Truppen 2020/2021

2 måneder 3 dage siden #313 af Kayed99
Besvaret af Kayed99 på emne Truppen 2020/2021
Vi har en fantastisk venstreback i klubben i Mendy, som kun er 25 år.. vi har en spændende spiller i Miguel Gutiérrez hos Castilla på 19 år, som har et stort potentiale. Desuden har vi en tilbagekøbsklausul ift. Reguilon. Vb-pladsen er bestemt ikke et problem.

Theo's fremgang er glædelig, da jeg virkelig godt kan lide ham. Serie A og Milan passer ham rigtig godt. Desværre var vi og LaLiga ikke det bedste match. Man skal også huske, at han havde en dårlig sæson på leje hos La Real i 18/19. Forhåbentlig fortsætter hans succes og hvem ved.. måske bliver det til en ny chance hos os i fremtiden. Men, som jeg startede med at nævne.. vi er i gode hænder med Mendy og forhåbentlig snart Miguel
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 dage siden #314 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2020/2021
Mendy er et bæst defensivt, men synes ikke vi skal stille os tilfreds, når han udgør så stort et handicap i offensiven. Jeg tror personligt mere på Reguilon. Vi skal have det bedste på alle pladser, eller som minimum forsøge på at opnå dette. Kigger man fx på højrebacken, så er Carvajal virkelig god defensivt, og er næsten ligeså god offensivt, med farlige indlæg og en del gode løb. Jeg finder Mendy meget hurtigere end carvajal, men det er ved teknikken han fejler stort. Han er som mariano på det punkt nærmest.

Der skal i hvert fald konkurrence om pladsen, og hvis Mendy ikke forbedrer sig, så er Reguilon forhåbentligt god nok til at være Real Madrids venstreback, ellers så skal man endda ud og finde en helt trejde mand..
Sidste redigering: 2 måneder 3 dage siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

2 måneder 3 dage siden #315 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021
Bedste løsning ville helt sikkert være at hente Alaba på en fri transfer. Kan gå direkte ind i startopstillingen på CB, VB og endda på midtbanen. Verdensklasse, masser af erfaring og blot 28 år. Militao har ikke niveauet, endnu, Varane er ofte usikker, Ramos bliver kun ældre, og Mendy er også op og ned. Reguilon ville være for dyr at hente i disse tider og har man 40-45M skal de kastes efter noget offensivt, ikke en back-up spiller.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Madrid1998, Evden, Ramos4

2 måneder 2 dage siden #316 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
@El Siete.

Enig, men synes nu alligevel vi skal hente Reguilon hjem uanset hvad. Marcelo har klart set bedre dage, og Mendy er som Madrid1998 nævner det et kæmpe handikap i offensiven. Godt nok er de €30 millioner vi fik for Reguilon kommet ind i et kæmpe sort hul, men de potentielt €15 millioner skal vi kunne finde frem til at hente ham hjem.
Det afhænger selvfølgelig af om Zidane vil hente ham hjem, men siger Zidane go for at hente ham hjem, så kan man jo smide Bale den anden vej helt gratis, selvom samtlige rygter går på hvor skuffet de er over ham.
Godt nok kun win win for Real Madrid, men man har jo lov at håbe :)

Alaba gratis er en no brainer, men mener jeg læste engang, at han ikke ville spille som venstreback længere. Derfor overtog ham den spanske back i Bayern jeg ikke kan huske navnet på. Dog skal han hentes uanset hvad. Varane har i den grad brug for noget konkurrence.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 2 dage siden ved Dios.

2 måneder 1 dag siden #317 af Kayed99
Helt enig her!

Alaba er et absolut must for os. En vinder, en gennemført verdensklasse spiller, alsidig og så er det sku altid lækkert at snuppe en spiller fra Bayern. Perspektiverne med denne handel er dog det mest interessante. Alaba er jo ikke en back up. På trods af kontraktsituationen er han stadig fast mand på det der pt. er verdens bedste klubhold og han kan vælge mellem stort set alle klubber ift. den kommende destination.

Jeg har tænkt over, om det måske kan byde på et formationsskifte? 3-4-3 måske.. upåagtet så skal han ind. Lige så forrygende Varane var sidste år, lige så rystende ringe har han været siden den City fadæse. Så han skal presses. Mendy får naturligvis også noget konkurrence, men som du nævner, så er han ikke så hyped på at spille VB-positionen længere. Jeg tror primært, at han kommer til at skulle spille i midterforsvaret og på midtbanen, hvis vi forhåbentlig lander ham
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 måneder 1 dag siden #318 af Kayed99
Og for lige at følge op på Mendy.

