Den store transferrygte-tråd
Sproget kan han vel lære. Så det vil jeg ikke være bekymret for, hvis det virkelig skulle komme så vidt.Lars1991 post=151282 skrev:
El_Juan post=151276 skrev: Okay, nu stikker det helt af for mig, men hør alligevel:
Kasper Hjulmand. Som afløser for Ancelotti. Selvfølgelig ikke nu, men måske om et år eller to.
Real Madrid har det normalt lidt stramt med trænere, som vil presse systemer ned over spillerne. Det virkede ikke rigtig med Benitez, Lopetegui mv.
Nuvel, Hjulmand har ikke samme erfaring som Ancelotti og Zidane når det kommer til at skulle håndtere store stjerner og egoer, men hans mandskabspleje og mennesketække virker i top. Og taktisk er han heller ikke helt dum.
Er det helt væk, den tanke jeg lige fik?
Men hvor meget af hans evner går væk når det skal foregå på et andet sprog? Han virker som en træner der også taler med sine følelser og følelser er notorisk svære at udtrykke i nu'et hvis man ikke er flydende på sproget.
Jeg synes han er en virkelig dygtig træner men om han kan gøre det i en spansk topklub er jeg ikke så sikker på.
(Men spændende ide og perspektiv, den havde jeg ikke overvejet selv!)
Er glad for du i det mindste er lidt med på ideen:-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Med Ospina som reservekeeper. Fran Garcia som ekstra backup til venstrebacken. Vazquez som ekstra backup til højre kant og back. Lunin er udlejet, Vallejo har jeg udlejet, Ceballos er solgt til Betis, Asensio er solgt, Jovic er videre i karrieren, og det samme er Mariano. Kubo, Reinier og Chust udlejes igen. Mayoral sælges.
Med disse spillere kan man spille 4-3-3, 4-3-2-1, 4-3-1-2 (to angribere, vekslende mellem Benzema, Nkunku, Rodrygo og Vinicius Jr.). Med Hazard bag dem.
Man kan også bytte rundt på højre og venstre side. Så venstre siden spiller mere som inside forward, mere ind i banen, mens det er en decideret højrekant i højre side. Her kan Rodrygo, Vazquez eller yderligere et nyindkøb gøre sig.
Til højre side, med mindre Asensio bliver, tænker jeg muligheder som Antony (Ajax), Yeremi Pino (Villarreal), Raphinha (Leeds), Serge Gnabry (Bayern), Mohamed Salah (Liverpool), Riyah Mahrez (Man City)... Hakim Ziyech (Chelsea) kan også være en mulighed. Sancho er desværre nok ikke aktuel, ej heller Bernardo Silva.
En anden mulighed er at hente en venstrekant/second forward. Her tænker jeg måske Sterling eller Szoboszlai. Son er ikke muligt, om end ønsketænkning. Patrick Schick er nok også udelukket på nuværende tidspunkt.
Som angriber kunne jeg godt tænke mig Nkunku til den rolle jeg havde set Mbappe spille. Alternativt kunne Darwin Nunez være en interessant mulighed. Osimhen er også en mulighed, om end nok i den dyrere ende. Jonathan David er en anden spiller, som jeg har et godt øje til, til den position.
Den centrale midtbane er perfekt. Med Alaba som alternativ, hvis det skulle være nødvendigt.
Ellers er den 18 årige kantspiller Cherki fra Lyon også interessant. Han kan spille begge kanter.
Der er mange gode muligheder. Det er bare med at eksekvere! Det er jo trættende med alle disse rygter. Man må huske, at aviserne (og Fabrizio Romano) også bare forsøger at sikre kliks.
- 9eren
- Gæst
-
Han er central midtbane spiller, så det er vel som arvetager for Modric selv han tænker... det er jo ikke en højrekant, som er det vi har brug for nu og her.Fondo_Sur post=151304 skrev: Modric har angivenligt anbefalet kroaten Lovro Majer fra Rennes. Han er venstrefoddet og kan spille på højre kant såvel som på midten. Han kom på årets hold i ligaen, så ham kan man købe. Han spiller elegant, og det klæder Real Madrid at hente ham i stedet for endnu en energibombe.
Ellers er den 18 årige kantspiller Cherki fra Lyon også interessant. Han kan spille begge kanter.
