Truppen 2020/2021

1 uge 2 dage siden #253 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Petroleum skrev: Zidane skaffer titler. Ingen tvivl om det. Men hvis vi kigger på hans 2. regeringsperiode, så må jeg sige at det er noget af det kedeligste og dårligste fodbold jeg har oplevet RM spille.

GiveMeSport lagde en artikel ud i dag, som berører Mourinhos 2011/2012 sæson. Den sæson hvor vi vandt ligaen med 100 point på kontoen. Oveni at vi fik hevet point ind, så havde holdet en “ting”, en bestemt spillestil, en identitet. Nu er vi bare grå leverpostej - ligegyldighed. Måske er det sammensætningen af spillere, måske er det træneren... hvem ved det med sikkerhed (selvom det nok er træneren :) ).

Tjek lige videoen ud med highlights fra føromtalte Mou-sæson. Jeg synes det er noget af det fedeste bold vi har spillet, i stor kontrast til det nuværende.

www.givemesport.com/1620265-real-madrid-...ide-destroying-teams

Sjovt nok så var der bare et hav af Madridistas der kritiserede Mourinho’s spillestil, fordi den bundede i en solid defensiv(dvs Real søgte ikke st kontrollere kampene med bolden som man havde set under første Galactico periode i start 00erne) og så eller bare aggressiv kontra bold og hurtigt afskyde angreb.

Jeg synes selv den spillestil var lækker at se på (ikke noget der ville fungere med den nuværende trup) men jeg er sikker på server mange herinde der synes det var noget værre lort!

Min pointe; Det er de færreste Real Madrid managere der har haft succes med at få støtte fra størstedelen af alle fans.

Hvis jeg skulle give et gæt på hvilke trænere der har været mest elsket de seneste 20 år er det vel Del Bosque og Ancelotti. Men de når tilgengæld bare ikke Zidane til sokkeholderne hvad angår titler!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 4 timer siden #254 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Carvajal igen skadet :(

Bliver det nogensinde bedre med de skader ?

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

4 dage 1 time siden #255 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Carvajal igen skadet :(

Bliver det nogensinde bedre med de skader ?

Tak
Opdateret!

Skadeslisten:
2. Carvajal
4. Ramos
7. Hazard
15. Valverde
18. Jovic
19. Odriozola

2 dage 18 timer siden #256 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Hazard med på listen

Denne her trup er så svag som noget kan blive. Jeg sagde efter salget af CR7 at vi vil komme til at lide mange år frem fordi klubben ikke har et ordentligt koncept og en sports direktør. Vi vandt ligaen på grund af Corona pausen og at der gik creme freche i den hos Barcelona. Så jo vi finder nogle korn i ny og næ, men hold da helt op der går op til 5-6 år før vi er noget igen.

Der skal handles for flere millarder, rydes op og smides ud. De unge talenter vi har købt er bare ikke gode nok

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 2 dage 18 timer siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 dag 31 minutter siden #257 af DeLaRed
Nacho siger idag paa presse konferencen at han er glad og tilfreds i Madrid, og at han ikke har nogen intentioner on at skifte til nogen som helst anden klub i verden!

Jeg har personligt altid vaeret glad for at have Nacho i Madrid, hans versatilitet i bagkaeden er guld vaerd, og han bringer altid et stabilt niveau. Med ham ved man generelt hvad man faar, og jeg mener ikke der er en anden klub i spanien der har et bedre 3/4 valg til midter forsvaret.

Og saa er det jo tydeligt at han paa nuvaerende tidspunkt skal staa foran Militao i koeen til spilletid!

Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, longwind

23 timer 44 minutter siden #258 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2020/2021

DeLaRed skrev: Nacho siger idag paa presse konferencen at han er glad og tilfreds i Madrid, og at han ikke har nogen intentioner on at skifte til nogen som helst anden klub i verden!

Jeg har personligt altid vaeret glad for at have Nacho i Madrid, hans versatilitet i bagkaeden er guld vaerd, og han bringer altid et stabilt niveau. Med ham ved man generelt hvad man faar, og jeg mener ikke der er en anden klub i spanien der har et bedre 3/4 valg til midter forsvaret.

Og saa er det jo tydeligt at han paa nuvaerende tidspunkt skal staa foran Militao i koeen til spilletid!

Jeg er bare nysgerrig, men har du ikke et dansk tastatur? Og i så fald hvorfor ikke (kvalificeret gæt vil være at du bor i udlandet).
Sidste redigering: 23 timer 43 minutter siden ved longwind.

23 timer 1 minut siden #259 af DeLaRed

longwind skrev:

DeLaRed skrev: Nacho siger idag paa presse konferencen at han er glad og tilfreds i Madrid, og at han ikke har nogen intentioner on at skifte til nogen som helst anden klub i verden!

Jeg er bare nysgerrig, men har du ikke et dansk tastatur? Og i så fald hvorfor ikke (kvalificeret gæt vil være at du bor i udlandet).

Yes @longwind, du er spot on, bor for tiden på Malta, men har boet i udlandet en del år!

Når jeg skriver med ÆØÅ så er det fra telefonen, min laptop har engelsk tastatur og af en eller anden grund så går det galt hver gang jeg forsøger at ligge ÆØÅ som en Short-Cut på tastaturet, så jeg har opgivet!

Jeg beklager meget den lidt svære læsning, håber dog stadig at jeg gerne må lege med :-)

EDIT: Og til dem af jer der er med på tråden under kampene, så skal jeg også beklage de mange stave fejl, men grunden er simpel, de kommer af at jeg prøver at se kampen og skrive på telefonen samtidig, der mangler jeg simpelhen bare kombinationen af fin-motorik og multi-tasking, så det er heller ikke altid helt kønt :-)

Sidste redigering: 22 timer 56 minutter siden ved DeLaRed.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.