Den store El Clásico-tråd
Carvajal, Varane Ramos Mendy
…..Valverde Casemiro Kroos….
Bale...…………..Benzema……...Vinicius
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois; Carvajal, Ramos, Varane, Mendy; Casemiro, Kroos, Valverde; Isco, Bale y Benzema.
Overraskende med Isco og Bale for mig. Én af dem var måske forventet, men begge er overraskende for mig. Jeg håber, de vil levere.
- Brylle
- Gæst
Brylle skrev: Dødkedelig opstilling. Bale kan man med rette tvivle på om overhovedet gider spille, og Iscos seneste 1½ år taler vist for sig selv. Det er decideret skørt af Zidane at stille med så intetsigende spillere når Rodrygo ikke bare arbejder for det, men også har vist nogle gode relationelle færdigheder som virkelig kan blive guld værd mod Barcelonas genpres og generelt dårlige defensive spillere omkring deres felt. Men næ nej, stil med de gamle gutter og lad os få en omgang tæsk.
Valverde er da med!
Jeg synes, Isco har oppet sig på det sidste (ikke at der skulle så meget til) og kan blive vigtig, hvis vi skal have overtaget på midtbanen. Bale måtte de godt have efterladt på hotellet.
Florentino Pérez
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zizou FFS!!
Kunne sagtens se ham afgøre kampen, og måske få tilskuernes tilgivelse :-)
Go kamp
Bismo skrev: Modric i stedet for isco i en 4-4-2 med Benz og Bale/Rodrygo/Vini/Jovic op foran havde da været mere friskt. I stedet får vi sløvt spil med boldvarmeren Isco og Bale, som Gudhjælpemig bliver spillet ude af position på højreside!
Zizou FFS!!
Helt enig. Men det er satme også svært når både Asensio, Vazquez, Hazard og James Rodriguez er ude med skader.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez
edit: nogen der har en god stream?