Truppen 2020/2021

2 måneder 1 uge siden #241 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
Mbappé har angivenligt afvist tre kontraktforlængelser i Paris, der gør at han kun har ét år tilbage i sin kontrakt i sommeren 2021. Smart af knægten.

Det bliver dog stadigt dyrt, men købet af ham ville samtidigt betyde, at det ville give mening at sælge eller just komme af med Vinicius, da franskmanden har samme vigtige fart, men bedre på alle mulige andre tænkelige måder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #242 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: Mbappé har angivenligt afvist tre kontraktforlængelser i Paris, der gør at han kun har ét år tilbage i sin kontrakt i sommeren 2021. Smart af knægten.

Det bliver dog stadigt dyrt, men købet af ham ville samtidigt betyde, at det ville give mening at sælge eller just komme af med Vinicius, da franskmanden har samme vigtige fart, men bedre på alle mulige andre tænkelige måder.

Ville det så ikke give mere mening at komme af med Hazard istedet?
Man må gå ud fra han stadig ville indbringe flere penge end Vini i en evt handel, han er med garanti også betydeligt tungere på løn-kontoen, og så har Vini jo langt flere år tilbage end belgieren.

Jeg forstår godt frustrationen omkring Vini, men på sigt at have spillere som ham, Rodrygo, Kubo og Brahim som back-up spillere kan jeg personligt ikke se det store problem i. Problemet med både Vini og Rodrygo er jo at de spiller for mange minutter i et angreb der ikke fungere, men som indskiftnings spillere i et angreb der er stærkere end det nuværende hvem skulle det ellers være?

Jeg vil heller ikke nødvendigvis af med Hazard, men hvis spørgsmålet er finansielt, så er det klart ham der indbringer de fleste penge.

Jeg holder nu fast ved at vi skal starte med at sende vores absolut dårligste spillere ud af klubben først for at skabe plads til forhåbentlig 2-3 stærke indkøb, samt de udlejede spillere retur der passer ind i truppen(Kubo og Brahim som bredde spillere for eksempel)

Og man kan sige hvad man vil om Vini, men der er intet holdbart argument for at han er dårligere end;
Jovic
Marcelo
Vasquez
Isco
Mariano
Militao

Så lad os starte med at få dem afløst af bedre optioner først, inden vi smider bedre spillere ud af klubben.

En stjerne som Mbappe kommer jo ikke til at gøre nogen forskel på et hold hvor Vasquez og Marcelo spiller Backs, samt Isco der drejer rundt om sig selv på midtbanen!

De fleste havde nok kigget på Reals trup inden seasonen og sagt at vi stadigvæk har en af de bredeste trupper i Europa, men med det niveau spillere som Marcelo, Vasquez og Isco for eksempel har vist(i de seneste 2 seasoner vel og mærke) kan vi jo se at vores bredde langt fra er stærk nok.

Så lad os smide de spillere for porten der virkelig koster lige nu, og så lad os få bedre alternativer til Vini og Rodrygo (Det kunne jo være en frisk Eden og en Mbappe), så de unge spillere kan udvikle sig som indskifter. Vi ser jo allerede nu, en betydelig forskel i Rodrygo når han kommer ind fra bænken og har 30min mod et træt forsvar, fremfor at han skal være med til at skabe kampen fra start.

Og det er jo sådanne vi får integreret de unge spillere, istedet for at bede dem om at bære Real Madrid på deres skuldre!

Vi havde alle sammen håber på at Vini var den brasilianske Mbappe, men det var han ikke, det betyder dog ikke nødvendigvis at han ikke kan spille en rolle på holdet i fremtiden. Og så skal vi også lige kigge os omkring i Europa og så tælle de spillere der er 18-20år og spiller på samme niveau som Mbappe og Haaland, for dem er der sku ikke mange af, og mam skal være utrolig heldig hvis man ramte rigtigt med et indkøb i 17-18års alderen, og endnu heldigere hvis man selv kunne udvikle et sådanne talent fra barnsben.

Vi skal forsætte med at købe de store stjerne og så bruge vores unge spillere til bredden. Og hvis vi er rigtig heldige så er en sf de unge spillere en fremtidig verdebs stjerne, men vi kan godt glemme alt om at både Kubo, Ødegaard, Valverde, Vini, Rodrygo og Brahim alle sammen kommer i spil til Ballon d’Or prisen i deres karriere, hvis vi er heldige er der én af dem der rammer det niveau.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

2 måneder 1 uge siden #243 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2020/2021
Er der nogen der ved hvor/hvordan jeg kan se Femenino kampen?

2 måneder 1 uge siden #244 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Gol tv plejer at vise kvinde kampe!

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 1 uge siden #245 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2020/2021
Hej Madridistas.

Hvad er jeres personlige holdning til forlængelse af generalen Ramos.

Muligvis bare et rygte men der står at PSG er klar til januar med et tilbud til Ramos på 20mio euro om året og en varighed på 3 år.

Hvis dette er sandt, synes I så at vores kære florentino perez skal matche dette bud eller sige tak for nogle fantastiske år til Ramos?

Er spændt på jeres Holding her

2 måneder 1 uge siden #246 af DeLaRed

Dybbøl skrev: Hej Madridistas.

Muligvis bare et rygte men der står at PSG er klar til januar med et tilbud til Ramos på 20mio euro om året og en varighed på 3 år.

Hvis dette er sandt, synes I så at vores kære florentino perez skal matche dette bud eller sige tak for nogle fantastiske år til Ramos?

Jeg synes det afhænger lidt af hvad der ellers sker i forsvaret. For som det ser ud så vil man give Ramos op til 2 år mere, men her bliver vi så nød til at have bedre løsninger når Ramos ikke kan spille, for nok så fit som han er så holder han ikke til 3.500 minutter hver season de næste 3 år.

