Sæsonen 2019/2020
Synes virkeligt ikke Madrid har spillet god fodbold under Zidane. Vi har vundet CL, ja.
Men det er fandme trist at se på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-#7- skrev:
Zyconith skrev:
Batmajn skrev:
¨Real Madrid1 skrev: Portugisiske Bruno Fernandes har scoret 31 mål og lavet 17 assists i denne sæson. Er der nogen der kender til ham er han ikke god nok til hvores midtbane. Hvis vj skal har en midtbanespiller med mål som ikke lige så dyr som pogba er. Hvad synes folk?
Han er så godt som skiftet til Man City. Desværre da han er en rigtig dygtig fodboldspiller
Han er super dygtig. En utrolig viljestærk spiller og offensivt orienteret. En perfekt arvetager til Modric.
Du har fingeren på pulsen hvad angår portugisisk fodbold. Hvad med spillere som Gedson Fernandes og Florentino Luis? Tror du de på sigt kunne blive interessante for en klub som Real Madrid? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har set netop de to spillere i aktion, men hvis der er nogen her på forummet som skulle have gjort det, så må det jo næsten være dig.
Ja, hundrede. De har jo virkelig levet op til alle forventninger og mere til i denne sæson. Florentino kunne fint bruges som en rotationsspiller/erstatning for Casemiro, og Gedson, der er utroligt alsidig i sit spil, kan bruges lidt over det hele på midten og i højre side af banen. Begge spillede har så meget drive og en stærk vilje. Bliver spændende at bevidne hvad de kan drive det til.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Real Madrid
- Platin bruger
1. Messi: 48 mål og 22 assist = 70 mål
2. Lewandowski: 38 mål og 13 assist = 51 mål
3. Ronaldo: 28 mål og 13 assist = 41 mål
4. Agüero: 31 mål og 10 assist = 41 mål
5. Sterling: 23 mål og 17 assist = 40 mål
6. Benzema: 30 mål og 10 assist = 40 mål
7. Salah: 26 mål og 13 assist = 39 mål
8. Sarabia: 22 mål og 17 assist = 39 mål
9. Ben Yedder: 29 mål og 10 assist = 39 mål
10. Suárez: 25 mål og 13 assist = 38 mål
De resterende spillere med 30+ mål/assist: Aubameyang (37), Zapata (35), Hazard (35), Jovic (34), Sané (34), Quagliarella (33), Reus (32), Lacazette (32), Griezmann (31), Haller (31), Sancho (31), Piątek (30), Kane (30), Son (30), Werner (30), Volland (30).
Benzema er i selskab med Messi, Lewandowski og Agüero de eneste spillere med +30 sæsonmål. Alligevel tankevækkende, at vores kære franskmand er oppe omkring frontløberne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det ser ud til, at vi går efter nogle spillere, der har haft en god sæson scoringsmæssigt - Hazard og Jovic. Om det så er nemmest at overføre det til RM efter at have haft en god sæson i en stor klub eller en mindre klub bliver spændende at se. Næste sæson kan kun blive bedre!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Real Madrid
- Platin bruger
Kratmus skrev: Sevilla med 2 spillere i top 10 er imponerende - derudover er City og Barca med to spillere i top 10.
Det ser ud til, at vi går efter nogle spillere, der har haft en god sæson scoringsmæssigt - Hazard og Jovic. Om det så er nemmest at overføre det til RM efter at have haft en god sæson i en stor klub eller en mindre klub bliver spændende at se. Næste sæson kan kun blive bedre!
City har endda tre spiller i form af Agüero, Sterling og Sané – imponerende af Sané, som ellers er lidt ind og ud af holdet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Vinicus føler selvfølgelig han har slået igennem i Real Madrid, og det kan der også være noget om, men sammenlignet med Hazard, så er han jo bare en lille skoledreng igen. Vinicius skal udfordres, da hans psyke og gå på mod virker til at være fantastisk, og spilletid skal der bare være hver kamp for hans vedkommende.
Zyconith skrev:
-#7- skrev:
Zyconith skrev:
Batmajn skrev:
¨Real Madrid1 skrev: Portugisiske Bruno Fernandes har scoret 31 mål og lavet 17 assists i denne sæson. Er der nogen der kender til ham er han ikke god nok til hvores midtbane. Hvis vj skal har en midtbanespiller med mål som ikke lige så dyr som pogba er. Hvad synes folk?
Han er så godt som skiftet til Man City. Desværre da han er en rigtig dygtig fodboldspiller
Han er super dygtig. En utrolig viljestærk spiller og offensivt orienteret. En perfekt arvetager til Modric.
Du har fingeren på pulsen hvad angår portugisisk fodbold. Hvad med spillere som Gedson Fernandes og Florentino Luis? Tror du de på sigt kunne blive interessante for en klub som Real Madrid? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har set netop de to spillere i aktion, men hvis der er nogen her på forummet som skulle have gjort det, så må det jo næsten være dig.
Ja, hundrede. De har jo virkelig levet op til alle forventninger og mere til i denne sæson. Florentino kunne fint bruges som en rotationsspiller/erstatning for Casemiro, og Gedson, der er utroligt alsidig i sit spil, kan bruges lidt over det hele på midten og i højre side af banen. Begge spillede har så meget drive og en stærk vilje. Bliver spændende at bevidne hvad de kan drive det til.
Og så synes jeg i øvrigt stadigt, at man for alt i verden bliver nød til at hente Alex Grimaldo.
