Truppen 2021-2022

3 måneder 3 uger siden #109 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Truppen 2021-2022

Doc.juego post=138079 skrev: ​men swlv sammenligningen med Kaka blegner lidt, hvis vi sammenligner kaka's 2 mest skadesplagede sæsoner med hazard, så har han trods alt været signifikant bedre.

hazard
19/20 1451 min 4 assist, 1 goal
290 min pr. Mål eller assist 

20/21  808 min 2 assist 4goal 
135 min pr. Mål eller assist 

Kaka
12/13 1224 min 5 assist 4 goal 
136 min. Pr mål eller assist

10/11 914 min 5 assist 7 mål 
76 min pr. Mål eller assist 

​Jeg synes også Hazard har været helt forfærdelig, men det er svært at sammenligne spillere der har spillet på vidt forskellige hold. Det Real Madrid hold som Hazard har været en del af, har jo ikke rigtig skabt nogle chancer eller scoret nogle mål. Det er vel +10 år siden vi har scoret så få mål. Kaka-holdet scorede omkring 100 mål i hver sæson. Her har  Hazard selvfølgelig en del af skylden, men det er svært at skabe og score mål når medspillerne også er komplet uduelige. Der er mange nuancer i debatten :)
Og bare lige for at sætte det på plads, så mener jeg også at Hazard er blevet det største flop i historien. Men som den optimist jeg er, tror jeg han kan nå at vende det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #110 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

Jbner post=138081 skrev:

Doc.juego post=138079 skrev: ​men swlv sammenligningen med Kaka blegner lidt, hvis vi sammenligner kaka's 2 mest skadesplagede sæsoner med hazard, så har han trods alt været signifikant bedre.

hazard
19/20 1451 min 4 assist, 1 goal
290 min pr. Mål eller assist 

20/21  808 min 2 assist 4goal 
135 min pr. Mål eller assist 

Kaka
12/13 1224 min 5 assist 4 goal 
136 min. Pr mål eller assist

10/11 914 min 5 assist 7 mål 
76 min pr. Mål eller assist 

​Jeg synes også Hazard har været helt forfærdelig, men det er svært at sammenligne spillere der har spillet på vidt forskellige hold. Det Real Madrid hold som Hazard har været en del af, har jo ikke rigtig skabt nogle chancer eller scoret nogle mål. Det er vel +10 år siden vi har scoret så få mål. Kaka-holdet scorede omkring 100 mål i hver sæson. Her har  Hazard selvfølgelig en del af skylden, men det er svært at skabe og score mål når medspillerne også er komplet uduelige. Der er mange nuancer i debatten :)
Og bare lige for at sætte det på plads, så mener jeg også at Hazard er blevet det største flop i historien. Men som den optimist jeg er, tror jeg han kan nå at vende det.

​det har du fuldstændig ret i. 
især Cristiano faktoreren for denne tidsserier er enormt.
på den anden side har Hazard også spillet under en træner som generelt har beskyttet ham mere, og haft troen på ham, lige ind til de sidste 3 kampe. 
samtidig har Hazard spillet sammen med et hold, hvor størstedelen af dem var truppen det har vundet 4 Cl titler.
Hvor kaka kom ind i historiens største CL tørke fra Real madrids side af. 
Dog et truppen også blevet noget ældre, så der er mange faktorer der er forskellige, og som kan tale for at den ene eller den anden har haft gode forhold. 

Men dét at spille sammen med Cristiano har helt sikkert gjort det en del nemmere at få assists på sit CV. 

3 måneder 3 uger siden #111 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Som jeg husker Kaka, så husker jeg en spiller som stadig spillede med en kæmpe passion og som var ivrig efter at gøre ting. Hazard har jo basically haft en Real Madrid-karriere i ét tempo. Han lunter rundt, tør ikke sætte en mand af, sparker stort set aldrig på mål og trækker tempoet ud af spillet hele tiden. Kaka fik vi slet ikke det ud af, som vi skulle, men i det mindste var det en spiller som turde skyde udefra, turde sætte en mand af og som trods sine skader stadig forsøgte med sine gode løb i frie rum samt turde drible på små områder. Jeg husker virkelig nogle fede mål fra ham.

