Truppen 2020/2021

2 måneder 3 uger siden #265 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Han tager fat i problemstillingerne ift de indkøb som vi har gjort os, Zidanes mærkværdige beslutninger med Mendy/Reguilon og Llorente. Indskiftningerne der kommer alt for sent. Salget af CR7 som blev solgt for 100 og for det fik vi Odriozola samt Mendy og Jovic, Militao og de sidder alle på bænken eller spiller svagt.

Tror det er meget af det de fleste brugere herinde også har nævnt.

Zizou skal fyres i dag ! Også selvom vi ikke har en træner klar !

Mendy er da i øvrigt en Danilo version 2.0

Det gjorde vi så ikke engang. Odriozola, Jovic, Militao og Mendy kostede os 190M euro. Så kan man lige lægge Hazard, Rodrygo og Reinier oveni til yderligere 200M og så virkelig blive deprimeret af hvad man fik for 400M euro, eller 3 milliarder kroner.

Jeg har stadig tiltro til de 3 sidst nævnte, og Mendy, men det må jo ikke tage årevis før de kommer ordentlig i gang.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #266 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2020/2021
Det mest chokerende er jo slet ikke vores dårlige resultater.

Det mest chokerende er uden tvivl, at vi slet ikke har nogen sammenhæng i det offensive spil. K

Prøv at overveje det her: Vi spiller i går mod et hold, der samlet har tabt 0-10 til den tyske syvendeplads, og når vi så møder dem, så taber vi alene ikke, men kan mere eller mindre ikke spille os frem til en chance i hele anden halvleg.

Der er absolut INGEN løb omkring feltet eller i længderetningen, så spillet stagnerer fuldstændigt og bliver til nogen bold ud på kanten og så et dårligt indlæg.

Det får mig mere og mere til at forstå, at Zidane i mange sæsoner 'levede' på, at vi havde Ronaldo på holdet, og at han i sidste sæson fik sat forsvaret perfekt op.

For I har ganske rigtigt ret i, at vores trup og start-11'er ikke skriger på en CL-triumf, men det, som vi ser i disse dage, er jo en decideret skandale. Det ligner et hold, der har givet op, og en træner som slet ikke formår at sætte holdet taktisk op, så man får noget ud af spillerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000, andreashn, Ramos4

2 måneder 3 uger siden #267 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Ud med:
Zidane
Isco
Odriozola
Militao
Marcelo
Asensio
Ødegaard
Ceballos
Jovic
Brahim
Vallejo

Ind med:
Pochettino
Pau Torres
Dani Olmo
Fabian Ruiz
Miguel Gutierrez
Antonio Blanco
Sergio Santos.

Så mangler vi stadig en angriber der scorer mål, har individuelle færdigheder og er god til at presse. Jeg tænker først og fremmest på Gabriel Jesus fra Manchester City.

2 måneder 3 uger siden #268 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Ud med:
Zidane
Isco
Odriozola
Militao
Marcelo
Kroos
Modric
Benzema
Ceballos
Jovic
Brahim
Vallejo
Bale

Ind
Reguilon
indtil videre.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 3 uger siden #269 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
Især Varane, Marcelo, Casemiro og Kroos har virket mentalt trætte og deraf smittet andre spillere med dårlig selvtillid med følge af flere dårlige resultater i træk. Asensio har også givet op.

Der er brug for et fyldt Bernabeu som aldrig før, der kan pifte lidt ære ind i den gamle garde, der vader rundt. De manglende mål har simpelthen også bare noget at gøre med en manglende gnist.

2 måneder 3 uger siden #270 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: Især Varane, Marcelo, Casemiro og Kroos har virket mentalt trætte og deraf smittet andre spillere med dårlig selvtillid med følge af flere dårlige resultater i træk. Asensio har også givet op.

Der er brug for et fyldt Bernabeu som aldrig før, der kan pifte lidt ære ind i den gamle garde, der vader rundt. De manglende mål har simpelthen også bare noget at gøre med en manglende gnist.

Enig i det med træthed, især casemiro er gået fra fantastisk til horribel ift. Sidste sæson .

Er folk virkelig overrasket over asensio ? Det har jo alle dage været hans niveau, han kommer lige med en hurtigt mål eller et flot langskud hver 10. Kamp en hæl aflevering på midten af banen i ny og næ, og så er han ellers en totalt usynlig alibi spiller resten af tiden.
Hvad er hans force helt præcist? Han har et fint langskud, og kan godt afslutte modsat fx. Vinicious.
Hvad er så IKKE hans forcer ?
Han er ikke specielt dygtig til at komme til de farlige situationer, noget som CR7 brilierede i, og som vinicious faktisk også er god til.
Det er ikke hans blik for spillet, det er ikke hans speed, det er ikke hans løbepensum, det er ikke hans fysik eller presspil, det er ikke præcise indlæg, driblinger eller hurtige fødder.

Hvad er hans bedste position ? Højre eller venstre wing ? 10'eren ?
Venstre kommer han lettere til indlæg, men uden spillere i feltet som når benzema er på banen, og det faktum at hand indlæg er af medium kvalitet- at best, så berettiger det bare ikke en fast plads IMO.

Jeg synes han så skarp ud lige de første kampe han kom retur, og tænkte om jeg havde fejlvurderet ham før hans skade.
Men de sidste 10 kampe har jeg set den Asensio jeg kender, og jeg tror desværre aldrig rigtig at det bliver til noget.
Manden er jo heller ikke et talent længere, han bør være relativ tæt på sit top niveau, han er 24 år og bliver 25 om 1 måned.

Desværre tror jeg aldrig Asensio bliver tæt på den spiller mange håbede på.
Tror nærmere han er den nye Isco.

Jeg tænker, man skal af med Jovic.
Behold Mariano som back up.
Kan man få Haaland på nogen måde (tror jeg dog ikke) så ville jeg faktisk skippe Benzema, da man stadig kan få penge for ham, og han skal ikke bære 1. Angriber hvis Haaland er der.

Ud med isco og asensio.
Blandt Vini, rodrygo, kubo og Diaz mener jeg man har aktuelt lige så gode (eller bedre ) erstatninger, men et højere potentiale.
Mener dog man bør udleje 1 af vores brasilianere, de skal have mere regelmæssig spilletid.

Der mangler klart en midtbane back up som er mere fysisk/defensiv til Casemiro.

I forsvaret ser Militao svag ud, men jeg er ikke sikker på at han skal nogen steder endnu.
Han skal køres mere rolig og regelmæssigt ind, han har jo i glimt været god, men chancerne har været få og spredte.

Bedste opstilling.

Coutois
Carvajal varane ramos mendy

Valverde kroos/casemiro/Modric
Kubo Ødegaard Hazard.
Benzema/Haaland.

Højrekanten bliver meget svag (ligesom nu)
Men jeg kan ikke se hvilken kvalitets spiller vi skulle hente.
Jo selvfølgelig Mpabbe, det ville være drømmen, men jeg tror ikke på det.

Jeg mener Ødegaard bør prioriteres.
2 midtbane spillere bag ham, vi har 4 spillere der kan udfylde pladsen, som giver en masse mulighed for variationer ift. De forskellige kombinationer.
Valverde + Case er den fysisk stærke og mest defensive. Valverde til dybdeløb.

Indsæt Kroos eller Modric for mere bold kontrol og possession.

Dog også et sats med så unge spillere, men det kan ikke være værre end nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, longwind

2 måneder 3 uger siden #271 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2020/2021
Brahim med endnu en kølig afslutning for Milan. Vi skulle have beholdt ham og lejet Vini ud.

2 måneder 3 uger siden #272 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Bismo skrev: Brahim med endnu en kølig afslutning for Milan. Vi skulle have beholdt ham og lejet Vini ud.

Vi skal bare være glade for hans udvikling, forhåbentlig forsætter den for så har vi en gratis forstærkning til næste season!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

2 måneder 3 uger siden #273 af DeLaRed
Jonathan Barnett er blevet Camavinga's nye agent, det maa om noget vaere et vink med en vognstang fra Camavinga, om at han ingen intentioner har om et skifte til Madrid...

Og selvom der stadig skulle vaere en chance for det, gider vi saa wirkelig at deale med Barnett igen de naeste mange aar?

2 måneder 3 uger siden #274 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Brahim er ikke halv så god som Lucas Vázquez

2 måneder 3 uger siden #275 af DeLaRed

Matamoro skrev: Brahim er ikke halv så god som Lucas Vázquez

Men mener du heller ikke potentialet er der for at blive minimum ligeså god? Vi skal jo huske at der er en alders forskel, så hvis Brahims udvikling forsætter, så kan han vel sagtens nå Vasquez’s niveau om 1-2 seasoner?

Edit: Og hertil skal vi lige huske at Vasquez toppede i årene 2016-2018, siden dengang er hans niveau langsomt men støt gået nedad (i takt med at han har mistet sin fart), så Vasquez om 2 seasoner kunne sagtens minde om den Marcelo vi ser nu. Og her ville det da være fantastisk ikke at skulle ud og betale 20-30mill for en indskiftnings spiller, når man nu allerede ejer Brahim!

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

2 måneder 3 uger siden #276 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2020/2021
Diskuterer vi i ramme alvor, hvordan Brahim kan "nå Vasquez' niveau"?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.