Sæsonen 2019/2020

2 måneder 1 uge siden #517 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Alene alt det splid mellem neymar, advokater, manglende løn og tilskuerne og så tager de ham tilbage. Viser igen hvor ynkelige de er i ledelsen og hele klubben med deres mere end en klub... fy for satan for opkast.

Hvilke splid? Og hvilke manglende løn? Er Barcelona i økonomiske problemer? Du må meget gerne uddybe det mere

Orker det ikke, du må søge lidt selv eller gå lidt tilbage da neymar smuttede fra Barcelona.
Det er alment kendt at Barcelona bruger ekstremt mange penge på løn udgifter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #518 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

asp3200 skrev: Fantastik hvis neymar ender i uefalona, vil hellere have 1 sæson til med skodspil end han skal bære den hvide trøje. Vores trup er til fremtiden.

Barcelona vælter deres økonomi, risikere uefa straf og lur mig om alle de angribere kan enes uden der skabes splid imellem.
Selvom de laver låne aftale så skal de af med 150-200 mil senere. Det er sku sjovt.

Alene alt det splid mellem neymar, advokater, manglende løn og tilskuerne og så tager de ham tilbage. Viser igen hvor ynkelige de er i ledelsen og hele klubben med deres mere end en klub... fy for satan for opkast.

Er det nogensinde sket i Madrid at en spil er blevet solgt, slagtet i pressen og søgsmål hvorefter han så kommer tilbage, det er jo absurd.

Vores trup er til fremtiden? Det er ligesom at høre Zidane..
Så altså Kroos, Modric, Marcelo, Carvajal, Ramos, Bale, Benz, Isco er fremtiden?

Jeg tror man skal være über madridista for at se et mega talent i feks. Vini, der ikke kan ramme målet med en badebold!

Barcelona kører alle La Liga konkurrenter ekstra meget ud af brættet når de henter Neymar. Deres strid bliver begravet ligeså snart han ydmyger os på Bernabeu med et hattrick.

Zidane og Perez har i dén grad sovet i timen. Hvor er Pogba som var ZZ’s største transfermål? Hvor er dynamikken og uforudseligheden på holdet?
Start 11-eren er givet på forhånd. Der er ingen reel konkurrence om pladserne.
Gosh det bliver en lang sløj sæson for os fans hvis ZZ og Perez ikke vågner op snart!

2 måneder 1 uge siden #519 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020

JesperThomsen skrev:

asp3200 skrev: Fantastik hvis neymar ender i uefalona, vil hellere have 1 sæson til med skodspil end han skal bære den hvide trøje. Vores trup er til fremtiden.

Barcelona vælter deres økonomi, risikere uefa straf og lur mig om alle de angribere kan enes uden der skabes splid imellem.
Selvom de laver låne aftale så skal de af med 150-200 mil senere. Det er sku sjovt.

Er det nogensinde sket i Madrid at en spil er blevet solgt, slagtet i pressen og søgsmål hvorefter han så kommer tilbage, det er jo absurd.

Så altså Kroos, Modric, Marcelo, Carvajal, Ramos, Bale, Benz, Isco er fremtiden?

Jeg tror man skal være über madridista for at se et mega talent i feks. Vini, der ikke kan ramme målet med en badebold!

Barcelona kører alle La Liga konkurrenter ekstra meget ud af brættet når de henter Neymar. Deres strid bliver begravet ligeså snart han ydmyger os på Bernabeu med et hattrick.

Zidane og Perez har i dén grad sovet i timen. Hvor er Pogba som var ZZ’s største transfermål? Hvor er dynamikken og uforudseligheden på holdet?
Gosh det bliver en lang sløj sæson for os fans hvis ZZ og Perez ikke vågner op snart!

Det er faktisk sværere end man tror at ramme noget med en badebold ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Zyconith, JesperThomsen

2 måneder 1 uge siden #520 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Synes egentlig du er lidt unfair overfor Perez.

Det er jo Zidane der ikke formår at sætte spillerne i scene. Se hvordan Joao Felix og de nye spillere hos Atl. sprudler hos Cholo.

Havde han gjort det hos os i dette virvar af mystiske formationer og taktiske dispositioner? Det tvivler jeg på.. Så havde kritikken været at vi købte
endnu en ung lottokupon, mens Barcelona købte den færdige vare i f.eks. Griezmann.

Hvis nu bare Jovic bombede, Hazard sprudlede, Militao slog Carvajal af og Mendy ikke var skadet så tror jeg ikke man ville klandre Perez for et uambitiøst transfervindue.

Problemet er jo slet og ret, at Zidane lige nu ikke kunne få Fifa 2019 holdet til at spille sammenhængende fodbold.

Jeg har altid været kæmpe fortaler for vores franske gigant, men hans tilbagekomst har indtil videre været så skandaløst ringe og præget af komplet forvirring at tilliden desværre hurtigt har fået ben at gå på..

Hverken Neymar eller Donny van de beek kan ændre på, hvis Zidane har tabt plottet. Af samme grund håber jeg faktisk at man lader chancen for Neymar passere.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved nono.

