Sæsonen 2019/2020

5 år 8 måneder siden #73 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2019/2020
Ind: Mendy, Militao, Ndombele, Bruno Fernandes, Hazard, Jovic, Rodrygo

ud: Marcelo, Modric, Vazquez, Ceballos, Llorente, Navas, Ødegaard, Theo, Vallejo, Kovacic, James, Bale

Cortouis
(Lunin)

Carvajal, Ramos, Varane, Mendy
(Odriozola) (Militao)( Nacho) (Reguilon)

Ndombole, Bruno Fernandes
(Casemiro) (Kroos) (Valverde)

Rodrygo Hazard Vinicius
(Asensio)( Isco) (Brahim)

Benzema
(Jovic)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #74 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

Mr. Galactico skrev: Til den nye sæson er der selvsagt både brug for indkøb til startopstillingen samt indkøb til forstærkning af bredden (Top-14). Hvis det viser sig, at udtalelserne fra Mbappé ikke blot indgår som et taktisk spil om lønforhøjelse, men er et reelt ønske om nye udfordringer - så skal der selvfølgelig slås til.

Jeg er overbevist om, at nedenstående hold vil give optimismen tilbage på Bernabeu og bringe Real Madrid i spil til alle titler til den kommende sæson.

Hazard Benzema Mbappé
(Vinicius) (Jovic) (Asensio)

Modric Casemiro Pogba
(Isco) (Valverde) (Kroos)

Marcelo Varane Ramos Carvajal
(Mendy) (Militao) (Nacho) (Odriozola)

Courtois
(Lunin)

Ind:
Mbappé (300 mill euro)
Hazard (100 mill euro)
Pogba (150 mill euro)
Jovic (60 mill euro)
Mendy (60 mill euro)

Ud:
Bale (90 mill euro)
James (50 mill euro)
Kovacic (50 mill euro)
Llorente (30 mill euro)
Ceballos (30 mill euro) Med buyback option
Lucas Vazquez (25 mill euro)
Vallejo (20 mill euro)
Mariano (20 mill euro)
Theo Hernandez (20 mill euro)
Reguilon (20 mill euro) Med buyback option
Ødegaard (20 mill euro) Med buyback option
Navas (15 mill euro)

Rodrygo (Udlejes)
Brahim (Udlejes)

Det vil resultere i en samlet nettoudgift på 280 mill euro.

Du glemmer Rodrygo og Militao til 100M i regnskabet. -380M er desværre urealistisk, da vi skal ud de kommende år og sælge voldsomt ud af spillertruppen og hvem er lige tilbage der kan undværes og har en høj salgspris.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 8 måneder siden #75 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2019/2020
Ødegaard igen, igen. Et mål og to assists. Igen kampafgørende for Vitesse, som nu skal op imod Utretch i kampen om en EL-plads. Han skal efterhånden tages i seriøs betragtning til næste sæson. Og får han ikke en plads i truppen, så skal han lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul til en klub på et højere niveau. Han har taget Vitesse på sine skuldre og vist han er klar til at tage endnu et skridt op. Han er stille og roligt vokset og har hele tiden taget små skridt fremad. Fra Castilla til Heerenveen til Vitesse. Og han har hele taget fortsat med at forbedre sig og lægge ekstra lag på. Egentlig en fin karriereudvikling. Oh jeg kan godt lide, at han været ydmyg og arbejdsom hele vejen igennem. Jeg har ikke hørt ham beklage sig. Det har jeg stor respekt for. Og jeg håber virkelig han får chancen og slår igennem i Real Madrid i løbet af de næste 1-2-3 sæson(er).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Zyconith, Madrid1998, elle44, Rogoshin, El Siete, Evden

5 år 8 måneder siden #76 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Sæsonen 2019/2020
Hvad synes folk?

Real Madrid-spillerne: Har de fortjent at bliver

Hele 92 % af Marcas læsere mener ikke, at Gareth Bale har gjort sig fortjent til endnu en sæson i den spanske hovedstad.

