Truppen 2021-2022

7 måneder 3 uger siden #145 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

9eren post=138123 skrev: Jeg tror sagtens at Mayoral kan være et bedre alternativ end Mariano og Jovic, det ville være den billige og lette løsning, hvis ikke Mbappe, Lautaro eller Håland kommer.

I så fald kan man gå igennem et transfermarket igen uden at komme i minus. Så må man håbe til det sidste at Mbappe ikke forlænger så han kommer gratis næste år og Håland også kan købes.

​Ja jeg synes ogsaa udsigterne til Mbappe og Haaland pt ikke ser super positive ud denne sommer, det kommer dog ikke som noget nyt, da klubben tydeligvis ikke har pengene der skal til og det har de ikke paa nogen tidspunkt haft i denne season, og paa den baggrund kan man i min bog ligesaa godt goere brug af spillere som Mayoral, Brahim, Miguel og Blanco, istedet for at smide 30-60mio efter spillere der ikke noedvendigvis er bedre end dem(#Jovic), og paa den maade spare pengene til naeste sommer. Det vigtigste er dog at vi faar ryddet ud i truppen og faar de 4-6 svageste spillere ud, og faar fyldt paa i bredden med unge og sultne spillere der har vist de har et niveau der ligger hoejere end Marcelo, Isco, Jovic og Mariano's!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #146 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Og så er det pænt off topic, hvor mange Real Madrid spillere Luis E har udtaget til det spanske landshold.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

7 måneder 3 uger siden #147 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=138126 skrev:

El Chino post=138121 skrev:

Cristiano7 post=138117 skrev: Ingen Real Madrid spillere i den spanske EM trup.

​Jeg er godt klar over at ingen af vores spanske spillere har haft nogen stor sæson, men den manglende udtagelse siger mere noget om Luis Enrique end vores spillere. Han har udtaget kæmpe overvurderet Adama Traore og bænkevarmeren Pablo Sarabia til angrebet!, i stedet for Asensio. At vrage holdet kaptajn, som har spillet en kæmpe rolle i kval kampene er også helt sort! Om han så kun er på 70 %! 

​Enig i dit perspektiv, men dog ikke enig i at vi ikke har haft nogle gode spanske spillere i denne season, fordi Nacho har da om nogen vaeret en af de aller staerkeste forsvars spillere i Spanien. Er personligt dybt uenig i at en spiller som Pau Torres for eksempel har spillet en bedre season end Nacho, intet ondt om Torres, han er et stort talent, men langt fra paa kontinuerligt saa hoejt et niveau som Nacho i denne season.

​my bad, du har helt ret. Nacho fortjener en plads i truppen 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 3 uger siden #148 af 9eren

DeLaRed post=138129 skrev:

9eren post=138123 skrev: Jeg tror sagtens at Mayoral kan være et bedre alternativ end Mariano og Jovic, det ville være den billige og lette løsning, hvis ikke Mbappe, Lautaro eller Håland kommer.

I så fald kan man gå igennem et transfermarket igen uden at komme i minus. Så må man håbe til det sidste at Mbappe ikke forlænger så han kommer gratis næste år og Håland også kan købes.

​Ja jeg synes ogsaa udsigterne til Mbappe og Haaland pt ikke ser super positive ud denne sommer, det kommer dog ikke som noget nyt, da klubben tydeligvis ikke har pengene der skal til og det har de ikke paa nogen tidspunkt haft i denne season, og paa den baggrund kan man i min bog ligesaa godt goere brug af spillere som Mayoral, Brahim, Miguel og Blanco, istedet for at smide 30-60mio efter spillere der ikke noedvendigvis er bedre end dem(#Jovic), og paa den maade spare pengene til naeste sommer. Det vigtigste er dog at vi faar ryddet ud i truppen og faar de 4-6 svageste spillere ud, og faar fyldt paa i bredden med unge og sultne spillere der har vist de har et niveau der ligger hoejere end Marcelo, Isco, Jovic og Mariano's!

​De la Red

Kan du sammensætte din trup til næste sæson, hvor indkøbs mulighederne er = 0. Du behøver ikke at give den store forklaring men bare smide de 25 navne du ser, hvem der skal ud og hvilke spillere der skal komme hjem?

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #149 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
​Første gang siden 1934(!) at ingen RM spillere er med i den spanske trup.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 måneder 3 uger siden #150 af 9eren
Min egen trup ser sådan her ud.