2 måneder 1 uge siden #521 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Selvfølgelig bliver der ikke købt nye spillere når der ikke er nogen som gider at købe de 3 spillere som er til salg. Man skal jo nærmest have en depression for at færdes på det her forum efterhånden. Vi har ikke plads til nye spillere, så stop nu jeres evige brok om, at Zidane og co. ikke vil have fornyelse etc..

Det er sjovt, at alle siger start 11'eren er givet på forhånd. Lad os lege en leg, hvor alle kloge hoveder herinde forudser vores start 11'er de første 4 kampe? Rammer man ikke rigtigt, så er man simpelthen bare en evnesmag tosse, som i bund og grund skal lukke røven, da start 11'eren jo er givet på forhånd. Jeg lægger gerne ud, og siger jeg simpelthen ikke aner hvem der kommer til at spille på den centrale midtbane og i offensiven.
Ikke én gang i denne pre-season har Zidane spillet med den såkaldte nemme, forudsigelige start 11'er, som allesammen kan se. Mit bud vil dog være, at han spiller med diamanten med Isco som 10'er.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 1 uge siden #522 af Shevchenko
Besvaret af Shevchenko på emne Sæsonen 2019/2020

JesperThomsen skrev:

Vi har da et hav af talenter, de mangler bare alle lige en 2,3,4 år før de rykker ind i deres bedste alder, men så sker det også næsten samtidigt.
Jovic, Rodrygo, Ødegård, Vinicius, Kubo, Asensio, Hakimi, Militao, Vallejo hvis han kan blive skadesfri, Odrizola, Ceballos, Lunin og til dels Mendy selvom jeg tror han slår Marcelo af allerede i år, hvilket burde hjælpe vores forsvar en hel del.

Pogba er stadig en lille mulighed, men €180 millioner for ham som der er rapporteret i dag er godt nok højt. Jeg tror også stadig der er mulighed for at lave en god handel på Eriksen i de sidste dage af vinduet, da han har kontraktudløb.

2 måneder 1 uge siden #523 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Selvfølgelig bliver der ikke købt nye spillere når der ikke er nogen som gider at købe de 3 spillere som er til salg. Man skal jo nærmest have en depression for at færdes på det her forum efterhånden. Vi har ikke plads til nye spillere, så stop nu jeres evige brok om, at Zidane og co. ikke vil have fornyelse etc..

Det er sjovt, at alle siger start 11'eren er givet på forhånd. Lad os lege en leg, hvor alle kloge hoveder herinde forudser vores start 11'er de første 4 kampe? Rammer man ikke rigtigt, så er man simpelthen bare en evnesmag tosse, som i bund og grund skal lukke røven, da start 11'eren jo er givet på forhånd. Jeg lægger gerne ud, og siger jeg simpelthen ikke aner hvem der kommer til at spille på den centrale midtbane og i offensiven.
Ikke én gang i denne pre-season har Zidane spillet med den såkaldte nemme, forudsigelige start 11'er, som allesammen kan se. Mit bud vil dog være, at han spiller med diamanten med Isco som 10'er.

Man kunne jo starte med at have købt ind til startopstillingen og så have ventet til sidst i vinduet med alle talenterne? I know, skør idé. Det er selvfølgelig smartest at stå 5 dage før sæsonstarten med en masse talenter som allerede er røget til Castilla eller på lån, og så krydse fingre for at man kan få solgt nogle usælgelige spillere - så man kan forbedrede start-11'eren.

Du har jo selv skrevet du synes pre-season har været lort, så lad nu være med at skyde på folk der har de kritiske briller på. Du er jo selv enig langt hen ad vejen.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JesperThomsen

2 måneder 1 uge siden #524 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Orker det ikke, du må søge lidt selv eller gå lidt tilbage da neymar smuttede fra Barcelona.
Det er alment kendt at Barcelona bruger ekstremt mange penge på løn udgifter.

Wow
Jeg troede der var virkelige problemer med lønninger i Barcelona.
Jeg har søgt lidt på det jeg har fundet ud af at Barca betaler høj lønninger men kan også læse at de har råd til at betale disse høj lønninger. Du siger jo manglende lønninger og dette kan jeg ikke finde, det tror jeg heller ikke på der Real og Barcelona er kæmpe store til at de støder ind i problemer med at udbetale lønninger.
Jeg læser dog at de vil ikke betale en bonus til neymar på 21 millioner euro der de mener at han ikke fortjent det og derfor har han også sagsøgt dem, men hvis man kigger andre steder læser man også at neymar er villige til at droppe sagen for at komme tilbage til Barcelona!! Det giver mening ellers vil det være mærkeligt at rejse tilbage til en arbejdsgiver som man ligger og slås med.
Jeg tror alt det du skrev handler om det problem som opstået i forbindelse med neymars afgang men man kan godt læse flere steder at han fortryder og undskylder så hvis det passer at han fortryder og undskylder for at komme tilbage til Barcelona så er det faktisk kæmpe boost for dem. Har også stødt på at de jong valgt Barcelona fordi han læst SMS fra neymar hvor han fortryd sin rejse fra Barcelona jeg tror dog ikke på det

2 måneder 1 uge siden #525 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev: Jeg troede der var virkelige problemer med lønninger i Barcelona.
Jeg har søgt lidt på det jeg har fundet ud af at Barca betaler høj lønninger men kan også læse at de har råd til at betale disse høj lønninger.

