Sæsonen 2019/2020
Målmand:
T. Courtois - A. Lunin
(Navas og Luca Zidane sælges. Courtois bliver som førstemålmand. Lunin bliver reservekeeper. Alternativet til Lunin er at hente en ældre og mere rutineret, og så leje Lunin ud for en sæson eller to.)
Forsvaret:
D. Carvajal - A. Odriozola
R. Varane - E. Militão
S. Ramos - Nacho
Marcelo - S. Reguilón / F. Mendy
(Midterforsvaret forbliver nærmest uændret. Eneste ændring er Militão ind i stedet for Vallejo, som lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. Kunne godt se ham fortsætte i en klub som Porto eller Ajax. Et retur til tysk fodbold kunne også være en mulighed. Forhåbentlig er han så klar til overtage Nachos plads i truppen til 2020/21-sæsonen. Ydermere skal Javi Sánchez også lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. På højrebacken kan Carvajal få én sæson mere, men så er det også tid til, at han skal prøve noget nyt herefter. Hakimi er klar som erstatning til 2020/21-sæsonen. Med mindre der kommer et attraktivt tilbud på Carvajal allerede denne sommer. På venstrebacken så jeg gerne Marcelo blive solgt denne sommer, men realistisk set tror jeg han bliver mindst én sæson mere. Hvis Ferland Mendy fra Lyon hentes som backup til Marcelo, som de seneste rygter går på, så skal Reguilón lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. Theo Hernandez skal gerne sælges.)
Midtbanen:
T. Ndombélé - Casemiro
P. Pogba / D. Van de Beek - F. Valverde
C. Eriksen - L. Modric / D. Ceballos
( På den defensive midtbane skal det være slut med fribillet til Casemiro. Så ham faktisk gerne solgt, mens man beholdte Marcos Llorente, men det ender nok med at Casemiro bliver og Llorente sælges. Det synes jeg det tyder på. Bliver Casemiro skal han have tiltrængt konkurrence - koste hvad det vil - og Ndombélé er et godt alternativ hvis man ikke kan hente Kanté. Håber klubben vil lytte til tilbud på Casemiro, enten denne eller næste sommer. På de to andre midtbanepladser vil jeg gerne have en målfarlig 8'er og en 10'er der kan gå ned som dybdeliggende playmaker. Altså to spillere der kan skifte position. Her ser jeg Pogba og Eriksen som den perfekte konstellation. Med Pogba som 8'er og Eriksen som 10'er. Pogba er målfarlig og har retten til at tage turene ind i boksen, mens Eriksen kan gå ned og dække for ham og samtidig har evnen til at fordele spillet fra en mere dybdeliggende position. Donny Van de Beek er det perfekte alternativ til Pogba hvis man ikke henter den dyre franskmand. Han kan lidt af de samme ting og så er han også målfarlig. Kroos skal sælges - ligesom Llorente (sælger jeg begræder det og ked af at sige det) - mens Isco ligeledes skal sparkes langt væk. Fede Valverde og Modric skal fungere som reserver for Pogba/Van de Beek og Eriksen. Hvis Modric ryger kan Ceballos blive. Hvis ikke skal Ceballos sælges. Sker det utænkelige at både Modric og Ceballos sælges, så ser jeg gerne at Oscar Rodríguez (udlejet til Leganes) får den sidste plads i truppen. Ellers skal Oscar lejes ud eller sælges med tilbagekøbsklausul. Kovacic, Lucas Silva og James skal alle sælges.)
Angrebet:
M. Asensio - R. Goes
K. Benzema - L. Jovic
E. Hazard - V. Júnior
el.
E. Hazard - M. Asensio
L. Jovic - R. Goes
K. Benzema - V. Júnior
(Væk med Lucas Vázquez, Gareth Bale og Mariano. De skal alle tre sælges. Det samme gælder for Raul de Tomás og Borja Mayoral. De skal begge væk. Med mindre Jovic ikke ender med at komme til. Så ser jeg gerne man beholder De Tomás og giver ham chancen. Hazard skal have venstrekanten, mens Vinicius, Asensio og Rodrygo må kæmpe om højrekanten. Jovic skal have lidt tid til at falde til, så Benzema er stadig førsteangriber. Med tiden kan man gå over til at spille med Hazard liggende bag ved Benzema og Jovic. Med Asensio som backup for Hazard og Vinicius og Rodrygo som alternativer til Benzema og Jovic. Hvem ved, måske kommer de to unge brasilianere til at overskygge Benzema og/eller Jovic. Ødegaard skal sælges med en tilbagekøbsklausul eller lejes ud. Mener Ajax vil være perfekt for ham. Til 2020/21-sæsonen tror jeg han er klar til at tørne ud for Real Madrid. Hvis Asensio ikke præsterer i den kommende sæson, så må det være hans sidste sæson i klubben og så kan Ødegaard tager over for ham.)
