Truppen 2020/2021

1 måned 2 uger siden #145 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2020/2021

Sahinovic skrev:

I mine øjne er han allerede helt på niveau med Mendy - både på baggrund af denne og sidste sæson.

Han når aldrig Mendys niveau, og har han ikke kun spillet én kamp for Tottenham indtil videre?

2 kampe og lidt til. Tror da du overvurderer Mendy en kende hvis du mener at Reguilon ikke kan nå hans niveau. Jeg vil som sagt mene at han allerede er der eller deromkring, og han er 2 år yngre. Mendy er en god og stabil back, men så er han trods alt heller ikke bedre
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #146 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021

Sahinovic skrev:

I mine øjne er han allerede helt på niveau med Mendy - både på baggrund af denne og sidste sæson.

Han når aldrig Mendys niveau, og har han ikke kun spillet én kamp for Tottenham indtil videre?

Haha rolig nu. Mendy er jo stadig ikke engang en top 5 venstreback endnu :D Han er et bæst defensivt, men nogen verdensklasse offensiv back er han stadig langtfra. På det punkt minder han for meget om ham der takling-spilleren i United :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 2 uger siden #147 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen 2020/2021
@longwind, @Dios

Jeg kan ikke finde én venstreback jeg hellere vil have end Mendy - så imponeret er jeg over ham, og jeg foretrækker ham fremfor Marcelo.

Ja, han har sine mangler hvad angår det offensive, men jeg synes der er fremgang at spotte, og han har vist at han kan levere noget ekstraordinært på dette punkt (hans speed og power er jo fuldstændig vanvittig, står modspillerne i vejen så ryger de jo med bolden i nettet);

Hvad angår det defensive er han IMO den bedste i verden, ingen diskussion.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Brylle, andreashn, Fondo_Sur

1 måned 2 uger siden #148 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
@Sahinovic.

Der er vel ingen som foretrækker Marcelo fremfor ham? :) Helt enig i, at han helt klart har forbedret sig. Han har ihvertfald gjort det holdbart for mig at se ham som et førstevalg, men der er immervæk stadig et stykke til toppen.
Andrew Robertson, Lucas Hernández og Alphonso Davies vil jeg helt klart foretrække fremfor Mendy. Derudover synes jeg også stadig Jordi Alba og Benjamin Mendy er bedre end ham overordnet set.
Men helt fair :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Dios.

1 måned 2 uger siden #149 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
Courtois sent hjem med skade...Bliver spændene at se hvor mange Castilla spillere vi har med til næste kamp efter Landskamps skaderne indtræffer...

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #150 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2020/2021

DeLaRed skrev: Courtois sent hjem med skade...Bliver spændene at se hvor mange Castilla spillere vi har med til næste kamp efter Landskamps skaderne indtræffer...

Har læst, at det ikke er en alvorlig skade, og at Courtois er klar til den næste ligakamp. Det belgiske landshold gør bare Los Blancos en tjeneste ved at sende ham tilbage til Madrid, så skaden ikke forværres.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

1 måned 1 uge siden #151 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2020/2021
Jeg ved godt at nogen af jeg sikkert vil sige at det “kun” er Nations League, men jeg er skuffet over at vi som Real Madrid kun har EN spiller med ud af en truppe på 23 spiller som spiller iaften mod Schweiz. Så ved jeg godt at Carvajal er skadet og at Ceballos og måske lidt Reguilion er ejet af Real. Men EN spilller i vores egen start ellver. Jeg mangler noget spansk blod på vores hold. Noget stærkt og dygtigt spansk blod.

1 måned 1 uge siden #152 af baggins
Besvaret af baggins på emne Truppen 2020/2021

Dybbøl skrev: Jeg ved godt at nogen af jeg sikkert vil sige at det “kun” er Nations League, men jeg er skuffet over at vi som Real Madrid kun har EN spiller med ud af en truppe på 23 spiller som spiller iaften mod Schweiz. Så ved jeg godt at Carvajal er skadet og at Ceballos og måske lidt Reguilion er ejet af Real. Men EN spilller i vores egen start ellver. Jeg mangler noget spansk blod på vores hold. Noget stærkt og dygtigt spansk blod.

