Sæsonen 2019/2020

5 dage 9 timer siden #577 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg tror ikke, at folket vil være tilfredse, før der bliver købt en velafprøvet målscorer (lidt a la Zlatan da han skiftede til PSG eller Barcelona).

Hvis nu Pogba var købt, og vi havde haft Asensio, Hazard og Benzema oppe foran, så ville folk herinde jo heller ikke være tilfredse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 8 timer siden #578 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Nu må alle de utilfredse brugere efterhånden også have ytret sig så vi kan komme videre og se fremad. Det seriøst det samme negative lort der bliver skrevet hver dag. Der er plads til forstærkninger i truppen og spillet har ikke været godt - we get it. Lad sæsonen komme igang - måske der ligger en signing rundt om hjørnet, måske spillerne hæver niveauet who knows. Det kan vel kun blive bedre.
Sidste redigering: 5 dage 8 timer siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, elle44, doven

5 dage 7 timer siden #579 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Nu må alle de utilfredse brugere efterhånden også have ytret sig så vi kan komme videre og se fremad. Det seriøst det samme negative lort der bliver skrevet hver dag. Der er plads til forstærkninger i truppen og spillet har ikke været godt - we get it. Lad sæsonen komme igang - måske der ligger en signing rundt om hjørnet, måske spillerne hæver niveauet who knows. Det kan vel kun blive bedre.

Og de brugere som ikke er enige i det negative har skrevet det nok gange - we get it

Træls med gentagelser, men hvad pokker er forummet til for, hvis ikke at diskutere RM? Hvis man synes diskussionen er ensidig er man velkommen til at komme med nye inputs - ellers kan man evt kigge væk indtil et mere interessant emne dukker op. Pt er det transfertid og derfor er det dét som er mest i vælten. Nogle brugere (inkl mig) nyder at skrive deres frustrationer og medmindre det strider imod hjemmesidens reglement er det vel fint?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

5 dage 7 timer siden #580 af Kiwes

PMO skrev:

Kiwes skrev: Nu må alle de utilfredse brugere efterhånden også have ytret sig så vi kan komme videre og se fremad. Det seriøst det samme negative lort der bliver skrevet hver dag. Der er plads til forstærkninger i truppen og spillet har ikke været godt - we get it. Lad sæsonen komme igang - måske der ligger en signing rundt om hjørnet, måske spillerne hæver niveauet who knows. Det kan vel kun blive bedre.

Og de brugere som ikke er enige i det negative har skrevet det nok gange - we get it

Træls med gentagelser, men hvad pokker er forummet til for, hvis ikke at diskutere RM? Hvis man synes diskussionen er ensidig er man velkommen til at komme med nye inputs - ellers kan man evt kigge væk indtil et mere interessant emne dukker op. Pt er det transfertid og derfor er det dét som er mest i vælten. Nogle brugere (inkl mig) nyder at skrive deres frustrationer og medmindre det strider imod hjemmesidens reglement er det vel fint?

Hvad er ideen i at gentage det samme om og om igen? Jeg har intet problem med at folk kritisere holdet - men det er vitterligt det samme der bliver skrevet om og om igen - det bidrager med absolut intet.
Sidste redigering: 5 dage 7 timer siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 dage 7 timer siden #581 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev:

PMO skrev:

Hvad er ideen i at gentage det samme om og om igen? Jeg har intet problem med at folk kritisere holdet - men det er vitterligt det samme der bliver skrevet om og om igen.

Men du og mange andre lykkelige mennesker skriver jo også det samme igen og igen når I forsvarer alle Zidanes tåbelige beslutninger. Hvad er ideen i det? Sådan kan man jo blive ved.

Det er lidt sjovt for der sker ikke noget som helst, så hvis vi skal følge klubbens aktivitet i disse dage, så kan man lige så godt lukke forummet. Det er jo heller ikke sjovt?

5 dage 7 timer siden #582 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev:

PMO skrev:

Hvad er ideen i at gentage det samme om og om igen? Jeg har intet problem med at folk kritisere holdet - men det er vitterligt det samme der bliver skrevet om og om igen - det bidrager med absolut intet.

Er det imod reglementet eller generer det blot dig?
Grunden til gentagelserne er nok pga RMs lidt arrogante tilgang til transfermarkedet. Sker der ikke noget nyt, ændrer kommentarerne sig ikke.

5 dage 7 timer siden #583 af Kiwes

Brylle skrev:

Kiwes skrev:

PMO skrev:

Hvad er ideen i at gentage det samme om og om igen? Jeg har intet problem med at folk kritisere holdet - men det er vitterligt det samme der bliver skrevet om og om igen.

