Den store El Clásico-tråd

3 år 5 måneder siden #97 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Den store El Clásico-tråd
Ja, man forstår jo ikke hvorfor mindst én af disse ikke giver et straffe, eller i det mindste en gennemgang af VAR? Billederne fra Varane's lår viser det jo tydeligt.

www.realmadrid.com/en/news/2019/12/18/ne...-penalties-on-varane

Den der dramatiske musik på videoen :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #98 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store El Clásico-tråd
Jeg husker dommerne som værende vanvittigt pro-Barca i de seneste mange El Clasicos. Det er vilkårende åbenbart.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

3 år 5 måneder siden #99 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store El Clásico-tråd
Hernandez Hernandez er bare den værste dommer i La Liga.
Jeg håber virkelig Real lægger pres på og kommer med en officiel udmelding. Det er jo grotesk!
Det er netop derfor VAR er blevet indført!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, ElMadrid, Fondo_Sur

3 år 5 måneder siden #100 af Ramos4
Men forklar mig lige: Hvorfor kommer der ikke VAR på i går. Er det fordi dommeren siger "nej tak" til at køre VAR på en kendelse eller fordi VAR-rummet ikke melder noget i øret?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 5 måneder siden #101 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Den store El Clásico-tråd

Dios skrev: Hernandez Hernandez er bare den værste dommer i La Liga.
Jeg håber virkelig Real lægger pres på og kommer med en officiel udmelding. Det er jo grotesk!
Det er netop derfor VAR er blevet indført!

Når klubben lægger det på deres eget website, så tror jeg også de tager den videre. Det vilde er jo at det ikke er to separate hændelser på forskellige tidspunkter af kampen, det er jo fra den ene forseelse til anden på samme spiller. At ingen i dommerteamet eller VAR-rummet ser det eller vil gense det, er jo helt væk. Var det en kamp mod Leganés havde der været straffe.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

3 år 5 måneder siden #102 af Thomaskjensen
Fed kamp, det er jo det RM vi alle vil se, 100% hele tiden og hårde men fair taklinger.
Kigger vi på kampen og den i weekenden står jeg med samme fornemmelse. ØV ØV ØV at vi ikke vinder kampen som vi dominere totalt, Barca spillede vist dårligt, men det skyldes ikke dem, men vores presspil som var helt perfekt.

Vist kommer Barca frem til et par rigtig store chancer, og de kunne havde sat 4 pinde på tavlen, men når deres farligste spiller er Alba så er det et problem, Samme problem vi har selv om Benzema har scoret flest mål i år så skal Ramos ikke være nr 2 på den liste.
Hvem har lavet flest mål, Benzema eller alle andre offensive spillere? Isco, Modric og Kroos medregnet...

Jeg er som de fleste herinde positiv over for resten af seassongen selv om det bare er blevet til 2 point, alt på nær angrebet spiller et par rigtig gode kampe, der kæmpes ind i det sidste :)

3 år 5 måneder siden #103 af Thomaskjensen
Havde det været alle andre steder end i Barca var der givet 2 straffe...

3 år 5 måneder siden #104 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Den store El Clásico-tråd

Ramos4 skrev: Men forklar mig lige: Hvorfor kommer der ikke VAR på i går. Er det fordi dommeren siger "nej tak" til at køre VAR på en kendelse eller fordi VAR-rummet ikke melder noget i øret?

Ved den første hændelse med Lenglets knopper, der kører ned ad Varanes lår, holder dommeren jo det efterfølgende hjørnespark hen, mens han kommunikerer med VAR rummet. Om de checker DEN forseelse eller Piquets forudgående redning på målstregen, ved jeg ikke. Det var i hvert fald hurtigt at konstatere, at der ikke var mål, så jeg tænker, at det må have værets straffepsarkssituationen, de checkede. Hvorfor de kommer frem til, at der ikke er straffe, må Guderne vide.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

3 år 5 måneder siden #105 af Ramos4

madrid2000 skrev: Svært at se, hvorfor folk er skuffet over resultatet.

Enig i, at Barcelona ikke er så gode, som normalt. Messi er heller ikke tidligere tiders enmandshær, men de stod godt defensivt mod vore tandløse offensiv. Det var tydeligt fra starten af kampen, at begge mandskaber kunne leve fint med pointdeling.

