Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Sæsonen 2019/2020

2 måneder 1 uge siden #553 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

Lars1991 skrev:

PMO skrev:

Lars1991 skrev: Så synes jeg folk ligger alt for meget vægt på kontrakter, løn og transfersumme. Lad os nu bare kigge på det hold vi har.
Hazard på venstrekant kan vel ikke gøres meget bedre. Benzema med Jovic som backup som 9'er er vel heller ikke utilfredsstillende. Højrekanten er virkelig et problem, er helt enig. Vi kunne desværre ikke komme af med Bale og Asensio blev skadet.
Midtbanen mangler virkelig bredde, jeg havde håbet man beholdte Llorente, Ceballos ser jeg personligt ikke det store i. Valverde har jeg heller aldrig set noget i. Så her mangler der noget, men jeg er 100% tilfreds med at vi stadig har Modric, Kroos og Casemiro som jeg stadig ser som nogen af de bedste.

Jeg lægger noget i kontrakter, fordi det gør det svært og dyrt at komme af med spillere som er uønskede.
Midtbanen er grotesk og man har skilt sig af med spillere som var interessante, for at holde fast i en trio som i 2 år ikke har været gode nok til RM - fortæl mig hvorfor de skal have endnu en sæson?
Hazard er kærkommen og det er den kaliber af spillere som skal tilføjes truppen. Ikke flere talenter eller b-spillere.

Altså, så kan vi jo starte forfra. Læs min første besked for at få et svar på det.

Du skriver du ikke kan forstå hvorfor Modric og Kroos skulle være færdig på topniveau? Det er jo ikke et kort formdyk de har haft, de har jo været elendige længe.
Du ser stadig på RMs midtbane trio som god, jeg synes det er en skændsel at man som “verdens største klub” kan have spillere der får så lang snor rendende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #554 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@Ramos4.

Kæmpe sats eller ej, så var Asensio udset til at være ham Zidane ville få i omdrejninger igen. Jeg ville overhovedet ikke selv sætte min tiltro til ham, men omvendt, så kunne jeg sagtens se ideen med, at have Asensio, Vinicius og Lucas til at dække den kant, og så bruge de flere penge på en spiller som Pogba, som IMO var sat til 400 mio. kr. for meget.
Nu er han skadet, og nu skal situationen vendes, nye ideer skal prøves osv.. Om du vil det eller ej, så har vi trods alt stadig 3 uger tilbage af transfervinduet, som skal bruges fornuftigt. Nej det er ikke optimalt, men det har sgu aldrig været optimalt, at miste en spiller de næste 6-7 måneder. Det var præcis samme situation vi stod i før det væltede ind med indkøb. Du råbte og skreg, og kunne slet ikke se hvorfor der ingenting skete. Sæt dig i sofaen, og ta en slapper engang imellem :D Der er vel folk på sagen, og er der noget jeg vitterligt har savnet i Real Madrid, så er det den form for tålmodighed som vi ser nu. Mariano var vores gamle løsning, hvor panikken spredte sig, og se hvad vi er endt med.

Jeg har vitterligt svært ved at lurer dig. Forstår du ikke princippet i at prøve nye ting af, eller er du virkelig bare så utålmodig til hverdag? Selvfølgelig flasker alt sig ikke efter 2 kampe med nye spillere og formationer, og selvfølgelig skal Zidane ikke afprøve diamanten i pre-season når 10 ud af 11 af stamspillerne kender til formationen. Ting tager tid, og Vinicius kan stadig nå at blive fremragende på højrekanten. Nej det har ikke set skide godt ud med ham, men må jeg så ikke minde dig om hvordan det har set ud for ham på venstrekanten indtil nu?

Synes du selv vores nyindkøb har virket sultne om du vil? Jovic har vel haft 10 boldberøringer, og Hazard har været en kæmpe joke indtil videre. Den trio kender Zidane, de har erfaringen og har du ikke det og falde tilbage på, så gør du ikke dig selv en tjeneste.