Ind: Lunin (tilbage fra leje), Militão (Porto), F. Mendy (?) (Lyon), Ndombélé (Lyon), Pogba (Man. United)/Van de Beek (Ajax), Eriksen (Tottenham), Hazard (Chelsea), Jovic (E. Frankfurt), Rodrygo Goes (Santos)
Ud: Navas, Luca Zidane, Vallejo (leje/salg med tilbagekøbsklausul), Javi Sánchez (leje/salg med tilbagekøbsklausul), Theo Hernandez, Marcos Llorente, Kroos, Kovacic, Ceballos (?), Alex Febas (leje/salg med tilbagekøbsklausul), Oscar Rodríguez (leje/salg med tilbagekøbsklausul), Lucas Silva, Isco, James, Lucas Vázquez, Gareth Bale, Mariano Díaz, Borja Mayoral, Raúl de Tomás, Brahim Díaz (leje/salg med tilbagekøbsklausul), Ødegaard (leje/salg med tilbagekøbsklausul)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ser du det ikke som yderst risikabelt, at have både Vinicius og Rodrygo i truppen som backup samtidig med, at Asensio også er en spiller som skal have en del spilletid for ikke at gå helt i stå?
Og hvor ser du Benzema's position i den kommende sæson siden du skriver med tiden kan Vinicius og Rodrygo agere alternativer til vores 2 angribere? Som jeg ser det, så ligner Vinicius ikke en mand, som skal spille angriber, eller nogensinde har spillet angriber før. Rodrygo har jeg kun set på youtube, så ham vil jeg ikke udtale mig om.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @El_Juan.
Ser du det ikke som yderst risikabelt, at have både Vinicius og Rodrygo i truppen som backup samtidig med, at Asensio også er en spiller som skal have en del spilletid for ikke at gå helt i stå?
Og hvor ser du Benzema's position i den kommende sæson siden du skriver med tiden kan Vinicius og Rodrygo agere alternativer til vores 2 angribere? Som jeg ser det, så ligner Vinicius ikke en mand, som skal spille angriber, eller nogensinde har spillet angriber før. Rodrygo har jeg kun set på youtube, så ham vil jeg ikke udtale mig om.
Enig... Asensio skal skibes afsted, evt på en lejekontrakt, men helst bare permenent - har vitterligt aldrig set det store lys i Asensio... holdet har desperat brug for fart og flair, og Asensio bringer det modsatte, imodsætning til de 2 unge brasilianere.
Systemet er 4-4-2
Målmand:
Enig med El_Juan
T. Courtois - A. Lunin
(Navas og Luca Zidane sælges. Courtois bliver som førstemålmand. Lunin bliver reservekeeper. Alternativet til Lunin er at hente en ældre og mere rutineret, og så leje Lunin ud for en sæson eller to.)
Forsvaret:
D. Carvajal - A. Odriozola
R. Varane - E. Militão
De Ligt- Ramos
S. Reguilón - Marcelo
Varane og De Ligt er nutiden og fremtiden. Ramos er en legender og takker for hans service gennem mange år. Men han laver ALT for mange dumme fejl, som burde være væk i hans alder. Frispark og kort der tit er helt utilgiveligt. Dette nye midterforsvar vil skræmme alle hold samt det ikke er umuligt. Militão er backup.
Vallejo skal lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. Kunne godt se ham fortsætte Ajax. Vallejo og Militão kan slås om Ramos´ plads i truppen til 2020/21-sæsonen. Javi Sánchez også lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. På højrebacken skal Carvajal spille. Hans løb op og ned af kanten skal udnyttes noget bedre. (Mere om dette når vi snakker midtbane). Hakimi og er klar som erstatning til 2020/21-sæsonen. På venstrebacken ser jeg gerne Reguilón.! Han er god nok. Marcelo er jo Zidanes mand så han bliver desværre nok. Så det bliver igen det sammen som El_juan. Theo Hernandez skal gerne sælges.)
Midtbane:
E. Hazard - Brahim - (Marcelo)
F. Valverde - Casemiro - (Llorente)
C. Eriksen- Kroos- (L. Modric / D. Ceballos)
V. Júnior - M. Asensio
Kanternes job er ikke at holde bredden! Det er vores backer, som skal det. Kanterne skal løbe i dybden og altid være i feltet. (Er træt af at se vores backer i modstanderens felt).
