Truppen 2021-2022

6 måneder 1 uge siden #85 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2021-2022
I prioriteret rækkefølge: Bielsa, Raul, Marcelo Gallardo, Mourinho, Alberto Toril.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #86 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
  • Zidane
  • ​Raul
  • Solari
​Ud med spillere som: 
Marcelo
Varane
Isco
Asensio
Mariano
Bale
Ceballos
Jovic
Hazard
Mayoral
Ødegaard
Brahim

ind med spillere som :
Miguel Gutierrez
Antonio Blanco
Sergio Arribas
Marwin
Alaba
Mbappe
Haaland
Dani Olmo
Pau Torres
Bryan Gil
De Frutos

Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Matamoro.

6 måneder 1 uge siden #87 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022
Fokus skal være på angrebet, for det er virkelig dårligt.

Vores topscorer er Benzema med 22 mål, og på andenpladsen er Caasemiro med 6 mål! Vores defensive midtbanespiller er på andenpladsen med 6 mål! Det fandme tilgrint.

I 16/17 sæsonen hvor vi vandt the double havde vores offensivspillere til gengæld scoret noget mere:
1. Ronaldo 25 mål
2. Morata: 15 mål
3. Benzema: 11 mål
4. Isco 10 mål
5. James 8 mål
6. Bale 7 mål

Alle disse står på listen, før vores øverste defensive spiller på listen kommer som er Ramos med 7 mål..

6 måneder 1 uge siden #88 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022

BBB post=137834 skrev:

Dios post=137786 skrev:

BBB post=137769 skrev: Hvem skal vi ansætte? Realistisk set.

Realistisk set er alt vel bedre end Zidane. Selv Allegri, fordi han ikke vil få noget der minder om ligeså lang snor som Zidane, og derfor hurtigt kan blive skiftet ud igen.

​Men hvem vil være god for klubben, hvis Zidane stopper? :-D

Man ved det jo aldrig, så det er svært at sige, da der ikke findes et rigtigt svar.

Spørger du mig personligt, så er alle simpelthen et bedre valg en Zidane som det ser ud nu. Spillestilen er fastlagt, og det ændre de her 70 skader ikke på. Zidane vil have det kontrollerende og langsomme spil, hvor de offensive spillere selv skal stå for taktikken og lade deres kreative evner udgøre tingene. Zidane lægger ikke en fast plan for dem, og med det materiale er det vel vigtigere end nogensinde, for nu har vi set Vinicius dumme sig nok ude på den venstrekant til at vide, at det fortsætter på den måde, og Zidane intet gør for at udvikle eller ændre det.

Raúl, Löw, Allegri, Ancelotti, Pochettino, Gutí, Bielsa og listen er stort set uendelig for hvad jeg personligt vil synes vil være godt for klubben. Alle fordi jeg som sagt mener alle er et bedre valg end Zidane, selvom jeg vil hade at se Allegri være træner for Real Madrid.
Mit personlige valg vil være Raúl, fordi han er indlevende og har nogle krav til spillerne jeg egentlig godt kan lide, og som jeg i den grad synes vi mangler. Der er intet gejst på holdet. Ingen der går forrest, selvom Casemiro tror at en hård takling i ny og næ er vejen frem.
Der er ingen anførere på holdet længere. Der mangler sjæl og vilje. Nu skal man passe på med at antyde trænerstilen er ligesom spillerstilen, for det har Zidane trods alt vist man ikke kan stole på, men af hvad jeg har set, så er Raúl på sidelinjen som han var inde på banen. Levende og tilstede.