Courtois, Lunin

Carvajal, Odriozola, Miguel G, Mendy, Militao, Varane, Ramos, Nacho, Chust

Modric, Kroos, Arribas, Casemiro, Blanco, Valverde og Ødegaard

Benzema, Vini, Rodrygo, Brahim, Mayoral, Lucas V, Asensio

Salg
Isco, Hazard, Bale, Vallejo, Kubo og Jovic

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #151 af DeLaRed

9eren post=138132 skrev:

DeLaRed post=138129 skrev:

​De la Red

Kan du sammensætte din trup til næste sæson, hvor indkøbs mulighederne er = 0. Du behøver ikke at give den store forklaring men bare smide de 25 navne du ser, hvem der skal ud og hvilke spillere der skal komme hjem?

​Gir det gerne et skud. (Jeg tager heller ikke hoejde for hvem traeneren er, selvom det jo i og for sig ogsaa burde have en indfyldelse paa hvem der skal udgoere truppen naeste season)

Lad os lige starte med de spillere som er ejet af klubben men som jeg ikke ser en fremtid i, og derfor ville et salg (eller fri-transfer) denne sommer vaere det smarteste:
- Bale (Lad os faa frigivet de loen udgifter vi pt har paa ham, om han saa skal vaek gratis. Uanset hvad, ser jeg ham paa ingen maade som en del af truppen naeste aar, uanset hvem traeneren er, jeg tror bare det bliver en negativ historie hele vejen rundt, og chancerne for at han blir skadet i Madrid er vel lige med 100%)
- Ceballos (Har aldrig haft niveauet til Real, ta 5-10mio og skynd jer ned i banken og indkasser checken)
- Vallejo (Tvivler paa hans skades problemer er faerdige, men uanset hvad har han hoejst niveauet til en midter-klub)

Fra truppen siger vi paent tak og farvel til foelgende spillere:
- Marcelo
- Isco
- Jovic
- Mariano

Og saa siger vi velkommen hjem (eller velkommen op paa 1. holdet) til foelgende:
- Oedegaard for "Sin egen plads" (har man ingen penge at handle for, saa bliver man noed til at overtale Martin til at komme retur, maaske han saa blir pigesur over det, men det er der intet at goere ved. Haaber han har en fremtid i klubben, men som sagt mange gange tidligere, han skal kaempe paa lige fod med alle andre, vi har ikke plads til curling boern i Madrid, og derfor tror jeg det er mest sansynligt at han faktisk spiller for Arsenal naeste season, men uden penge til at handle for, saa skal han hjem)
- Mayoral for Mariano (17 maal og 7 assists, spansk talende spiller med fortid i klubben, og stort set ikke skadet denne season, den ligger vitterligt lige til hoejre benet som reserve for Benz)
- Brahim for Jovic (uden transfer budget, blir vi noed til at hente Brahim hjem, om ikke andet for at faa lidt mere bredde paa hoejre kanten, som uden tvivl er vores svageste position)
- Miguel for Marcelo (Miguel har virkelig overaasket positivt i de seneste uger, jeg mener stadig der skal arbejdes paa en del ting, foer han kan tage kampen op med Mendy, men han slaar nemt Marcelo paa alle parametre ud over "erfaring", og derfor vil vi vaere langt bedre stillet med den unge Spanier...man kunne ogsaa hente Fran Garcia hjem fra Rayo og give Miguel en udlejning til en mindre klub for at udvikle talentet, men har det fint med at man bare rykker Miguel op)
- Blanco for Isco (Vil give nogen bredde paa den defensive midtbane og vil uanset hvad bare give mere kvalitet, motivation og energi end Isco)

Saa uden penge saa holdet ud som feolger naeste aar:

Courtois
Lunin
Altube

Carvajal
Varane
Ramos
Mendy
Odriozola
Nacho
Militao
Miguel

Casemiro
Kroos
Valverde
Modric
Oedegaard
Blanco

Brahim
Asensio
Vasquez
Vini
Rodrygo
Hazard

Benzema
Mayoral

Jeg har ingen tiltro til at Hazard blir sine skader kvit, og derfor ser jeg ham heller ikke som noget aktiv i naeste season, tror det ville vaere bedst for alle parter at han fandt en ny klub, saa hvis man kunne komme af med ham, men det tvivler jeg meget paa man kan, selv hvis man gav ham vaek gratis. Men hvis det skete, saa blev man nok noed til at hente Kubo hjem, selvom jeg ikke tror han er helt klar til Madrid endnu, det ville dog give endnu mere dybde paa Hoejre kanten.

Ovenstaaende hold er naturligvis ikke et oenske scenarie, jeg vil dog klart mene at man ville staa bedre end havd man har gjort i denne season, isaer ogsaa med tanke paa at skades-helved sagtens kan fortsaette naeste aar, her ser jeg spillere som Mayoral, Blanco og Miguel som langt stoerre aktiver end Isco, Marcelo og Mariano, og alene paa den baggrund tror jeg godt ovenstaaende hold burde kunne hente mere end 84 point naeste season vel og maerke med forbehold for at Reals direkte modstandere ikke har et bundloest transfer budget.

Og paa baggrund af det, vil jeg stadigvaek lave ovenstaaende udskiftninger i truppen, selvom man havde penge paa konto'en, da man saa kan bruge disse penge til at skifte ud i nogle af de spillere der er taettere paa start-opstillingen, og her mener jeg ikke man skal vaere for fin til at kigge paa Vasquez, Dani (pga skaderne), Varane (hvis det er sandt at han gerne vil vaek) osv. Men her gaelder det om at man har nok penge til faktisk at erstatte dem med sammenlignelige eller bedre spillere.

Min helt store frygt er dog at man sender Varane, Ramos, Vasquez og Asensio videre og saa bare fylder paa med ovenstaanede spillere (eller ikke faar handlet godt ind #Jovic), for saa staar vi i samme situation hvis noegle spillere blir skadet, saa er det Marcelo, Isco, Mariano osv der skal ind og spille old-boys fodbold, og det tror jeg kan blive langt vaerre, hvis vi skiller os af med spillere som faktisk stadig har noget at byde paa. Derfor mener jeg ogsaa at foerste prioritet er at faa ryddet op i bredden, uanset om man har penge eller ej.

Skal ogsaa lige naevne at jeg ikke er blevet overbevist af Arribas, Marvin og Duro i denne season, synes stadig der er langt fra dem og op til det niveau vi har set fra Blanco og Miguel, skulle der vaere endnu en Castilla spiller der fik tilbuddet, saa mener jeg Chust er den naeste i raekken, tror dog bare ikke det er midterforsvaret vi faar problemer, med mindre baade Ramos og Varane forlader klubben.

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

7 måneder 3 uger siden #152 af 9eren
Er kun uenig i Hazard. Han har ikke fortjent at være i klubben.

Men ellers fint

7 måneder 3 uger siden #153 af DeLaRed

9eren post=138139 skrev: Er kun uenig i Hazard. Han har ikke fortjent at være i klubben.

Men ellers fint

​Og det er jeg slet ikke uenig i ;-) 

7 måneder 3 uger siden #154 af 9eren
Rygterne går på, at Luis Campos kommer fra Lille til at forstærke vores sportslige ledelse. I thank u

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 måneder 3 uger siden #155 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
Det der skal ske til sommer (men der nok ikke sker :D):
  • En sportsdirektør ind der kan sammensætte en talentfuld trup (hvis der slet ikke er Mbappe-penge) med få midler, fx. Luis Campos - please lad det rygte være sandt
  • En træner ind der kan vride mest muligt talentmasse ud af alle de gode spillere vi har rendende rundt på Castilla, førsteholdet eller på udlån. 
  • Sælg Bale, Isco, Marcelo, Mariano, Ceballos, Jovic, Varane, Vallejo, og muligvis Brahim. Det burde give 150-200M i indtægter.
  • Hent Alaba og Mbappe, ryk Gutierez og Blanco (og muligvis Arribas) op og hent Ødegaard tilbage fra lån
  • 24 mand + et par Castillaspillere
  • Transferbudgettet går igen i nul og de solgte spilleres høje lønninger ryger over på Mbappe, Alaba, Gutierez, Blanco.

Mbappe - Benzema - Hazard
Kroos - Casemiro - Valverde
Mendy - Alaba - Ramos - Carvajal
Courtois

Alt.

Vinicius/Asensio - Mayoral - Vasquez/Rodrygo
Ødegaard - Blanco - Modric
Gutierez - Militao - Nacho - Odriozola
Lunin

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 3 uger siden #156 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Lyder godt El Siete, jeg vil dog gerne gå lidt hårdere til værks og forny forsvaret, så ud med Ramos og Varane og så op med Militao og køb af Torres, en ung spanier.

Og det med en ung Spanier tror jeg kan blive et tema for denne sommers indkøb, da det alt andet end lige må være et nederlag at ingen Spanske spillere er repræsenteret fra RM på landsholdet.

Sidst er jeg ikke overbevist om at vi skal holde i Assensio, Martin eller Lucas. Kan vi få lidt mønt for de to første er jeg glad.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.