Den store transferrygte-tråd
Siger jeg Tchouameni er den samme person? Nej. Men kan penge lokke? Ja.
Jeg skal se noget mere håndgribeligt før jeg vil sætte mine penge på, at Tchouameni bliver Real Madrid-spiller. Alt lige nu er bare rygter. Der er kontakt. Det er klart. Men vi kan sagtens blive brugt i et større spil. Igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete post=151268 skrev:
Rigtigt, det virker til at han virkelig vil Real Madrid, men PSG er bare for utilregnelige til at jeg tør tro på det før handlen offentliggøres :)Real HWL post=151266 skrev:
El Siete post=151265 skrev: Hver evig eneste dag skrives der at købet af Tchouameni er tæt på at blive lukket, at vi blot er 48 timer fra. Nu skriver Romano så at den kommende uge bliver vigtig. Altså, come on :D
En smule foruroligende, for Mbappe-fadæsen sidder fanme i mig.
Han skriver samtidig også at "PSG sources also feel he´s fighting to join Real Madrid as soon as possible"
Så i følge Romano, så handler det kun om at Real og Monaco bliver enig. Tchouameni intention er klar, han vil til Real Madrid.
Enig. Men ja vi er blevet taget med bukserne nede før, og det kan da godt være Tchouameni er blevet inspireret af Mbappe. Link dig selv til Real Madrid for at få så mange penge ud af PSG. Det er noget der virker...
Daniel post=151269 skrev: På et tidspunkt virkede det også til, at Mbappé ville til Real Madrid. Det var så lige indtil, han ville noget andet i form af penge og magt.
Siger jeg Tchouameni er den samme person? Nej. Men kan penge lokke? Ja.
Jeg skal se noget mere håndgribeligt før jeg vil sætte mine penge på, at Tchouameni bliver Real Madrid-spiller. Alt lige nu er bare rygter. Der er kontakt. Det er klart. Men vi kan sagtens blive brugt i et større spil. Igen.
Man har i hvertfald sine bange anelser når det kan tage så lang tid at lukke en simpel handel hvor spilleren og klubben vil have hinanden.
Et brasiliansk angreb bestående af Vini, Jesus og Rodrygo.
En midtbane med Tchouameni, Camavinga og Valverde.
Et rutineret forsvar med Carvajal, Militao, Rudiger, Alaba
Det ligner et generationsskifte der er på plads samtidigt med at legender som Casemiro, Kroos, Modric og Benzema kan spille et par år mere, fordi de ikke længere behøver at spille alle kampe
Kasper Hjulmand. Som afløser for Ancelotti. Selvfølgelig ikke nu, men måske om et år eller to.
Real Madrid har det normalt lidt stramt med trænere, som vil presse systemer ned over spillerne. Det virkede ikke rigtig med Benitez, Lopetegui mv.
Nuvel, Hjulmand har ikke samme erfaring som Ancelotti og Zidane når det kommer til at skulle håndtere store stjerner og egoer, men hans mandskabspleje og mennesketække virker i top. Og taktisk er han heller ikke helt dum.
Er det helt væk, den tanke jeg lige fik?
Så vil jeg hellere have Nkunku, for at være helt ærlig. Om end mit store ønske er Yeremi Pino, Antony eller Dominik Szoboszlai. Hvor Pino eller Antony giver mest mening, eftersom de er højre wing.Matamoro post=151274 skrev: Er Gabriel Jesus ikke den perfekte signing? Han kan spille alle tre pladser oppe foran og han er dygtig i presspillet.
Et brasiliansk angreb bestående af Vini, Jesus og Rodrygo.
En midtbane med Tchouameni, Camavinga og Valverde.
Et rutineret forsvar med Carvajal, Militao, Rudiger, Alaba
Det ligner et generationsskifte der er på plads samtidigt med at legender som Casemiro, Kroos, Modric og Benzema kan spille et par år mere, fordi de ikke længere behøver at spille alle kampe
El_Juan post=151276 skrev: Okay, nu stikker det helt af for mig, men hør alligevel:
Kasper Hjulmand. Som afløser for Ancelotti. Selvfølgelig ikke nu, men måske om et år eller to.
Real Madrid har det normalt lidt stramt med trænere, som vil presse systemer ned over spillerne. Det virkede ikke rigtig med Benitez, Lopetegui mv.
Nuvel, Hjulmand har ikke samme erfaring som Ancelotti og Zidane når det kommer til at skulle håndtere store stjerner og egoer, men hans mandskabspleje og mennesketække virker i top. Og taktisk er han heller ikke helt dum.
Er det helt væk, den tanke jeg lige fik?
Men hvor meget af hans evner går væk når det skal foregå på et andet sprog? Han virker som en træner der også taler med sine følelser og følelser er notorisk svære at udtrykke i nu'et hvis man ikke er flydende på sproget.
Jeg synes han er en virkelig dygtig træner men om han kan gøre det i en spansk topklub er jeg ikke så sikker på.
(Men spændende ide og perspektiv, den havde jeg ikke overvejet selv!)
- 9eren
- Gæst
-
Jeg tror slet ikke Cherki er klar endnu. Han er spændende til fremtiden, men han har blot 16 ligakampe for Lyon i år, med 26 min pr kamp i snit. Så at sætte sin lidt til en mand der ikke er slået igennem i Lyon endnu vil jeg ikke. Derudover har han haft en længerevarende skade i år, så vil vente at se om den betyder noget for hans potentiale.9eren post=151283 skrev: Cherki er altså en mulighed men mangler han fart?
- 9eren
- Gæst
-
Men mit spørgsmål blev ikke besvaret. Han ser alt for langsom ud!
Du besvarede selv spørgsmspørgsmålet :-D9eren post=151285 skrev: Tak
Men mit spørgsmål blev ikke besvaret. Han ser alt for langsom ud!
Ydermere er jeg enig med Jbner, som er spot on. Han er ikke klar endnu. Talentet er der, plus han stadig ung. Fart betyder ikke alt, men han har været ude med en skade, i længere tid, og skal bruge tid til at komme tilbage. Tror det bedste for ham vil være endnu en sæson i Lyon, forhåbentlig med fuld spilletid. Alternativ kan man selvfølgelig gå med Zizous opfordring, købe ham og leje ham tilbage til Lyon i første omgang.