Vi har ikke længere de bedste spillere i verden, men vi har en helvedes masse potentiale, og derfor ser jeg helst vi ansætter en træner som kan arbejde videre udfra det. Om Raúl magter den opgave ved jeg ikke, men man skal immervæk gøre forsøget.
Jeg har virkelig bare fået nok af Zidane's alibi fodbold, og de der helt vanvittige heldige 1-0 sejre gør bare, at magien er forsvundet fra holdet af. Troen og lysten er der ikke længere.
Jeg var rasende i hele 06/07 sæsonen under Capello, men hold nu kæft hvor er det også bare den fedeste sæson jeg kan huske. Man spillede af helvedes til i alle 38 liga kampe. Man havde svært ved at skabe chancer og modstanderne scorede altid imod os. Alligevel var der en lyst til at se dem spille, fordi alle mand kæmpede for det. Capello fik skabt en euforisk stemning, hvor de vilde 4-3 sejre blev sikret i overtiden, fordi man aldrig gav op.
Til alle Zidane's kampe kan man sige hvad der kommer til at ske, fordi det er så skide hamrende forudsigeligt det hele. Træk håndbremsen og spil tålmodigt. Scor et heldigt mål og alle mand stiller sig bag bolden for at forsvare sejren hjem.

Nok er virkelig nok. Jeg har forsvaret Zidane i alt for mange år. Jeg kan bare ikke mere. Han har dræbt stemningen. Vi havde 1 skud på mål imod Bilbao og det var Modric langskud. Jeg nægter og kalde Nacho's skinnebens scoring for en afslutning på mål, men det var hvad Zidane fik ud af spillerne imod Bilbao. Det er simpelthen bare ikke godt nok!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, KWE, Madrid1998, Kialpe, Jbner, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #89 af Mister Zizou
Besvaret af Mister Zizou på emne Truppen 2021-2022

Dios post=137845 skrev:

BBB post=137834 skrev:

Dios post=137786 skrev:

Realistisk set er alt vel bedre end Zidane. Selv Allegri, fordi han ikke vil få noget der minder om ligeså lang snor som Zidane, og derfor hurtigt kan blive skiftet ud igen.

Man ved det jo aldrig, så det er svært at sige, da der ikke findes et rigtigt svar.

Spørger du mig personligt, så er alle simpelthen et bedre valg en Zidane som det ser ud nu. Spillestilen er fastlagt, og det ændre de her 70 skader ikke på. Zidane vil have det kontrollerende og langsomme spil, hvor de offensive spillere selv skal stå for taktikken og lade deres kreative evner udgøre tingene. Zidane lægger ikke en fast plan for dem, og med det materiale er det vel vigtigere end nogensinde, for nu har vi set Vinicius dumme sig nok ude på den venstrekant til at vide, at det fortsætter på den måde, og Zidane intet gør for at udvikle eller ændre det.

Raúl, Löw, Allegri, Ancelotti, Pochettino, Gutí, Bielsa og listen er stort set uendelig for hvad jeg personligt vil synes vil være godt for klubben. Alle fordi jeg som sagt mener alle er et bedre valg end Zidane, selvom jeg vil hade at se Allegri være træner for Real Madrid.
Mit personlige valg vil være Raúl, fordi han er indlevende og har nogle krav til spillerne jeg egentlig godt kan lide, og som jeg i den grad synes vi mangler. Der er intet gejst på holdet. Ingen der går forrest, selvom Casemiro tror at en hård takling i ny og næ er vejen frem.
Der er ingen anførere på holdet længere. Der mangler sjæl og vilje. Nu skal man passe på med at antyde trænerstilen er ligesom spillerstilen, for det har Zidane trods alt vist man ikke kan stole på, men af hvad jeg har set, så er Raúl på sidelinjen som han var inde på banen. Levende og tilstede.

Vi har ikke længere de bedste spillere i verden, men vi har en helvedes masse potentiale, og derfor ser jeg helst vi ansætter en træner som kan arbejde videre udfra det. Om Raúl magter den opgave ved jeg ikke, men man skal immervæk gøre forsøget.
Jeg har virkelig bare fået nok af Zidane's alibi fodbold, og de der helt vanvittige heldige 1-0 sejre gør bare, at magien er forsvundet fra holdet af. Troen og lysten er der ikke længere.
Jeg var rasende i hele 06/07 sæsonen under Capello, men hold nu kæft hvor er det også bare den fedeste sæson jeg kan huske. Man spillede af helvedes til i alle 38 liga kampe. Man havde svært ved at skabe chancer og modstanderne scorede altid imod os. Alligevel var der en lyst til at se dem spille, fordi alle mand kæmpede for det. Capello fik skabt en euforisk stemning, hvor de vilde 4-3 sejre blev sikret i overtiden, fordi man aldrig gav op.
Til alle Zidane's kampe kan man sige hvad der kommer til at ske, fordi det er så skide hamrende forudsigeligt det hele. Træk håndbremsen og spil tålmodigt. Scor et heldigt mål og alle mand stiller sig bag bolden for at forsvare sejren hjem.