Brahim ville sagtens kunne fungere som backup for Hazard. Eventuelt kunne Marcelo også spille her. Alle ved manden ikke kan forsvare. Hvorfor så bruge ham i forsvaret? Hvorfor ikke udnytte det han er god til? Nemlig fremad i banen (Bale, i gamle dage, startede som back, så midt, så angrib.) Desværre har vi ødelagt Bale. Har aldrig set ham som angriber, men som kant. ØV!
Valverde er bedre end Casemiro i alle aspekter. Men Casemiro er Zidanes mand. Denne defensive midtbanemands job er KUN at rydde og og sikre backens position når denne er fremme i angrib og ikke kan nå tilbage, hvis modstanderen slår kontra. Er træt af at se den defensive midtbane mand så langt fremme som Casemiro tit er. Det er ikke hans kompetance. Overlad det til spillere, som har disse kompetencer og udnyt det han trods af er god til. Eller har været :)
Eriksen ser vi i den hvide trøje til sommer. Han skal være dirigenten offensivt. Han kan slå de rigtige bolde når de rigtige løb kommer.! SLUT, men at vi vinder på enkeltmands præstantioner. Der skal være klokke klare aftaler på løb i dybden og ned i banen. Spil på trejde mand osv. Vi vinder ikke på 11 individualister. Fodbold er en holdsport. Kroos ville også kunne spille denne plads. Tror det vil passe ham meget bedre end hans job nu. Modric synes jeg er for gammel og ham skal vi ikke satse på mere. Jeg så også gerne Ceballos fik lidt mere tillid på denne plads. Men det virker til hans tid også er over. Han var vild i Betis på denne plads.
V. Júnior minder mig om en ung C. Ronaldo.! Han startede på højre kant i Man U. Synes vi skal gøre det samme med V. Júnior. Han er ELENDIG foran mål. Så lad da vær med at bruge ham der, før han er klar. V. Júnior og Hazard ville ødelægge mange forsvar ved at komme fra dybden.
Angrib:
K. Benzema- Isco
L. Jovic - R. Goes
Benz og Jovis er et perfekt makkerpar i mine øjne. Benz som den dybe angriber, der binder midtbanen og angrebet sammen samt han kan komme sent ind i feltet. Jovic som spisangriber. Stor og stærk. Han skal bare være i feltet hele tiden. Når vi spiller med en milliard indlæg (Som jeg hader) så kræver det en stor og stærk angriber. Det er Jovis.
Isco, ja, jeg er klar til at blive slagtet af jer. Kan godt se at mange hader ham. MEN. Jeg synes han bliver brugt heeeelt forkert. Lopetegui brugte Isco som falsk 9´er for Spanien. Og her var han jo genial. Udnyt hans egenskaber som er; spille 1-2, små driblinger, løb uden bold. Disse egenskaber kan og skal bruges oppe i modstanderens felt og ikke nede som dybdeliggende midtbanespiller. Han er jo ikke Xabi Alonso. Han scorede masser af mål for Spanien som falsk 9´er. Måske drømmer jeg lidt. Men synes virkelig han bliver brugt helt forkert pt. Og tror det er derfor han er SÅ ringe pt.
Goes kender jeg slet ikke. Men har hørt han er vild. Så han kunne være backup for Jovic.
Synes ikke det er umuligt at købe: De Ligt, Hazard og Jovic.
Men ja, bare et forslag. Synes ikke vi har truppen til en 4-3-3. Det giver jo ingen mening, at det er kanterne som holder bredden, mens det er vores backer der kommer i feltet. Det undre jeg mig godt nok over. Bedre ide at det var omvendt. Backer holder bredden og kanterne skal i feltet.
Rigtig god dag.
Odrizola/Carvajal - Varane/Vallejo - Ramos/Militao - F. Mendy/Reguilon
Pogba - Modric/Ndombele/Valverde/Ceballos/Isco (vælg 3 - rotation mellem alle pånær Pogba)
R.Goes/Vazques - Benzema/Mariano - Hazard/Vinicius
Dog kan Isco skiftes med Asensio hvis ZZ hellere vil beholde ham. En af Llorente/Casemiro beholdes hvis Ndombele ikke hentes.
Nacho har ikke niveauet mere, Kroos/Marcelo sidder fast og skal stråle et andet sted. Bale vil jeg betale for at komme af med.
