Truppen 2021-2022

2 måneder 4 uger siden #721 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Matamoro post=141414 skrev: Hazard er færdig. Vinicius sætter sig fuldstændig på den plads. Jeg tror også at Rodrygo vil bide sig fast på højrekanten i denne sæson.

Zidanes indkøb: Jovic, Hazard og Mendy kommer nok til at indstille sig på at de skal videre. De får ikke meget spilletid. Det er vist rimeligt at konkludere at Zidane ikke havde held med sine indkøb. Han dik 200 mio euro og han pissede dem væk på det ene flop efter det andet. Det er nok også derfor at han blev presset ud af klubben. Man var færdig med at lade ham bestemme over indkøb

​For det foerste er Mendy paa ingen maade ude af klubben paa nuvaerende tidspunkt, lad ham lige blive klar efter skade og saa lad os se hvad Ancelotti goer.

For det andet skal du ikke tro alt det du laeser i pressen, traeneren i Madrid har utrolig lidt med transfers at goere. Det er sansynligt at Zidane har bedt om en back-up angriber i 2019, men det er ikke hans skyld at klubben saa gaar ud og koeber Europa's vel nok mest overvurderede og ligegyldige angriber (Jovic). Praecis paa samme maade er det heller ikke Ancelotti der staar foran inkoebet af Camavinga, han har vaeret rygtet til Real i 2 aar, Ancelotti er blevet spurgt om han kunne taenke sig en forstaerkning til midtbanen, og til det har han svaret ja, og derefter har ledelses valgt at hente Camavinga (nok som plaster paa Mbappe saaret).

Traeneren i Madrid har meget lidt magt ifht til Transfers, er du sur over hvem klubben har brugt penge paa skal du rette din vrede mod ledelses og for den sags skyld ogsaa scouting teamet.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #722 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 2021-2022
Det eneste der kan sende Mendy videre til sommer er hvis han laver en full-blown Di Maria/Ozil. Der har allerede været små rygter hist og her om at han ikke er helt tilfreds med sin løn. Brokker han sig alt for meget, som Di Maria og Ozil, så ryger han ud. Ellers ser jeg ham ikke forlade klubben. Han skal nok komme tilbage og sætte sig på venstre backen.

Mendy og Gutiérrez bliver vores to venstre backs næste sæson. Skulle Mendy lave en Di Maria/Ozil, så kommer Reguilon i stedet. Reguilon kunne i øvrigt også være en mulighed i stedet for Gutiérrez, hvor man så lejer Gutiérrez ud/sælger ham med tilbagekøbsret.

En anden ting: Jeg har set nogle nævne Goretzka som en mulighed. De seneste meldinger omkring ham er altså at kontraktforhandlingerne med Bayern er på rette spor og lige nu peger det mod en forlængelse. Det er også det seneste bl.a. Fabrizio Romano har meldt ud.
Kan godt lide Goretzka, synes han er god spiller, men tror Real Madrid må glemme ham. Og prøve at lokke Pogba i stedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo

2 måneder 4 uger siden #723 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Er der nogle kloge hoveder herinde som kan fortælle lidt om lønbudget for næste sommer? Altså når Bale, Marcelo, Modric og hvem der nu ellers har kontrakt udløb. Hvad vil klubben få frigivet af løn kroner hvis de spiller ikke bliver forlænget?

2 måneder 4 uger siden #724 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=141444 skrev: Er der nogle kloge hoveder herinde som kan fortælle lidt om lønbudget for næste sommer? Altså når Bale, Marcelo, Modric og hvem der nu ellers har kontrakt udløb. Hvad vil klubben få frigivet af løn kroner hvis de spiller ikke bliver forlænget?

Spilleres lønninger varierer meget alt efter mediet man finder dem på, men et kvalificeret gæt er at vi ligger omkring 55-65 millioner euro, årligt.
Bale har en helt vildt stor hyre - Det har de selvfølgelig alle tre. Modric er dog den eneste af de tre der stadig er sin kontrakt værd. 

Herudover kan man også håbe på afgange fra spillere som Isco, Mariano og/eller Jovic, Ceballos, Vazquez og/eller Odriozola - Muligvis m.fl. 
Jeg tror godt, at med en stor udrensning, at et FM-transfervindue med tilgange af Mbappé, Haaland og Pau Torres kan være indenfor rækkevidde. Fingrene krydsede. Hvis Vinicius fortsætter de lovende takter, samt hvis Militao dropper sinde blundere - Så kan generationsskiftet derefter være stort set fuldstændigt. 
Valverde har allerede niveauet, og glæder mig også meget til at følge Camavinga. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 4 uger siden #725 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=141444 skrev: Er der nogle kloge hoveder herinde som kan fortælle lidt om lønbudget for næste sommer? Altså når Bale, Marcelo, Modric og hvem der nu ellers har kontrakt udløb. Hvad vil klubben få frigivet af løn kroner hvis de spiller ikke bliver forlænget?