Og jeg har personligt ikke fidus til Militao længere, måske som 4. valg men hans niveau er alt for svingende til vi kan sætte vores lid til ham de næste par år.

Derfor hvis man forlænger led Ramos, ser jeg helst at man går det i sammenhæng med at man siger farvel til Militao(eller Nacho hvis han gerne vil væk, tænker bare Militao kan indbringe flere penge, samt at Nacho er brugbar i hele bagkæden), og at man så investere i en “rigtig” langsigtet afløser til Ramos (Upamecano, Pau Torres, Eric Garcia etc.) og så langsomt udfaser Ramos til en indskiftningsspiller de næste 2 år.

Tror det er usandsynligt, men det ville være den mest optimale løsning i min bog. For at sige farvel til Ramos og fra den ene dag til den anden at skulle få Varane til at fungere med en ny partner (eller endnu værre at man prøver at bruge Militao som Ramos’ afløser uden et indkøb) tror jeg kan gå rigtig galt, og det er noget der sagtens kan koste os en hel season.

2 måneder 1 uge siden #247 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021

Dybbøl skrev: Hej Madridistas.

Ramos er på nuværende tidspunkt uundværlig, men han er på ingen måder vigtigere end klubbens økonomi og succes fremadrettede.
Forstået på den måde, at man står i en rigtig dårlig situation økonomisk, så derfor giver det ingen mening at give ham det dobbelte af hvad han får nu.
Dertil, så skal der simpelthen investeres i truppen. Det skal en forlængelse af Ramos bare ikke stå i vejen for. Ikke at jeg tror det vil gøre det, men alligevel.

Når man taler om en spiller som Ramos, så må man også føje sig som klub og give ham 2 år. Dog skal man samtidig også lærer af tidligere fejl, så man ikke brænder inde med overbetalte spillere som ikke levere.
En svær balance, men synes han skal vælge Real Madrid på grund af klubben og ikke pengene.

Her er Modric et perfekt eksempel. Ikke så meget pis. Han vælger trøjen fremfor den store pengepung. Ingen vil sætte spørgsmålstegn til Ramos rolle på holdet, fordi han vælger at gå ned i løn. Det giver forhåbentlig den stikmodsatte effekt, hvor han viser vejen for lederegenskab og viljen til at spille for trøjen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #248 af Petroleum
Jeg er temmelig sikker på at Ramos bliver. Det gør han fordi at han er 34 og er ved at blive en legende i klubben - hvis han ikke er det allerede.
Jeg har intet problem med, at en forlængelse trækker ud. Selvfølgelig skal ramos og hans agent (bror?) presse citronen, og sørge for så meget kapital til spilleren som muligt. Det er trods alt hans sidste kontrakt som prof. Fodboldspiller.

Jeg havde gjort det samme. Det skal nok gå.
#sequeda#tranquillo

2 måneder 1 uge siden #249 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021
Jovic med 2 mål og en assist i landsholdspausen. Hvorfor kan han ikke bare spille lidt godt for Madrid.

2 måneder 1 uge siden #250 af DeLaRed
Inden folk imorgen gaar fuldstaendig i selvsving og kalder Jovic for verdens bedste angriber.

Saa laeg maerke til hvordan de fleste af hans maal scoret for baade landshold og i hans tid i tyskland (ikke alle, men klart de fleste) er scoret efter kontra-situationer, hvor der er utrolig meget plads i feltet.

Netop derfor er Jovic fejl-castet til Real, da vi ikke siden Mourinho har spillet den type fodbold som Jovic passer ind i. Real skal mere end ofte spille sig igennem en meget kompakt modstander, der ofte har 5-6 mand i feltet naar Real naermer sig banens sidste 3. del, og her forsvinder Jovic fuldstaendig. (Serbien havde kun 44% bold besiddelse mod Rusland og 48% mod Ungarn, som hold overlader Serbien teten til modstanderen og slaar saa til naar modstanderen laver fejl, med hurtige kontra angreb...det er bare ikke den maade Madrid spiller paa)

Det er fint han banker dem ind for landsholdet, men jeg holder stadig paa at han ikke passer ind i Reals spillestil og derfor ville det vaere bedst for all parter hvis han kommer til en klub som spiller kontra fodbold (dem er der masser af i Italien og Tyskland) og saa faar Real sig en anden angriber der bringer det holdet har bruge for i feltet, og en der faktisk virker som om han gider at spille for Real.

Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

2 måneder 1 uge siden #251 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021
Varane og Ramos skadet - Courtois med et drop. Alt i alt en god landskamppause med de her uhyre vigtige Nations League kampe. Alt går godt :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 5 dage siden #252 af Petroleum
Zidane skaffer titler. Ingen tvivl om det. Men hvis vi kigger på hans 2. regeringsperiode, så må jeg sige at det er noget af det kedeligste og dårligste fodbold jeg har oplevet RM spille.

GiveMeSport lagde en artikel ud i dag, som berører Mourinhos 2011/2012 sæson. Den sæson hvor vi vandt ligaen med 100 point på kontoen. Oveni at vi fik hevet point ind, så havde holdet en “ting”, en bestemt spillestil, en identitet. Nu er vi bare grå leverpostej - ligegyldighed. Måske er det sammensætningen af spillere, måske er det træneren... hvem ved det med sikkerhed (selvom det nok er træneren :) ).

Tjek lige videoen ud med highlights fra føromtalte Mou-sæson. Jeg synes det er noget af det fedeste bold vi har spillet, i stor kontrast til det nuværende.

www.givemesport.com/1620265-real-madrid-...ide-destroying-teams
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved Petroleum.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.