Men du og mange andre lykkelige mennesker skriver jo også det samme igen og igen når I forsvarer alle Zidanes tåbelige beslutninger. Hvad er ideen i det? Sådan kan man jo blive ved.

Det er lidt sjovt for der sker ikke noget som helst, så hvis vi skal følge klubbens aktivitet i disse dage, så kan man lige så godt lukke forummet. Det er jo heller ikke sjovt?

Det sjovere end at høre på dit klynkeri - ej sorry kunne ikke lad vær.
Lad mig slå det helt klart - jeg er på ingen måde lykkelig og helt enig med dig og andre om at vores hold spiller som lort og vi mangler forstærkninger. Jeg påpeger blot at der ingen grund er til at gentage det samme hver dag.

5 dage 6 timer siden #584 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios
Fedt med et langt svar :)

Jeg tror, vi står med to forskeælige udgangspunkter for, hvordan sæsonen skal gribes an, og hvordan Zidanes tid siden marts må evalueres.

Det eneste, jeg rigtig hører dig sige om, ‘hvad det er sket siden seneste sæson’, er det med centralt spil fremfor indlæggene. Ja, det har vi alle skreget på, men det ligner ikke rigtig, at det har været så skide meget mere effektivt? Det ligner, at det er Benz, der alligvel kommer til at skulle afslutte de fleste af angrebene, og det synes jeg personligt aldrig rigtig er beroligende. Men okay, det handler måske om tilvænning hos hele holdet rent offensivt.

Du snakker om, at Real naturligvis ikke har sin vante position på markedet grundet resten af Europas voksende økonomiske muskler. Og der er vi jo enige. Vi er mere begrænsede i vores handlemuligheder end tidligere. Men netop derfor skal man jo være kloge. Det kan man jo godt finde ud af i andre storklubber...

Det falder da i høj grad tilbage på klubben selv, at man står en uge før sæsonstart og stadig står i en transferlimbo - her synes jeg Zidane er alt for kynisk. For ham er det jo Pogba eller ingen andre... hvorfor filan har man ikke back-up-planer klar, så vi ikke står midt august med hvad... 4 mand til midtbanen? James og Bale-situationerne lugter af dårlig kommunikation med involverede agenter, køberklubber og spillerne selv. Du siger selv, at Zidanes projekt er på standby - netop. Og hvad positivt nod den kommende sæson er der i det?

Jeg kan godt forstå din indsigelse omkring al den snak om Vini, Kuno, Rodrygo. Man har tilsyneladende brugt så mange kræfter og penge på unge spillere de seneste år. Så synes jeg, det klinger hult at snakke om, at der skal ske ‘ændringer’, når der bruges mere tid på at købe til Castilla og sende unge folk til rivalerne og til England, mens de gamle travere får lov at bibeholde deres plads på holdkortet uanset det faktum, at der er brug for at blive lavet... ja, ‘ændringer’.

Man har købt fint til bredden med Jovic, Militao og Mendy, men jeg har svært ved at, hvilken retning de peger mod? Og ligner det, at Zidane har tænkt sig at bruge dem til at udvikle holdet, når han har så stor tiltro til, at Marcelo, Benz og Varane nok skal lykkes? Forstå mig ret. Alle tre nye spillere ser spændende ud. Men jeg ved sgu ikke, hvor stor forskel, de kommer til at gøre for at skabe de famøse ændringer...

Edit: det blev måske lidt gentagende, hvad jeg kan se er det nye fy-ord herinde :p

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 dage 6 timer siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

5 dage 6 timer siden #585 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev:

Brylle skrev:

Kiwes skrev:

PMO skrev:

Det sjovere end at høre på dit klynkeri - ej sorry kunne ikke lad vær.
Lad mig slå det helt klart - jeg er på ingen måde lykkelig og helt enig med dig og andre om at vores hold spiller som lort og vi mangler forstærkninger. Jeg påpeger blot at der ingen grund er til at gentage det samme hver dag.

Hahah jeg synes egentlig det er meget sjovt. I disse tider er det svært ikke at klynke bare lidt :D

Jeg synes at det viser klubbens situation meget godt. Manglerne er tydelige for alle andre end staben. Vi er på vej ind i en ny sæson med en midtbane der er over the hill, uden en højrekant (fraregnet den kommende vinder af British Open) og man går endda ind i sæsonen med en forfærdelig oplevelse fra den foregående. Med så meget skrald i klubben pt, så er det klart at der bliver råbt om noget af det samme synes jeg. Jeg synes faktisk ikke at det kan undgås for det eneste folk håber er jo, at klubben ender med at være på toppen igen. Også selvom Zidane har andre planer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, ChrillRM14

5 dage 5 timer siden #586 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Hans Watzke udtaler at Dortmund i foråret afviste en såkaldt "superklub" i forhold til Jadon Sancho. Kunne man forestille sig den superklub har været Real Madrid, og ikke en af de engelske topklubber som er oplagt at tro? Vores mangler på højrekanten er jo ikke ligefrem et problem som først er opstået her til sommer.

