Truppen 2021-2022

6 måneder 1 uge siden #97 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

Madrid1998 post=137949 skrev: Hazard træner ikke med i dag. Another one..

​han har jo alligevel ikke været starter de sidste 3-4 kampe. Så jeg er efterhånden lidt sådan  "what ever "
Følgende bruger(e) sagde tak: Trolli

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #98 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022

Doc.juego post=137950 skrev:

Madrid1998 post=137949 skrev: Hazard træner ikke med i dag. Another one..

​han har jo alligevel ikke været starter de sidste 3-4 kampe. Så jeg er efterhånden lidt sådan  "what ever "

​Er Hazard ikke bare et stort whatever? Han har EM til at imponere mig ellers så er jeg helt med på Hazard ud.

6 måneder 1 uge siden #99 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
Hazard skal bare tilbage til England eller indstille karrieren. Nobody cares.

Men derfor er det stadig vildt at han ikke med. Han er jo ellers i så god en form ifølge Martinez.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

6 måneder 1 uge siden #100 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
Ødegaard har spillet 19 kampe for Arsenal. Han har scoret to mål og lavet en assists. Lyder ikke just som en spiller der er på vej til madrid. Mon ikke Arsenal får lov til at købe ham for 45 mio. euro.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 måneder 1 uge siden #101 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Truppen 2021-2022
Det kommer ikke bag på mig overhovedet. En middelmådig spiller desværre selvom der så ud til at være udsigter til noget mere.

Vi kan ikke vente på at hans talent udklækker eller at holdet skal gøre ham gå osv.

6 måneder 1 uge siden #102 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Hazard ønsker vel at være fit til EM. Ellers ville han med ild i øjnene kræve at være med i truppen til årets vigtigste kamp for Real Madrid -på bænken eller ej.

Han skal simpelthen væk fra klubben. Han bliver ALDRIG sit trøjenummer værd.

Ronaldo, Modric, Kronos, Ramos har spillet hele sæsoner med skader. Men det er spillere med en gnist og en vinderattitude og en ærgerrighed.
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #103 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Historiens største fejlkøb ever på verdensplan. Eden Hazard

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

6 måneder 1 uge siden #104 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022
Hazard har uden tvivl været et “uheldigt” indkøb og på ingen måde transfersummen værd. Spørgsmålet er hvor stor afskrivningen bliver på ham, ift. et salg denne sommer. 

Jeg synes dog også RM har fejlet. Hazard var stort set ikke skadet i Chelsea, men har været det non-stop hos RM. Der er simpelthen et eller andet ved måden klubben træner på, som ikke fungerer for nogle spillere. Husker også Kaká som  hårdt ramt af skader. Denne sæson har naturligvis været speciel og tætpakket med kampe, men antallet af skader er alligevel alarmerende. 

6 måneder 1 uge siden #105 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
Hazard bliver IKKE solgt denne sommer...der er ingen klub i verden det vil overtage hans skyhoeje loen...det mest plausible er at han er en del af truppen til naeste season, men hvis der skal vaere mulighed for at han ikke er, saa snakker vi et slags leje-ophold paa samme betingelser som Bale, hvor Madrid maa overtage en stor del af hans loen udgifter.

Donde está la biblioteca?

6 måneder 1 uge siden #106 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​I bedste fald kan man vel forsøge at få ham afhændet til PSG i en form for handel med dem om Mbappe. I værste fald bliver ham og Bale i truppen i næste sæson, og så ved jeg sgu næsten ikke hvad man gør.. 

En sjov og vittig signaturtekst

6 måneder 1 uge siden #107 af Doc.juego
​men swlv sammenligningen med Kaka blegner lidt, hvis vi sammenligner kaka's 2 mest skadesplagede sæsoner med hazard, så har han trods alt været signifikant bedre.

hazard
19/20 1451 min 4 assist, 1 goal
290 min pr. Mål eller assist 

20/21  808 min 2 assist 4goal 
135 min pr. Mål eller assist 

Kaka
12/13 1224 min 5 assist 4 goal 
136 min. Pr mål eller assist

10/11 914 min 5 assist 7 mål 
76 min pr. Mål eller assist 

6 måneder 1 uge siden #108 af Doc.juego

DeLaRed post=138077 skrev: Hazard bliver IKKE solgt denne sommer...der er ingen klub i verden det vil overtage hans skyhoeje loen...det mest plausible er at han er en del af truppen til naeste season, men hvis der skal vaere mulighed for at han ikke er, saa snakker vi et slags leje-ophold paa samme betingelser som Bale, hvor Madrid maa overtage en stor del af hans loen udgifter.

​jeg tror du har ret, eneste realistiske scenarier hvor han bliver solgt er hvis han spiller et virkelig godt EM, og så enten PSG eller Chelsea er interesseret.

Chelsea gr. Nostalgi effekten, selv om han pt. Ikke er bedre end deres offensiv spillere.

PSG hviS mbappe smutter, så kan de få en wing der taler fransk. 
men pt er han jo heller ikke bedre end hverken di Maria eller selv draxler. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.