Rygtebørsen 2018/19

7 år 11 måneder siden #169 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19
Hvis vi går ud fra, at Lopetegui vil spille 4-3-3 (enten med bredde eller mere centrale kanter), så har vi potentielt seks spillere – Hazard, Asensio, Isco, Lucas, Bale, James. Herudover seks spillere bag ved (Kroos, Modric, Casemiro, Kovacic, Ceballos, Llorente). Er det ikke et par profiler for mange, eller kan det fungere?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #170 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19
Ender vi med Courtois, Odriozola, evt. James, Hazard og Lewandowski, så vil jeg være en meget tilfreds mand. Særligt, hvis vi også kan holde på Kovacic.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, El Siete, Evden

7 år 11 måneder siden #171 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen 2018/19
Det næste store samtaleemne i Turino er at Sandro ønsker at skifte til PSG, mens Juventus har Mecelo i kikkerten som hans afløser.

7 år 11 måneder siden #172 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen 2018/19

PMO skrev: Det næste store samtaleemne i Turino er at Sandro ønsker at skifte til PSG, mens Juventus har Mecelo i kikkerten som hans afløser.

Hvis Marcelo forlader Real Madrid, mangler vi bare Ramos. Så er operationen, at bort-operere holdets sjæl, komplet.

Det er svært at sætte ord på, hvor skuffende det ville være at se Marcelo forlade klubben.

Jeg tror, at Bale og Ronaldo forlader klubben, mens Hazard og Mbappe kommer. Jeg gætter på, at Benzema endnu engang overlever i kongeklubben, blandt andet fordi det har betydning for Mbappe at han er der.

Herudover kunne man forestille sig, at der vil ske et valg mellem Kovacic og James.

Et bud på opstillingen under Lopetegui er;

——————Navas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
————Modric Kroos
——————Isco
Mbappe Benzema Hazard

Jeg tror at Casemiro bliver den store taber under Julen, hvor possesionsfodbolden vil være den måde man forsvarer sig på. Jeg gætter altså på at det er ham der kommer til at vige pladsen for Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 11 måneder siden #173 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19

nono skrev:

PMO skrev: Det næste store samtaleemne i Turino er at Sandro ønsker at skifte til PSG, mens Juventus har Mecelo i kikkerten som hans afløser.

Hvis Marcelo forlader Real Madrid, mangler vi bare Ramos. Så er operationen, at bort-operere holdets sjæl, komplet.

Det er svært at sætte ord på, hvor skuffende det ville være at se Marcelo forlade klubben.

Jeg tror, at Bale og Ronaldo forlader klubben, mens Hazard og Mbappe kommer. Jeg gætter på, at Benzema endnu engang overlever i kongeklubben, blandt andet fordi det har betydning for Mbappe at han er der.

Herudover kunne man forestille sig, at der vil ske et valg mellem Kovacic og James.

——————Navas
————Modric Kroos
——————Isco
Mbappe Benzema Hazard

Jeg tror at Casemiro bliver den store taber under Julen, hvor possesionsfodbolden vil være den måde man forsvarer sig på. Jeg gætter altså på at det er ham der kommer til at vige pladsen for Isco.

Imo ville det være den største katastrofe, hvis Benzema fik lov til at forblive første angriber i Real Madrid ! Nu Cristiano er væk, så skal vi simpelthen have en spidsangriber, der kan få bolden i kassen... og det er Benzema ikke just verdens mester i.

7 år 11 måneder siden #174 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2018/19

nono skrev:

——————Navas
————Modric Kroos
——————Isco
Mbappe Benzema Hazard

Tror desværre det er umuligt at hente BÅDE Hazard og Mbappe i ÉT transfervindue.
Perez får fandme et specielt sted i mit hjerte hvis han formår at hente begge to!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

7 år 11 måneder siden #175 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19

Raul7-2880 skrev:
Tror desværre det er umuligt at hente BÅDE Hazard og Mbappe i ÉT transfervindue.
Perez får fandme et specielt sted i mit hjerte hvis han formår at hente begge to!

Vedrørende Mbappé er det meget simpelt. Et afslag eller et køb hvis beløb man kan købe en caribisk ø for.

El presidente er dog genial, wait and see. Han lader ikke klubben stå stille på den måde.

7 år 11 måneder siden #176 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen 2018/19

Raul7-2880 skrev:

nono skrev:

——————Navas
————Modric Kroos
——————Isco
Mbappe Benzema Hazard

Real Madrid er nødt til at gøre noget spektakulært efter verdens største sportstjerne har forladt klubben. Læg dertil de ca. 200 mio € der burde være tjent på salg af hhv., Ronaldo og Bale. Hvis man så samtidig overvejer lønbesparelser og de mange år der er gået siden klubben sidst brugte mange penge, ser jeg det ikke bare som sandsynligt, men påkrævet, at klubben går ud og sikrer sit brand og marketingsværdi med store opsigtsvækkende køb.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

7 år 11 måneder siden #177 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen 2018/19
Mbappé har udtalt, at han bliver i PSG.

Så er han udelukket. Hent Hazard hurtigst muligt, og derefter en dygtig angriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, El Siete, Madrid777, Dragam

7 år 11 måneder siden #178 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
Hvis rygterne holder stik, så ender Zidane snart i Juventus, som en form for konsulent. Så mon ikke han tager over som træner indenfor nogle år i klubben.
De bygger fint på deres brand pt.

7 år 11 måneder siden #179 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
Jf. Liverpool Echo, så har Liverpool budt i omegnen af £62m (53+ variable) for Alisson.

7 år 11 måneder siden #180 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev: Jf. Liverpool Echo, så har Liverpool budt i omegnen af £62m (53+ variable) for Alisson.

De burde smide hele transferbudgettet og alle de pantflasker som de kan finde efter enhver tilgængelig målmand, som de kan komme i nærheden af. Karius lider jo stadig af en helt forfærdelig hjernerystelse. Rygterne går på, at den er så slem, at han bliver erklæret fodboldinvalid.

Leveret af Kunena Forum