Han er fremtidens venstreback på det spanske landshold. Det samme er Ruben Dias for Portugals landshold, en bundsolid centerback som har bygget videre på sit fine spil sidste sæson, der er både boldsikker, stærk i luften, moden i sit spil og utroligt intimiderende overfor modstanderne trods sin unge alder.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Dios skrev: Hvis Getafe kommer i Chl, så skal vi jo lave den frække og udleje Vinicius til dem og hente ham tilbage til januar når de er slået ud af gruppespillet. Det er jo win win for alle parter. Hazard kan blive kørt ordentlig ind på holdet uden der skal tages hensyn til et ungt talent, og Vinicius skal være holdets store spiller, og får dermed også 6 Chl kampe på cv'et. Så kan man udleje Rodrygo til Valladolid, og holde på Brahim Diaz som backup til alle pladser i offensiven.
Vinicus føler selvfølgelig han har slået igennem i Real Madrid, og det kan der også være noget om, men sammenlignet med Hazard, så er han jo bare en lille skoledreng igen. Vinicius skal udfordres, da hans psyke og gå på mod virker til at være fantastisk, og spilletid skal der bare være hver kamp for hans vedkommende.
En rigtig fin ide. Spørgsmålet er om vi virkelig har råd til det? Vi mangler stadig klasse på højrekanten og hvis vi ikke får det, så mener jeg at Vinicius er manden der skal spille der næste sæson. Vi har jo intet der fungerer på højrekanten lige nu, alt det offensive kommer jo fra Carvajal som på trods af dårlig form, stadig skaber mere end Isco, Asensio og Lucas tilsammen. Og hvad hvis Hazard bliver skadet? det tør jeg næsten ikke tænke på. Vi må se efter hvad status er efter pre season, hvor vi forhåbentligt er klogere på om Brahim og vinicius kan fungere på højrekanten. Ellers er jeg enig med at Rodrygo bør udlejes til Valladolid.
elle44 skrev:
Dios skrev: Hvis Getafe kommer i Chl, så skal vi jo lave den frække og udleje Vinicius til dem og hente ham tilbage til januar når de er slået ud af gruppespillet. Det er jo win win for alle parter. Hazard kan blive kørt ordentlig ind på holdet uden der skal tages hensyn til et ungt talent, og Vinicius skal være holdets store spiller, og får dermed også 6 Chl kampe på cv'et. Så kan man udleje Rodrygo til Valladolid, og holde på Brahim Diaz som backup til alle pladser i offensiven.
En rigtig fin ide. Spørgsmålet er om vi virkelig har råd til det? Vi mangler stadig klasse på højrekanten og hvis vi ikke får det, så mener jeg at Vinicius er manden der skal spille der næste sæson. Vi har jo intet der fungerer på højrekanten lige nu, alt det offensive kommer jo fra Carvajal som på trods af dårlig form, stadig skaber mere end Isco, Asensio og Lucas tilsammen. Og hvad hvis Hazard bliver skadet? det tør jeg næsten ikke tænke på. Vi må se efter hvad status er efter pre season, hvor vi forhåbentligt er klogere på om Brahim og vinicius kan fungere på højrekanten. Ellers er jeg enig med at Rodrygo bør udlejes til Valladolid.
Jeg er personligt ret vild med Brahim. Han er venstrebenet, og typemæssigt så kan han sagtens spille på højrekanten. Derudover, så kommer der forhåbentlig også et langt bedre valg på angriberposten end Mariano. Forhåbentlig en Jovic, som man også kan spille sammen med Benzema. Valgene er mange, og selvom jeg ikke selv er meget for det, så skal spillere som Asensio og Isco altså have spilletid, hvis de fortsætter i klubben. Det er den eneste måde de kan få glæden tilbage på. Hazard kan ikke gøre tingene alene, men ligesom med Ronaldo, så er all eyes on him, og rammer Benzema bare nogenlunde samme niveau som denne sæson, så burde Asensio eller Brahim have gode nok forudsætninger til at få plads og skabe noget kaos.
Nu er jeg generelt ikke ligeså pessimistisk som de fleste herinde, så værre synes jeg nu heller ikke vores situation er. Det syntes jeg heller ikke før denne sæson startede, men chancen for at gætte samtlige spillere udover Benzema ville ramme deres bundniveau var minimal, selvom mange af de pessimistiske nok vil kalde den. Når man maler fanden på væggen 30 gange om dagen, så skal man jo have ret nogle gange :)
- Real Madrid
- Platin bruger
Luka Jovic has completed a £52.4m (€60m) move to Real Madrid from Eintracht Frankfurt, according to Sky sources.
Spændende om vi skal spille med to angribere i et nyt system, eller om vi lige har givet 450 millioner for en reserve, der bare skal erstatte Mariano/Mayoral/Morata/Adebayor/Chicharito.
- madrid2000
- Platin bruger
Real Madrid skrev: Real Madrid sign Luka Jovic from Eintracht Frankfurt.
Luka Jovic has completed a £52.4m (€60m) move to Real Madrid from Eintracht Frankfurt, according to Sky sources.
Spændende om vi skal spille med to angribere i et nyt system, eller om vi lige har givet 450 millioner for en reserve, der bare skal erstatte Mariano/Mayoral/Morata/Adebayor/Chicharito.
Hvis prisen på 60 mio euro holder, så vil jeg betegne det som røverkøb.
Der er ikke mange angriber med han statistik og alder, der bliver solgt til den pris.