Sæsonen 2019/2020

1 måned 5 dage siden #529 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

Monour skrev: Jeg troede der var virkelige problemer med lønninger i Barcelona.
Jeg har søgt lidt på det jeg har fundet ud af at Barca betaler høj lønninger men kan også læse at de har råd til at betale disse høj lønninger.

I forhold til andre klubber så betaler Barcelona en rigtig stor procentdel af deres indtægter i lønninger. Hvis man samtidig hiver Neymar ind, så bliver det bare en endnu vildere post.

Messi 50M, Griezmann 20M, Suarez 16M og så Neymar med måske 25-35M. Altså hvordan filan kan det køre rundt, fatter det ikke.
FFP er altså mere end transfers.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #530 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev:

BBB skrev:

Monour skrev: Jeg troede der var virkelige problemer med lønninger i Barcelona.
Jeg har søgt lidt på det jeg har fundet ud af at Barca betaler høj lønninger men kan også læse at de har råd til at betale disse høj lønninger.

I forhold til andre klubber så betaler Barcelona en rigtig stor procentdel af deres indtægter i lønninger. Hvis man samtidig hiver Neymar ind, så bliver det bare en endnu vildere post.

Messi 50M, Griezmann 20M, Suarez 16M og så Neymar med måske 25-35M. Altså hvordan filan kan det køre rundt, fatter det ikke.

De seneste rygter går på, at Neymar ønsker at tjene 32-34 mio. euro netto ved et skifte.

1 måned 5 dage siden #531 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios
Du har helt ret i, at ZZ formentlig aldrig har ville have ‘revolution’ og dermed 3-4-5 galacticos.

Men han har også snakket om, at der ‘ville ske ændringer’. Men de fleste herinde er kritiske, netop fordi vi ikke aner, hvad der har ‘ændret’ sig siden seneste sæson.

Jeg synes det her transfervindue er et afgørende eksempel på, hvordan Real er blevet indhentet af en fremadstormende top af europæiske klubber, der kan hamle op med Real på økonomien, og som også har stærk nok tiltrækningskraft og stærkt nok projekt til at kunne holde på eller købe spillere, som Real gerne vil have.

Mon ikke både ZZ og Perez gerne ville have set lidt flere medgørlige klubber, man kunne handle med, og lidt færre forhindringer undervejs end hvad tilfældet har været?

Jeg et umådeligt kritisk overfor den kommende sæson, og jeg ved ikke, hvorfor jeg skulle være andet. Det her hold/den her trup er ikke bedre end seneste sæsons, og der er tæt på intet gjort for at skabe de ‘ændringer’, som er blevet bebudet. Man synes handlingslammede i forhandlingerne om sine ‘targets’, og man har ikke haft styr på, hvordan uønskede spillere aflastes. For mig ligner det, at ZZ og ledelsen måske er blevet lidt desillusioneret af, at det ikke har været så nemt at få stablet den nye konkurrencedygtige trup på benene, hvorfor det udadtil virker retningsløst og underligt vagt, når alle Reals intentioner om den og den spiller ender i blindgyder.... Der er jo ingen storklubber i Europa, der står med så mange af de her problemer rent trup- og transfermæssigt. Barca ender måske sommeren med at ha købt De Jong, Griezmann OG Neymar. Wow

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, PMO, JesperThomsen

1 måned 5 dage siden #532 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

ChrillRM14 skrev: @Dios
Du har helt ret i, at ZZ formentlig aldrig har ville have ‘revolution’ og dermed 3-4-5 galacticos.

Men han har også snakket om, at der ‘ville ske ændringer’. Men de fleste herinde er kritiske, netop fordi vi ikke aner, hvad der har ‘ændret’ sig siden seneste sæson.

Jeg synes det her transfervindue er et afgørende eksempel på, hvordan Real er blevet indhentet af en fremadstormende top af europæiske klubber, der kan hamle op med Real på økonomien, og som også har stærk nok tiltrækningskraft og stærkt nok projekt til at kunne holde på eller købe spillere, som Real gerne vil have.

Mon ikke både ZZ og Perez gerne ville have set lidt flere medgørlige klubber, man kunne handle med, og lidt færre forhindringer undervejs end hvad tilfældet har været?