Jeg er som sådan enig med dig i at der godt måtte være flere spanske spillere på holdet, som kunne udfordre til landsholdet. Isco ville være med, hvis han begyndte at vise sine talenter frem igen. Asensio burde være udtaget, men der bliver muligvis passet på ham fra trænerteamet.
Derudover ser jeg ingen af de spillere som er med i spanien-truppen, som ville være sikre startere i Madrid. Fati, Torres, Olmo, Traore og Oyarzabal er de bedste bud, men de er alle offensiv spillere til pladser som er godt besat (nu og i fremtiden).
Generelt mangler Spanien en klasse angriber og en makker til Ramos.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

1 måned 1 uge siden #153 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Truppen 2020/2021

Dybbøl skrev: Jeg ved godt at nogen af jeg sikkert vil sige at det “kun” er Nations League, men jeg er skuffet over at vi som Real Madrid kun har EN spiller med ud af en truppe på 23 spiller som spiller iaften mod Schweiz. Så ved jeg godt at Carvajal er skadet og at Ceballos og måske lidt Reguilion er ejet af Real. Men EN spilller i vores egen start ellver. Jeg mangler noget spansk blod på vores hold. Noget stærkt og dygtigt spansk blod.

Hvem skulle det være? Og hvem skulle vedkommende slå af start elleveren/bænken?

Real Madrid har syv spanske spillere i truppen, og alle har været en del af den spanske trup, og de fleste har stadig niveauet til det.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

1 måned 1 uge siden #154 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 2020/2021

baggins skrev:

Jeg er som sådan enig med dig i at der godt måtte være flere spanske spillere på holdet, som kunne udfordre til landsholdet. Isco ville være med, hvis han begyndte at vise sine talenter frem igen. Asensio burde være udtaget, men der bliver muligvis passet på ham fra trænerteamet.
.

Det lyder nu ikke til at det er pga. skaderne, at han ikke er udtaget:

Spain boss Luis Enrique sent a damning message towards Marco Asensio during Friday's pre-match press conference, with the Real Madrid forward having not made La Roja's squad for their matches during this international break.
Asensio has played twice for Real Madrid so far this season, after missing the first two games due to knee swelling, but it seems that the Asturian's words for the Mallorca-born player were telling.

"Well, I don't see him because he's not here [in the squad]," Luis Enrique responded to a question about Asensio. "I've already spoken about him many times but I'm not going to do it in the build-up to a game. I say hello, I have nothing against him, but it's not the time to talk about him. He must be watching a Netflix series on the sofa, relaxed at home. He's not playing, let's talk about Switzerland."

1 måned 1 uge siden #155 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2020/2021
Jeg synes at en Fabian Ruiz fra Napoli er et spændende bud. Han kan godt udvikle sig til at blive en starter på det spanske landshold. Samtidig synes jeg også at en midtbane i Real med Casemiro, Ødegaard, Valverde og Fabian Ruiz kunne være ekstrem spændende.

1 måned 1 uge siden #156 af baggins
Besvaret af baggins på emne Truppen 2020/2021

Dybbøl skrev: Jeg synes at en Fabian Ruiz fra Napoli er et spændende bud. Han kan godt udvikle sig til at blive en starter på det spanske landshold. Samtidig synes jeg også at en midtbane i Real med Casemiro, Ødegaard, Valverde og Fabian Ruiz kunne være ekstrem spændende.

Ruiz er helt sikkert et bud, nu gik jeg kun ud fra startopstillingen og truppen i går. Derudover virker det til at spillere har en større chance for at blive købt, hvis de er franske. (syntes også at Camavinga virker mere interesant end Ruiz)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.