Sæsonen 2019/2020

4 år 2 måneder siden #1177 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1178 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Den altid snakkesalige Jonathan Barnett udtaler at Bale ikke forlader Madrid i denne måned, og at det tilmed også er meget usandsynligt at han skifter væk til sommer.

Om jeg fatter hvorfor Zidane gider blive ved med at bruge ham, på den måde er vi i hvert fald helt sikre på at han bliver.

Suk...

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1179 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Vi får slet ikke solgt ham, hvis han render rundt og træner for sig selv og aldrig spiller. Så glemmer alle ham fuldstændig. Nu er der et spinkelt håb for at nogen ser ham i en kamp, og tænker: "Ham den halvskaldede med den grimme ponytail, han er lige os!"

Men vi er lidt doomed either way. Jeg hælder dog nok til at vi skal lade ham rådne op. Det er alt for mærkeligt at bruge ham hist og her, når vi har så mange andre fløjspillere. Når Asensio kommer tilbage giver det hvertfald slet ikke mening at starte Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1180 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Marca er mere end sikre på, at Donny van de Beek er Real Madrid spiller til næste sæson.

Yderst spændende synes jeg. Er godt nok spændt på og se hvad der kommer til og ske til sommer. Mange store beslutninger skal træffes af Zidane. Henter med Donny, så må det jo betyde et farvel til Isco medmindre Modric takker af til sommer, og måske endda begge, hvis Zidane henter Ødegaard hjem også.

Som det ser ud nu, så ville jeg nok forme en trup á la denne:
Courtois, Areola?, Carvajal, Hakimi, Ramos, Nacho, Varane, Militao, Marcelo, Mendy, Casemiro, Valverde, Donny, Kroos, Modric, Ødegaard, Hazard, Rodrygo, Asensio, Lucas, Benzema og Jovic.

Køb: Hakimi*, Donny, Ødegaard* og Mbappé hvis muligt.
Udlejning: Lunin, Reguillon, Brahim, Kubo og Vinicius.
Salg: Odriozola, Isco, James, Ceballos, Bale og Mariano.

Hvad har i andre af tanker omkring det hele :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios. Begrundelse: Havde selvfølgelig helt glemt vores kæmpe talent Kubo og Ceballos, så de kommer lige med i indlægget :D
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1181 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Marca er mere end sikre på, at Donny van de Beek er Real Madrid spiller til næste sæson.

Yderst spændende synes jeg. Er godt nok spændt på og se hvad der kommer til og ske til sommer. Mange store beslutninger skal træffes af Zidane. Henter med Donny, så må det jo betyde et farvel til Isco medmindre Modric takker af til sommer, og måske endda begge, hvis Zidane henter Ødegaard hjem også.

Som det ser ud nu, så ville jeg nok forme en trup á la denne:
Courtois, Areola?, Carvajal, Hakimi, Ramos, Nacho, Varane, Militao, Marcelo, Mendy, Casemiro, Valverde, Donny, Kroos, Modric, Ødegaard, Hazard, Rodrygo, Asensio, Lucas, Benzema og Jovic.

Køb: Hakimi*, Donny, Ødegaard* og Mbappé hvis muligt.
Udlejning: Lunin, Reguillon, Brahim og Vinicius.
Salg: Odriozola, Isco, James, Bale og Mariano.

Hvad har i andre af tanker omkring det hele :)


Et rigtig spændende scenarie som jeg ser det, men vi skal også huske at vi er linket til Fabian Ruiz som jeg personligt intet ved om, nogen der kan give en hurtig spillerprofil på ham? Og hvad gør vi ved Kubo og Ceballos? Jeg tænker en ny udlejning til Kubo og så må vi se om vi kan få nogle penge for Ceballos.

Offensiven ser jo allerede bedre ud med en integreret Hazard og med en Ødegaard i truppen samtidig med at Jovic forhåbentligt kan levere hvad vi forventer af en andenangriber i næste sæson. Og så har vi Asensio tilbage, jeg har mine tvivl om han kan komme tilbage i topform efter sådan en skade, han var jo i forvejen kun verdensklasse i små glimt gennem en sæson. Den eneste grund til at jeg ser Lucas blive er fordi jeg gerne vil have Vinicius ud på lån, og vi derfor mangler en plads i truppen. Dog skal Lucas skydes afsted hvis Mbappe ligeledes kommer.