Jeg et umådeligt kritisk overfor den kommende sæson, og jeg ved ikke, hvorfor jeg skulle være andet. Det her hold/den her trup er ikke bedre end seneste sæsons, og der er tæt på intet gjort for at skabe de ‘ændringer’, som er blevet bebudet. Man synes handlingslammede i forhandlingerne om sine ‘targets’, og man har ikke haft styr på, hvordan uønskede spillere aflastes. For mig ligner det, at ZZ og ledelsen måske er blevet lidt desillusioneret af, at det ikke har været så nemt at få stablet den nye konkurrencedygtige trup på benene, hvorfor det udadtil virker retningsløst og underligt vagt, når alle Reals intentioner om den og den spiller ender i blindgyder.... Der er jo ingen storklubber i Europa, der står med så mange af de her problemer rent trup- og transfermæssigt. Barca ender måske sommeren med at ha købt De Jong, Griezmann OG Neymar. Wow

Spot on! Kigger man på hvem RM har hentet og hvem de europæiske og nationale konkurrenter har hentet, er det ikke fordi RMs køb signalerer “verdens største klub”. Barcelona har været milevidt foran i liga sammenhæng og med tilføjelsen af Neymar bliver det hul ikke mindre.

Pogba handlen var man ikke i stand til at lukke og Pogba var aldrig rigtig i offensiven ang et skifte.
Hazard er den eneste handel, hvor spilleren har bevist sig i europæisk topfodbold, som RM har været i stand til at lukke- og det skyldes kontraktudløb.
Er tiltrækningskraften så ringe? Og ja, klubben har købt for 300 millioner euro. Wow. Klubben har så heller ikke brugt nævneværdige penge de sidste mange sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

1 måned 5 dage siden #533 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Den manglende løn = den ikke udbetalte bonus, som Neymar havde krav på.

Coutinho og Neymars løn går selvfølgelig ikke lige op.

Jamen jeg har nævnt emnet
Jeg vil gerne nævn det igen
Der rigtigt nok et problem udbetaling af en slags bonus men det skyldes ikke at Barcelona ikke kunne udbetale det på grund af for store lønninger, problemet handler om at Barcelona og neymar har været uenig om den bonus som har været op i retten men sagen skulke være slut fordi neymar brænder for at tage tilbage til Barcelona og dermed har han droppet sagen.
Jeg synes at vi sidder i samme situation når vi har bale og James men valgt at klæbe hazard og vil også købe pogba og neymar
Vi vil også sidde med problem ift lønninger jeg tror hazard, bale, James, pogba, neymar tilsammen vil får ligeså meget som suarez, messi, neymar coutinho.
Men det burde ikke være vores hovedpine, vi sidder og taler om lønninger som om vi kender til budget som de har i Real og Barca!! Vi ved ikke engang om Barca pønser på at komme af med coutinho samtidigt, det vil iøvrigt give gode mening der de to er tiltænkt samme plads. Så sportsligt og “økonomiske” vil det kunne betale sig at sælge coutinho og gør plads for neymar.
Men Lada os ikke fortælle det til nogen så Barca ikke opdager det problem med lønninger!!

1 måned 4 dage siden #534 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Måske får de andre spillere meget mindre, måske har de færre spiller end os
Var det ikke noget med at inden sommerferien start havde vi 35 spillere? Hvor mange har vi nu 30? Jeg tror på at Barcelona betaler høj lønninger men samlet tror jeg ikke der er store forskel, det må være derfor at Barcelona kan skille sig af de spillere de ikke ønsker så hurtigt mens vi sidder fast med dem!
Jeg vil gerne se en total udbetaling af løn for de to trupper så vi kan samligne løn nu hvor i gør det til et problem

1 måned 4 dage siden #535 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Repræsentanter for Barcelona på vej til Paris i dag, ifølge Sky Sports. Det ser ud til de er tilbage i førersædet i forhandlingerne, men vi må se, PSG er jo stadig ikke særligt venligtsindede overfor Barcelona.
Neymar, Griezmann og Messi i front og La Liga er afskrevet på forhånd for mit vedkommende. Alt kan ske i ChL, men La Liga ser pludselig ekstremt svær ud, og det er sgu ligaen der er prioriteten denne sæson.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved El Siete.

1 måned 4 dage siden #536 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Repræsentanter for Barcelona på vej til Paris i dag, ifølge Sky Sports. Det ser ud til de er tilbage i førersædet i forhandlingerne, men vi må se, PSG er jo stadig ikke særligt venligtsindede overfor Barcelona.
Neymar, Griezmann og Messi i front og La Liga er afskrevet på forhånd for mit vedkommende. Alt kan ske i ChL, men La Liga ser pludselig ekstremt svær ud, og det er sgu ligaen der er prioriteten denne sæson.