Jadon Sancho er selvfølgelig stadig et talent og alt det her, og han vil helt sikkert blive møghamrende dyr, men omvendt kunne han også blive løsningen på den højrekant de næste 10-12 år frem i tiden.

Kan man overtale James til endnu en tur til det tyske + en pose penge for Jadon Sancho. Florentino, du ringer bare hvis du skulle få brug for en sportsdirektør.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

4 dage 18 timer siden #587 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@ChrillRM14

Nøgleordet her er selvfølgelig tilvænning, som du selv siger.
Nu har holdet spillet på én måde de sidste 4-5 år. Nu skal de samme spillere indstille sig på noget nyt. Det tager selvfølgelig tid sådan noget. Helt enig i, at det aldrig er helt beroligende at Benzema skal have sidste fod på bolden, men havde en Jovic nu kommet med den fornyelse, aggressivitet og vilje, så havde det måske været meget nemmere for Zidane, at spille med begge 2 fremme. De fodboldmæssige kvaliteter skal selvfølgelig hænge sammen med de andre ting, for ellers kunne vi ligeså godt bare spille med Mariano, og heldigvis sker det ikke!

Kan du ikke fortælle mig hvilke klubber som er så gode til, at spille lige op olieklubberne? Bayern har stadig ikke forstærket sig på kanterne, fordi alternativerne simpelthen bare bliver for dyre og derfor satser de igen på noget yngre.

Hvem sider Zidane ikke har en back up plan? Husk nu på, at Zidane ikke bare skriver et indlæg, og hurtigt kan slette et navn igen for ugen efter at skrive en ny spiller holdet skal købe. Mit problem med alt det negative skriveri herinde er, at ingen ved hvad der foregår bag kulissen. Kan vi få Pogba på sidste dag kontra en back up til ham 2 uger før, så venter man selvfølgelig på Pogba. Det er her hvor jeg åbenbart er langt mere tålmodig end mange andre. Du skal ikke være et sekund i tvivl om, at jeg er ligeså utilfreds, hvis vi står uden forstærkninger på den centrale midtbane når vinduet lukker i. Jeg har bare ikke brug for noget antidepressiv medicin, og skriver at vi ikke engang kommer i Chl. Det er jo useriøst.

Truppen er uden selvtillid, men det er jo ikke Space Jam hvor samtlige spilleres kvaliteter bliver taget fra dem. Zidane kommer med en tillid og ro som kun kan gavne rutineret spillere som skal genfinde sit tidligere niveau, for selvfølgelig er Kroos langt bedre end han viser, og det samme med Varane.

Som jeg ser det er der en rigtig god balance i truppen med rutine, kvalitet og spillere som indenfor få år står til deres helt store gennembrud, hvor de netop kan læne sig op af de mere rutineret kræfter.
Vinicius var Gud herinde sidste sæson. Nu bliver der hellere smidt 10 skældsord efter ham med 1-2 positive ord, fordi han bare ikke er klar endnu, og derfor skal der jo være andre spillere han kan læne sig op ad, så hans mangler ikke står og skal koste.

Vores offensiv ser tynd ud, så derfor så jeg meget gerne man hentede noget fra øverste hylde af, som kunne være Neymar.
Pogba på den centrale midtbane er også en topprioritet, men ville være ligeså glad for Donny. Sker der intet de sidste 2 uger, så vil jeg være ligeså skuffet, men der skal bare tænkes meget mere over det som træner end os, som vel har kastet 150 forskellige spillere op i 2019.

EDIT: Havde så lige overset Bayern har lejet Perisic :D Men pointen står stadig. Det er immervæk en nedgradering ift. Robben og Ribery på deres højeste.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 dage 15 timer siden ved Dios.

4 dage 8 timer siden #588 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg nævnte ham for et år siden og nu tillader jeg mig at gentage mig selv. Hvorfor har vi ikke hentet Josef Martinez fra Atlanta endnu? Han har de sidste tre sæsoner i gennemsnit scoret ét mål pr kamp. Jeg ved godt han har prøvet sig af i den Italienske liga. Men synes han fortjener en chance til i Europæisk fodbold med de statistikker in mente.

Han er røv billig. Jeg er kæmpe fan.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.