Jeg tænker at Donny kan give en smule af den dynamik til midtbanen som Valverde også giver, og derfor kan han blive værdifuld. Jeg kender ikke forfærdeligt meget til ham, men han virker til at arbejde stenhårdt hver kamp og samtidig have gode offensive kvaliteter. Jeg synes dog stadig vi mangler en defensiv midtbanespiller mere, men mon Donny kan tage over for Valverde hvis Valverde bliver tvunget til at spille på 6’ere? Det er muligt.

Defensiven ser jo fin ud, har dog stadig ikke den store tiltro til Militao endnu, det kan være det kommer.




Det ville være rigtig fint at få Bale, Mariano, James og til dels Isco ud af truppen, spørgsmålet er om det kan lade sig gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1182 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg vil rigtig gerne have en rigtig 6er backup til Casemiro, men jeg har ingen idé til hvem det kunne være. Jeg syntes at Marco Llorente var den perfekte mand til den rolle, men ham kunne man ikke bruge. Jeg synes ikke Valverde eller en evt. Donny skal bruges i den rolle, og Kroos skal slet ikke bruges her.

Derudover var jeg en af dem der virkelig gerne ville have Pogba i sommers, men nu håber jeg for alt i verden ikke at man købe ham og smider ham ind foran Valverde.

Mine ideele indkøb ligner meget dine Dios, men jeg behøver ikke Donny i truppen. Han er velkommen hvis man køber ham, men han er ikke en ønskespiller for mig.
Det eneste jeg mangler er en defensiv midtbanespiller, og så måske en ny målmand når Areola højst sandsynligt skal tilbage til PSG. Jeg tror ikke han vil være interesseret i en ny sæson på bænken i Real Madrid, så han taget nok tilbage for at blive solgt videre.

Udlejningerner har du også ramt meget godt. Måske skulle man smide Rodrygo ind her også, hvis man altså formår at hente Mbappé. Og så skal Kubo nok også lejes ud igen, evt. til Sociedad når vi forhåbentlig hiver Ødegaard hjem
Salg er jeg også enig i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1183 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Det er vel en transfer, der ligger klar efter at det ikke lykkedes i sommers? Derfor kan man stadigt nå til enighed om, at annullere den til sommer eller udskyde transferen til en anden tid.

Det hele kommer vel an på om Modric bliver til sommer.

Hvis Modric stopper, så kunne Donny V D B være godt, da han nærmest er en sikker investering. Jeg synes dog ikke at han er på det højeste tekniske niveau? Men uden tvivl klog, løbestærk og fine afslutninger. Hvis han skal finde en plads på holdet, så skal det vel være som 8’er. Der har man allerede Valverde, men hvis enten Valverde eller Casemiro bliver skadet, så kan hollænderen træde til.

Ceballos må få noget regelmæssigt spilletid, bevise sit værd, og udvikle sig et andet sted før Zidane tør at satse på ham. Det har utallige andre Real Madrid-spillere trods alt gjort før.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1184 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Marca er mere end sikre på, at Donny van de Beek er Real Madrid spiller til næste sæson.

Yderst spændende synes jeg. Er godt nok spændt på og se hvad der kommer til og ske til sommer. Mange store beslutninger skal træffes af Zidane. Henter med Donny, så må det jo betyde et farvel til Isco medmindre Modric takker af til sommer, og måske endda begge, hvis Zidane henter Ødegaard hjem også.

Som det ser ud nu, så ville jeg nok forme en trup á la denne:
Courtois, Areola?, Carvajal, Hakimi, Ramos, Nacho, Varane, Militao, Marcelo, Mendy, Casemiro, Valverde, Donny, Kroos, Modric, Ødegaard, Hazard, Rodrygo, Asensio, Lucas, Benzema og Jovic.

Køb: Hakimi*, Donny, Ødegaard* og Mbappé hvis muligt.
Udlejning: Lunin, Reguillon, Brahim og Vinicius.
Salg: Odriozola, Isco, James, Bale og Mariano.

Hvad har i andre af tanker omkring det hele :)


Synes det ser ekstremt fornuftigt ud. Du glemmer dog Kubo. Ville klart sige tak for alt til Lucas V og lade Kubo indgå som backup på højrekanten i stedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1185 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

nono skrev:

Dios skrev: Marca er mere end sikre på, at Donny van de Beek er Real Madrid spiller til næste sæson.

