Kig i krystalkuglen
Matamoro post=165056 skrev: Hvad tror I der bliver den foretrukne startopstilling i den kommende sæson?
Jeg tror at det bliver følgende:
....................Courtois
Carvajal Militao Alaba Camavinga
....................Kroos
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius
Carvajal Militao Alaba Garcia
..................Tchouameni
Valverde ......................... Camavinga
..................Bellingham
.........Mbappe ...... Vinicius
De unge skal have chancen og Modric og Kroos har en sekundær (men stadig vigtig) rolle i truppen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
.................Courtois..............
Carvajal Militao Alaba Mendy
...................Kroos..................
Valverde.................Bellingham
...............................................
..Rodrygo...Mbappe...Vinicius..
Tror systemskifte-eksperimentet kan slutte kort inde i sæsonen og/eller når Mbappe kommer til.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
....................CourtoisMatamoro post=165056 skrev: Hvad tror I der bliver den foretrukne startopstilling i den kommende sæson?
Jeg tror at det bliver følgende:
Carvajal Militao Alaba Camavinga
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius
Carvajal Militao Alaba Mendy
Valverde ..................Bellingham
Rodrygo....Joselu... Vinicius
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Courtois
Carvajal Militao Alaba F. Garcia
....................Tchouameni
Modric ..................Bellingham
Rodrygo....Joselu... Vinicius
Vinder 0 trofæer denne sæson (medmindre skildpadden ankommer)
Carvajal Militao Alaba Fran G.
Tchouameni
Bellingham Valverde
Rodrygo Mbappé Vini Jr.
Rüdiger for Militao/Alaba, Camavinga for Tchouameni, Kroos/Modric for Valverde/Bellingham, Arda for Rodrygo, er nok de svingninger vi ser hyppigst.
Generelt tror jeg på betydeligt større rotation, end Carlo tidligere har vist.
I starten eksperimenteres der muligvis med diamant, hvor Rodrygo udgår for Kroos. Lige nu, ser jeg mest formationen, som et udtryk for at Joselu ikke skal være fast mand.
Vini med +20 mål, Rodrygo 15-20, Mbappé +30 - I alle turneringer.
Bernabeu kommer til at elske Bellingham. Fran og Arda bliver også værdsat.
Holdet vinder La Liga eller CdR. Chl afhænger meget af vejen. City, Bayern og evt. Arsenal kunne godt blive endestationer.
60-70% ønskescenarie, 30-40% realitetssans.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Carvajal...Militao...Alaba...Garcia
..........................Kroos.......................
Valverde.......................Camavinga
...................Bellingham....................
........Rodrygo............Vinicius..........
Synes slet ikke, det er så slemt, som folk gør det til. Slet ikke med den bredde, der vil være i truppen ift. sidste sæson. Ser os ikke som favoritter til CL, men tænker nu godt det her kan vinde ligaen. Og det altså uden Mbappe, som jeg dog forventer kommer
Altid Real Madrid.
1. Jeg forstaar godt rationalet, men alligevel vildt nok af saa mange af jer mener at Alaba er selvskrevet til start opstillingen, hvis han spiller som han gjorde i foraaret er han det svageste led af de 4 center frosvarer vi har. Vi haaber naturligvis alle at han finder hans debut seasons form frem, men goer han ikke saa er han ikke starter.
2. Ideen om at Kroos fremover spiller 6er tror jeg ikke paa, han er alt for svag naar vi moeder de store hold, det har vi set saa utallige mange gange foer. Det fungere i de smaa kampe hvor Madrid skal kontrollere alt, men selv med Bellingham som 4 mand paa midtbanen, saa tror jeg ikke paa det bliver Kroos i en Once de gala.
3. Tchou, Fede og Cama sammen paa midten holder ikke en meter, vi blir alt for tunge, det er naturligvis godt for defensiven, men der mangler offensive kort, saa i kan godt regne med at enten Kroos eller Modric har en af pladserne paa den centrale midtbane, og ellers er det Bellingham der dropper derned og saa Guler/Brahim der faar den offensive rolle i diamenten (hvis altsaa man fortsaetter med 442)
4. Bliver MEGET interessant at se hvordan 442 den fungere for Vini, for hvis han ikke finder sig til rette, saa skifter man over igen saa man faar det meste ud af ham.
Donde está la biblioteca?
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Komplet uenigFranciscoISCO post=165065 skrev: .......................Courtois.....................
Synes slet ikke, det er så slemt, som folk gør det til. Slet ikke med den bredde, der vil være i truppen ift. sidste sæson. Ser os ikke som favoritter til CL, men tænker nu godt det her kan vinde ligaen. Og det altså uden Mbappe, som jeg dog forventer kommer
Vi har mistet én af verdens bedste 9’er og erstattet ham med en b-spiller. Det er helt vildt hvor afhængig vi har været af Benzema (når han har været i topform).