Den stor forskel for mig er, at jeg egentlig bare er skuffet over at Kaka ikke blev en succes, men i det mindste husker jeg en spiller som gjorde hvad han kunne for at lykkes. Med til historien er jo også at han blev slået af fordi der kom en brandvarm Øzil til klubben. Hazard er jeg decideret sur på fordi han skider på klubben gang på gang og faktisk ikke gider forsøge noget som helst. Han sparker aldrig og han dribler aldrig. To ting han faktisk plejede at være god til. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Daniel, Kialpe, DeLaRed

3 måneder 3 uger siden #112 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Doc.juego post=138080 skrev:

DeLaRed post=138077 skrev: Hazard bliver IKKE solgt denne sommer...der er ingen klub i verden det vil overtage hans skyhoeje loen...det mest plausible er at han er en del af truppen til naeste season, men hvis der skal vaere mulighed for at han ikke er, saa snakker vi et slags leje-ophold paa samme betingelser som Bale, hvor Madrid maa overtage en stor del af hans loen udgifter.

​jeg tror du har ret, eneste realistiske scenarier hvor han bliver solgt er hvis han spiller et virkelig godt EM, og så enten PSG eller Chelsea er interesseret.

Chelsea gr. Nostalgi effekten, selv om han pt. Ikke er bedre end deres offensiv spillere.

PSG hviS mbappe smutter, så kan de få en wing der taler fransk. 
men pt er han jo heller ikke bedre end hverken di Maria eller selv draxler. 

​Problemet med det er at hvis Hazard spiller et godt EM (imod alt forventning) så vil Perez med sikkerhed ikke af med ham. Perez er en mand af ære, og Hazard handlen er pt en kæmpe skamplet på hans CV, så hvis han så nogen former for muligt comeback fra Hazard, så holder han på ham med et jerngreb!

Donde está la biblioteca?

3 måneder 3 uger siden #113 af DeLaRed

Brylle post=138085 skrev: ​Som jeg husker Kaka, så husker jeg en spiller som stadig spillede med en kæmpe passion og som var ivrig efter at gøre ting. Hazard har jo basically haft en Real Madrid-karriere i ét tempo. Han lunter rundt, tør ikke sætte en mand af, sparker stort set aldrig på mål og trækker tempoet ud af spillet hele tiden. Kaka fik vi slet ikke det ud af, som vi skulle, men i det mindste var det en spiller som turde skyde udefra, turde sætte en mand af og som trods sine skader stadig forsøgte med sine gode løb i frie rum samt turde drible på små områder. Jeg husker virkelig nogle fede mål fra ham.

Den stor forskel for mig er, at jeg egentlig bare er skuffet over at Kaka ikke blev en succes, men i det mindste husker jeg en spiller som gjorde hvad han kunne for at lykkes. Med til historien er jo også at han blev slået af fordi der kom en brandvarm Øzil til klubben. Hazard er jeg decideret sur på fordi han skider på klubben gang på gang og faktisk ikke gider forsøge noget som helst. Han sparker aldrig og han dribler aldrig. To ting han faktisk plejede at være god til. 

​Er vi ikke også ude i at skala blev købt fordi han var en stjerne, men ikke nødvendigvis fordi man lige stod at manglede en spiller som ham, hvorimod Hazard jo decideret er købt ind for at skulle udfylde en smule af det hul som CR har efterladt, men som han på ingen måder har formået at få mere ud af end en fantastisk masse negativ presse omtale?

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
3 måneder 3 uger siden #114 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=138089 skrev:

Brylle post=138085 skrev: ​Som jeg husker Kaka, så husker jeg en spiller som stadig spillede med en kæmpe passion og som var ivrig efter at gøre ting. Hazard har jo basically haft en Real Madrid-karriere i ét tempo. Han lunter rundt, tør ikke sætte en mand af, sparker stort set aldrig på mål og trækker tempoet ud af spillet hele tiden. Kaka fik vi slet ikke det ud af, som vi skulle, men i det mindste var det en spiller som turde skyde udefra, turde sætte en mand af og som trods sine skader stadig forsøgte med sine gode løb i frie rum samt turde drible på små områder. Jeg husker virkelig nogle fede mål fra ham.