Yderst spændende synes jeg. Er godt nok spændt på og se hvad der kommer til og ske til sommer. Mange store beslutninger skal træffes af Zidane. Henter med Donny, så må det jo betyde et farvel til Isco medmindre Modric takker af til sommer, og måske endda begge, hvis Zidane henter Ødegaard hjem også.

Som det ser ud nu, så ville jeg nok forme en trup á la denne:
Courtois, Areola?, Carvajal, Hakimi, Ramos, Nacho, Varane, Militao, Marcelo, Mendy, Casemiro, Valverde, Donny, Kroos, Modric, Ødegaard, Hazard, Rodrygo, Asensio, Lucas, Benzema og Jovic.

Køb: Hakimi*, Donny, Ødegaard* og Mbappé hvis muligt.
Udlejning: Lunin, Reguillon, Brahim og Vinicius.
Salg: Odriozola, Isco, James, Bale og Mariano.

Hvad har i andre af tanker omkring det hele :)


Synes det ser ekstremt fornuftigt ud. Du glemmer dog Kubo. Ville klart sige tak for alt til Lucas V og lade Kubo indgå som backup på højrekanten i stedet.


Jeg glemte nemlig Kubo. Brugte ellers en del minutter på lige at tænke samtlige spillere igennem, men ham og Ceballos kom bare aldrig til mig :D

Jeg synes dog Kubo skal udlejes. Han er et kæmpe talent, men han virker umiddelbart ikke klar. Og tager man Real Madrid brillerne på, så har vi masser af unge spillere som er lige ved og næsten. Det skal kombineres med noget erfaring IMO, og specielt, hvis de unge alle kæmper om samme spilletid og plads.
Det næste kæmpe talent som skal have den hvide trøje over hovedet må være Ødegaard. Hans tid er kommet IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1186 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@elle44.

Fabia Ruiz er der selvfølgelig også. Jeg synes faktisk de minder en helt del om hinanden ham og Ceballos. Det lader bare til Ruiz er lidt mere stabil. Ihvertfald hvad jeg har set. Jeg kan ikke se for mig, at Ruiz skulle komme, hvis også Donny kommer. Personligt foretrækker jeg Donny af de 2, da hans kompetencer er mere tiltrængt, hvis vi antager, at Kroos, Modric og Ødegaard/Isco alle er i truppen.
Helt enig med, at Lucas skal skydes afsted, hvis Mbappé kommer. Lucas er egentlig også bare med for hans Madridismo :) Ellers meget enig i dit indlæg.

@Jbner.

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg heller ikke forstår Zidane på den der. Llorente var også den perfekte mand for mig, og jeg savner også en backup for Casemiro. Det er Valverde som tager den nu, så jeg kunne godt forestille mig, at Zidane så vil have Donny til at være den dynamiske 8'er. Det giver noget mere power og fleksibilitet, at have de 2 typer i stedet for en decideret 6'er, som kun kan erstatte Casemiro. Ellers kan jeg godt lide Mikel Merino for Sociedad. En mur på den defensive midtbane, som er utrolig stærk på bolden, og så har han faktisk et rigtig godt spark.
Får man Mbappé, så ville jeg nok sælge Lucas fremfor at leje Rodrygo ud. Han virker utrolig moden, og ham og Asensio kunne så agere backup på kanterne til Hazard og Mbappé.

@Fondo_Sur.

Jeg tror et køb af ham afhænger mere af Isco end Modric, men nu må vi se :)

Jeg ser heller ikke Donny som noget teknisk vidunder, men til gengæld er han fantastisk i mellemrummene, og har trods alt spillet possession bold i Ajax, så han ved hvad det drejer sig om :D Jeg kunne faktisk også godt se ham som 10'er, da han netop er rigtig god til at finde mellemrummene i kæderne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1187 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg ved ikke om det hans gode størrelse, der har en indflydelse på mit blik af hans tekniske færdigheder.

At spille offensivt midt på dette plan kræver jo bare en hjernedød boldbehandling. Og dér er jeg usikker på om han kan passe ind. Vi ser bare på denne sæson, hvordan Mendy og Jovic til tider ikke kan følge med, når de nu rigtigt er blevet testet af. Modsat deres sidste sæson, hvor de brillerede i lavere ligaer. Ajax er dog som du skriver noget andet, men når man er vant til at 10’erne hedder Isco og Iniesta, så ved jeg snart ikke. Han kommer dog helt sikkert til at give noget andet. Jeg vil bare også være sikker på, at holdet - som det jo med succes gør nu - kan spille teknisk fodbold.