Nok er virkelig nok. Jeg har forsvaret Zidane i alt for mange år. Jeg kan bare ikke mere. Han har dræbt stemningen. Vi havde 1 skud på mål imod Bilbao og det var Modric langskud. Jeg nægter og kalde Nacho's skinnebens scoring for en afslutning på mål, men det var hvad Zidane fik ud af spillerne imod Bilbao. Det er simpelthen bare ikke godt nok!

​Ingen der går forrest? Du mener Courtois, Mendy, Nacho, Militao, Modric og Benzema har været totalt anonyme gennem sæsonen, når de ikke har været skadet eller totalt udkørte? Come on, mate!

Du er simpelthen gaven, der bliver ved med at give i din kritik over for Zidane.
Fair nok, at du mener at han ikke hopper rundt som Klopp under kampene (hvadend det skulle hjælpe), men du foreslår samtidig Ancelotti, som vel er den træner i verden, der er allermest rolig på sidelinjen? Og samtidig det mindst urealistiske bud på en kandidat...
Og at du mener Raul kræver noget af sine spillere.... I modsætning til hvilken som helst træner i verden? Jeg ved næsten ikke det er skrevet i ironi.

Men bevares.. Lad os da komme igennem de næste 4-6 år med 14 forskellige trænere. Det bliver fedt og helt kanon ift. udviklingen af de unge gutter vi har i truppen. Det kan være Glenn Riddersholm kunne være en kandidat?

6 måneder 1 uge siden #90 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022
Selv hvis vi får Guardiola ind, så bliver forandringen ikke så stor, hvis ikke der kommer helt nye spillere til. Det er ikke kun træneren, der er udkørt, men også spillerne.

Jeg tror at det er en del af forklaringen på, hvorfor Lopetegui overhovedet ikke fungerede i klubben. Marcelo og co. magtede ikke en højlydt træner med en striks taktik.

6 måneder 1 uge siden #91 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

Mister Zizou post=137852 skrev:

Dios post=137845 skrev:

BBB post=137834 skrev:

Dios post=137786 skrev:

​Ingen der går forrest? Du mener Courtois, Mendy, Nacho, Militao, Modric og Benzema har været totalt anonyme gennem sæsonen, når de ikke har været skadet eller totalt udkørte? Come on, mate!

Du er simpelthen gaven, der bliver ved med at give i din kritik over for Zidane.
Fair nok, at du mener at han ikke hopper rundt som Klopp under kampene (hvadend det skulle hjælpe), men du foreslår samtidig Ancelotti, som vel er den træner i verden, der er allermest rolig på sidelinjen? Og samtidig det mindst urealistiske bud på en kandidat...
Og at du mener Raul kræver noget af sine spillere.... I modsætning til hvilken som helst træner i verden? Jeg ved næsten ikke det er skrevet i ironi.

Men bevares.. Lad os da komme igennem de næste 4-6 år med 14 forskellige trænere. Det bliver fedt og helt kanon ift. udviklingen af de unge gutter vi har i truppen. Det kan være Glenn Riddersholm kunne være en kandidat?

​nu ved jeg godt Zidane er vores frelser for nogen her på forum.
men er det ikke fair nok at stille sig kritisk over for hans præstationer i sin 2. Periode i klubben ?

Jeg skal slet ikke underkende hvad Zidane har gjort. For det er ganske enkelt sensationelt. Men man kan vel ikke holde ham væk fra kritik gr. Hans tidligere meritter ?