I stedet har vi forstærket os på en position (midtbanen), hvor vi i forvejen var dækket fint ind.
Forudsiger en katastrofe sæson, hvor vi skal kæmpe om CHL pladsen i ligaen og 1/16 bliver endestationen i CHL.
Håber jeg bliver overrasket :-)
Sku også lige til at sige....cmon kæmpe om top 4. Selv da Barca var helt på skideren forrige sæson fik de CL.Lars1991 post=165069 skrev: Værst tænkelig scenario er at vi kommer nr 3, efter Atletico og Barcelona. Der er ingen chance i verden for at vi kommer til at kæmpe med hold som Sociedad, Betis, Villareal og hvad de ellers hedder. De har bare ikke økonomien til at true top3 - desværre.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
En b-spiller, eller b-angriber, vi forhåbentligt kan få en 10-15 mål ud af i løbet af sæsonen, hvilket vil være 10-15 mål mere end vores b-angriber sidste sæson. Joselu er ikke købt ind som erstatning til Benzema.Raul7-2880 post=165068 skrev:
Komplet uenigFranciscoISCO post=165065 skrev: .......................Courtois.....................
Vi har mistet én af verdens bedste 9’er og erstattet ham med en b-spiller. Det er helt vildt hvor afhængig vi har været af Benzema (når han har været i topform).
I stedet har vi forstærket os på en position (midtbanen), hvor vi i forvejen var dækket fint ind.
Forudsiger en katastrofe sæson, hvor vi skal kæmpe om CHL pladsen i ligaen og 1/16 bliver endestationen i CHL.
Håber jeg bliver overrasket :-)
Rodrygos udvikling var meget postiv mod slutningen af sidste sæson. Og jeg tror ikke, han er færdig endnu. Med tillid, flere minutter og fokus på træfsikkerheden, kunne jeg nemt forstille mig, at han vil kunne forbedre sidste års måltotal med små 10 mål.
Vi har fået Bellingham ind og giver ham tilsyneladende et offensivt udgangspunkt fra midten af, hvorfra jeg tænker han sagtens kunne være god for en 10-15 mål - foruden en masse andet lækkert, han udentvivl vil bidrage holdet med. 10-15 mål ved vi allerede, at Valverede kan være garant for.
Derudover har vi hentet Brahim, Arda og Fran Garcia, spillere jeg har en stærk tro på, kan bidrage med andet end blot at være sammensatte bogstaver på truplisten.
Jeg er rigtig optimistisk, hvis vi lige kroner vinduet med en offensiv spiller med mål i støvlerne ala Mbappes kaliber, men alt i alt, er jeg altså stadig ok optimistisk for vores udsigter, skulle det ikke ske. Der er tømt fornuftigt ud og hentet lovende ind, imo.
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Kroos bagerst i en diamatformation ser jeg ikke decideret som en 6'er, men mere som en dybdeliggende playmaker, hvorfra spillet bliver bygget op i possession. Tænker ham og Cama vil kunne veksle position i løbet af kampen, hvor Cama har flere af de naturlige 6'er kvaliteter, du savner. Valverde og Bellingham bidrager både offensivt, men arbejder også hårdt i den modsatte retning, og har generelt en styrke og energi, man før har savnet. Synes der er en fin balance i sådan en konstellation - største bekymring for "juletræet" er self. hvor meget bredde vores nuværende backs vil være i stand til at bidrage med, i særdeleshed er udvalget i højre side en bekymring herfra.DeLaRed post=165067 skrev: Et par ting.
1. Jeg forstaar godt rationalet, men alligevel vildt nok af saa mange af jer mener at Alaba er selvskrevet til start opstillingen, hvis han spiller som han gjorde i foraaret er han det svageste led af de 4 center frosvarer vi har. Vi haaber naturligvis alle at han finder hans debut seasons form frem, men goer han ikke saa er han ikke starter.
2. Ideen om at Kroos fremover spiller 6er tror jeg ikke paa, han er alt for svag naar vi moeder de store hold, det har vi set saa utallige mange gange foer. Det fungere i de smaa kampe hvor Madrid skal kontrollere alt, men selv med Bellingham som 4 mand paa midtbanen, saa tror jeg ikke paa det bliver Kroos i en Once de gala.
3. Tchou, Fede og Cama sammen paa midten holder ikke en meter, vi blir alt for tunge, det er naturligvis godt for defensiven, men der mangler offensive kort, saa i kan godt regne med at enten Kroos eller Modric har en af pladserne paa den centrale midtbane, og ellers er det Bellingham der dropper derned og saa Guler/Brahim der faar den offensive rolle i diamenten (hvis altsaa man fortsaetter med 442)
4. Bliver MEGET interessant at se hvordan 442 den fungere for Vini, for hvis han ikke finder sig til rette, saa skifter man over igen saa man faar det meste ud af ham.
Altid Real Madrid.