Nu taler du om evolution, og siger vi enten sælger eller lejer talenterne ud. Du har set vores trup ikke? Du er helt med på hvem der er blevet købt, og hvem der er givet et mandat i truppen ikke? Er det ikke evolution og kører Militao i stilling? Eller hvad med Jovic? Mendy, måske? Zidane har jo sat dem til salg han ikke tror på. Udlejet dem som mangler det sidste, eller som er for gode til Castilla. Og så har han købt spillere udover Militao som han tror på, og som han vel tror på sigt skal tage overfor de ældre i truppen. Det kaldes netop en evolution.

@PMO.

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Er du sur på Modric og Kroos, fordi de har skrevet under med klubben? Altså har du set dig sur på dem, fordi de ikke takkede nej tak, eller lader du dine frustrationer gå udover dem, fordi de ikke har leveret sidste sæson? Nu kan man jo godt forlænge med dem uanset om man havde kunne hente Pogba eller ej. Det ene udelukker jo ikke det andet, eller det gør det måske i dine øjne?

Bare så jeg er mere med på forståelsen - hvilke spillere havde du så håbet vi ville købe?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, JimmyBroe

2 måneder 1 uge siden #555 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020
Det er flot med et link fra Oktober 2018
Har du ikke noget mere opdateret?
Jeg har fundet det her men kan ikke se om det passer
Barcelonas
www.capology.com/club/barcelona/salaries/

Vores
www.capology.com/club/real-madrid/salaries/

Læg mærk til at Mendy og militao ikke er skrevet på men forskellen er 150.000.000 kr
Hvis det passer så er det ikke stort

2 måneder 1 uge siden #556 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020

PMO skrev:

Lars1991 skrev:

PMO skrev:

Lars1991 skrev: Så synes jeg folk ligger alt for meget vægt på kontrakter, løn og transfersumme. Lad os nu bare kigge på det hold vi har.
Hazard på venstrekant kan vel ikke gøres meget bedre. Benzema med Jovic som backup som 9'er er vel heller ikke utilfredsstillende. Højrekanten er virkelig et problem, er helt enig. Vi kunne desværre ikke komme af med Bale og Asensio blev skadet.
Midtbanen mangler virkelig bredde, jeg havde håbet man beholdte Llorente, Ceballos ser jeg personligt ikke det store i. Valverde har jeg heller aldrig set noget i. Så her mangler der noget, men jeg er 100% tilfreds med at vi stadig har Modric, Kroos og Casemiro som jeg stadig ser som nogen af de bedste.

Jeg lægger noget i kontrakter, fordi det gør det svært og dyrt at komme af med spillere som er uønskede.
Midtbanen er grotesk og man har skilt sig af med spillere som var interessante, for at holde fast i en trio som i 2 år ikke har været gode nok til RM - fortæl mig hvorfor de skal have endnu en sæson?
Hazard er kærkommen og det er den kaliber af spillere som skal tilføjes truppen. Ikke flere talenter eller b-spillere.

Altså, så kan vi jo starte forfra. Læs min første besked for at få et svar på det.

Du skriver du ikke kan forstå hvorfor Modric og Kroos skulle være færdig på topniveau? Det er jo ikke et kort formdyk de har haft, de har jo været elendige længe.
Du ser stadig på RMs midtbane trio som god, jeg synes det er en skændsel at man som “verdens største klub” kan have spillere der får så lang snor rendende.

Jeg forstår ikke man giver midtbane trioen skylden nej. Hvorfor er der så stort fokus på dem? Marcelo har ikke været god, Ramos har ikke været god, Varane har ikke været god, Carvajal har ikke været god. På fløjene har vi været så dårlige at Vinicius har lignet en gud til sammenligning. Bale har spillet forfærdeligt, Ronaldo var kun god den sidste halvdel af den sidste sæson han var her. Asensio fejlede grumt, Vasques har haft hans dårligste sæsoner. Isco er Isco. Alle disse spillere har fået lang snor. Så hvorfor denne overdrevne fokus på midtbane trioen? Jeg tror mere på at det store problem har været de offensive spillere.. hvis man ikke kan skabe så meget, og de der bliver skabt bliver brændt, ja så bliver kampene bare det svære, og så smider man point her og der, og så er man inde i en cirkel der er svær at komme ud af.

