Truppen 2020/2021

1 måned 1 uge siden #181 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021
Nacho, Varane, Militao og Mendy.
Valverde, Casemiro og Modric.
Asensio, Benzema og Rodrygo.

Kroos skal en tur på bænken indtil han kan finde ud af at løbe og vise den rette indstilling. Vini viser heller ikke det store, så giv Rodrygo chancen igen. Alternativt spil med Jovic, det åbenbart med ham vi kan vinde vores kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #182 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Skulle en fyring af Zizou komme til sin ret, hvem ser i så som favorit til jobbet ?

Jeg har selv Raúl og Pochettino på listen

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #183 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Skulle en fyring af Zizou komme til sin ret, hvem ser i så som favorit til jobbet ?

Jeg har selv Raúl og Pochettino på listen

Real Madrid skal have en træner der kan styre store egoer og tage eventuelle magtkampe, så kan det være lige meget hvad for en spillestil de har, de for aldrig lov til at implementere den alligevel før de er væk igen. Der er da ingen her på forumet der gider vente på Pochettino får sine ideer igennem. Hvis man fyre Zidane, så giv Raul chancen. Der er ligesom Zidane en stor respekt om hans person.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Real HWL.

1 måned 1 uge siden #184 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Solari er manden der skal stå for generationsskiftet. Han har nosserne.
Ud med Isco, Marcelo, Kroos, Vazquez, Asensio, Vazquez, Mariano, Jovic, Varane, Militao, Rodrygo,

Ind med Mbappe, Camavinga, Marquinhos. Haaland

Startopstilling:

Courtois

Carvajal Ramos, Marquinhos, Mendy

Valverde, Antonio Blanco, Camavinga

Mbappe, Haaland, Vinicius

1 måned 1 uge siden #185 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
Jeg kan egenligt ikke forstå, hvorfor man ikke prøver flere Castilla spillere af. De bringer ild og sjæl med til kampene, og flere af dem er jo ret talentfulde. Ham venstrebacken @Matamoro nævnte i går, Gutierrez, så ret ret god ud på nogle YouTube videoer jeg så. Sikker boldbehandling, god sparketeknik, 180 høj osv.

Der har også været meget snak om Antionio Blanco, der jo spiller defensiv midtbane. Hvorfor er han ikke på holdet, når man kun har Casemiro? Den gode brasilianer er ikke en maskine, og han virker mentalt træt efter stort set at have spillet hvert eneste minut i sidste sæson. Mod Cadiz så man endnu engang, at Kroos og Modric slet ikke fungerer uden en 6’er bag sig. En duo hvis dage dog er talte sammen.

Der er simpelthen brug for spillere, der kan levere, hvad der som minimum kræves af dem. Med udgangspunkt fra i dag:

At en fx venstre back forsvarer med de andre. Det er ikke så kompliceret, men Marcelo har ikke kroppen til det pt.

Jeg nægter at tro på, at disse Shaktar-vikarer er bedre end nogle af Real Madrids egne talenter.

Kom i gang eller gå af Zizou!!!

1 måned 1 uge siden #186 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: Jeg kan egenligt ikke forstå, hvorfor man ikke prøver flere Castilla spillere af. De bringer ild og sjæl med til kampene, og flere af dem er jo ret talentfulde. Ham venstrebacken @Matamoro nævnte i går, Gutierrez, så ret ret god ud på nogle YouTube videoer jeg så. Sikker boldbehandling, god sparketeknik, 180 høj osv.

Der har også været meget snak om Antionio Blanco, der jo spiller defensiv midtbane. Hvorfor er han ikke på holdet, når man kun har Casemiro? Den gode brasilianer er ikke en maskine, og han virker mentalt træt efter stort set at have spillet hvert eneste minut i sidste sæson. Mod Cadiz så man endnu engang, at Kroos og Modric slet ikke fungerer uden en 6’er bag sig. En duo hvis dage dog er talte sammen.

Der er simpelthen brug for spillere, der kan levere, hvad der som minimum kræves af dem. Med udgangspunkt fra i dag:

At en fx venstre back forsvarer med de andre. Det er ikke så kompliceret, men Marcelo har ikke kroppen til det pt.

Jeg nægter at tro på, at disse Shaktar-vikarer er bedre end nogle af Real Madrids egne talenter.

Kom i gang eller gå af Zizou!!!

Jeg er som sådan enig i at vores Castilla spiller sagtens burde kunne gøre en positiv forskel ifht nogle af de spillere vi har i truppen, der er ingen tvivl om at vores defensiv ville være mere stabil hvis vi spiller med en Venstre back der kan klare sine defensive pligter når, og en spiller som Blanco burde klart også kunne få nogle minutter når Casemiro skal spares (som han skal oftere end hvad der har været plads til) for ingen konstellation af Kroos, Valverde og Modric fungere uden Casemiro, og det er uanset im en af dem spiller 6’er, eller vi spiller med double pivote. Og selvom jeg ikke ved en skid om Hugo Duro, så er jeg sket ikke i tvivl om at han ville gøre en bedre figur end Jovic, vi kunne bede Valladolid om en bytte handel mellem Jovic og deres præsident “Tykke Ronaldo” og vi ville stå stærkere i angrebet.

Vi skal dog passe på at vi ikke bare blindt tror at Castilla spillere og generelt teenagere er løsningen på alle vires problemer, for folk som Miguel Gutierrez, Blanco og Duro skal indgå som en enkelt rotation i en ellers fast stamme, med det mener jeg st en spiller som Gutierrez kan ingen forskel gøre hvis han skal spille ved siden af den version af Militao vi så igår, samt at have Mendy ude af position på højre siden, det samme med Blanco, han skal have vores stærkeste bagkæde i ryggen (Mendy, Ramos, Varane, Carvajal) samt en stærk midtbane foran sig (forestil jer lige at Blanco skulle spille sammen med Vasquez og Isco på midtbanen, så han det unge talent jo ingen chance). Så jeg er med på at der er vise spillere i vores nuværende trup som ville få direkte konkurrence af Castillas spillere (heriblandt Marcelo, Jovic, Vasquez, Isco og for den sags skyld også 2020 versionen af Rodrygo), men vi vinder intet ved st de skal indgå o samme tamme opstilling som igår, de skal derimod langsomt spilles ind på holdet når vi har de 10 andre pladser på banen besat med vires bedste spillere.

Der er mange problemer med Real Madrid lige nu, nogle af dem falder tilbage på træneren, nogle på Indkøbene, nogle på spillere og naturligvis også nogle på Covid situationen, men et af de helt store problemer som jeg ser det er at vi kke har nogen verdens stjerner under 27år, og største delen af vores “Verdens Stjerner” er over 30år gamle (Ramos, Marcelo, Modric, Kroos, Benzema etc), alle de spillere vi har under 27år er stadig “kun” talenter, og det giver en lidt skæv trup, da bores bedste spillere næste alle sammen har set deres bedste dage. Det er alt for tidligt at kalde spillere som Ødegaard, Fede, Mendy, Vini osv “Verdens Stjerner”, de har alle sammen lang vej igen, og her er det utrolig vigtigt at vi ikke glemmer de nuværende “gamle” stjerne vi har alle sammen først ramte deres “stjerne” status i deres midt/slut tyvere, altså det var jo ikke en 20 årig Benzema der bar Real Madrids offensiv for 12 år siden, det var heller ikke en 18årig Marcelo der var verdens bedste Venstre wing-back, og Varane var heller ikke sikkerheden selv da han var kom til klubben som 18årig. Dette gær mig også en smule nervøs overfor de forventninger der pt bliver lagt på skuldrene af en Camavinga for eksempel, altså vi kan ikke forvente at en 18årig der aldrig har spiller i spansk fodbold og aldrig for er hold af samme format som Real, bare lige kommer ind og får styr på hele vores midtbane. Dermed ikke sagt at vi ikke kan bruge en spiller som Camavinga, men vi skal bare lige forventnings afstemme inden han måske kommer til klubben. Det samme gælder upamecano, spillere som dem skal som minimum have 1 season til at falde til i klubben.

Så det vi imo virkelig mangler er etablerede verdens stjerne i alderen 25 og under, og dem er der ikke nødvendigvis mange af, der også er til salg, her er Mbappe et godt bud, men vi skal også have mere ud af vores nuværende trup, og giver vi spillere som Fede, Vini og Ødegaard nok tid, så skal de nok blive stjerner, men vi bliver nød til at indse at deres stjerne status ikke kommer i denne season og nok heller ikke i næste.

Og så mener jeg stadig at vi har nok at gode “back-up” muligheder til en bedre stamme af 11 startere, her er både Miguel, Blanco og Duro måske muligheder, men vi har også Brahim i Milan, Kubo i Villarreal og Reinier i Dortmund, som om nogle pr måske også kan gøre en forskel, men vi kan dog bare ikke smide dem alle sammen på holdet med det samme og regne med et mirakel.

Og kigger vi så på vores nuværende trup så burde vores stamme de næste 3-4 season sagtens kunne inkludere: Courtois, Carvajal, Varane, Mendy, Casemiro, Valverde
Og så er spillere som Ødegaard og Vini på sigt måske heller ikke dårlige bud i start opstillingen, men vi mangler dog stadig en spiller der kan tage over for Ramos og Benz og så mangler man en spiller af Mbappe’s kaliber til at krydre offensiven med den sidste Magi...

Så bottomline, vi har problemet, men løsningen er ikke at vores gennemsnits alder i start elleveren bliver 19.5 år, det er en pose lort vi ikke har brug for at åbne...

Donde está la biblioteca?

1 måned 1 uge siden #187 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2020/2021
Real Madrids trup 2020/2021

Målmænd = Udmærket.

Forsvaret =
Mendy
Ramos
Varane
Carajaval
Marcelo (Skal væk)
Odriozola (Skal væk)
Militao (Skal væk)
Nacho (Skal væk)

Midtbanen =
Kroos
Valverde
Casemiro
Vasquez (Skal væk)
Isco (Skal væk)
Asensio (hmm)
Modric (Skal væk for at give plads)
Ødegaard
Vini Jr
Rodrygo (Udlejes)
Hazard (hmm)

Angrebet =
Benzema (Skal spille som kant/playmaker og ikke spidsangreb)
Jovic (Udlejes eller byttehandel med Haaland)
Mariano (Skal sælges)

Truppen er simpelthen ikke god nok nu - det ved vi da godt.

Der skal forandringer til - for at der kommer gejst, større ansvar overtagelse samt mere sult.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete

1 måned 1 uge siden #188 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
Jeg er ligeså frustreret over de seneste 5 dages fodbold i Real Madrid som jer andre, men synes det er grov underholdende at se folk skrige efter at vi bare lige skal have ny træner, komme af med 10 spillere og så erstatte dem med en flok teenagere som aldrig har spillet sammen før, og så løser det alle vores problemer til næste season, der er fuld fart i Football Manager her på siden :-)

Men hvis vi virkelig kræver nytænkning, og vil skabe innovation i moderne fodbold, så kommer jeg da gerne med et forslag af samme kaliber:

Hvad hvis Real Madrid spytter 100.000 Euro i et kæmpe fodbold event i Esbjerg næste sommer, hvor de invitere alle danske drenge i alderen 12-16, og herefter udgiver kontrakter til de 3 knægte der kan jonglere flest gange med en bold, og det bliver så vores front trio i start elleveren næste season...Hvad siger i til den idé?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 måned 1 uge siden #189 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2020/2021

DeLaRed skrev: Jeg er ligeså frustreret over de seneste 5 dages fodbold i Real Madrid som jer andre, men synes det er grov underholdende at se folk skrige efter at vi bare lige skal have ny træner, komme af med 10 spillere og så erstatte dem med en flok teenagere som aldrig har spillet sammen før, og så løser det alle vores problemer til næste season, der er fuld fart i Football Manager her på siden :-)

Men hvis vi virkelig kræver nytænkning, og vil skabe innovation i moderne fodbold, så kommer jeg da gerne med et forslag af samme kaliber:

Hvad hvis Real Madrid spytter 100.000 Euro i et kæmpe fodbold event i Esbjerg næste sommer, hvor de invitere alle danske drenge i alderen 12-16, og herefter udgiver kontrakter til de 3 knægte der kan jonglere flest gange med en bold, og det bliver så vores front trio i start elleveren næste season...Hvad siger i til den idé?

Jeg har ikke tænkt mig 10 teenagedrenge til at overtage dem der skal ud.

At der er blevet 10 der skal ud er fordi flere og flere får lov til at blive i truppen alt for længe tid - selvom deres niveau er ikke god nok / dalet ned / pga. meritter eller wtf.

Vi vandt Champions League i 2014, 2016, 2017 og 2018. 6 år siden 2014 og 10-11 fra dengang er endnu i truppen og de fleste på førsteholdet.

Hvis vi går med den samme trup i 2021/2022 + mbappe, så bliver det fortsat langsommere på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

1 måned 1 uge siden #190 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Truppen 2020/2021

Cristiano7 skrev: Real Madrids trup 2020/2021

Målmænd = Udmærket.

Forsvaret =
Mendy
Ramos
Varane
Carajaval
Marcelo (Skal væk)
Odriozola (Skal væk)
Militao (Skal væk)
Nacho (Skal væk)

Midtbanen =
Kroos
Valverde
Casemiro
Vasquez (Skal væk)
Isco (Skal væk)
Asensio (hmm)
Modric (Skal væk for at give plads)
Ødegaard
Vini Jr
Rodrygo (Udlejes)
Hazard (hmm)

Angrebet =
Benzema (Skal spille som kant/playmaker og ikke spidsangreb)
Jovic (Udlejes eller byttehandel med Haaland)
Mariano (Skal sælges)

Truppen er simpelthen ikke god nok nu - det ved vi da godt.

Der skal forandringer til - for at der kommer gejst, større ansvar overtagelse samt mere sult.

Ser egentlig hellere Kroos forlade klubben før Modric. Modric har klart været Reals bedste midtbanespiller efter Corona-pausen frem til nu. Derudover kan man sagtens beholde Militao som back-up i forsvaret. Så dog gerne Zidane prøve ham af på højre backen.

Truppen er ikke god nok, men den er dog bedre end hvad vi har set de sidste to kampe. Jeg var lige så frustreret som alle andre efter begge kampe, men næste kamp er to dage væk, og det andet hører til i fortiden. Der kommer ikke nye spillere ind før næste sommer, så jeg vil personligt hellere fokusere på de spillere vi har nu. Giv Zidane sæsonen ud, og lad os se hvordan situationen ser ud til Maj.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

1 måned 1 uge siden #191 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2020/2021

DeLaRed skrev: Jeg er ligeså frustreret over de seneste 5 dages fodbold i Real Madrid som jer andre, men synes det er grov underholdende at se folk skrige efter at vi bare lige skal have ny træner, komme af med 10 spillere og så erstatte dem med en flok teenagere som aldrig har spillet sammen før, og så løser det alle vores problemer til næste season, der er fuld fart i Football Manager her på siden :-)

Var det ikke også sådan Barcelona fik øje på Braithwaithe? Eller hvad?

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 1 uge siden #192 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2020/2021
Brahim scorer igen for Milan. Var det den forkerte spiller, der blev lejet ud?

Han er startet stærkt ud for Milan.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.