Truppen 2020/2021

1 måned 1 uge siden #157 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2020/2021
Jeg synes ikke, at Spanien som fodboldnation står særlig stærkt lige i øjeblikket. Der er mange *gode* spillere, men topspillerne fra sidste generation er ikke blevet afløst af spillere på tilsvarende niveau. Hvem er overhovedet den bedste spanske midtbanespiller i disse dage? Jeg vil nærmest sige Saúl, eller måske Thiago.

Sandheden er jo, at der lige nu ikke er mange spanske spillere der har niveau til en startplads i Real Madrid. Hvis man er uenig vil jeg gerne høre hvilke spaniere der kunne forstærke Real Madrid lige nu. Har selv givet mine to bedste bud ovenfor
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Chamartin, Kiwes, elle44, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #158 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
Frankrig dominere fuldstændig markedet i øjeblikket. Sådan har det jo altid været. Der kommer de gyldne generationer for alle lande, hvor de bliver stammen på deres landshold, og dominere i en årrække. Vi så det med Holland og Italien, og jeg synes også de har tendenser til det i det tyske samt i Spanien. Det er svært og erstatte de gyldne generationer, hvor Frankrig jo sidder på guldet netop nu.
Synes Enrique gør klogt i at lave generationsskiftet allerede nu, som han er godt igang med, men der er jo vitterligt ingen for det udtaget landshold jeg vil bytte mig til.
Saúl er vidunderlig, men hvem skal han erstatte? Det er jo på vores kanter vi er klart svagest, og her er der ingen fra det spanske landshold som er interessante udover Fati.
Reguilon skulle være den eneste, og forhåbentlig ender han også i Real Madrid indenfor de næste 2 år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, DeLaRed

1 måned 1 uge siden #159 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2020/2021
Eric Garcia kunne godt blive næste store spanske forsvarstalent. synes han minder en smule om en "light" version af Ramos.

1 måned 1 uge siden #160 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Hazard er også ude af el clasico hvilket ikke kan være nogle overraskelse. Så hvem fortrækker folk på venstre, jeg selv vil have Vini resten af sæsonen.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #161 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
Uden tvivl, Vini på Venstre og Asensio på Højre (i en mere fri rolle som vi så det imod Levante) og så Benz på toppen. Det er vores klart stærkeste front trio i denne trup, hvis vi ser bort fra Hazard...

Donde está la biblioteca?

1 måned 1 uge siden #162 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Truppen 2020/2021
Valverde til højre som falsk kant, og asensio eller vini til venstre, afhængigt af hvem der gør det bedst i ugen op til.

Casemiro, Kroos, Modric i midten. Vi har spillet bedste i de store kampe med fire midtbanespillere.

1 måned 1 uge siden #163 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2020/2021
Kæft mand.... ødegaard med muskelskade

1 måned 1 uge siden #164 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021

Petroleum skrev: Kæft mand.... ødegaard med muskelskade

Jeg ved ikke hvor længe, vi kan blive ved med at bilde os selv ind, at vi bare er uheldige.

Sue me.

1 måned 1 uge siden #165 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Truppen 2020/2021

Ramos4 skrev:

Petroleum skrev: Kæft mand.... ødegaard med muskelskade

Jeg ved ikke hvor længe, vi kan blive ved med at bilde os selv ind, at vi bare er uheldige.

Vi ligger vel både nr.1 i La Liga og i Europa mht. flest muskelskader de sidste efterhånden mange år.

Nuvel, Hazard vejede måske lige et par kilo for meget, men nåede ellers kun lige at betræde græsset, inden han også fik en muskelskade.

FFS! -*!#"'/*#'":&

1 måned 6 dage siden #166 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
SeQueda skrev:

Nuvel, Hazard vejede måske lige et par kilo for meget, men nåede ellers kun lige at betræde græsset, inden han også fik en muskelskade.

Er du ikke sød og beskrive sammenhængen imellem et par kg for meget og en muskelskade i låret? Jeg ser det bare lidt for tit efterhånden. Det korte og eneste korrekte svar er selvfølgelig at det absolut ingen sammenhæng har. Så skal vi ikke snart begrave den der med, at Hazard får muskelskader, fordi han er lidt rundere end han burde op til pre-season?
Specielt taget i betragtning, at Real Madrid vel nok er den klub før og efter Hazard's ankomst som lider mest af muskelskader. Havde der været en sammenhæng, så havde Real Madrid jo ikke været en fodboldklub, men et julemærkehjem. Bale vil jeg bare kategorisere som det stikmodsatte end overvægtig, og han er vel den i klubbens historie som har haft flest muskelskader.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Dios.

1 måned 6 dage siden #167 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2020/2021

Dios skrev: SeQueda skrev:

Er du ikke sød og beskrive sammenhængen imellem et par kg for meget og en muskelskade i låret? Jeg ser det bare lidt for tit efterhånden. Det korte og eneste korrekte svar er selvfølgelig at det absolut ingen sammenhæng har. Så skal vi ikke snart begrave den der med, at Hazard får muskelskader, fordi han er lidt rundere end han burde op til pre-season?
Specielt taget i betragtning, at Real Madrid vel nok er den klub før og efter Hazard's ankomst som lider mest af muskelskader. Havde der været en sammenhæng, så havde Real Madrid jo ikke været en fodboldklub, men et julemærkehjem. Bale vil jeg bare kategorisere som det stikmodsatte end overvægtig, og han er vel den i klubbens historie som har haft flest muskelskader.

Fejlfortolker du ikke sætningen?

Jeg læser det nemlig ikke som om, at SeQueda - fuldstændig fremragende navn i øvrigt - forsøger at drage parallel mellem Hazards kritisable overvægt og muskelskaderne.

Real Madrid historiens bedste højreback: Dani Carvajal <3
Real Madrid historiens bedste højrekant: Amancio Amaro <3
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, SeQueda

1 måned 6 dage siden #168 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
@Dios

Du kan ikke udelukke, at der i dette tilfælde kan være en sammenhæng mellem dårlig form og muskelskader.

Hvis man eksempelvist ingenlunde har holdt sig til fysik-trænerens off-season program, er der en pæn sandsynlighed for at blive overbelastet, når sæsonen går i gang. Med Hazards Real Madrid historik får man bare de tanker. Det er ærgerligt og måske ikke retfærdigt, men man ligger, som man har redt med det gode liv på sidelinjen.

Edit:

Det er måske ikke så tosset med de muskelskader. I det lange løb er de måske at foretrække. For de kan være et symptom for en ret belastende træning, der går til grænserne for, hvad der er muligt. Det giver som regel Real Madrid spillerne, dem der ikke bliver overbelastet, en fordel i kampene. Det er selvfølgeligt en balancegang, men måske er Real Madrids fysiske stab ikke så tossede, som man kan gå rundt og tro med alle disse muskelskader.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.