Truppen 2020/2021

1 måned 6 dage siden #217 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
Jeg mindes flere kampe i denne season hvor Benzema har set opgivende og irriteret ud, også når Vini ikke har spillet, nu ved jeg ikke hvor meget sandhed der er i denne oversættelse, men generelt har Benz bare haft en atypiske attitude efter season starten, og her mener jeg godt han kan starte med at kigge ind af, for han har selv været uduelig til at ramme kassen, og det er sku ikke Vini’s skyld, og knægten har nu også givet Benz som minimum en håndfuld oplæg i denne season som Franskmanden ikke har formået at sætte ind.

Nu skal det ikke være et forsvar af Vini, men hvis historien er sand, skal Benz sku tá sig sammen! (Min holdning havde været en anden hvis Benz var noteret for 6 mål og 3 assists på nuværende tidspunkt, for muligheder har han haft nok af)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #218 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2020/2021
Det er jo seriøst også vanvittigt med Vinicius altså. Jeg kan virkelig ikke huske en angriber, på noget hold, være SÅ pisse fucking elendig til at sparke til en bold, uanset om det så er en aflevering, eller om det er et skud. Jeg kan simpelthen ikke fatte at man kan være så absurd og næsten grinagtig dårlig, til en så vigtig ting som fodboldspiller. Fair nok at Vinicius er hurtig og udfordringsstærk, men man sidder jo bare og venter på at han sparker bolden til månen efter en god aktion.

Jeg kan så heller ikke forstå hvis det ikke er noget trænerteamet har stor fokus på, men det må det jo ikke være siden Vinicius nærmest er blevet dårligere til at afslutte, siden hans første sæson. Udviklingen går bare i den komplet modsatte retning. Man må jo give ham en bold, sige til ham at der står et mål nede i den anden ende af træningsbanen, og en målmand, og så må han blive der de næste 6 måneder indtil han fanger det.

Men klart, Benzema ser ikke for heldig ud lige her, men det må godt nok også være frustrerende, også selvom Benzema ikke selv har gang i den bedste sæson.

Jeg må sige at jeg er ved at være nået det punkt, hvor jeg bare ikke tror Vinicius har det i sig. Nu har han haft alle muligheder for at forbedre sig på det mest kritisable punkt i sit spil, men man skal lede med den helt store projektør for at se en reel forbedring. Giv ham en udlejning til Ajax eller sådan noget, hvor man må formode at han kan komme til mange afslutninger, ellers ved jeg sgu snart ikke hvad man skal stille op.

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, longwind

1 måned 6 dage siden #219 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2020/2021
Medierne elsker jo at skabe splid og drama, og så ser man stort på kontekst. Det var det samme med Isco-kommentarerne i midtugen. Og flere fans går lige i fælden med diverse vredesudbrud på forskellige sociale medier.
Det her er blæst fuldstændig ud af proportion. Benzema var frustreret over holdets elendige spil i 1. halvleg, og derfor kommer han med en lidt spydig kommentar. Længere er den ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 6 dage siden #220 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2020/2021
Er dey bekræftet, at det var de ord Benzema sagde? VED vi at det var dét han sagde? Jeg kan nærmest ikke høre snakken på det klip. Svært at mundaflæse da kameraet ikke følger Benzema hele vejen under samtalen. Jeg er meget tvivlsom om Benzema skulle have sagt det her, da Vinicius står lige over for dem. Jeg tror dette bliver blæst fuldstændig op! Har han sagt det, er det selvfølgelig usmageligt og ikke i orden.

1 måned 6 dage siden #221 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2020/2021

Madridista02 skrev: Er dey bekræftet, at det var de ord Benzema sagde? VED vi at det var dét han sagde? Jeg kan nærmest ikke høre snakken på det klip. Svært at mundaflæse da kameraet ikke følger Benzema hele vejen under samtalen. Jeg er meget tvivlsom om Benzema skulle have sagt det her, da Vinicius står lige over for dem. Jeg tror dette bliver blæst fuldstændig op! Har han sagt det, er det selvfølgelig usmageligt og ikke i orden.

Så vidt jeg kan forstå er der tvivl om hvorvidt det var Mendy eller Benzema der sagde "spil den ikke til ham" og der er heller ikke eksplicit at "ham" refererer til Vinicius (selvom det dog er sandsynligt). Ligeledes var de tre i gang med at diskutere taktik sammen på banen lige efter dette klip.

Jeg GÆTTER på at Mendy og Benz nok bare har været frustrerede med Vinicius et øjeblik, men trods alt heller ikke mere end at de snakker med ham om det lige efter. Enhver der har spillet fodbold i virkeligheden kender vel til en lignende situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02

1 måned 6 dage siden #222 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2020/2021

Madridista02 skrev: Er dey bekræftet, at det var de ord Benzema sagde? VED vi at det var dét han sagde? Jeg kan nærmest ikke høre snakken på det klip. Svært at mundaflæse da kameraet ikke følger Benzema hele vejen under samtalen. Jeg er meget tvivlsom om Benzema skulle have sagt det her, da Vinicius står lige over for dem. Jeg tror dette bliver blæst fuldstændig op! Har han sagt det, er det selvfølgelig usmageligt og ikke i orden.

Vi snakker her om manden der har kneppet mindreårige prostituerede og afpresset en holdkammerat for penge.

Hvis dit glansbillede af Benz er revet i stykker efter at han sgu' have talt dårligt om en holdkammerat, der er et godt stykke nede i hakkeordenen og ligeledes spillede under det forventelige...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Zyconith.

1 måned 6 dage siden #223 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2020/2021

Zyconith skrev:

Vi snakker her om manden der har kneppet mindreårige prostituerede og afpresset en holdkammerat for penge.

Hvis dit glansbillede af Benz er revet i stykker efter at han sgu' have talt dårligt om en holdkammerat, der er et godt stykke nede i hakkeordenen og ligeledes spillede under det forventelige...

Useriøst. Hvad har Benz' påståede fortidsgerninger at gøre med, hvorvidt anklagerne mod ham i denne situation er sande?
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Bismo.

1 måned 5 dage siden #224 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021

Zyconith skrev:

Inden du gør dig langt mere til grin end dit indlæg allerede har gjort, så lad os hurtigt slå fast, at hun var 17 år! En hyklerisk lov til et hyklerisk land.
Derudover, så har hun indrømmet op til flere gange, at hun løgn om sin alder.

Ligeledes blev Benzema ikke dømt for afpresning, og Valbuena har senere sagt, at Benzema aldrig pressede ham. Derfor blev han dømt uskyldig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Sahinovic, Jakobsif555, Madridista02

1 måned 5 dage siden #225 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2020/2021
Vi skulle have lejet Vini ud og beholdt Brahim! Scorer igen for Milan i EL. De fører i øvrigt Serie A.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Bismo.

1 måned 5 dage siden #226 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Bismo skrev: Vi skulle have lejet Vini ud og beholdt Brahim! Scorer igen for Milan i EL. De fører i øvrigt Serie A.

Synes det er helt fint at Brahim er blevet lejet ud, her kan han forhåbentligvis overbevise ZZ om at han fortjener en plads i næste seasons trup. Det jeg rigtig godt kan lide ved Brahim er hans alsidighed i offensiven, hvor han kan spille begge kanter, samt også spille en 10’er rolle eller den offensive midtbane, omend han ikke spiller alle positioner lige godt, så er den alsidighed guid værd set over en lang season med skader osv.

Inden vi smider Vini for porten, synes jeg lige vi skal starte med at rydde ud i vores overskuds lager af spillere som åbentlyst gør det langt dårligere end Vini. Vi kunne jo starte med at sende Jovic med en badebold retur til Balkan, få Isco skippet afsted til Everton og så også sige pænt tak og farvel til Vasquez. De står til sammen i denne season noteret for 551 minutter, som har ført til 0 mål, og man kan sige hvad man vil om Vini men han står derimod noteret for 3 mål på 472 minutter. (Mariano har måske også spillet sin sidste kamp for Real, så det ville give endnu en åbning i truppen, selvom han dog inmin bog burde stå laaaangt foran Jovic i køen til spilletid) Det er klart at vi ligger alt for meget ansvar oven på Vini ifht hvor godt han præstere, men faktum er jo at han skulle have været indskiftnings/aflastnings spiller for Hazard som jo burde have siddet på 75-80% af alle minutterne på Venstre kanten, men det har bare ikke været muligt.

En spiller som imo godt kunne bruge en udlejning næste season er Rodrygo, for mindes ikke vi har set en eneste kamp i 2020 fra hans side, som levede op til det niveau han viste i de første 6-7 kampe han spillede i 2019, i 2020 er det kun blevet til sølle 1 mål og 3 assist i 17 kampe fra den unge brasilianer, han kunne passende overtage Brahim’s plads i Milan næste season, og forhåbentlig få udviklet sit talent yderligere. Vi kunne så passende også hente Kubo hjem som med stor sandsynlighed ville gøre en bedre figur som back-up på vores højre kant.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kialpe

1 måned 4 dage siden #227 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Hele vores offensiv skal fyres, inklusiv Benz der har skudt med vådt krudt det meste af sin karriere. Der er hverken mål eller chancer i dem. Real Madrid bliver nødt til at hente tre profiler til offensiv. Kubo og Brahim kan få chancen som reservespillere i næste sæson. Isco, James, Rodrygo, Vini, Hazard, Benzema, Mariano, Jovic, Vázquez er bare ikke spillere på øverste hylde. Det er fint med talentudvikling men Zidane er ikke den rette træner og Real Madrid er ikke den rette klub til opgaven. Hvis Real Madrid skal fortsætte med at være en storklub så skal der hentes tre profiler til offensiven.
Mbappé
Haaland
Jadon Sancho

1 måned 4 dage siden #228 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2020/2021

Matamoro skrev: Hele vores offensiv skal fyres, inklusiv Benz der har skudt med vådt krudt det meste af sin karriere. Der er hverken mål eller chancer i dem. Real Madrid bliver nødt til at hente tre profiler til offensiv. Kubo og Brahim kan få chancen som reservespillere i næste sæson. Isco, James, Rodrygo, Vini, Hazard, Benzema, Mariano, Jovic, Vázquez er bare ikke spillere på øverste hylde. Det er fint med talentudvikling men Zidane er ikke den rette træner og Real Madrid er ikke den rette klub til opgaven. Hvis Real Madrid skal fortsætte med at være en storklub så skal der hentes tre profiler til offensiven.
Mbappé
Haaland
Jadon Sancho

Er det her et utopisk drømmescenarie, eller forestiller du dig bare, at transfermarkedet er som at spille Career Mode i FIFA?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.