Som jeg ser det er Zidane som sådan ikke nødvendigvis en dårlig træner, mens styrke er især i sin evne af tidligere top spiller, og hans evne til at forstå topspillere mentalitet, og skabe et gunstigt forhold for disse. 
han var således den helt rette træner da vi havde de bedste spillere for 4-5 år siden. 
disse spillere er nu ikke de bedste længere. Så hans evner/forcer går spildt på truppen nu. Hans evner er bestemt ikke i at udvikle spillere, som er det vi har brug for nu. Det har aldrig været kreativ fodbold, eller evnen til at pakke et forsvar op. 
Det  ar evnen til at pleje sine stjerner, og så lade deres kvalitet og kreativitet vinde kampene. 
Så har han også været god til at læse især Barcelona, og det har jo været fantastisk. 
Så er han jo eminent i sin presse håndtering, og det er vigtigt.

Men spillet på banen er forfærdeligt, og har været det stort set hele hans periode nr. 2.

Truppen er ikke den samme som i hans første periode, selv om nogen af navnene er de samme
selv om modric, benzema og courtois har været gode, så er holdets offensiv gået død, og vores lovende unge spillere er totalt stagneret. 
boldspillet har jo på intet tidspunkt været godt siden han kom retur. 

Det er tid til ny tænkning, og ny energi, og det tror jeg ikke er Zidane's force. 
da hans force er at tage et godt hold, og gøre det bedre. 
Ikke at tage et hold der skal opbygges, og spillere der skal udvikles, det har han slet ikke formået. 

Jeg tror Zidane ville været rigtig god i PSG fx. 

Zidane er en af klubbens største trænere gennem tiden, måske den største. Men holdet er et helt andet nu, som ikle passer til hans trænet stil. 

Jeg tror aldrig det bliver godt i den nuværende forfatning, og jeg tror altså bare ikke real madrid sprænger banken, henter mbappe, haaland og CR7 retur, samt henter alaba, forlænger med ramos, henter camavinga og yderligere en god midtbane spiller... I doubt it.

Vi har vores unge spillere, måske tilkommer alaba... thats it. Lille måske på en CR7 retur, men jeg tror det næppe. 
jeg ville ønske en Mbappe eller Haaland, men tror simpelthen ikke på det.
så er Zidane ikke længere den rette træner.

Strategien er at udvikle spillere som ødegaard, kubo, Diaz, rodrygo, Vini og evt  Jovic..
Det er Zidane dårlig til imo. 

Der skal en udrensning, og formentlig et nyt system til, og der tror jeg Zidane er for rigid til at gennemføre dette. 
jeg tror iøvrigt heller ikke Zidane ønsker at bygge sådan en hold op, fordi han er selv godt klar over sine kompetencer, og sine svagheder.

Jeg tror ingen ønsker træner cirkus med 6 trænere på 1 sæson. Men samtidig er denne situation også  ved at have været trukket for længe ud, og der er jo ikke bedring at spore.. sådan ærligt.. 
der kommet 1 god kamp hver 6/7 kamp, og så igen  eg ulideligt hold, der er så kedeligt at se på, at man næsten ikke glæder sig til kampene længere, fordi spillerne er middelmådige, og ikke skaber chancer.
det er jo real madrid, man vil underholdes, det er jo ikke et engelsk midterhold vi følger.

Synes man skal give Zidane et kæmpe tak, og en værdi ærefuld afsked, som markere hvad ham har gjor for klubben,  inden hans træner karriere lider for stort nederlag.
anerkende hvad han har gjort, men se frem af mod en ny fremtid. Og tænke på Zidane dynastiet som noget stort I CL historien. 

6 måneder 1 uge siden #92 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​​​@ Hahaha hold da kæft :D

En der går forrest i fodboldsprog er, hvis man har en spiller som tager de andre i kraven og motivere dem og prøver at ændre kampbilledet og kommer med gejst ind på holdet. For en sikkerhedsskyld bliver jeg nok nødt til, at skrive, at tage de andre i kraven ikke skal tages bogstaveligt. Så jeg hentyder ikke til at få en Graversen ind på holdet, som kan slås med sine holdkammerater, men en leder som træder frem. 
Er du så sød at fjerne alle de navne som du nævnte! Der er kun 2 spillere i truppen som er sådan, og begge deres dage er talte. Igen for at du ikke med vilje skal misforstå, så er der tale om Ramos og Marcelo.
De nævnte spillere, hvis vi tager Mendy ud af billedet, da hans 2021 har været langt mere middelmådigt, så kan vi hurtigt blive enige om, at det har været de bedste i denne sæson. Der er bare ingen af dem der går forrest som beskrevet. 
Man ser jo ikke en Modric når holdet skal op i gear, at han indpisker en stemning og tager dirigentstokken. 