Han har med andre ord prøvet det konventionelle possesion i det der 4-3-3 halløj, men ikke fuld kaos med fem centrale midtbanespillere med Zidane eller som man har gjort på det spanske landshold. Spansk fodbold er på den måde unik og vidunderlig.

Edit: Så ja! Jeg er faktisk blevet glad for Isco nu, og vil nødigt se ham forlade klubben. Han virker til at passe rigtig godt ind nu modsat tidligere (eksempel Valencia-kampen i december). Vores taktik er jo pt. hjernedød, og den fungerer kun fordi man har spilere som Isco og Modric forrest i midtbanen, som beskytter bolden som få andre.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1188 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@Fondo_Sur.

Jeg er jo i store dele helt enig i dit indlæg. Dog, så er det nok forventningsniveauet til Donny der kan være hans ulempe. Præcis ligesom det var med Modric i sin tid. Havde man ikke set Modric i Tottenham, men blot læst aviser, så ville man vide, at han ikke er i nærheden af at være en 10'er, men spansk presse, og mange herinde kørte jo en decideret hetz på ham til at starte med, da han viste sig at være noget andet man havde hørt om. Faktisk lidt ligesom med Illarra som aldrig var en ny Alonso, som han blev døbt til, da han skiftede til Real.
Donny er ikke nogen Isco, men det synes jeg faktisk også kun er godt. Han er en anderledes mellemrumsspiller, og på mange måder tror jeg faktisk han vil være bedre for holdet end Isco i netop den rolle, hvis vi kigger på vores spillermateriale. Han er spilleren som ofte søger rummene uden bold og skaber pladsen for de mere kreative, som så kan få den i feltet og banke den ind.

Jeg elsker Isco, og det ærger mig i den grad, at man ikke spillede ham ind som playmaker som han var tilbage i Malaga og på landsholdet for nogle år tilbage. Mit syn på Isco har i den grad ændret sig. Hans spil er blevet fantasiløst, og bevæger sig mere som en 8'er, og alt for meget ude på kanterne. Han vil stråle i en formation som vi har set det i Super Cup kampene, men den formation fortsætter vi jo ikke med. Skal han være 10'er på en af de 3 forreste pladser, så kommer hans mange omstillings år ham bare ikke til gode. Imod Barca spillede han jo teknisk set godt, men han hverken skabte nogen chancer, eller kom frem til nogen chancer.
Han kommer aldrig i feltet medmindre spillet er foran ham, som en typisk 8'er, og derfor har mit syn ændret sig på ham. Som breddespiller er han fremragende, men han er blevet en helt anden midtbanespiller, fordi Real Madrid aldrig rigtig har praktiseret hans form for fodbold. 16/17 sæsonen var han hjernedød i, fordi Zidane kastede Bale ud hvor han hører til, og spillede diamanten, men den formation har jo aldrig været Zidane's yndlings, da han dengang så et langt større potentiale i indlæg med Ronaldo i feltet, og fair, men den ændring igennem årene for Isco's spil har været ødelæggende for ham IMO. Og så har det jo også betydet, at vi dengang havde Ronaldo som scorede alle vores mål, hvor der var brug for det kreative omkring ham, hvor vi nu står i en position hvor alle spillere skal byde ind med langt flere mål, og her bevæger Isco sig bare bag bolden i stedet for foran bolden, som jeg elskede førhen, som gjorde han var en fantastisk mellemrumsspiller, som kom til farlige chancer omkring eller i feltet. Jeg tror jeg talte 30 gange i løbet af Valencia og At. Madrid kampene, hvor Isco gik ned til forsvaret for at modtage den, fordi pladsen var smal. Den gamle Isco havde ladet Kroos og Modric fører den frem, og blevet oppe som 10'er tættere på feltet.

Men sjovt og se hvordan vi begge har ændret markante holdninger :D Og som tidligere nævnt, så handler det selvfølgelig også meget om Ødegaard for mit vedkommende. Er simpelthen en kæmpe fan af ham, og vil gøre alt for, at han bliver en succes i klubben. Hans drive, overblik og pasninger har vi ikke set siden Özil, og netop de pasninger som kan splitte et forsvar ad mangler vi i den grad! Men de pasninger kommer ikke, hvis ikke løbene kommer uden bold, og hellere vil hente bolden fra forsvaret af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce