Sæsonen 2019/2020
Ramos4 skrev:
Mølbat skrev: Hvis man gerne vil se, hvordan Ceballos og Co. klarer sig i dagens kamp mod Polen, er DR ikke din ven. Begge deres links til live-streaming sender dig over på feedet, der viser Belgien-Italien kampen. www.dr.dk/tv/live/event/uefa-u21-em-spanien-polen
Man kan se den gratis på UEFA's hjemmeside. Kræver blot en bruger.
Super, for nu er streamet til Belgien-Italien også gået død. DR har virkelig været dårlige mht. det tekniske aspekt af dækningen ved dette U/21-EM. Det er ikke den første kamp, hvor signalet forsvinder.
EDIT: Og der kom signalet heldigvis tilbage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis jeg skulle vælge, tror jeg faktisk, at Ceballos er den midtbanespiller i Real Madrid, som jeg aller nødigst vil af med. Jeg vil ærlig talt hellere have, at klubben solgte en af Isco, Modric, Kroos, Casemiro og Valverde i stedet for ham. Apropos Valverde, så er det angiveligt ham, som Zidane satser på frem for Ceballos. Jeg har intet mod uruguayaneren, men han har ikke halvt så meget talent i fødderne som spanieren. Det er fuldkommen håbløst.
Mølbat skrev: Jeg føler lidt, at jeg gentager mig selv, men at sælge Dani Ceballos vil være ren idioti. Hvis Zidane ikke ønsker ham, fordi han ikke nænner at sætte en over-the-hill Modric eller Kroos (som i sidste sæson kun undgik listen af kandidater for værste spiller, fordi andre var historisk elendige) af, tillader jeg mig at sætte et kæmpe stort spørgsmålstegn ved hans evner til at opbygge en trup. Jeg har før skrevet, at næste sæsons midtbane skulle have heddet Ceballos-Llorente-Ndombélé, men det kan desværre ikke komme til at ske nu, da Llorente er solgt til Atlético. Til et U/21-EM, hvor mange af morgendagens stjerner deltager (Foden, Chiesa, Kean, Dembélé, Zaniolo, Soler, Tah, Mæhle ;), Jovic, Aouar & Hagi), er han godt i gang med at sætte dem alle til vægs og vinde titlen som turneringens bedste spiller for anden gang i karrieren. Han er et fænomen, som man skal bygge midtbanen op omkring. I stedet er man angiveligt på vej til at sælge ham til Milan...
Hvis jeg skulle vælge, tror jeg faktisk, at Ceballos er den midtbanespiller i Real Madrid, som jeg aller nødigst vil af med. Jeg vil ærlig talt hellere have, at klubben solgte en af Isco, Modric, Kroos, Casemiro og Valverde i stedet for ham. Apropos Valverde, så er det angiveligt ham, som Zidane satser på frem for Ceballos. Jeg har intet mod uruguayaneren, men han har ikke halvt så meget talent i fødderne som spanieren. Det er fuldkommen håbløst.
Jeg er enig, især mhp. Valverde, jeg forstår ikke Zidane's begejstring for ham.
Ceballos ser jeg også meget mere i end isco. Ceballos kan spille både 8'er og 10'er, men jeg mener klart at han er bedre som 10'er.
Jeg er også enig med Llorente, som var bedre end casemiro sidste sæson, han fremstår mere klog, men casemiro havde mere aggressivitet og styrke - når han spiller godt (hvilket ikke var sidste Sæson)
Ndombele kan jeg ikke udtale mig om, ved ikke nok om ham.
At man også vil af med Ødegaard fatter jeg også hat af, han kommer med meget af det vi mangler. Har mere erfaring end rodrygo og brahim, er meget klog og med enormt potentiale, kæmpe potentiale for en masse assist, og er begyndt at score mere også
- Raul7-2880
- Platin bruger
Raul7-2880 skrev: Ceballos (22 år)>Eriksen (27 år)
Nu er der heller intet, der tyder på, at Eriksen længere er et mål for Real Madrid.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Ramos4 skrev: Det er desværre sådan Zidane er som træner. Han vil have rutinerede spillere, der allerede har vist deres værd. Han er på ingen måde en talentudvikler, som han også viste i tiden hos Castilla. Han er til gengæld god til at håndtere egoer og har de store navnes respekt. Man kan ikke få det hele; det er de færreste managers der har alt. Vi må håbe ZZ kan give os nogle flere titler på den korte bane, men på den lidt længere bane vil han sætte vores talentudvikling helt i stå - og han slår mig som en type der smutter igen når han har opnået resultaterne. Ligesom han gjorde sidst. Han kommer ikke til at blive hængende som træner i 5+ år, det tror jeg simpelthen ikke. Og det er nok også meget godt.
Folk snakker allerede om Raúl som en fremtidig træner for førsteholdet, nu hvor han lige er blevet udnævnt til Castilla-chef. Jeg tror også, at Zidane bliver i 2-3 år, og så smutter han nok igen. Jeg håber dog for alt i verden ikke, at han sender Ceballos på porten. Han har så meget at byde på, hvilket bør være åbenlyst for selv hans største kritikere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Så kalder jeg den gerne. Jeg ser absolut heller ingen fremtid i Ceballos, så jeg er helt klart med Zidane her. Jo, så ser jeg fremtiden på bænken, hvis vi taler Real Madrid, men ellers synes jeg faktisk ikke Ceballos har noget verdensklasse over sig, eller et potentiale der indikere det. En typisk spansk midtbanespiller, som sagtens kan gå sig på et tophold, men karrieren bliver aldrig højere end Thiago's, og det er ligesom der min pointe er. Kroos spillede ikke en god sæson, men objektivt set, så er Kroos stadig 3-4 niveauer over Ceballos, og derfor er det naturligt og lade ham gå.
Samme Thiago, som har været en stor profil for et af verdens bedste hold i form af Bayern München, og som også har været rygtet til Real Madrid? Som AS har skrevet i dag, så ville Real Madrid have budt €100 millioner på Ceballos, hvis han ikke allerede havde spillet i klubben. Han er fremtiden på det spanske landshold. Han er allerede nu en bedre fodboldspiller end eksempelvis Isco, og med en Luka Modric, som nærmer sig sin karrieres ende, er det IMO en kæmpe fejl at lade hans naturlige arvtager på holdet gå.
Ramos4 skrev: Jeg synes det er trist vi ikke går efter Mané. Glem alt om Neymar og Pogba. Et angreb med Hazard og Mané på kanterne? Hold nu op det ville være giftigt. Desværre blev det aldrig til mere end rygterne.
Så også gerne Mane i klubben, men vi har allerede Hazard, Vinicius, Rodrygo og Asensio med udgangspunkt på venstrekanten - det er vist rigeligt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Ramos4 skrev: Jeg synes det er trist vi ikke går efter Mané. Glem alt om Neymar og Pogba. Et angreb med Hazard og Mané på kanterne? Hold nu op det ville være giftigt. Desværre blev det aldrig til mere end rygterne.
Så også gerne Mane i klubben, men vi har allerede Hazard, Vinicius, Rodrygo og Asensio med udgangspunkt på venstrekanten - det er vist rigeligt.
Ja jeg tænker han måtte nøjes med at spille i højre. Der er i virkeligheden ikke mange gode højrekanter i verden - i forhold til venstre. Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Altså hvis man ser bort fra de to venstrebenede troldmænd fra Argentina og Egypten.