2 måneder 1 uge siden #557 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Lad os nu se hvad der sker de næste 2-3 uger inden vi maler fanden på vægen. Der skal hentes ind til midtbanen og det er jeg overbevist om at både Zidane og Perez er klar over. Så må vi bare håbe at vi kan afskaffe James og Mariano for at gøre plads til indkøb. Handler som Van de Beek og Eriksen virker som handler der umiddelbart nemt kan lukkes og ikke koste det helt store.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

2 måneder 1 uge siden #558 af PMO

Dios skrev:
@PMO.

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Er du sur på Modric og Kroos, fordi de har skrevet under med klubben? Altså har du set dig sur på dem, fordi de ikke takkede nej tak, eller lader du dine frustrationer gå udover dem, fordi de ikke har leveret sidste sæson? Nu kan man jo godt forlænge med dem uanset om man havde kunne hente Pogba eller ej. Det ene udelukker jo ikke det andet, eller det gør det måske i dine øjne?

Bare så jeg er mere med på forståelsen - hvilke spillere havde du så håbet vi ville købe?

Jeg synes det er hul hovedet at forlænge med spillere som ikke har fortjent det. Det sender et forkert signal synes jeg - og nu havde de jo ikke udløb i 2019. Modric havde i 2020 og det havde været passende at lade den løbe ud. Det er selvfølgelig ikke spillernes skyld, jeg forstår godt de accepterer en forlængelse, men deres ugidelighed på banen gør mig irriteret.

Vi kunne have lagt billet ind på De Jong, Pjanic, Pogba, Kante, Bruno Fernandes. På u21 gjorde Ceballos det fremragende, han fortjente en plads fremfor Isco.
Der er masser af midtbanespillere som er bedre hvad RM har og mest af alt, ville de komme med sult.

2 måneder 1 uge siden #559 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Nogle folk på dette forum burde være ansat i RM. Jeg tror de har meget bedre styre på strategien.
RM har brugt 300 mio +, men folk herinde kan slet ikke se ideen med dem. Jeg vil vædde 1000kr. på at ingen af jer har set en skid af Jovic, Mendy, Rodrygo og Militao før de kom til RM. Giv holdet en chance inden i mener at det hele har været spild af penge.

Det er det samme bæ i fyre af indlæg efter indlæg. Lad os for fanden lige starte sæson, lad og lige vente til vinduet er lukket. Man bliver så træls af at læse de samme bruger skrive det samme negative lort gang på gang.

Det er ikke FM manager. Tror i RM skulle have købt Mbappe for 500 mio euro, Van Dajk for 300 mio euro og Pogba for 200 mio euro for at forstærke start 11?

I kan slet ikke se ideen med at klubben prøver at dirigere udenom de kæmpe transfersummer ved at købe spillere tidligt?

Der er ingen der gider at købe James, Bale, Mariano, Navas osv. og I tror klubben skulle sætte yderligere spiller til salg?

Hvor mange penge vil klubben tjene ved at sælge 33 årige Modric? Kontra omkostninger ved en erstatning kontra risikoen ved at erstatningen ikke vil kunne gøre det bedre?

Barca får Neymar og så tager vi den derfra. Neymar koster formentlig 100 mio euro + Countinho. Det er effektivt ca. 250 mio euro. + 60 mio euro om året i lønudgifter. Det er en udgift for en spillere der maks holder verdensklasse niveau i 3-4 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, Zyconith, andreashn, Madrid1998, Rogoshin

2 måneder 1 uge siden #560 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Befriende læsning Madrid2000, Dios og Lars.