Marca har spurgt mere end 330.000 læsere, om spillerne i Real Madrid-truppen har gjort sig fortjent til endnu en sæson hos ”Los Blancos”.

Vinícius Júnior har i højeste grad gjort sig fortjent til at blive i den spanske hovedstad, mens hele 92 % af de adspurgte mener, at Gareth Bale ikke har gjort sig fortjent til endnu en sæson i Real Madrid.

Thibaut Courtois
Har han fortjent at blive?
Ja: 56 %.
Nej: 44 %.

Keylor Navas
Ja: 88 %.
Nej: 12 %.

Luka Zidane
Ja: 16 %.
Nej: 84 %.

Dani Carvajal
Ja: 90 %.
Nej: 10 %.

Álvaro Odriozola
Ja: 87 %.
Nej: 13 %.

Jesús Vallejo
Ja: 20 %.
Nej: 80 %.

Sergio Ramos
Ja: 85 %.
Nej: 15 %.

Raphaël Varane
Ja: 73 %.
Nej: 27 %.

Nacho Fernández
Ja: 52 %.
Nej: 48 %.

Marcelo
Ja: 21 %
Nej: 79 %.

Sergio Reguilón

Toni Kroos
Ja: 26 %.
Nej: 74 %.

Luka Modric
Ja: 70 %.
Nej: 30 %.

Casemiro
Ja: 48 %.
Nej: 52 %.

Federico Valverde
Ja: 71 %.
Nej: 29 %.

Marcos Llorente

Marco Asensio
Ja: 37 %.
Nej: 63 %.

Brahim Diaz

Isco
Ja: 24 %.
Nej: 76 %.

Dani Ceballos
Ja: 25 %.
Nej: 75 %.

Mariano Díaz
Ja: 22 %.
Nej: 78 %.

Karim Benzema
Ja: 86 %.
Nej: 14 %.

Gareth Bale
Ja: 8 %.
Nej: 92 %.

Lucas Vázquez
Ja: 45 %
Nej: 55 %.

Vinícius Júnior
Ja: 91 %.
Nej: 9 %.

5 år 8 måneder siden #77 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Real Madrid1 skrev: Hvad synes folk?

Real Madrid-spillerne: Har de fortjent at bliver

Hele 92 % af Marcas læsere mener ikke, at Gareth Bale har gjort sig fortjent til endnu en sæson i den spanske hovedstad.

Marca har spurgt mere end 330.000 læsere, om spillerne i Real Madrid-truppen har gjort sig fortjent til endnu en sæson hos ”Los Blancos”.

Vinícius Júnior har i højeste grad gjort sig fortjent til at blive i den spanske hovedstad, mens hele 92 % af de adspurgte mener, at Gareth Bale ikke har gjort sig fortjent til endnu en sæson i Real Madrid.

Thibaut Courtois
Ja: 56 %.
Nej: 44 %.

Keylor Navas
Ja: 88 %.
Nej: 12 %.

Luka Zidane
Ja: 16 %.
Nej: 84 %.

Dani Carvajal

Álvaro Odriozola
Ja: 87 %.
Nej: 13 %.

Jesús Vallejo
Ja: 20 %.
Nej: 80 %.

Sergio Ramos
Ja: 85 %.
Nej: 15 %.

Raphaël Varane

Nacho Fernández
Ja: 52 %.
Nej: 48 %.

Marcelo
Ja: 21 %
Nej: 79 %.

Sergio Reguilón

Toni Kroos
Ja: 26 %.
Nej: 74 %.

Luka Modric
Ja: 70 %.
Nej: 30 %.

Casemiro
Ja: 48 %.
Nej: 52 %.

Federico Valverde
Ja: 71 %.
Nej: 29 %.

Marcos Llorente

Marco Asensio
Ja: 37 %.
Nej: 63 %.

Brahim Diaz

Isco
Ja: 24 %.
Nej: 76 %.