Vores offensiv med Bale, Isco og Benzema skabte jo ingenting. Vi kom jo ikke engang frem til en eneste stor mulighed. Ingen af spillerne formåede at drible forbi modstanderen idag. Isco kom forbi enkelte gange, men grundet hans manglende fart blev han hurtig løbet op igen.

Faktisk skabte Barcelona de farligste chancer. Når de satte tempo på og lykkedes med tingene, så kom de frem til langt farligere chancer end os.

Det var en taktisk fastlåst El Clasico, og jeg synes bestemt ikke, at vi kan være utilfredse med 1 point.

*Faktisk skabte Carvajal de farligste chancer.

Barcelona skabte intet. Carvajal glemte at Alba fandtes to-tre gange og blev løbet i ryggen. Ved Messis hul i luften, havde Carvajal oversatses i en glidende tackling mod Griezmann lige inden.

Hakimi, Carvajal, Odriozola, golf - in that order.

3 år 5 måneder siden #106 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Den store El Clásico-tråd
Ikke bare dårligste clasico, men generelt den ringeste kamp jeg længe har set.
I guder for en lang røv kedelig ørkenvandring. Vi var super klar ved kamp start, sad med svedige hænder og man var små nervøs/spændt, 20 min inde i kampen var man mere eller mindre ved af falde i søvn.
Jeg er simpelthen blevet for gammel til at glo på så dårlig bold.

Ja vi semi dominerede det dårligste Barcelona hold jeg har set i mine 37 år, men hvad betyder det når man er så offensivt impotent, Benz er en fornøjelse men han spillede jo mere midtbanespiller end spydspids.
Det der spil med 1000 indlæg, jeg brækker mig i vildskab, det er så HAMRENDE kedeligt at se på.
Jeg er pisse skuffet over at verdens største kamp giver så elendig reklame for verdens bedste liga.

Og som en anden bruger så korrekt konstaterede, når Barca stinker og vi spiller "godt" så ender den uafgjort eller med en smal sejre til os, men når vi sutter og Barca spiller godt vinder de 5-0. Hvad fanden er det for noget pis.

Ved ikke om jeg er mest skuffet over at vi ikke komplet flår det elendige lorte hold, eller over det faktum at kampen var så komplet kedelig og elendig at se på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 år 5 måneder siden #107 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store El Clásico-tråd

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev: Svært at se, hvorfor folk er skuffet over resultatet.

Enig i, at Barcelona ikke er så gode, som normalt. Messi er heller ikke tidligere tiders enmandshær, men de stod godt defensivt mod vore tandløse offensiv. Det var tydeligt fra starten af kampen, at begge mandskaber kunne leve fint med pointdeling.

Vores offensiv med Bale, Isco og Benzema skabte jo ingenting. Vi kom jo ikke engang frem til en eneste stor mulighed. Ingen af spillerne formåede at drible forbi modstanderen idag. Isco kom forbi enkelte gange, men grundet hans manglende fart blev han hurtig løbet op igen.

Faktisk skabte Barcelona de farligste chancer. Når de satte tempo på og lykkedes med tingene, så kom de frem til langt farligere chancer end os.

Det var en taktisk fastlåst El Clasico, og jeg synes bestemt ikke, at vi kan være utilfredse med 1 point.

*Faktisk skabte Carvajal de farligste chancer.

Barcelona skabte intet. Carvajal glemte at Alba fandtes to-tre gange og blev løbet i ryggen. Ved Messis hul i luften, havde Carvajal oversatses i en glidende tackling mod Griezmann lige inden.

Hakimi, Carvajal, Odriozola, golf - in that order.

Er der nogen der rent faktisk ved hvordan Hakimi spiller defensivt?

3 år 5 måneder siden #108 af ChrillRM14
@Kimbo

Jeg forstår det ikke helt. Fra et neutralt synspunkt: yes, ikke særlig ophidsende kamp, men for os var det jo et reelt stort skridt i den rigtige retning!

Vores største svaghed er offensiven, men den her præstation viste jo langt mere kontrol og professionalisme, end vi i lang tid har set. Der er jo en reel identitet i den måde, vi spiller, og vi lykkes reelt med taktisk at være Barca overlegne. Gud ved hvor mange år vi har spillet Clasicos på ren power og all-in-mentalitet. Vi spillede for en gangs skyld mere som et hold end Barca - på deres hjemmebane :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, ElMadrid, Chamartin

Leveret af Kunena Forum
Annonce