Hold kæft hvor er det langhåret at læse med herinde for tiden. Det har været det samme hele sommeren. Inden vi købte kraftigt ind inden for en kortperiode brokkede folk sig som var Real røget i Segunda. I sekundet efter vi havde hentet dem. Så begynder folk gudhjælpemig at tudbrøle igen.

Jeg synes fandme i skal tage en pause fra sillyseason, for det lader i den grad til at blodtrykket er ved at løbe af med jer.

Jeg tror da ikke der findes en eneste Madridista, som er fuldt ud tilfreds med alt hvad der er sket henover sommeren. Derfor er det selvfølgelig også fint at ytre sig om det gode og dårlige der er hændt klubben og debattere herfor. Men at skrige op om de samme ting hele sommeren igennem det bliver altså trivielt og kedeligt i længden.

Jeg besidder nogle pædagogiske kompetencer og en skulder at græde ud ved. Brug mig for guds skyld, så vi kan komme videre.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, madrid2000, andreashn, Madrid1998, elle44, Rogoshin, Evden

2 måneder 1 uge siden #561 af PMO

madrid2000 skrev: Nogle folk på dette forum burde være ansat i RM. Jeg tror de har meget bedre styre på strategien.
RM har brugt 300 mio +, men folk herinde kan slet ikke se ideen med dem. Jeg vil vædde 1000kr. på at ingen af jer har set en skid af Jovic, Mendy, Rodrygo og Militao før de kom til RM. Giv holdet en chance inden i mener at det hele har været spild af penge.

Det er det samme bæ i fyre af indlæg efter indlæg. Lad os for fanden lige starte sæson, lad og lige vente til vinduet er lukket. Man bliver så træls af at læse de samme bruger skrive det samme negative lort gang på gang.

Det er ikke FM manager. Tror i RM skulle have købt Mbappe for 500 mio euro, Van Dajk for 300 mio euro og Pogba for 200 mio euro for at forstærke start 11?

I kan slet ikke se ideen med at klubben prøver at dirigere udenom de kæmpe transfersummer ved at købe spillere tidligt?

Der er ingen der gider at købe James, Bale, Mariano, Navas osv. og I tror klubben skulle sætte yderligere spiller til salg?

Hvor mange penge vil klubben tjene ved at sælge 33 årige Modric? Kontra omkostninger ved en erstatning kontra risikoen ved at erstatningen ikke vil kunne gøre det bedre?

Barca får Neymar og så tager vi den derfra. Neymar koster formentlig 100 mio euro + Countinho. Det er effektivt ca. 250 mio euro. + 60 mio euro om året i lønudgifter. Det er en udgift for en spillere der maks holder verdensklasse niveau i 3-4 år.

Går ud fra den er henvendt til mig. Og korrekt jeg har ikke ser andre end Hazard præstere kontinuerligt. Mendy var ikke god i Lyons CL kampe.
Ja klubben har brugt 300 millioner? Men RM har ikke været i negativ på transferfronten i flere sæsoner - derfor havde jeg som fan store forhåbninger til dette vindue, især som sidste sæson formede sig.
Der er klubber som ønsker at købe James, Mariano og Bale - RM ønsker bare for høj en pris - især for Bale. Her burde man sluge kamelen og bare komme af med ham - især hvis han ikke bliver brugt.

Du mener Neymar holder 3-4 år? Længere frem tænker jeg heller ikke. Jeg ønsker succes NU. Jeg ønsker at vinde La Liga denne sæson. Ikke om 3-4 år.

Og det er da fint RM køber talenter og vil satse den vej. Men det vinder man ikke noget ved.

Jeg har min klare mening og ja den er måske ret negativ, men når man som fan har været vant til at blive forkælet med store spillere, jamen så bliver jeg skuffet over at se den samme gamle garde igen og igen.

