Den store El Clásico-tråd

4 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Hvem skal spille? Hvordan kommer det til at gå? Skal der særlig oppasning på Lionel Messi? Bliver der voldsomme tilskuer-uroligheder før, under og efter kampen?

Giv os jeres meninger og holdninger til verdens største opgør.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Den store El Clásico-tråd
Jeg tror Zidane overrasker og spiller med alle 4 af vores centrale midtbanespillere for at kontrollere opgøret. Den tid Messi har bolden SKAL formindskes, så jo mere vi har den, jo bedre. Holdopstillingen kunne være som følger:

Courtois
Carvajal - Varane - Ramos - Mendy
Valverde - Casemiro - Kroos
Modric
Benzema - Rodrygo

Valverde kunne godt få en flydende rolle, hvor han skal mandsopdække Messi, som vi har set med Kovacic, da han spillede for os. Ellers tror jeg vi spiller super kompakt, hvor Rodrygo trækker ned som kant, når vi ikke har bolden. Bale kunne også være startet inde, men jeg tror simpelthen vi går efter at være kontrollerende med denne opstilling, og Bale har ingen nytte, når vi er boldbesiddende.

Der kommer helt sikkert nogle uroligheder, men jeg gider ikke spå om hvad de fjolser har tænkt sig at gøre - så længe det ikke går ud over kampen. Sport og politik skal ikke blandes sammen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #3 af Monour
Besvaret af Monour på emne Den store El Clásico-tråd
Jeg tror vi spiller med Benz i toppen og 5 midtbane
Velverde- casemiro-Modric- Kroos og isco
Når der er spillet 60 minutter og stillingen er stadigvæk 0-0 skifter vi et par hurtigt kantspillere og boom så vinder vi kampen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #4 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store El Clásico-tråd
Courtois
Carvajal-Varane-Ramos-Mendy
Valverde-Casemiro-Kroos
Isco
Benzema-Bale
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store El Clásico-tråd
@LasseRMD.

Ville skrive noget lignende det du skriver, men jeg tror og håber Zidane vælger at spille med Vinicius fremme sammen med Benzema.

Vi har brug for noget uforudsigelighed helt fremme, og tror Zidane vil gøre alt for, at give Barca en lille overraskelse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Den store El Clásico-tråd
Er helt med på at kampen skal kontrolleres for at undgå, at barca kommer 3 point foran. Er det dog ikke en bedre metode at stå højere på banen for at presse dem? Jeg vil derfor komme med et bud:

4-3-3.
Carvajal, Varane, Ramos, Mendy.
Valverde, Casemiro, Kroos.
Rodrygo, Benzema, Vinicius.

Modric ville være rigtig god i sådan en kamp, men man ville få meget mere ud af at bruge en kantspiller mere, måske?

Den mildeste talt specielle taktik mod Valencia med 4 centrale midtbanespillere virkede jo ikke.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Den store El Clásico-tråd
"At overraske", er det ikke bare et mere positivt ladet ord for at satse?

Forsvaret må være selvskrevet: Mendy, Ramos, Varane, Carvajal.

Midtbane med Casemiro og Kroos. Valverde har fortjent at starte.
Modric kan også starte inde.

Benzema på top.
Hvis Zidane bestemmer har vi formentlig Rodrygo inde. Vinicius eller Modric har den sidste plads.
Hvis Florentino bestemmer skal Bale nok starte.


Courtois med i feltet på dødbolde?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Ja det bliver vel bare spørgsmål om kanterne, mål, forsvar og de 3 på midten samt Benzema er vel selvskrevet.
Så hvem er bedst på at holde på bolden, og hvem bidrager mest defensivt. Er det den tanke er jeg bange for at Isco og Bale får starte kampen, alternativ Isco og Modric som yderligere et skræksenarie.

Håber på Rodrigo og Vinicius, men samtidig skal de ikke have 70 minutter om det ikke fungere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store El Clásico-tråd
Kratmus skrev:

"At overraske", er det ikke bare et mere positivt ladet ord for at satse?


Det kommer vel an på hvordan man ser på det? :D Jeg vil nok mere kalde det, at gøre noget uventet, som ikke nødvendigvis er en satsning :) Ingen forventer at se Vinicius i front, så derfor vil det vel overraske Valverde, og det er den effekt jeg egentlig appellere til.
Jeg kan huske hvordan Zidane tog røven på Barca i cup kampen imod Barca tilbage i 2017 på Bernabeú, hvor de troede vi ville spille med 2 mand fremme som i første kamp, men spillede 4-3-3 og taktisk udspillede deres 3-5-2 formation.
Spiller vi 3-5-2 eller Ramos på den offensive midtbane, så vil jeg kaldte det at satse, men det vil jeg lade dig vurdere :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #10 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store El Clásico-tråd

Kratmus skrev: "At overraske", er det ikke bare et mere positivt ladet ord for at satse?

Forsvaret må være selvskrevet: Mendy, Ramos, Varane, Carvajal.

Midtbane med Casemiro og Kroos. Valverde har fortjent at starte.
Modric kan også starte inde.

Benzema på top.
Hvis Zidane bestemmer har vi formentlig Rodrygo inde. Vinicius eller Modric har den sidste plads.
Hvis Florentino bestemmer skal Bale nok starte.


Courtois med i feltet på dødbolde?


Det bliver med Isco i diamanten tror jeg og så Rodrygo, Vini eller Bale på toppen med Benzema. Jeg tror faktisk på Bale, da Zidane går med erfaring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #11 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store El Clásico-tråd
Jeg tror også på at Isco starter inde. Om det så er Rodrygo, Vini eller Bale der napper den sidste plads har jeg ingen ide om. Synes faktisk Rodrygo har bidraget med mindre og mindre, så håber på en af de sidstenævnte da fart imod Barcelona, især på Camp Nou, er rigtig giftigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #12 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Den store El Clásico-tråd
Når Marca skriver en hel artikel om de antal mål Vinicius har scoret i dagens træning, så står det godt til.

Vinicius warms up for El Clasico with four goals in training. The Brazilian scored four times as the players took part in a small-sided match.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163fc0598b45d0.html

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce