvalitet på wings i en 4-3-3 - er jeg sikker på vi kan spille med om the triple denne sæson! Vi kommer til at savne Ronaldo’s mål ja, men vi behøver altså kun scorer én mere end modstanderen.

Jeg er super spændt på næste sæson og tror Loppen var et fremragende valg.

HALA MADRID

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: RGBlanco, REAL

6 år 4 måneder siden #166 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19
'Hazard is preparing for Real Madrid move' - Laudrup claims Chelsea star told him he's leaving
www.goal.com/en/news/hazard-is-preparing...21tokmn1bh8xg386s8fj

Spændende. Føler mig temmelig sikker på Hazard. Det er måske et dårlig tegn for Bale, da begge foretrækker at have et udgangspunkt i venstre side?

Angriber
Hazard – Isco
Kroos – Casemiro – Modric

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 år 4 måneder siden #167 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen 2018/19

JesperA skrev:

Courtois

Det tror jeg egentligt også, men på den anden side kan jeg sagtens forestille mig, at Bale kommer til at brillere ved siden af en spiller som Hazard. Hazard ville give Bale mulighed for at få en fri rolle, og det tror jeg vil gavne hans spil meget. Men ja, Isco og Bale må kæmpe om pladsen på højrekant, hvis vi får Hazard.

Jeg ønskede heller ikke Lewandowski før vi solgte Ronaldo. Der så jeg gerne, at man rykkede Ronaldo på toppen. Men han er væk, og vi mangler derfor masser af mål. Som Dragam skriver, så finder du ikke bedre på markedet. Af den grund ville Lewandowski være den perfekte stopgap-løsning indtil Mbappe eller en anden dygtig angriber kan hentes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Madrid777, Dragam

6 år 4 måneder siden #168 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Rygtebørsen 2018/19
Hold da op.

Hazard i offentligt frieri til os efter VM-bronzekampen: "Det har været seks vidunderlige år i Chelsea, men det er måske på tide at opleve noget andet. I kender min foretrukne destination."

Jeg er vild med det.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Bangow.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, El Siete, Madrid777

Leveret af Kunena Forum