Truppen 2021-2022

6 måneder 3 uger siden #61 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
@Dios,

Hvis vi springer over traener debatten i denne omgang, saa er jeg enig med dig i at vi har et problem paa hoejre kanten i form af Asensio OG Vazquez (som jo ville have spillet den plads hvis ikke vi havde haft vores Hoejre back problemer). Men hvis vi kigger paa start 11'eren paa alle andre pladser, mener jeg ikke at det er der fokus skal ligge foerst (det er naturligvis ud fra den betragtning at vi ikke har et bundloest budget, for var pengene intet problem, saa er jeg da den foerste der gerne ser 4-5 galaticos indkoeb, men jeg forsoeger at forholde mig realistisk ifht naeste season).

Vi kan meget hurtigt blive enige om at Vini og Asensio ikke er gode nok startere, men i Vini's tilfaelde burde han jo ahve vaeret reserve for Hazard, og selvom jeg intet hellere saa end at Hazard forlod klubben til sommer (for det blir aldrig til noget kontinuerligt med ham) saa kommer det aldrig til at ske, og derfor kan vi ligesaa godt indregne ham som en del af start 11'eren fremover (vel og maerke naar han altsaa ikke er skadet).

Paa midtbanen saa vi baade i en kort periode i efteraaret samt ogsaa i en periode i sidste season at Fede fik startpladsen fremfor Modric, problemet har jo vaeret at han har vaeret skadet saa mange gange, men hvis han kan blive skaderne kvit, saa kan jeg nemt forstille mig at han tager pladsen fra Modric, og imo har Modric vaeret en af vores mest stabile spillere indtil midt/slut Februar hvor luften saa bare er gaaet af ballonen. Men paa dette grundlag tager jeg personlg meget gerne en seaosn mere med Modric som reserve (han er stadig klasser bedre en Martin for eks.).

Men ud over dem, saa kan man have sin egen mening om de indviduelle spillere (om man kan lide dem eller ej), men jeg mener ikke at spillere som Benzema, Kroos, Casemiro, Carvajal (hvis han altsaa ikke var skadet), Mendy, Varane, Ramos (samt Nacho og Militao), og Courtois er problemet for os, problemet er de spillere man saetter paa banen naar ovenstaaende enten ikke er til raadighed eller har brug for en pause. Og derfor mener jeg man skal kigge paa de 25 pladser man har i truppen og saa skille sig af med de svageste foerst, isaer der hvor man allerede ejer spillere som er billigere i drift og som har en sult og et udviklings potentiale.

Saa kiggede man paa de 25 spillere vi har nu, saa ville holdet imo ikke paa nogen maade staa daarligere hvis man sagede farvel til Marcelo, Isco, Mariano, Jovic og Odriozola, der er ikke en eneste af de 5 spillere der har bidraget med noget som helst positivt i denne season. Saa hvis man nu kunne skifte dem ud med bredde spillere der bare som et minimum ikke skader holdet naar de er paa banen, saa vil man allerde staa staerkere. Hvis man saa oveni det kan smide en spiller som Mbappe ind, saa begynder det pludselig at ligne noget.

(Og det er saa her jeg mener at hvis man gerne vil have Mbappe, og man nu ikke har mange penge at goere godt med, saa giver det mening at fylde bredde op med de spillere man allerede ejer, saa som Mayoral, Brahim, Garcia, Blanco osv. jeg siger ikke de alle sammen er skide gode, men der er ingen der kan faa mig overbevist om at Fran Garcia ikke er bedre defensivt en Marcelo, eller at det ikke ville vaere bedre for holdet at have en extra defensiv midt som Blanco istedet for en ubrugelig Isco, eller for den sagts skyld en spiller der har lavet 22 G/A i Italien i denne season fremfor 2 Angriber der til samme ikke er mere vaerd en Hugo Duro)

Jeg har intet imod at man skiller sig af med mere end 5 spillere, men mener bare ikke det er realistisk at vi ser en kaempe udrensning paa 1 enkelt sommer.

Og nu siger jeg ikke det netop skal vaere de 5 spillere ovenfor, i min bog giver det bare ikke mening at komme af med Ramos, Varane, Asensio og Vini, for saa at beholde Mariano, Marcelo og Isco i truppen. Den startegi foeler jeg mig ret sikker paa vil slaa fejl, isaer ogsaa naar klubben stadig ikke har styr paa skaderne, for en Mbappe goer intet godt hvis han sidder paa tribunen, og i den situation nytter det ikke at have Mariano som alternativ.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #62 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Pirlo meldes åbenbart færdig i Juventus. Værsgo Zidane. Tag du afsted inden du ødelægger dit træner navn i Madrid. Måske du og Ronaldo kan motivere hinanden igen og få det bedste ud af hinanden. 