Dani Ceballos
Ja: 25 %.
Nej: 75 %.

Mariano Díaz
Ja: 22 %.
Nej: 78 %.

Karim Benzema
Ja: 86 %.
Nej: 14 %.

Gareth Bale
Ja: 8 %.
Nej: 92 %.

Lucas Vázquez
Ja: 45 %
Nej: 55 %.

Vinícius Júnior
Ja: 91 %.
Nej: 9 %.

Jeg er forbavset over at der er så mange der syntes Modric har fortjent at blive. Det forstår jeg ikke helt. Og det samme med Vázquez, den er næsten 50/50. Det fatter jeg heller ikke.

5 år 8 måneder siden #78 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@Real HWL.

Fordi Modric inden længe er 34 år. Han har ingen reel salgsværdi, og selvom han desværre er kommet i den sorte bog af mange Madridistas, fordi han selvfølgelig helt fortjent fik ballon´d'or foran Ronaldo, så er han stadig et kæmpe aktiv for klubben, og klubbens historie. Uden ham på holdet, så tror jeg næppe der var noget der hed 3 Chl titler i streg.
Man kan jo godt fortsætte i klubben selvom niveauet måske ikke er der længere. Det er kun i Real Madrid det anses for okay, at "svine" klublegender til når de ikke lige rammer topniveauet. Jeg kommer simpelthen aldrig til at forstå det.
Lad ham nu som en af de første få en værdig afsked, hvor det hele fader smukt ud i stedet for, at sætte ham i dårligt lys, og smide ham ud, fordi han ikke lige rammer det niveau, som med afstand gjorde ham til den bedste midtbanespiller i verden i 3-4 år i træk, og oven i købet vandt ballon´d'or, selvom Ronaldo og Messi stadig er aktive.
Fortjent i mine øjne, men ufortjent i andres øjne, og fair nok. Han satte sig selv i en position via fremragende spil, som gjorde det muligt for ham at vinde den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Rogoshin

5 år 8 måneder siden #79 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: @Real HWL.

Fordi Modric inden længe er 34 år. Han har ingen reel salgsværdi, og selvom han desværre er kommet i den sorte bog af mange Madridistas, fordi han selvfølgelig helt fortjent fik ballon´d'or foran Ronaldo, så er han stadig et kæmpe aktiv for klubben, og klubbens historie. Uden ham på holdet, så tror jeg næppe der var noget der hed 3 Chl titler i streg.
Man kan jo godt fortsætte i klubben selvom niveauet måske ikke er der længere. Det er kun i Real Madrid det anses for okay, at "svine" klublegender til når de ikke lige rammer topniveauet. Jeg kommer simpelthen aldrig til at forstå det.
Lad ham nu som en af de første få en værdig afsked, hvor det hele fader smukt ud i stedet for, at sætte ham i dårligt lys, og smide ham ud, fordi han ikke lige rammer det niveau, som med afstand gjorde ham til den bedste midtbanespiller i verden i 3-4 år i træk, og oven i købet vandt ballon´d'or, selvom Ronaldo og Messi stadig er aktive.
Fortjent i mine øjne, men ufortjent i andres øjne, og fair nok. Han satte sig selv i en position via fremragende spil, som gjorde det muligt for ham at vinde den.

Jamen du har fuldstændig ret. Jeg var også selv fortaler for han vandt ballon d or. Men han har slet ikke kunne leve op til den titel i år. Og som du selv skriver, så bliver han 34. Selvfølgelig skal legender have en værdig afsked. Men hvis legenderne ikke selv kan se at de er ved at overskride sidste salgsdato og affinde sig med en backup tjans, så er det også svært at give dem en værdig afsked. Jeg savner bare fornyelse på midtbanen. Så hvem skal ofres hvis Pogba eller Eriksen kommer? Lige nu ligner det bare vi køre videre med Kroos - Casemiro - Modric!
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Real HWL.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 8 måneder siden #80 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020
En værdi afsked er at man smutter før man er så dårlig, at man ikke kan være en del af truppen. Så kan man få de største takketaler på vej ud af døren, stoppe mens legen er god og undgå det forkerte eftermæle på grund af et par dårlige år. Der skal ikke optages pladser i truppen fordi en klublegende skal tjene sine sidste penge og gøgle rundt på sine ældre dage uden at niveauet er der.