Dit navn viser hvor du står. Prøv i stedet at komme med de gode ting Zidane bidrager til! Jeg ved det er svært, men hvad? Du aner jo tydeligvis ikke hvor jeg står når du skriver som du gør. Jeg har skrevet over dobbelt så mange positive ting om Zidane end negative. Problemet er nu bare, at intet kan forsvare hvor kedeligt Zidane har gjort Real Madrid. 

Ens adfærd smitter, så hvis du som træner er mere rolig end en narkoman som har taget en overdosis, så bliver dine spillere også det. Vi så over 2 kampe imod Chelsea hvor meget gejst og vilje betyder. Det får man bare aldrig med trænere som Ancelotti og Zidane, men du skal virkelig øve dig i, at læse og forstå hvordan indlægget er skrevet. Jeg synes Ancelotti er en forældet og dårlig træner, men som jeg skrev, så er alle bedre valg end Zidane, og derfor name droppede jeg en helt del. Realistiske svarede jeg ikke på, og der er en grund til hvorfor jeg f.eks. ikke nævnte Mourinho. 
Hvad kræver Raúl? Har du sat dig ind i det? I stedet for igen at misforstå, så spørg dog ind til hvad jeg mener og hold en høj standard.

Hvorfor skal vi igennem en lignende periode med mange trænere? Anser du da Zidane som værende den eneste som kan få det her ud ad truppen? Zidane viser jo tydeligt, at han ikke rigtig magter opgaven, eller hans stil ikke er at viderudvikle spillere. 

Mit indlæg er ikke skrevet i en negativ tone. Måske en anelse provokerende, og det har jeg heller ikke selv noget imod når man "driller" hinanden lidt, men prøv at løft niveauet og i stedet for at angribe, så sæt selv ord på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Dios.

6 måneder 1 uge siden #93 af Estadio Santiago Bernabéu
De to seneste dages klogeste ord:

Dios post=137845 skrev: Vi har ikke længere de bedste spillere i verden, men vi har en helvedes masse potentiale, og derfor ser jeg helst vi ansætter en træner som kan arbejde videre udfra det.

Doc.juego post=137857 skrev: Som jeg ser det er Zidane som sådan ikke nødvendigvis en dårlig træner, mens styrke er især i sin evne af tidligere top spiller, og hans evne til at forstå topspillere mentalitet, og skabe et gunstigt forhold for disse. Han var således den helt rette træner da vi havde de bedste spillere for 4-5 år siden. Disse spillere er nu ikke de bedste længere. Så hans evner/forcer går spildt på truppen nu. Hans evner er bestemt ikke i at udvikle spillere, som er det vi har brug for nu.

Det er bare spot on!
Men vi må heller ikke glemme denne:

Fondo_Sur post=137853 skrev: Selv hvis vi får Guardiola ind, så bliver forandringen ikke så stor, hvis ikke der kommer helt nye spillere til.

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 måneder 1 uge siden #94 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2021-2022
streamable.com/ytfqxl

Kooooooom så til sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

6 måneder 1 uge siden #95 af singh
Besvaret af singh på emne Truppen 2021-2022
​Fokuspunktet 9eren:

Ud med Jovic og Mariano.

Hvis Mbappe eller Haaland glipper, så ret lige fokuseret mod Østrig nærmere bestemt Salzburg. Der løber Afrikas kommende stjerne rundt. 
Navnet er Patson Daka. Han har hele pakken! 
Han har blandt andet dannet makkerpar med Haaland i Salzburg og banker nu en masse mål ind - 27 mål i ligaen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #96 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022
Hazard træner ikke med i dag. Another one..

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.