I forhold til andre klubber så betaler Barcelona en rigtig stor procentdel af deres indtægter i lønninger. Hvis man samtidig hiver Neymar ind, så bliver det bare en endnu vildere post.

2 måneder 1 uge siden #526 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

I forhold til andre klubber så betaler Barcelona en rigtig stor procentdel af deres indtægter i lønninger. Hvis man samtidig hiver Neymar ind, så bliver det bare en endnu vildere post.

Ja det er rigtigt men det kommer an på andre ting eksempelvis hvis det kommer af med coutinho så går det lige op. Men vi taler ikke om det, brugeren asp320 taler om manglende lønninger og det er det jeg spørge om? Hvilke manglende lønninger? Det bliver aldrig et problem for Barcelona og Real de to klubber ved udmærket godt hvordan man administrere pengene de behøver ikke lave overskud der de er foreningerne og ikke private firma som skal tjene penge. Og hvis de ender med at de skal hente flere penge ind for lønninger så er det ikke Big deal, de har flere muligheder salg af andre spillere, mershendice salg, stigning af kamp billet på 2 euro vil give dem 7 millioner euro ekstra pr år
Stigning på museum billet vil give dem 2 millioner ekstra
I sidste ende lønninger har aldrig været et problem hverken for Barcelona eller os

2 måneder 1 uge siden #527 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Selvfølgelig bliver der ikke købt nye spillere når der ikke er nogen som gider at købe de 3 spillere som er til salg. Man skal jo nærmest have en depression for at færdes på det her forum efterhånden. Vi har ikke plads til nye spillere, så stop nu jeres evige brok om, at Zidane og co. ikke vil have fornyelse etc..

Man kunne jo starte med at have købt ind til startopstillingen og så have ventet til sidst i vinduet med alle talenterne? I know, skør idé. Det er selvfølgelig smartest at stå 5 dage før sæsonstarten med en masse talenter som allerede er røget til Castilla eller på lån, og så krydse fingre for at man kan få solgt nogle usælgelige spillere - så man kan forbedrede start-11'eren.

Du har jo selv skrevet du synes pre-season har været lort, så lad nu være med at skyde på folk der har de kritiske briller på. Du er jo selv enig langt hen ad vejen.

Du misser jo fuldstændig meningen med projektet, fordi du og mange andre ikke vil erkende, at Zidane aldrig har ville ha en revolution.
Zidane har jo aldrig lagt skjul på, at han kun så et køb af Hazard og Pogba som de største transfer, ellers synes jeg han har været klar i mælet om, at det er bredden/konkurrencen som der skal forbedres.
United viste sig igen fra den barnlige side, og ville ikke sælge en ellers yderst professionel Pogba, som har opfører sig fantastisk pænt hele vejen igennem.

Vores indkøb har på papiret været særdeles fremragende IMO! At Jovic stadig ligner en mand på sommerferie, som desværre slet ikke viser sig som en mand som kan give Mariano kamp til stregen er jo svært at spå om. Dog var der kæmpe enighed herinde om, at han skulle købes fremfor bla. Joao Felix, som jeg selv ønskede.

Det er en klar streg i regningen for Zidane, at Asensio blev langtidsskadet, ellers var det jo lige til, at Asensio, Vinicius og Lucas skulle sidde på den kant. Den forhåbentlig bedre golfspiller end fodboldspiller nægter jo at rejse, så ham bliver man jo desværre nok hængende på.
Man er ligesom bundet op på Bale og James, men at tro vi ville erstattet 3-4 i den foregående start 11’er har jo aldrig været realistisk, og det er her hjernen smelter fuldstændig sammen for de fleste brugere herinde.

Jeg skyder ikke på dem med de kritiske biller. Jeg skyder på dem, som skriver 10 indlæg om ugen som er på renden til antidepressiv medicin.
Jeg synes helt klart spillet har været forfærdeligt indtil videre, men jeg synes vores transfer, salg og udlejningen har været lige efter bogen, hvis man ellers snart kan komme af med de 3 spillere som absolut ingen fremtid har i klubben. Jeg har stadig kæmpe tiltro til at vi nok skal få det hele vendt, og jeg har stadig kæmpe tiltro til spillere som Marcelo, Modric, Kroos, Isco, Benzema etc.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Dios.

2 måneder 1 uge siden #528 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Ja det er rigtigt men det kommer an på andre ting eksempelvis hvis det kommer af med coutinho så går det lige op. Men vi taler ikke om det, brugeren asp320 taler om manglende lønninger og det er det jeg spørge om?

Den manglende løn = den ikke udbetalte bonus, som Neymar havde krav på.

Coutinho og Neymars løn går selvfølgelig ikke lige op.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.