​Er vi ikke også ude i at skala blev købt fordi han var en stjerne, men ikke nødvendigvis fordi man lige stod at manglede en spiller som ham, hvorimod Hazard jo decideret er købt ind for at skulle udfylde en smule af det hul som CR har efterladt, men som han på ingen måder har formået at få mere ud af end en fantastisk masse negativ presse omtale?

​Skala?

3 måneder 3 uger siden #115 af Doc.juego

Madridista02 post=138090 skrev:

​Skala?

​mon ikke det er en autocorrected Kaká ?
Men jo De LaRed. Kaká blev købt sammen med CR 7 (og Alonso mener jeg ?).
Han var ikke købt som en savior som sådan, men det var dog meningen at man ville domminere fodbold med dette super hold.
tanken om Xabi Alonso, Kaká og CR7 er da også noget der får tænderne til at løbe i vand.

jeg tænkte faktisk det samme med, at hvis Hazard spiller et godt EM, så vil Perez sikkert ikke sælge :p spiller han af lort til, eller måske næsten slet ikke, så er der vel ingen klubber der egentlig gidder at købe ham ? selv om han kan købes billigt, så er han jo så dyr i drift, hans løn i sig selv er jo for stor en udgift ift. Hvad han kommer med på banen, der vel næsten ingen der gidder betale en seriøs transfersum for ham ?

Jeg har håbet på at Hazard kunne vende den længe, men 2 år synes jeg er snor nok. Han har da formentlig været uheldig med sine skader, men han har samtidig intet vist på banen når han har været "fit" og hans mangel på at være "fit" har jo i sig selv været problematisk. 

Synes dog også det har været påfaldende at de forrige 3 kampe i streg, var Hazard end ikke i start 11'eren, og så tragisk nok er han alligevel "skaddet" i den sidste kamp alligevel. Måske er han skaddet, eller måske vil han eller klubben ikke risikere noget ift. hans EM.
Man kan jo håbe at Perez er afklaret med at han skal sælges no matter what, og strategien så netop er at satse på et godt EM, så man kan få lidt penge for ham, og det måske er derfor han har været ladt så meget ude af truppen siden Chelsea kampen. 
But i doubt it. Tror primært bare Hazard er skaddet. Jeg tror også vi hænger på ham og Bale til deres kontrakter løber ud. Bale går på pension efter kontrakten, og Hazard er jeg lidt i tvivl om, men hvis resten af kontrakten bliver det samme som de sidste 2 år, så går han vel også på penison efter endt kontrakt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 måneder 3 uger siden #116 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vi kan bytte Hazard med Mbappe og en pose penge.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

3 måneder 3 uger siden #117 af DeLaRed

Madridista02 post=138090 skrev:

​Skala?

​Beklager “Kaka”

Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 måneder 3 uger siden #118 af DeLaRed

9eren post=138092 skrev: Vi kan bytte Hazard med Mbappe og en pose penge.

​Så gerne, det blir 285mio plus Hazards resterende løn de næste 2 seasoner ;-)

3 måneder 3 uger siden #119 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Okay det er også en sjat penge.

Men nu hvor sæsonen er overstået, så må der godt ske noget. Tænker ikke at vi skal vente til sæson start med at finde ud af truppen egentlig godt må forstærkes.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 3 uger siden #120 af Doc.juego

9eren post=138095 skrev: Okay det er også en sjat penge.

Men nu hvor sæsonen er overstået, så må der godt ske noget. Tænker ikke at vi skal vente til sæson start med at finde ud af truppen egentlig godt må forstærkes.

​jeg tror desværre ikke du skal regne med noget før EM et slut. 
og jeg tror desværre ikke evt. Handler bliver foretaget i god tid. 
faktisk tror jeg desværre ikke at der bliver handlet særligt meget. Tror vi kommer til fortsat at hænge på både Hazard, Bale, asensio og isco. 
måske marcelo tager videre hvis Ronaldo skifter til en anden klub, måske de gerne vil spille sammen igen. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.