Man kan undre sig over om Real Madrid overhovedet har været kandidat til Neymars underskrift, eller PSG har brugt dem til at hæve prisen..
Tillykke med mesterskabet til Barcelona, med den front trio/kvartet (plus De Jong på midten) de har samlet har hverken Real Madrid eller Atl. Madrid noget at skulle have sagt..
De sidste 10 sæsoner har Barcelona vundet La Liga 7 gange, mod RMs 2 gange., det er sgu bare ikke i orden..

Men hvorfor statuerer PSG ikke bare et eksempel og nægter at handle med Barcelona?

1 måned 4 dage siden #537 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@ChrillRM14.

Er hamrende uenig i den sortseer mentalitet, og har argumenteret hvorfor.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 4 dage siden #538 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Den manglende løn = den ikke udbetalte bonus, som Neymar havde krav på.

Coutinho og Neymars løn går selvfølgelig ikke lige op.

Jamen jeg har nævnt emnet
Jeg vil gerne nævn det igen
Der rigtigt nok et problem udbetaling af en slags bonus men det skyldes ikke at Barcelona ikke kunne udbetale det på grund af for store lønninger, problemet handler om at Barcelona og neymar har været uenig om den bonus som har været op i retten men sagen skulke være slut fordi neymar brænder for at tage tilbage til Barcelona og dermed har han droppet sagen.

Du bad ham om at forklare, hvad han mente. Jeg fortalte, hvad han hentydede til. Det var dig, der blev ved med at grave i det.

Mig bekendt har Neymar ikke lukket sagen, men han skal gøre det, hvis skiftet skal gå igennem.

Monour skrev: Jeg synes at vi sidder i samme situation når vi har bale og James men valgt at klæbe hazard og vil også købe pogba og neymar
Vi vil også sidde med problem ift lønninger jeg tror hazard, bale, James, pogba, neymar tilsammen vil får ligeså meget som suarez, messi, neymar coutinho.
Men det burde ikke være vores hovedpine, vi sidder og taler om lønninger som om vi kender til budget som de har i Real og Barca!!

I stedet for at synes noget så er du velkommen til at kigge på regnskaberne for de to klubber. Så får du afklaring i stedet for.
www.90min.com/posts/6186331-barcelona-re...osts-record-earnings

Forbes plejer at gennemgå tallene.

1 måned 4 dage siden #539 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Repræsentanter for Barcelona på vej til Paris i dag, ifølge Sky Sports. Det ser ud til de er tilbage i førersædet i forhandlingerne, men vi må se, PSG er jo stadig ikke særligt venligtsindede overfor Barcelona.

Kan ikke se at Griezmann skulle kunne slå Suarez af i denne sæson. Måske næste igen. Suarez er stadig allerhelvedes stærk og skabte den plads for Messi der muliggjorde en stor del af hans 51 scoringer sidste sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Zyconith.

1 måned 4 dage siden #540 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios
Fair nok. Jeg er sådan set glad for, at ikke alle er kritiske. Det giver jo lidt håb :D

Jeg kan bare ikke se, hvad der har ændret sig siden seneste sæson. Jeg kan ikke se, hvad træningskampene peger mod af positive tendenser. Jeg kan ikke se, hvordan der skulle være styr på truppen. Jeg kan ikke se hverken plan, hoved eller hale i ZZ’s måde at håndtere hele sommeren på.

Man har nogle fantastiske talenter. Bliver de udviklet under Zidane? Mjah, Kubo og Rodrygo udtages ikke engang til seneste træningskamp, Vini spilles på den forkerte kant, Ceballos, Vallejo og Llorente afhændes.

Er der antrit til den fandenivoldskhed, der højner moralen og motivationen blandt de bærende spillere og driver holdet fremad - ligesom dengang i 2017? Næh...

Har man styr på formationen? Næh.

Har man oplevet ‘ændringer’ i start-11’eren, der giver håb om, at spillet kan ‘udvikles’ mod et anderledes Real Madrid end de seneste to år? Næh. Hazard er her. Det er det.

Men som sagt: store dele af ‘genrejsningen’ af holdet og klubben problematiseres af det, jeg synes ligner en tendens, hvor Real har langt svære ved at skære igennem på markedet.

Ja. Jeg er vidst sortseer ;) men jeg glæder mig til sæsonen, og jeg skal se samtlige kampe. Jeg tror bare ikke, der er så meget at forvente. For indtil videre har ZZ’s anden periode ikke rigtig peget i nogen positiv retning.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.