Ud: Vazques, Bale, Isco, Asensio, Modric, Kovacic, James, Mariano, Llorente, Navas, Ceballos, Sanchez Javier(Leje/salg) R.Goes (Leje) Ødegaard( Salg med tilbagekøbsklausul)
Ind: Eriksen, Kanté, Pogba, Salah, R.Goes, Jovic, Militao
Courtois/Lunin
Odrizola/Carvajal - Varane/Vallejo/Nacho - Ramos/Militao - Marcelo/Reguilon
Eriksen/Valverde - Casemiro/Kanté - Pogba/Kroos
Brahim/Salah - Jovic/Benzema - Hazard/Vinicius
Lad mig lige forklare hvorfor jeg har valgt Kanté. Handlen afhænger selfølgelig af hvad der sker med Chelsea og deres transferforbud. Hvis de må købe til sommer, så mener jeg helt sikkert der er en realistisk mulighed for at hente ham. Sarri fortrækker Jorginho på Kantés position. Kanté har spillet en uvant rolle hele sæsonen, og det kommer han også til i næste sæson. Han vil koste omkring 1 milliard. Så der burde helt sikkert være penge nok til Sarri så han kan finde en spiller der passer bedre ind i hans system.
Med hensyn til Salah, så tror jeg også han kunne være en realistisk mulighed. Et salg af Asensio kan helt sikkert være med til at finansierer et køb af Salah. Han kunne sågar indgå i en handel. Liverpool har før været rigtig lun på Asensio.
Real HWL skrev: Jeg er efterhånden godt træt af spillere som Vazques, Bale, Isco, og ja jeg er ked af at sige det Asensio. Alle 4 bidrager med lige præcis ikke en skid. Så hvis det virkelig skal rykke i noget, så skal de væk.
Ud: Vazques, Bale, Isco, Asensio, Modric, Kovacic, James, Mariano, Llorente, Navas, Ceballos, Sanchez Javier(Leje/salg) Ødegaard(tilbagekøbsklausul)
Ind: Eriksen, Kanté, Pogba, Salah, R.Goes, Jovic
Courtois/Lunin
R.Goes/Salah - Jovic/Benzema - Hazard/Vinicius
Lad mig lige forklare hvorfor jeg har valgt Kanté. Handlen afhænger selfølgelig af hvad der sker med Chelsea og deres transferforbud. Hvis de må købe til sommer, så mener jeg helt sikkert der er en realistisk mulighed for at hente ham. Sarri fortrækker Jorginho på Kantés position. Kanté har spillet en uvant rolle hele sæsonen, og det kommer han også til i næste sæson. Han vil koste omkring 1 milliard. Så der burde helt sikkert være penge nok til Sarri så han kan finde en spiller der passer bedre ind i hans system.
Med hensyn til Salah, så tror jeg også han kunne være en realistisk mulighed. Et salg af Asensio kan helt sikkert være med til at finansierer et køb af Salah. Han kunne sågar indgå i en handel. Liverpool har før været rigtig lun på Asensio.
Er Salah ikke skadet ret ofte efterhånden? Jeg tror hans karriere bliver ødelagt af skader ligesom Bales.. Tendensen er der i hvert fald
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev:
Real HWL skrev: Jeg er efterhånden godt træt af spillere som Vazques, Bale, Isco, og ja jeg er ked af at sige det Asensio. Alle 4 bidrager med lige præcis ikke en skid. Så hvis det virkelig skal rykke i noget, så skal de væk.
Ud: Vazques, Bale, Isco, Asensio, Modric, Kovacic, James, Mariano, Llorente, Navas, Ceballos, Sanchez Javier(Leje/salg) Ødegaard(tilbagekøbsklausul)
Ind: Eriksen, Kanté, Pogba, Salah, R.Goes, Jovic
Courtois/Lunin
R.Goes/Salah - Jovic/Benzema - Hazard/Vinicius
Er Salah ikke skadet ret ofte efterhånden? Jeg tror hans karriere bliver ødelagt af skader ligesom Bales.. Tendensen er der i hvert fald
Syntes ikke rigtig man kan sammenligne hans skader med Bales skader, da Bales skader ofte er muskelskader. De skader Salah har fået på det seneste er uheldige skader i kampsituationer.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
To sæsoner svarer til 76 kampe. Da den sidste kamp ikke er spillet endnu, har han altså indtil videre siddet ude i 2 ligakampe. Ingen af de 2 kampe har i øvrigt været på grund af skader.
Selv hvis hver kamp resten af hans karriere skulle spilles mod Sergio Ramos, tror jeg aldrig han ville blive skadet lige så ofte som Bale.
Jeg ville slet ikke kunne klare, hvis Barca får ham...
- Real Madrid1
- Junior bruger