​Jeg synes det er svaert at finde de helt konkrete deltajer, da der er flere forskellige tal fra flere forskellige sider, men disse tal fandt jeg for et par maaneder siden i en artikel, taenker ikke de er helt urealistiske (de er fra sidste season i GBP, og inkludere ikke eventuelle bonusser osv.):

Marcelo: 7.2mio (netto)
Isco: 5.9mio (netto)
Bale: 18.5mio (netto)
Modric: 10.5mio (netto) (Modric er gaaet ned i loen denne sommer, men jeg ved ikke med hvor meget, et godt bud er at han tjener omkring 9mio nu)

Disse 4 spillere staar pt uden kontrakt naeste sommer, jeg har dog personligt svaert ved at se at Isco ikke naar at faa forlaenget sin kontrakt inden seasonen er overstaaet paa baggrund af den kaerlighed der synes at vaere til ham fra Ancelotti's side.

Ud over ovenstaaende er det vaerd at bemaerke at Jovic tjener 8.9 (netto), hvilket er langt langt langt over gennemsnittet for en bredde spiller. Og saa koster Hazard 20mio (netto), Odriozola 5.7mio (netto) og Mariano 3.6mio (netto). Saa der er helt sikker mulighed for at skabe mere plads i loenbudgette hvis det bliver noedvendigt.

Som sagt ovenstaaende tal kan jeg ikke garantere er rigtige, men haaber det hjaelper.

Donde está la biblioteca?

2 måneder 4 uger siden #726 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

​Jeg byder også lige ind med tal jeg løbende har set. Har ikke medtaget diverse lån. Lønnen er brutto.

Spillere ind
2021
David Alaba £19,600,000
Eduardo Camavinga ? 

Spillere ud
2021
Sergio Ramos £17,576,000
Raphaël Varane £10,244,000
I alt £27,820000 / €32.367.173,69 

2022
Gareth Bale* £29,328,000
Luka Modric* £15,288,000
Marcelo (Marcelo Vieira da Silva Júnior)* £13,832,000
Isco (Francisco Alarcón)* £11,700,000
Mariano (Mariano Díaz Mejía) £5,876,000
I alt £76,024,000 / €88.450.108,29

*Kontraktudløb

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved El Siete.

2 måneder 4 uger siden #727 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

El Siete post=141448 skrev:

​Jeg byder også lige ind med tal jeg løbende har set. Har ikke medtaget diverse lån. Lønnen er brutto.

Spillere ind
2021
David Alaba £19,600,000
Eduardo Camavinga ? 

Spillere ud
2021
Sergio Ramos £17,576,000

2022
Gareth Bale* £29,328,000
Luka Modric* £15,288,000

*Kontraktudløb

​der er godt nok nogle i truppen der fiser husleje af..

2 måneder 4 uger siden #728 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
100m euro sparet i lønninger på denne sæson og næste mht. afgange.

Vi har hvert fald råd til Mbappe, Pogba + en midterforsvar mere - i lønninger.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 4 uger siden #729 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

mohbar post=141449 skrev:

El Siete post=141448 skrev:

Spillere ind
2021
David Alaba £19,600,000
Eduardo Camavinga ? 

Spillere ud
2021
Sergio Ramos £17,576,000

2022
Gareth Bale* £29,328,000
Luka Modric* £15,288,000

*Kontraktudløb

​der er godt nok nogle i truppen der fiser husleje af..

​Kan godt forstå Mariano ikke vil afsted til Rayo på leje, bliver han kontrakten ud kan han se frem til at tjene 100M kroner(!) i de resterende 2 år. 
Men det er ris til egen røv. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 4 uger siden #730 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Jeg læser flere og flere steder at Real også vil forsøge sig med Pogba næste sommer, da han har kontrakt udløb. Synes ikke helt om ideen. Næste sommer vil han være 29år, sikkert have en rigtig stor løn og muligvis tag minutter fra bl.a. Valverde og Camavinga. Specielt de 2 spillere er nogle jeg håber man vil forbinde generations skiftet med. 

Mendy/miguel gutierrez, Militao, Valverde, Camavinga, Blanco, Vinicius og forhåbentlig Mbappe) 

2 måneder 3 uger siden #731 af Ramos4
Pogba er en svær størrelse. Han fungerer eftersigende godt med Mbappe og Benzema. Han har helt sikkert verdensklasse når han gider, men der er også langt mellem snapsene nogen gange.

Pogba gratis er et godt køb på papiret - men jeg ved ikke om det er en god idé i længden.

2 måneder 3 uger siden #732 af Ramos4
Lad mig spørge jer om noget:

Hvordan har I det med at vi ingen spillere har på det spanske landshold? Vi har ingen bærende spillere, der er spanske. Carvajal spiller sig vel tilbage på et tidspunkt og Nacho er en fin backup, men udover det har vi intet. Asensio, Ceballos og Vallejo var til OL men har vel ikke den store fremtid foran sig nogen af dem.

Miguel Guti er forhåbentlig fremtidens mand, men jeg ser også gerne at Madrid producerer mere end bare backer til landsholdet. Jeg tænker, målmand, centerforsvar, vigtige offensiv spillere. Det er måske bare en romantisk tanke?

Jeg har ikke set lyset i Pau Torres (endnu) man en spansk ankermand i forsvaret ville selvfølgelig være fedt. Ellers ved jeg ikke lige hvem vi kan hente?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.