Sæsonen 2019/2020

5 år 7 måneder siden #97 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

Dybbøl skrev: Jeg synes at det er ærgerligt at ingen af vores trænere har set et lille lys i Ceballos. Jeg synes han bidrager med så meget energi, kreativitet og løb på den midtbane.

Helt enig, forstår ikke hvorfor ham og Llorente skal væk. Hvem skal erstatte Casemiro ved skader, karantæne osv.. Kan lige forestille mig en CL kvartfinale mod Bayern eller Juve med Fede som eneste defensiv-midt..
Plus både Casemiro, Kroos og Modric har set bedre dage og havde en dårlig sidste sæson..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #98 af MikkelHansen
Besvaret af MikkelHansen på emne Sæsonen 2019/2020
Er der nogle af jer der ved, hvornår kampprogrammet for La Liga bliver offentligtgjort? Jeg skal bestille rejse derned og vil gerne vide hvornår det kan lade sig gøre. På forhånd tak.

5 år 7 måneder siden #99 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

MikkelHansen skrev: Er der nogle af jer der ved, hvornår kampprogrammet for La Liga bliver offentligtgjort? Jeg skal bestille rejse derned og vil gerne vide hvornår det kan lade sig gøre. På forhånd tak.

I følge nyhedsarkivet er slutningen af juli et godt bud. Måske allerede midten af juli.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

5 år 7 måneder siden #100 af RealMadridMiAmor
Besvaret af RealMadridMiAmor på emne Sæsonen 2019/2020
Som mange af jer har jeg mine tvivl ang. Pogba, han er for dyr og har vist et meget svingende niveau i Man Utd.

Men ham her, kunne jeg nemt se komme og give frisk blod til vores midtbane, jeg taler selvfølgelig om Tanguy Ndombele. Han har fart, god teknik, arbejder benhårdt begge veje, god dynamik ala Kova, man kan bruge ham både som def mid eller 8'er, og så er han en del billigere end Pogba.

Nyd den her video

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen, Dragam, Ramos4

5 år 7 måneder siden #101 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2019/2020
Dani Ceballos har gang i endnu en klassekamp for Spaniens U/21-landshold. At Zidane ikke ser noget i ham, fatter jeg overhovedet intet af. Stod det til mig, skulle Real Madrids midtbane i næste sæson bestå af Ceballos, Llorente & Ndombélé. Kroos skulle have været solgt i stedet for forlængelsen, og Modric har også toppet, og bør også vises døren. Casemiro har jeg ikke fidus til som 6'er, da han ofte driver væk fra sin position, og forsøger at agere 10'er.
Real Madrids offensiv trængte ganske rigtigt til en overhaling denne sommer, men man har lidt forsømt midtbanen indtil videre, som IMO var lige så ringe som offensiven i sidste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, Dragam, Al-Andaluzz

5 år 7 måneder siden #102 af Al-Andaluzz
Besvaret af Al-Andaluzz på emne Sæsonen 2019/2020
Ja han ser spændende ud og kunne absolut pynte på vores midtbane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 år 7 måneder siden #103 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

Mølbat skrev: Dani Ceballos har gang i endnu en klassekamp for Spaniens U/21-landshold. At Zidane ikke ser noget i ham, fatter jeg overhovedet intet af. Stod det til mig, skulle Real Madrids midtbane i næste sæson bestå af Ceballos, Llorente & Ndombélé. Kroos skulle have været solgt i stedet for forlængelsen, og Modric har også toppet, og bør også vises døren. Casemiro har jeg ikke fidus til som 6'er, da han ofte driver væk fra sin position, og forsøger at agere 10'er.
Real Madrids offensiv trængte ganske rigtigt til en overhaling denne sommer, men man har lidt forsømt midtbanen indtil videre, som IMO var lige så ringe som offensiven i sidste sæson.

100% enig! Jeg fatter ikke at ZZ er ved at smide guld på gaden og satse på den gamle garde.
Skal de tre bare spille for evigt uden fornyelse? Hvorfor kom Llorente og Ceballos på førsteholdet når ZZ kun vil bruge “over the Hill” spillere..
At Real så er ved at sælge Llorente til Atl Madrid er jo direkte tåbeligt!
Men det bliver fedt med kun Valverde som defensiv midt når Case er ude..
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

5 år 7 måneder siden #104 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Man må håbe at Ceballos kommer til en klub på lån eller tilbagekøbsklausul. Jeg ser også kun et råt, ufordærvet og grænseløst talent i Ceballos. Han bliver en stjerne - uden tvivl.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

5 år 7 måneder siden #105 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg synes aldrig rigtig Ceballos viste noget særligt i sidste sæson andet end løbearbejde. Llorente kunne jeg tilgengæld rigtig godt lide.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin, Dragam

5 år 7 måneder siden #106 af Mølbat

Lars1991 skrev: Jeg synes aldrig rigtig Ceballos viste noget særligt i sidste sæson andet end løbearbejde. Llorente kunne jeg tilgengæld rigtig godt lide.

Mit indtryk af ham var ellers, at han ofte kom forbi sin direkte modspiller, og spillede bolden fint videre. En spiller som Isco plejer eksempelvis kun at gøre førstnævnte. Ceballos viste f.eks. i udekampen mod Real Betis, hvor han blev skiftet ind, at han sagtens kunne være den primære kreative kraft på midtbanen, da han vendte kampen for Real Madrid, som vandt pga. hans frisparksscoring.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 7 måneder siden #107 af Mølbat
Hvis man gerne vil se, hvordan Ceballos og Co. klarer sig i dagens kamp mod Polen, er DR ikke din ven. Begge deres links til live-streaming sender dig over på feedet, der viser Belgien-Italien kampen. www.dr.dk/tv/live/event/uefa-u21-em-spanien-polen
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Mølbat.

5 år 7 måneder siden #108 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Mølbat skrev: Hvis man gerne vil se, hvordan Ceballos og Co. klarer sig i dagens kamp mod Polen, er DR ikke din ven. Begge deres links til live-streaming sender dig over på feedet, der viser Belgien-Italien kampen. www.dr.dk/tv/live/event/uefa-u21-em-spanien-polen

Man kan se den gratis på UEFA's hjemmeside. Kræver blot en bruger.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

Leveret af Kunena Forum