En sidste bemærkning. Sæsonen ER igang. Den gik i gang ved første træning, men hvis spillerne deler din holdning hertil, forklarer det deres ringe spil.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 måneder 1 uge siden #562 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

PMO skrev:

madrid2000 skrev: Nogle folk på dette forum burde være ansat i RM. Jeg tror de har meget bedre styre på strategien.

Går ud fra den er henvendt til mig. Og korrekt jeg har ikke ser andre end Hazard præstere kontinuerligt. Mendy var ikke god i Lyons CL kampe.
Ja klubben har brugt 300 millioner? Men RM har ikke været i negativ på transferfronten i flere sæsoner - derfor havde jeg som fan store forhåbninger til dette vindue, især som sidste sæson formede sig.
Der er klubber som ønsker at købe James, Mariano og Bale - RM ønsker bare for høj en pris - især for Bale. Her burde man sluge kamelen og bare komme af med ham - især hvis han ikke bliver brugt.

Du mener Neymar holder 3-4 år? Længere frem tænker jeg heller ikke. Jeg ønsker succes NU. Jeg ønsker at vinde La Liga denne sæson. Ikke om 3-4 år.

Og det er da fint RM køber talenter og vil satse den vej. Men det vinder man ikke noget ved.

Jeg har min klare mening og ja den er måske ret negativ, men når man som fan har været vant til at blive forkælet med store spillere, jamen så bliver jeg skuffet over at se den samme gamle garde igen og igen.

En sidste bemærkning. Sæsonen ER igang. Den gik i gang ved første træning, men hvis spillerne deler din holdning hertil, forklarer det deres ringe spil.

Den var bestemt ikke henvendt til dig - alene. Jeg havde nogle andre i tankerne også :)

Jeg forstår bestemt din bekymring, og du har helt klart nogle pointer, men jeg køber ikke den med, at talenter ikke bringer noget godt med sig. Vi købte Ramos da han var 18. Marcelo 18, Casemiro 20-21, Higuain 19, Varane 18, Benzema 21 og alle disse spillere viste sig som store gevinster.

Klubben har været inaktive de sidste sæsoner, men det skyldes nok det store succes vi har haft på den europæiske scene. Der var ikke mange spillere man kunne tilføje til holdet for 2-3 sæsoner siden, og hvert år havde vi mange spillere på fifa's årets hold.

Det var jo først i 17/18 det for alvor gik galt, men der vandt man også CL. Man mistede Ronaldo, som skulle være erstattet. Det var helt klart en fejl, men man viste tiltro til spillere som Asensio, Bale og Isco, men de floppede alle 3. I starten af 17/18 havde folk store forventning og tiltro til især Isco og Asensio. Real Madrid har altid handlet når titlerne er udeblevet.

Jeg er da heller ikke helt tilfreds med vinduet endnu. Jeg håber stadigvæk på 1-2 spillere og at vi mindst får solgt James, Bale og Mariano.

2 måneder 1 uge siden #563 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev: Det er flot med et link fra Oktober 2018
Har du ikke noget mere opdateret?
Jeg har fundet det her men kan ikke se om det passer
Barcelonas
www.capology.com/club/barcelona/salaries/

Vores
www.capology.com/club/real-madrid/salaries/

Læg mærk til at Mendy og militao ikke er skrevet på men forskellen er 150.000.000 kr
Hvis det passer så er det ikke stort

Næh, jeg har ikke noget mere opdateret, for jeg bad egentlig dig om at lede efter det, hvis du ville se det. Jeg pegede også mod Forbes som kilde. Barca har brugt en stor del af deres økonomi på spillerlønninger. I linket fra 2018 (altså sidste år) brugte de 66% af deres samlede budget på lønninger. Det var pointen.

2 måneder 1 uge siden #564 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2019/2020
Men Bale er vel stadig en af verdens bedste offensive spillere? Tror ikke at vi skal afskrive at han kan blive sæsonens helt store åbenbaring.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.