Den store transferrygte-tråd

4 år 2 måneder siden #1117 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
Du er squ lidt sjov brylle, du vil have en angriber med fart og teknik, men kantspilleren du vil have vi skal have, er den der har mindst af de kvaliteter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #1118 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
Den her analyse synes jeg rammer meget plet, omend den slet ikke tager fart med i overvejelserne, som alt andet lige er super vigtigt for kantspillere.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1119 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=151248 skrev: Du er squ lidt sjov brylle, du vil have en angriber med fart og teknik, men kantspilleren du vil have vi skal have, er den der har mindst af de kvaliteter.

​Mate du kan jo prøve at læse hvad jeg skrev igen. Trækker du to ord og laver den konklusion, så fint nok. Men så gider jeg ikke bruge min tid på det du skriver.
​Og så har jeg egentlig hørt din 20 siders tale om hvorfor ingen spiller i verden kan spille som højrebenet i højre side, så jeg tror vi er for langt fra hinanden anyway.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Brylle.

4 år 2 måneder siden #1120 af Dragam
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

4 år 2 måneder siden #1121 af Matamoro
Tchouameni er i tvivl om han vil spille for Real Madrid eller PSG.
Lyder ikke som typen vi har brug for.

4 år 2 måneder siden #1122 af madrid2000

Matamoro post=151258 skrev: Tchouameni er i tvivl om han vil spille for Real Madrid eller PSG.
Lyder ikke som typen vi har brug for.

​Man kan sagtens forstå ham, hvis man får et tilbud, hvor de betaler markant mere i løn, så er det da forståeligt, at han bliver i tvivl.

Men fatter ikke, hvor mange løntunge spillere PSG kan have? De har givet Mbappe, Messi og Neymar kæmpe kontrakter. Ramos får 12 mio euro efter skat. Wijnaldum får det samme eller mere. De andre spiller får også meget i løn. 

RM må op med pengene, hvis de virkeligt vil have ham. Længere er den ikke. 

Der skal ske noget på transferfronten. Vi var heldige sidste sæson, at flere spillere spillede deres bedste sæson nogensinde. Vini, Benzema og Courtois. Modric spillede også en stor sæson, men ikke hans karriers bedste. 

Carvajal var jo kronisk elendig, hvis vi skal tage nogle eksempler. 

Med tanke på, at vi skal spille så mange kampe.. Klub VM, Copa del Saudi Arabien, der er VM osv. Vi skal have en trup, hvor alle 25 kan bidrage. Derfor kan vi næste sæson ikke give free rides til r.vhuller som Jovic og Mariano. Invester i truppen, selvom det koster 20-30% ekstra end normalt pga. lorte PSG. 

Ham der Gabriel Jesus burde være en no brainer. Som backup til Benzema og kun 25 år. Ellers går efter Lautaro, der kan tage over for Benz med tiden. Køb begge to for min skyld. Køb også Antony og Gnabry. Det er bedre vi køber 1-2 for meget end vi har en trup, der kollapser pga. af for mange kampe.

Vi skal altså ud og købe nogle spiller. Nu har vi i flere år holdt os tilbage for at spare til en fucking skildpadde. Nu skal de penge investeres.

Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved madrid2000.

4 år 2 måneder siden #1123 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis Tchouaméni er i tvivl fordi PSG tilbyder flere penge, så skal vi trække os omgående, og så taler vi aldrig om ham mere. Vi skal have spillere der vil Real Madrid, og ikke lader sig blive styret af penge. Et godt eksempel er Mbappé, det var noget lort fordi vi brugte så lang tid på ingenting, men nu hvor det er overstået er jeg glad for at han blev i PSG, for Real Madrid er tydeligvis ikke klubben for ham, det har det aldrig været og det bliver det aldrig. Hvis man to gange afviser klubben, så er klubben ikke den store drøm som vi troede det var.

Vi kan jo håbe at Tchouaméni udelukkende siger at han er i tvivl, fordi at klubberne stadig forhandler, for han kan ikke gå ud og sige at han har valgt Real Madrid, for hvis klubberne ikke kan blive enige og han efterfølgende ender i PSG, så ser han skidt ud.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

4 år 2 måneder siden #1124 af Real HWL
​Jeg tror problemet med Tchouaméni handlen lige nu er et Real ikke vil betale det Monaco forlanger. Jeg tror ikke det handler om Tchouaméni kan tjene flere penge i PSG.
Fabrizio Romano har meldt klart ud under hele forløbet at Tchouaméni vil til Real Madrid. Men hvis Real ikke vil betale de 80mill som Monaco forlanger plus PSG står i baggrunden og vil betale op mod 100mill for ham, ja så ligner vi endnu engang en kæmpe taber. Møg ærgerligt hvis det ender sådan. 
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Real HWL.

4 år 2 måneder siden #1125 af El Siete
Hver evig eneste dag skrives der at købet af Tchouameni er tæt på at blive lukket, at vi blot er 48 timer fra. Nu skriver Romano så at den kommende uge bliver vigtig. Altså, come on :D
​En smule foruroligende, for Mbappe-fadæsen sidder fanme i mig. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 2 måneder siden #1126 af Real HWL

El Siete post=151265 skrev: Hver evig eneste dag skrives der at købet af Tchouameni er tæt på at blive lukket, at vi blot er 48 timer fra. Nu skriver Romano så at den kommende uge bliver vigtig. Altså, come on :D

Han skriver samtidig også at "PSG sources also feel he´s fighting to join Real Madrid as soon as possible"
Så i følge Romano, så handler det kun om at Real og Monaco bliver enig. Tchouameni intention er klar, han vil til Real Madrid.

4 år 2 måneder siden #1127 af El Siete
​Første gang jeg ser rygter om Gabriel Jesus til RM, hvor han angiveligt skulle være tilbudt. 
Set på position, alder og det kontraktmæssige, giver han vel rigtig god mening. God erstatning for Benzema (klar opgradering fra Jovic og Mariano), med erfaring på højrekanten, blot 25 og med eet år tilbage af kontrakten, så han ville ikke være dyr. Er der hold i rygterne om at Mariono og Jovic er på vej væk, ville det være en rigtig god mulighed. Eneste minus er at vi ikke kan registrere ham før Vinicius får sit spanske pas. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 år 2 måneder siden #1128 af El Siete

Real HWL post=151266 skrev:

El Siete post=151265 skrev: Hver evig eneste dag skrives der at købet af Tchouameni er tæt på at blive lukket, at vi blot er 48 timer fra. Nu skriver Romano så at den kommende uge bliver vigtig. Altså, come on :D

Han skriver samtidig også at "PSG sources also feel he´s fighting to join Real Madrid as soon as possible"
Så i følge Romano, så handler det kun om at Real og Monaco bliver enig. Tchouameni intention er klar, han vil til Real Madrid.

​Rigtigt, det virker til at han virkelig vil Real Madrid, men PSG er bare for utilregnelige til at jeg tør tro på det før handlen offentliggøres :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum