Truppen 2020/2021

1 måned 4 uger siden #121 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Man sidder desværre og håber på at Benzema bliver skadet. Det er helt utroligt at det nye der skal prøves når tingene ikke går undlader ham for at komme på bænken. Igår manglede der masser af fart og kreativitet og det giver Benzema bare ikke !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #122 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021
Og nu er Carvajal også ude i 2 måneder. Dejlig start på sæsonen...Kom så Odriozola nu har du din chance!
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.

1 måned 3 uger siden #123 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2020/2021

Kiwes skrev: Og nu er Carvajal også ude i 2 måneder. Dejlig start på sæsonen...Kom så Odriozola nu har du din chance!

Jeg sad faktisk også med en god følelse omkring Odriozola efter kampen i onsdags. Han fik vist at han ikke er bange for at gå med frem og skabe overtal på kanten, noget som Carvajal desværre har mistet lidt synes jeg. Til gengæld er Carvajal bare meget bedre defensivt, og jeg tror Varane stoler langt mere på Carvajal end på Odriozola.

Men også spændende om det sætter en stopper for Nachos skifte mon?

En sjov og vittig signaturtekst

1 måned 3 uger siden #124 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021

-#7- skrev:

Kiwes skrev: Og nu er Carvajal også ude i 2 måneder. Dejlig start på sæsonen...Kom så Odriozola nu har du din chance!

Jeg sad faktisk også med en god følelse omkring Odriozola efter kampen i onsdags. Han fik vist at han ikke er bange for at gå med frem og skabe overtal på kanten, noget som Carvajal desværre har mistet lidt synes jeg. Til gengæld er Carvajal bare meget bedre defensivt, og jeg tror Varane stoler langt mere på Carvajal end på Odriozola.

Carvajal er helt sikkert stærkere defensivt - han er en fighter helt ind til hjertet. Desværre har han ikke set god ud længe i offensiven. Forhåbentlig kan Odriozola, med mere kamptræning og kontinuerlig spilletid, finde sig til rette på holdet og ja måske endda bidrage mere til offensiven.

1 måned 3 uger siden #125 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Kiwes skrev:

-#7- skrev:

Carvajal er helt sikkert stærkere defensivt - han er en fighter helt ind til hjertet. Desværre har han ikke set god ud længe i offensiven. Forhåbentlig kan Odriozola, med mere kamptræning og kontinuerlig spilletid, finde sig til rette på holdet og ja måske endda bidrage mere til offensiven.

Det er ihverfald vigtigt at vi har Odriozola tilbage, for de andre muligheder er ikke ligefrem at fortrække, Nacho er klart bedre på Venstre back og i midter forsvaret, og Vasquez har aldrig spiller en bare nogenlunde acceptable kamp på back’en.

Odriozola har altid været god offensiv for en back at være, og med den rigtige spiller foran sig så burde vi kunne få noget ud af hans hurtighed, især i løb ned mod baglinjen.(Tvivler på Rodrygo er svaret)

Rent defensivt tror jeg dog ikke vi skal have de store forventninger, for selvom hans hurtighed hjælper ham så mener jeg at hans defensiven mangler er grundet hans fysisk. Spillere som Marcelo og Dani er også små af statur, men de har begge et meget lavt tyngdepunkt, som gør dem utrolig svære at skubbe af bolden (også en af Messi’s styrker). Odriozola derimod har et normalt tyngdepunkt for hans højde, og med en kamp vægt på kun 65kg så er han alt nem at skubbe væk for de fysisk stærke kanter og angribere i La Liga. Så uden Dani, bliver vores midtbane IMO desværre nød til at kompensere rent defensivt, men lad os håbe på Odriozola så kan tilbage betale med et par assists, dem lavede han trods alt 9 af over 22 kampe i hans første season.

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #126 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Vi bliver kørt ud af banen af Barca med det her hold. Det er helt afgørende at Madrid henter Camavinga.
En solid midtbane med Casemiro, Kroos, Valverde og Camavinga kan mase alle hold i verden. Så må Mbappé komme næste år. At spille med Camavinga og Valverde på samme hold er som at spille med to ekstra mand
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Matamoro.

1 måned 3 uger siden #127 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021

Matamoro skrev: Vi bliver kørt ud af banen af Barca med det her hold. Det er helt afgørende at Madrid henter Camavinga.
En solid midtbane med Casemiro, Kroos, Valverde og Camavinga kan mase alle hold i verden. Så må Mbappé komme næste år. At spille med Camavinga og Valverde på samme hold er som at spille med to ekstra mand

Jeg troede du mente Vinicius var nok?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

1 måned 2 uger siden #128 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Det er bemærkelsesværdigt hvordan alle de spillere som Zidane ikke ønsker i klubben blomstrer i andre klubber.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 2 uger siden #129 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Det er bemærkelsesværdigt hvordan alle de spillere som Zidane ikke ønsker i klubben blomstrer i andre klubber.

Fuldstændig enig . James der er involveret i alle 4 mål idag og er en af nøglerne til at klubben gør det så godt. Vidner om at det klart var manglende tillid fra træneren. Det samme kan siges om Achraf.

At de manglede Real Madrid format er noget vås når man ser på hvilke elendige spillere ZZ har valgt at beholde.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved mohbar.

1 måned 2 uger siden #130 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Det er bemærkelsesværdigt hvordan alle de spillere som Zidane ikke ønsker i klubben blomstrer i andre klubber.

Det må alt andet lige heller ikke være nemt ikke at være del af Zidanes foretrukne. Kan godt være mange vil mene at de spillere som er blevet afskibbet, for så at blomstre i en ny klub, har fået massere af chancer, men som spiller må det unægteligt være svært ikke at fornemme Zidanes forkærlighed for “den gamle garde”, hvorfor vejen til spilletid og tillid er længere.
På enhver arbejdsplads er arbejdsmiljøet vigtigt. Hvis du fornemmer tillid fra din chef ønsker yder du bedre, men hvis du på den anden side fornemmer at du ikke er ønsket eller der er tillid tid dig, jamen så skal det da blive svært.

Og lad mig lige komme alle de personer som vil kommentere med “de har fået massere af chancer, Zidane har vundet meget osv osv” i forkøbet. Jeg pointerer blot, at det må være svært ikke at være Benzema

1 måned 2 uger siden #131 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2020/2021
Ja og skal vi ikke også hente Dominic Calvert-Lewin og Neal Mupay og andre spillere der gør det godt i middelmådige klubber. Nej, James Rodriguez hører ikke til på højeste niveau og det gør en god start i mægtige Everton selvfølgelig ikke noget ved.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Real HWL, DeLaRed

1 måned 2 uger siden #132 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2020/2021

Lars1991 skrev: Ja og skal vi ikke også hente Dominic Calvert-Lewin og Neal Mupay og andre spillere der gør det godt i middelmådige klubber. Nej, James Rodriguez hører ikke til på højeste niveau og det gør en god start i mægtige Everton selvfølgelig ikke noget ved.

9eren skrev at det var bemærkelsesværdigt at mange spillere blomstrer, når de kommer væk fra klubben?
Hvem har skrevet noget om at hente spillere?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.