Der er mange gode muligheder. Det er bare med at eksekvere! Det er jo trættende med alle disse rygter. Man må huske, at aviserne (og Fabrizio Romano) også bare forsøger at sikre kliks.
Og jo, Real Madrid skal have en energi bombe til den højrekant, som kan sætte ild i den side også... det er præcis hvad der har manglet i meeeeeget lang tid efterhånden, hvor det hele kun er kommet fra Vini...
Synes at han har spammet mht. Tchouameni. De seneste 10 post har handlet om, at “den lige er ved at være der”.9eren post=151305 skrev: Fabrizio Romano er rimelig pålidelig og spammer ikke sine følgere som nogle af de andre medier gør. Især på twitter er der sider som overhovedet ikke har form for selvkritik over hvordan handlerne dækkes.
Han kan da også spille på kanten. Og hvis han ender på midten, hvad han nok ville gøre på et tidspunkt, så kunne man passende erstatte ham med en hurtigere spiller som Cherki.Dragam post=151307 skrev:
Han er central midtbane spiller, så det er vel som arvetager for Modric selv han tænker... det er jo ikke en højrekant, som er det vi har brug for nu og her.Fondo_Sur post=151304 skrev: Modric har angivenligt anbefalet kroaten Lovro Majer fra Rennes. Han er venstrefoddet og kan spille på højre kant såvel som på midten. Han kom på årets hold i ligaen, så ham kan man købe. Han spiller elegant, og det klæder Real Madrid at hente ham i stedet for endnu en energibombe.
Og jo, Real Madrid skal have en energi bombe til den højrekant, som kan sætte ild i den side også... det er præcis hvad der har manglet i meeeeeget lang tid efterhånden, hvor det hele kun er kommet fra Vini...
Pointen er, at Real Madrid også skal have spillere, som har lidt finesse.
Og hvad baserer du det på? Han har spillet lige præcis 0 kampe som højrekant...Fondo_Sur post=151309 skrev:
Han kan da også spille på kanten. Og hvis han ender på midten, hvad han nok ville gøre på et tidspunkt, så kunne man passende erstatte ham med en hurtigere spiller som Cherki.Dragam post=151307 skrev:
Pointen er, at Real Madrid også skal have spillere, som har lidt finesse.
Cherki har squ da heller ikke nogen nævneværdig fart i støvlerne...
Nu kan jeg jo godt se, at du er Zidane fan, så det er jo nok sådan en type du drømmer om vi får igen, og det fungerer også fint på midten, ala Modric, men det er ikke hvad der er brug for på kanten. På kanten er der brug for en som har fart, teknik og flair, som kan brage igennem. Personligt ser jeg meget gerne en Arjen Robben type på vores højrekant, hvilket Antony minder meget om, udover at han er noget mere en skiller.
Enig, hans tal for en 9'er der har spillet for shitty, som konstant sætter deres fronttrio op til chancer, er ret dårlige.mohbar post=151310 skrev: De tiltagende rygter om at Gabriel Jesus er blevet tilbudt for 50 mio Euro, bekymrer... Dels synes jeg slet ikke han er god nok til os, dels virker han ikke som om statistikkerne taler for ham. 50 mio er også en pææn sjat for sådan en spiller..
Fuldstændig enig. Så hellere betale ekstra for enten Nkunku eller Darwin Nunez som makker/alternativ til Benzema!mohbar post=151310 skrev: De tiltagende rygter om at Gabriel Jesus er blevet tilbudt for 50 mio Euro, bekymrer... Dels synes jeg slet ikke han er god nok til os, dels virker han ikke som om statistikkerne taler for ham. 50 mio er også en pææn sjat for sådan en spiller..
Imo burde vi gå fuldt ind på Darwin Nunez - han ville være perfekt til vores angreb.El_Juan post=151313 skrev:
Fuldstændig enig. Så hellere betale ekstra for enten Nkunku eller Darwin Nunez som makker/alternativ til Benzema!mohbar post=151310 skrev: De tiltagende rygter om at Gabriel Jesus er blevet tilbudt for 50 mio Euro, bekymrer... Dels synes jeg slet ikke han er god nok til os, dels virker han ikke som om statistikkerne taler for ham. 50 mio er også en pææn sjat for sådan en spiller..