Den store El Clásico-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Bale overfor Alba giver bare så meget mere mening end Vinicius eller Rodrygo.
Mentalt er han jo på golfbanen, så det ved jeg nu ikke hvor meget mening det giver ;)
Det kommer jo lidt an på hvad Zidane vil. Skal vi spille på kontra ville det give god mening med Bale. Men hvis han vil prøve at styre kampen ville det give bedre mening med Rodrygo.
Hvis vi skal spille 4-4-2 med diamant og Isco, ville jeg helt klart fortrække Rodrygo.
Sahinovic skrev: Når Marca skriver en hel artikel om de antal mål Vinicius har scoret i dagens træning, så står det godt til.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163fc0598b45d0.htmlVinicius warms up for El Clasico with four goals in training. The Brazilian scored four times as the players took part in a small-sided match.
Ja hvis vi kan overtale Barca til at spille intervalspil :D
Real HWL skrev:
BBB skrev: Bale overfor Alba giver bare så meget mere mening end Vinicius eller Rodrygo.
Mentalt er han jo på golfbanen, så det ved jeg nu ikke hvor meget mening det giver ;)
Det kommer jo lidt an på hvad Zidane vil. Skal vi spille på kontra ville det give god mening med Bale. Men hvis han vil prøve at styre kampen ville det give bedre mening med Rodrygo.
Hvis vi skal spille 4-4-2 med diamant og Isco, ville jeg helt klart fortrække Rodrygo.
Hvis Alba - som deres hurtigste forsvarsspiller - bliver matchet på speed, så skal han være mere varsom med at trække frem. Bale og Vinicius matcher ham på speed, men Vinicius kan hverken score eller lave en assist.
BBB skrev:
Real HWL skrev:
Hvis Alba - som deres hurtigste forsvarsspiller - bliver matchet på speed, så skal han være mere varsom med at trække frem. Bale og Vinicius matcher ham på speed, men Vinicius kan hverken score eller lave en assist.
Med chancer for at lyde lidt for meget som Caroline Wozniacki, så er jeg sikker på vi vinder hvis vi bare spiller vores eget spil. Vi behøver ikke have så stor respekt for Barca. Vi skal presse dem over alt på banen og møde dem højt, så gode er de heller ikke på bolden mere. Hvis vi pakker os, går det galt.
Elto92 skrev: Puha vi har ikke just de bedste statistikker mod Barca i min levetid, selvfølgelig har vi haft enkelte momenter men bare i de seneste 6 opgør er det blevet til 4 sejre til dem og 2 nederlag..
du mener vel 4 sejre og 2 uafgjorte..
mohbar skrev:
Elto92 skrev: Puha vi har ikke just de bedste statistikker mod Barca i min levetid, selvfølgelig har vi haft enkelte momenter men bare i de seneste 6 opgør er det blevet til 4 sejre til dem og 2 nederlag..
du mener vel 4 sejre og 2 uafgjorte..
Uafgjort er et nederlag. Den er den attitude madrid tilhængere skal have :-D
Statistikker hjælper ikke i elclasico, alt kan jo ske som vi altid har sagt - hvilket også bliver tilfældet i aften
Real HWL skrev: Med chancer for at lyde lidt for meget som Caroline Wozniacki, så er jeg sikker på vi vinder hvis vi bare spiller vores eget spil. Vi behøver ikke have så stor respekt for Barca. Vi skal presse dem over alt på banen og møde dem højt, så gode er de heller ikke på bolden mere. Hvis vi pakker os, går det galt.
Fair nok. Hvad er vores eget spil? Hvordan stiller vi op, når vi spiller vores eget spil, og hvor står vi henne på banen?
BBB skrev:
Real HWL skrev: Med chancer for at lyde lidt for meget som Caroline Wozniacki, så er jeg sikker på vi vinder hvis vi bare spiller vores eget spil. Vi behøver ikke have så stor respekt for Barca. Vi skal presse dem over alt på banen og møde dem højt, så gode er de heller ikke på bolden mere. Hvis vi pakker os, går det galt.
Fair nok. Hvad er vores eget spil? Hvordan stiller vi op, når vi spiller vores eget spil, og hvor står vi henne på banen?
Hvis vi spiller vores eget spil, så spiller vi og stiller op ligesom på hjemmebane mod PSG. Jeg ved godt vi ikke har en klar filosofi. Det jeg mener med vores eget spil, så skal vi tørre spille mod Barca. Ikke bare stå og vente på Messi river os rundt.
Real HWL skrev:
BBB skrev:
Hvis vi spiller vores eget spil, så spiller vi og stiller op ligesom på hjemmebane mod PSG. Jeg ved godt vi ikke har en klar filosofi. Det jeg mener med vores eget spil, så skal vi tørre spille mod Barca. Ikke bare stå og vente på Messi river os rundt.
Det fortæller mig ikke ret meget, fordi vi netop forsøger at erstatte Hazard, der var i startopstillingen mod PSG. Vi har heller ikke Marcelo med.
Du kan "ikke vente på at Messi river os rundt" på mange gange. Du kan presse højt, du kan have kæderne stående tæt på hinanden, du kan stå dybt, du kan gå efter at have bolden hele tiden. I Atletico's bedste perioder, der var der vel knap 30 meter mellem den forreste mand og den bagerste markspiller, og der kunne de fint stå på midten af banen.
Jeg tænker blot, at når du svarer på en kommentar, der handler om Bale, Vinicius og Rodrygo vs Alba, og du skriver om "vores eget spil", at du måske vil uddybe det lidt.