Heldigvis er det ikke sådan med Modric endnu. Der var glimt af særklasse gennem sæsonen, men i den grad også mange dårlige præstationer. Mon ikke, at han kommer til at nyde en sommer uden den ekstra arbejdsmængde som et VM kræver. Han var helt færdig i den sidste kamp for Kroatien sidste sommer og da han endelig var ved at være nogenlunde frisk (jeg tror endda han kom for tidligt ind), så kom han ind på et hold der ikke fungerede og hvor han ofte blev puttet op som en slags 10'er indtil man gik tilbage til det gamle system, men her var krisen allerede indtruffet.

Der er ingen der siger, at Modric skal starte inde hver gang eller i de store kampe hvis ikke han er der 100%, og som Dios siger, så er der ikke mange penge at få for ham. Han har været i klubben længe og leveret helt fantastisk gennem sin tid. Jeg synes heller ikke, at det skal være slut endnu. Det virker som en god ide at lade en så stor profil i klubben være der for de unge, gå forrest med et godt eksempel og så synes jeg altid at Modric ligner en der brænder for det. Det er en af de få spillere på holdet, som man ser skælde ud, gestikulere og tage taktstokken. Kan han bevare pladsen trods massiv tilgang denne sommer, så er det super. Er der spillere, der er bedre end ham, så tror jeg også at han vil acceptere det og være 100% klar når der er brug for ham.

Og så kunne jeg sagtens se ham spille fast som den mest defensive midtbanespiller såfremt der er en fysisk stærk type på midten samtidig. Han har kvaliteterne og roen til det.

5 år 8 måneder siden #81 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Hvis man ser mod Barca, og nærmere betegnet Xavi og Iniesta. Det kunne også være en Torres i At. Madrid, så er det netop de eksempler jeg hentyder til.
Spillere som på ingen måder er noget nær topniveauet fra tidligere, men de blev ikke presset ud, eller kom i en situation, hvor deres mangler for alvor kom til udtryk. Der var andre spillere som tog mere og mere over, og de faldt så småt i baggrunden - på den gode måde.

Det er faktisk det jeg appellere til. Kommer Eriksen, så er det klart det er Modric’ plads han skal ind og overtage. Dermed ikke sagt, at Modric skal sidde på bænken hele næste sæson, men lad hans tid fade ud, og efter næste sæson kan man så give ham den værdige afsked og annoncere han stopper 3-7 kampe før sæson slut.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 7 måneder siden #82 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Real Madrid har netop offentliggjort købet af det Japanske 18 årige stjerneskud Takefusa Kubo. Han skal i følge AS tørne ud for Castilla. Han ser spændene:D

Jeg er her stadig XOXO

5 år 7 måneder siden #83 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Og lige et par links

Real Madrid offentliggørelse af spilleren: www.realmadrid.com/en/news/2019/06/takef...lla-from-next-season

Artiklen fra AS:
en.as.com/en/2019/06/14/football/1560495376_808312.html

Klip fra Youtube:

Jeg er her stadig XOXO

5 år 7 måneder siden #84 af doven
Besvaret af doven på emne Sæsonen 2019/2020

JimmyBroe skrev: Real Madrid har netop offentliggjort købet af det Japanske 18 årige stjerneskud Takefusa Kubo. Han skal i følge AS tørne ud for Castilla. Han ser spændene:D

Han har fortid i La Masia og var vist nok en af de spillere Barcelona hentede på ulovlig vis som altså resulterede i et transfer ban.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved doven.

Leveret af Kunena Forum