Den store El Clásico-tråd
Dios skrev: Ramos4 skrev:
Med "trio oppe foran" mener du så Isco, Benzema og Hazard eller tænker du vi skal gå over til 4-3-3 og have en højrefløj?
Jeg er sådan set ligeglad med hvordan man blander kortene mht. formationer. Jeg savner bare kvalitet på de 3 pladser oppe foran. Om det er en højrekant eller en offensiv midtbane, så savner jeg bare, at de er langt bedre end Isco, James, Bale, Rodrygo, Vinicius, Lucas, Brahim, Asensio og Jovic.
De er utrolig gode som breddespillere, men ingen af dem er jo gode nok...endnu, for nogle af dem. Det er derfor jeg vil skide på prisen når vi snakker Mbappé. Lad nu Zidane få de absolut bedste vilkår til at bygge det her hold op. Lige nu mangler det her hold jo ikke meget udover en offensiv spiller med samme kvalitet som Hazard og Benzema.
Hvis vi spiller 4-3-3 mangler vi Mbappe til højrekanten og så siger det bum. Den er mere tricky med diamanten, som jo er vores bedste formation under Zidane - selvom han sjældent bruger den. Benzema på toppen med Hazard rundt omkring ham. Men hvem skal så erstatte Isco? Der findes nærmest ingen 10'ere mere. Positionen er udgået. Hvis vi snakker absolut topklasse hvertfald.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
Dios skrev: Ramos4 skrev:
Med "trio oppe foran" mener du så Isco, Benzema og Hazard eller tænker du vi skal gå over til 4-3-3 og have en højrefløj?
Jeg er sådan set ligeglad med hvordan man blander kortene mht. formationer. Jeg savner bare kvalitet på de 3 pladser oppe foran. Om det er en højrekant eller en offensiv midtbane, så savner jeg bare, at de er langt bedre end Isco, James, Bale, Rodrygo, Vinicius, Lucas, Brahim, Asensio og Jovic.
De er utrolig gode som breddespillere, men ingen af dem er jo gode nok...endnu, for nogle af dem. Det er derfor jeg vil skide på prisen når vi snakker Mbappé. Lad nu Zidane få de absolut bedste vilkår til at bygge det her hold op. Lige nu mangler det her hold jo ikke meget udover en offensiv spiller med samme kvalitet som Hazard og Benzema.
Hvis vi spiller 4-3-3 mangler vi Mbappe til højrekanten og så siger det bum. Den er mere tricky med diamanten, som jo er vores bedste formation under Zidane - selvom han sjældent bruger den. Benzema på toppen med Hazard rundt omkring ham. Men hvem skal så erstatte Isco? Der findes nærmest ingen 10'ere mere. Positionen er udgået. Hvis vi snakker absolut topklasse hvertfald.
Jeg vil til hver en tid købe Mbappé uanset formation, og det tror jeg alle har forstået nu :D
Er Mbappé umulig til sommer, så kunne en Pogba jo rent faktisk være genial i den 10'er rolle som Isco har nu. Ellers kunne et andet og billigere bud være Van De Beek, selvom jeg nok ville foretrække Pogba i den rolle. Eneste store minus er den franske koloni når vi alle ved, at Mbappé også kommer på et tidspunkt. Eriksen vil være den dårligste, men også den billigste løsning.
EDIT: Svaret/løsningen er lige for øjnene af os. Navnet er selvfølgelig Martin Ødegaard :) Han ville jo seriøst være den helt ideelle mand at få ind i den rolle. Overvej lige de afleveringer han ville kunne lave til Hazard i modsatte side når han rykker i dybden samtidig med, at Valverde kommer stormene mod feltet i højre side. Jeg kan lige se det for mig, og det er satme et smukt syn :D
Ødegaard er selvfølgelig manden som skal køres ind på holdet, hvis Mbappé er umulig. Hvem ellers!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Rodrygo tror jeg ikke man skal satse på som centerangriber. Hans statur er til en (venstre)kant med masser af mål i støvlerne.
Mbappe kunne nok spille pladsen, men er han trods alt ikke også bedre på højrekanten?
Jeg synes Lautaro Martinez fra Inter ser enormt interessant ud, men Barcelona ser ud til at stå forrest i af bejlere som afløser for kannibalen.
Han er god teknisk og indgår meget aktivt i spillet og scorer pænt med mål. Han er værd at holde øje med.
Chamartin skrev: I betragtning af, at Benzema fylder 32 år i dag, skal man også til at kigge sig seriøst om efter en afløser til ham, hvis ikke Jovic i løbet af næste sæson begynder at vise nogen helt anderledes seriøse takter. Ellers forbliver han blot reserve 9’er, hvis han da bliver i klubben.
Rodrygo tror jeg ikke man skal satse på som centerangriber. Hans statur er til en (venstre)kant med masser af mål i støvlerne.
Mbappe kunne nok spille pladsen, men er han trods alt ikke også bedre på højrekanten?
Jeg synes Lautaro Martinez fra Inter ser enormt interessant ud, men Barcelona ser ud til at stå forrest i af bejlere som afløser for kannibalen.
Han er god teknisk og indgår meget aktivt i spillet og scorer pænt med mål. Han er værd at holde øje med.
Benzema ligner da en der kan blive ved. Han har vel aldrig været bedre og spiller ikke landskampe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Matamoro skrev: Vi skal bare holde os væk fra Pogba. Han er vildt overvurderet. Jeg vil til enhver tid gå med Casemiro, Valverde, Kroos, Ødegaard og Isco som reserve. Men vi mangler noget firepower oppe foran. Mbappe eller Jadon Sancho kunne være løsninger. Jeg tror at Mbappe er for dyr.
Tag et halvt år med ZLATAN i den hvis trøje, så får vi fanden ivoldskhed og mål
mohbar skrev:
Matamoro skrev: Vi skal bare holde os væk fra Pogba. Han er vildt overvurderet. Jeg vil til enhver tid gå med Casemiro, Valverde, Kroos, Ødegaard og Isco som reserve. Men vi mangler noget firepower oppe foran. Mbappe eller Jadon Sancho kunne være løsninger. Jeg tror at Mbappe er for dyr.
Han ville jo komme ligeså lidt på banen som Jovic? Det er jo stadig Benzema der skal slåes af, og det kan Zlatan heller ikke
Øh har du set nogle af Zlatans kampe de sidste år? Lækre mål ja, men han går mere rundt end Messi. Det eneste fandenivoldskhed du finder over ham er når han fejrer en kasse.mohbar skrev:
mohbar skrev:
Dét kunne få mig til at blive neutral fan i et halvt år.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Det her mesterskab kommer ned til detaljerne, så det kunne være forfriskende at vinde et Clasico (i ligaen)