Jeg er enig i, at han rent offensivt skal vise mere. Jeg synes også, at han har kvaliteterne og i momenter har vi set dem. Husker en forrygende assist til Benzema i El Derbí på Bernabeu sidste år, målet mod Granada, assistent til Asensio i hans comeback mod Valencia, hvor han fuldstændig ødelægger Wass.. husker også, at han mod Alavés sidste år fik trukket et straffe efter et godt gennembrud. Senest mod Eibar kom han godt med. Mod Sociedad og Betis i starten af denne sæson var han en konstant trussel. Og for dem der så ham i Lyon, så viste han i flere tempi sin utrolig dynamik ift. det offensive.

Min pointe med det ovenstående er, at jeg ikke er i tvivl om, at Mendy har det nødvendige for at blive en god offensiv VB for os. At være efterfølger til én af de bedste offensive vb'er nogensinde (sin generations bedste) er bare ikke let. Han er en anderledes type.

Mange roser Carva, som jeg bestemt elsker og værdsætter meget højt, men han modtog da i den grad også meget kritik sidste år for sit offensive bidrag..

Jeg ved ikke, om Zidane rent taktisk beder ham om at holde lidt igen. Den fornemmelse har jeg tit. Noget andet er, at han skal sættes anderledes op ift. Marcelo, som kunne klare alt på egen hånd. Jeg havde store forventninger til en venstreside med ham og Hazard, men vi kender desværre historien med Hazard.. vi må se, hvordan det udvikler sig, men jeg ville bestemt ikke erstatte Mendy. Konkurrence er dog altid kærkommen, men lige nu er der bare andre ting, som er meget vigtigere end at skulle bruge 40-45 millioner på at hente Reguilon hjem.

2 måneder 1 dag siden #319 af El Siete

Dios skrev: @El Siete.

Enig, men synes nu alligevel vi skal hente Reguilon hjem uanset hvad. Marcelo har klart set bedre dage, og Mendy er som Madrid1998 nævner det et kæmpe handikap i offensiven. Godt nok er de €30 millioner vi fik for Reguilon kommet ind i et kæmpe sort hul, men de potentielt €15 millioner skal vi kunne finde frem til at hente ham hjem.
Det afhænger selvfølgelig af om Zidane vil hente ham hjem, men siger Zidane go for at hente ham hjem, så kan man jo smide Bale den anden vej helt gratis, selvom samtlige rygter går på hvor skuffet de er over ham.
Godt nok kun win win for Real Madrid, men man har jo lov at håbe :)

Alaba gratis er en no brainer, men mener jeg læste engang, at han ikke ville spille som venstreback længere. Derfor overtog ham den spanske back i Bayern jeg ikke kan huske navnet på. Dog skal han hentes uanset hvad. Varane har i den grad brug for noget konkurrence.

Jeg ser helt sikkert også Alaba komme ind og konkurrere med Ramos og Varane på CB-positionen og så agere vikar på VB og den centrale midtbane. Han spiller jo primært cb for Bayerne, men i ny og næ spiller han jo de andre positioner, så det er jo ikke sådan han nægter det :)

Enig, jeg synes også Reguilon skal hentes hjem, men jeg ser det simpelthen ikke ske i disse tider. Der er 40M, eller hvad det endte på, alt alt for meget for den position. Vi kunne bytte med Bale, men som du siger, så er de vist ikke heeelt tilfredse med Bale i Tottenham-ledelsen :) Han kommer desværre retur næste sommer.

Alaba er KØBET for sommeren 2021, fordi vi får hverken råd til Mbappe, Haaland, Camavinga osv.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

2 måneder 11 timer siden #320 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Officielt. Vi får Mbappe til sommer 2021.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 10 timer siden #321 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Officielt. Vi får Mbappe til sommer 2021.

Kilde? ;-)

2 måneder 6 timer siden #322 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev:

9eren skrev: Officielt. Vi får Mbappe til sommer 2021.

Kilde? ;-)

9eren selvfølgelig ;-)

Donde está la biblioteca?

2 måneder 6 timer siden #323 af El Siete
Det sidste jeg læste om Mbappe var at han ville lade sin kontrakt løbe ud i 2022 og så skifte til Madrid (forhåbentlig). Synes det giver fint mening, for han ved at ingen klubber har 150-200M til at købe ham fri næste sommer. I 2022 har han været i PSG i 5 år, er på vej mod de 24, og så vil han vel prøve en større klub. Jeg tror i hvert fald ikke på det til næste sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 4 uger siden #324 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Det var den 28 dec.

Bortset fra det så er der meget sikkerhed omkring at Mbappe skifter til sommer. I min peña

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.