Truppen 2020/2021

3 måneder 4 dage siden #193 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Bismo skrev: Brahim scorer igen for Milan. Var det den forkerte spiller, der blev lejet ud?

Han er startet stærkt ud for Milan.

Både Vasquez og Rodrygo burde ryste lidt i bukserne...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 dage siden #194 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Nu trues Jovic af fængsel straf med op til 6 måneder.

Jo Brahim var nok bedre at have end Lucas

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 måneder 4 dage siden #195 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2020/2021

-#7- skrev:

DeLaRed skrev: Jeg er ligeså frustreret over de seneste 5 dages fodbold i Real Madrid som jer andre, men synes det er grov underholdende at se folk skrige efter at vi bare lige skal have ny træner, komme af med 10 spillere og så erstatte dem med en flok teenagere som aldrig har spillet sammen før, og så løser det alle vores problemer til næste season, der er fuld fart i Football Manager her på siden :-)

Men hvis vi virkelig kræver nytænkning, og vil skabe innovation i moderne fodbold, så kommer jeg da gerne med et forslag af samme kaliber:

Hvad hvis Real Madrid spytter 100.000 Euro i et kæmpe fodbold event i Esbjerg næste sommer, hvor de invitere alle danske drenge i alderen 12-16, og herefter udgiver kontrakter til de 3 knægte der kan jonglere flest gange med en bold, og det bliver så vores front trio i start elleveren næste season...Hvad siger i til den idé?

Var det ikke også sådan Barcelona fik øje på Braithwaithe? Eller hvad?

Så burde hans præsentation være gået bedre. Bolden trillede godt nok fra ham et par gange ;-)

3 måneder 4 dage siden #196 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
I de sidste 8 kampe i Champions League, hvor Sergio Ramos ikke har spillet har Real Madrid tabt 7.

Dette hold er sat fast i automatismer. De ved jo stadigt ikke, hvordan offensiven skal fungere uden Cristiano, og han blev solgt i 2018.

Der er nogle klare fordele ved automatismerne, for ellers havde man ikke vundet så mange trofæer, men de negative sider bliver stadigt tydeligere. Holdet har egenligt passet sig selv i mange år. Der er dog brug for nye idéer, hvilket vi alle higer efter, da Zidane stadigt kører på autopilot eller ganske enkelt ikke har de nødvendige evner til at forandre spillet.
Sidste redigering: 3 måneder 4 dage siden ved Fondo_Sur.

3 måneder 4 dage siden #197 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: I de sidste 8 kampe i Champions League, hvor Sergio Ramos ikke har spillet har Real Madrid tabt 7.

Dette hold er sat fast i automatismer. De ved jo stadigt ikke, hvordan offensiven skal fungere uden Cristiano, og han blev solgt i 2018.

Der er nogle klare fordele ved automatismerne, for ellers havde man ikke vundet så mange trofæer, men de negative sider bliver stadigt tydeligere. Holdet har egenligt passet sig selv i mange år. Der er dog brug for nye idéer, hvilket vi alle higer efter, da Zidane stadigt kører på autopilot eller ganske enkelt ikke har de nødvendige evner til at forandre spillet.

Vi er et hold af individualister til en vis grad.

Og Zidanes taktik lader til at være, at have nogle gode rutinerede spillere på holdet og selv lade dem finde ud af hvordan man spiller. Specielt offensivt. Det er ikke fasttømret overhovedet.

Hvordan ville vi beskrive vores spillestil til andre? Jeg ved det ikke. Spiller vi højt pres? En gang imellem. Defensivt? Næh vi står ofte ret højt, men falder så også hurtigt.

Hvad er idéen? Zidane er god til man management, men ikke nogen taktikker overhovedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

3 måneder 3 dage siden #198 af 9eren
Der går nu rygter om at Raul overtager holdet hvis vi taber mod Barcelona og den næste CL kamp. Nu håber jeg aldrig vi taber men jeg kan dog heller ikke se hvordan vi kan vinde.

Endnu et kritik på af Zizou. Llorente eksempelvis som jeg tit har nævnt, og folk ikke mener han har gjort det godt i Atletico. Det er så klart bevist længe at Llorente faktisk har gjort det mega godt. Min pointe ligger dog i at Zizou slet ikke forstår at arbejde med spiller materialet i form af udvikling hos spillerne. Ja han kan styre egoerne og hva så! Vi har brug for en træner som Raúl der ikke har sine personlige favoritter og som virkelig kan gå ind og arbejde med den enkelte spiller.

3 måneder 3 dage siden #199 af Cristiano7

3 måneder 3 dage siden #200 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Der går nu rygter om at Raul overtager holdet hvis vi taber mod Barcelona og den næste CL kamp. Nu håber jeg aldrig vi taber men jeg kan dog heller ikke se hvordan vi kan vinde.

Endnu et kritik på af Zizou. Llorente eksempelvis som jeg tit har nævnt, og folk ikke mener han har gjort det godt i Atletico. Det er så klart bevist længe at Llorente faktisk har gjort det mega godt. Min pointe ligger dog i at Zizou slet ikke forstår at arbejde med spiller materialet i form af udvikling hos spillerne. Ja han kan styre egoerne og hva så! Vi har brug for en træner som Raúl der ikke har sine personlige favoritter og som virkelig kan gå ind og arbejde med den enkelte spiller.

Hvad har Raul bevist på trænerfronten? Det kan ikke kun være Zidanes skyld at holdet fejler. Har man ikke hørt utallige gange, at Zidane ønsker/ønskede Pogba til klubben? Hvis Zidane mener at han er/var nøglen til at spille den type fodbold han gerne vil, burde klubben have hentet ham. Hvad skulle Raul kunne gøre meget anderledes? Han ville jo stadig ikke få de spillere han ønsker sig og snoren til at implementere ny spillestil, er ikke lang nok.

3 måneder 3 dage siden #201 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Truppen 2020/2021
Det ville så være et andet kritikpunkt, fra mig, af Zidane: Han virker ikke til, at være synderlig kreativ på transfermarkedet. Jeg er med på, at Real Madrid kun skal have de bedste. Jeg er også med på, at klubben pt. satser meget på at købe helt unge spillere.

Men det er nu efterhånden lang tid, hvor Zidane har gået og ville have Pogba. Er der virkerlig ikke andre spillere, i hele verden, som kan løse de samme opgaver? Vi hører om Camvinga, Kanté og alle mulige andre. Men hvert vindue, vender vi tilbage til at Zidane vil have Pogba. I kræft at, at vi ikke har en tydelig spillestil, så er det mærkeligt, at det tilsyneladende kun er 4 spillere, der kan spille på vores midtbane (Case, Kroos, Modric og Pogba).

Frygter lidt, at det er det samme med Mbappé. Perez/Zidane er så opsatte på, at have Mbappé, at jeg kan frygte hvad man henter ind, hvis det ikke lykkes.

På den ene side har vinderen altid ret. På den anden side, tror jeg klubben ville have godt af luftforandring på trænerposten. Men det skal gøres ordenligt. Zidane skal naturligvis behandles med respekt.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

3 måneder 3 dage siden #202 af 9eren

PMO skrev:

9eren skrev: Der går nu rygter om at Raul overtager holdet hvis vi taber mod Barcelona og den næste CL kamp. Nu håber jeg aldrig vi taber men jeg kan dog heller ikke se hvordan vi kan vinde.

Hvad har Raul bevist på trænerfronten? Det kan ikke kun være Zidanes skyld at holdet fejler. Har man ikke hørt utallige gange, at Zidane ønsker/ønskede Pogba til klubben? Hvis Zidane mener at han er/var nøglen til at spille den type fodbold han gerne vil, burde klubben have hentet ham. Hvad skulle Raul kunne gøre meget anderledes? Han ville jo stadig ikke få de spillere han ønsker sig og snoren til at implementere ny spillestil, er ikke lang nok.

Hvad havde Zidane vist som træner inden han overtog 1 holdet som cheftræner? Meget meget lidt. På Castilla så man nogenlunde det samme som man ser nu på første holdet. En træner som fik meget lidt ud af sine spillere!

3 måneder 3 dage siden #203 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021

PMO skrev:

Men Zidane står, som træner, med det overordnede ansvar, så det skal selvfølgelig falde tilbage på ham. Motivation, intensitet, spillernes form, taktikken på banen (fx manglende angrebsspil) det er altså hans opgave. Jeg har jo ikke tal på hvor mange jeg har hørt, "vi manglede intensitet..." efter en kamp. Jamen, så gør dog noget! Men nej.

Selvfølgelig bærer spillerne meget af skylden, hvor een som Militao slet ikke burde have en plads på holdet, men vi har jo før set hvordan en ændring på trænerposten kan have stor effekt. Senest med Hansi Flick, der fik vendt et miserabelt Bayern til bedste hold i verden. Ja ja, han bliver konstant nævnt, men Raul kunne sagtens have en lignende effekt, eller Pochettino.

Der er så meget talent i vores trup, og der skal simpelthen snart nye ideer til. Det her fedteri med 1-0 sejre eller lade attituder, det er ikke Real Madrid værdigt.

Jeg er vild med Zidane, men jeg er godt nok ved at være træt af at se på manglende taktik, lade spillere og uforløst talent.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen, SeQueda

3 måneder 3 dage siden #204 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Nu hvor er det tydeligt for de fleste at Hazard ikke har den nødvendige fitness til at spille på kanten, så er spørgsmålet om Hazard har en fremtid i en mere central position på banen? Vi mangler kreativitet og er stadig afhængig hvad Modric finder på. Måske er Hazard manden kan blive en form for afløser for Modric. Det kræver nok at vi går væk fra 4-3-3 og i stedet spiller 4-2-3-1 med Hazard i smørhullet

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.