Ved dog ikke hvem der skulle afløse den kære Zidane?- tror I at Hansi Flick kan lokkes eller er der andre dygtige muligheder derude?

6 måneder 2 uger siden #63 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=137557 skrev: Pirlo meldes åbenbart færdig i Juventus. Værsgo Zidane. Tag du afsted inden du ødelægger dit træner navn i Madrid. Måske du og Ronaldo kan motivere hinanden igen og få det bedste ud af hinanden. 

Ved dog ikke hvem der skulle afløse den kære Zidane?- tror I at Hansi Flick kan lokkes eller er der andre dygtige muligheder derude?

​Efter Pochettino røg til PSG har jeg svært ved at se andre muligheder end Raul. Måske Allegri, men det håber jeg virkelig ikke. Flick tror jeg bliver ny tysk landstræner. 

6 måneder 2 uger siden #64 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=137557 skrev: Pirlo meldes åbenbart færdig i Juventus. Værsgo Zidane. Tag du afsted inden du ødelægger dit træner navn i Madrid. Måske du og Ronaldo kan motivere hinanden igen og få det bedste ud af hinanden. 

​Spørgsmålet er om hverken Zidane eller Ronaldo gider Juventus hvis den står på Europa League 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 måneder 2 uger siden #65 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2021-2022
​Må jeg komme med en rigtig god anbefaling til mine med-madridistas?

Lad vær med at gå ind på YouTube og skriv 'Hazard Chelsea'... medmindre I vil få ødelagt jeres onsdag morgen. Jeg har lige gjort det og fortrød straks.

Du kommer til at se vanvittige temposkift, lange dribleture og vendinger, som går direkte i hjertet på en fodboldfan. Det er som en kniv i hjertet. 

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, SeQueda

6 måneder 2 uger siden #66 af Estadio Santiago Bernabéu
​UEFA har åbnet en sag mod Real Madrid, Barcelona og Juventus i dag.

Krigen fortsætter, Netflix serien bliver vild!

6 måneder 2 uger siden #67 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=137609 skrev: ​UEFA har åbnet en sag mod Real Madrid, Barcelona og Juventus i dag.

Krigen fortsætter, Netflix serien bliver vild!

Fordi de ikke har sagt undskyld? Vorherre bevares!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 2 uger siden #68 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022
Marcelo fylder 33år i dag - skal vi lige gøre os selv den tjeneste, at huske os selv på, hvor vanvittig god han egentlig har været? Det er vel egentlig ikke forkert, at påstå han revolutionerede venstrebacken. Da han var på sit højeste niveau, dominerede han hele venstreside, det var ret imponerende.
Han har altid været enormt passioneret omkring at bære Reals logo, og det er noget jeg elsker at se!
Tillykke til Marcelo!
Ps. Vidste ikke hvor jeg skulle slå det her opslag op...
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, nono, Dios, BBB, elle44, doven, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 2 uger siden #69 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​Marcelo var bare intet mindre end fantastisk i sin tid, jeg vil nok sige at han er i top 5 over de spillere jeg har nydt at se mest i Real Madrid. Han kunne det uforudsigelige, skabe overtal ud af ingenting med en genial dribling eller et godt overlap. Læg dertil hans smittende gode humør, som nærmest kunne mærkes helt ud i stuerne, og han virker jo også enormt vellidt af samtlige spillere i truppen, hvilket jeg synes vidner om en mand med en god karakter. Han har i min bog overhalet Roberto Carlos, som jo er den helt oplagte sammenligning, selvom jeg godt ved at det er en mening som kan dele vandene. Og det er jo næsten også komisk at vi på den måde har været velsignet med to-tre årtiers udsøgt verdensklasse på den plads. 

Det gør hamrende ondt at se ham i sin nuværende forfatning, men jeg håber og tror at når alt kommer til alt, så vil man huske ham som den absurd dygtige spiller han var, og ikke som det her fodboldvrag vi desværre ser idag. 

Men en kæmpe legende, som fortjener et fyldt Bernabeu at takke af på. 

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Dios, elle44, doven, Madridista02, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 2 uger siden #70 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Truppen 2021-2022
​Tillykke til Marcelo.

Er der nogen, som følger Milan? Brahim Dias med mål og assist mod Torino i skrivende stund. Er han blevet god nok til RM?

6 måneder 2 uger siden #71 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

SeQueda post=137630 skrev: ​Tillykke til Marcelo.

Er der nogen, som følger Milan? Brahim Dias med mål og assist mod Torino i skrivende stund. Er han blevet god nok til RM?

​Jeg tjekke lige den anden dag. Brahim er på 4 eller 5 Serie A mål denne sæson. Så mere overvældende er det ikke. 

Men længder bedre end hvad vi har pt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

6 måneder 2 uger siden #72 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Bedre end Hazard

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.