Den store transferrygte-tråd
Sporting har vist en option på ham.Ramos4 post=147435 skrev: Når vi snakker Porro til højrebacken, så er vi enige om han er City-spiller ikke? Det er City vi skal forhandle med og ikke Sporting. Eller tager jeg fejl?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så skal vi lokke Sporting til at bruge den option og så købe Porro dyrere af Sporting direkte derefter, eller hvad er planen her? :DBBB post=147437 skrev:
Sporting har vist en option på ham.Ramos4 post=147435 skrev: Når vi snakker Porro til højrebacken, så er vi enige om han er City-spiller ikke? Det er City vi skal forhandle med og ikke Sporting. Eller tager jeg fejl?
Salah har kontraktudløb til sommer og koster nok samlet set halvdelen af hvad Haaland kræver. Den besparing kan så passende gå til finansiering af nye backs.
Aldrig i livet! Salah er helt ligesom Messi en spiller der fungere i den helt rigtige taktik paa det helt rigtige hold, saa snart han forlader Liverpool saa falder han drastisk i niveau og bliver en middelmaadig-til-god angriber/wing igen. Ydermere er han 30 aar til naeste season, der ligger vist ikke for godt i strategien omkring at skulle forynge holdet.nono post=147442 skrev: Real skal droppe Haaland og gå efter Mbappe og Salah på hver sin kant med Benzema i fronten. Benzema ligner en mand der godt kan holde niveau 2-3 sæsoner endnu, så Haaland er en postgang for tidlig og et par kameler for dyr. Mbappe - Benzema - Salah virker mere balanceret, taktisk mere velfunderet og med større erfaring og arbejdsvillighed.
Salah har kontraktudløb til sommer og koster nok samlet set halvdelen af hvad Haaland kræver. Den besparing kan så passende gå til finansiering af nye backs.
Og inden internet krigerne naevner hvor god han er for det Egyptiske landshold, saa tjek lige deres modstandere foerst. Gad vide hvor mange landskamps maal Haaland ville scorer hvis hans modstandere hed Comoros, Burundi, Angola og Togo ;-)
Alle andre end ham tak!
Donde está la biblioteca?
Han har dog først kontrakudløb i 2023, så han ville stadig koste en del til sommer, og vi skal ikke ud i endnu en Hazard-handel. Men ellers kunne jeg godt se Salah i klubben og den offensiv du opstiller.nono post=147442 skrev: Real skal droppe Haaland og gå efter Mbappe og Salah på hver sin kant med Benzema i fronten. Benzema ligner en mand der godt kan holde niveau 2-3 sæsoner endnu, så Haaland er en postgang for tidlig og et par kameler for dyr. Mbappe - Benzema - Salah virker mere balanceret, taktisk mere velfunderet og med større erfaring og arbejdsvillighed.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det lyder ekstremt billigt. Det er bare at købe.Dybbøl post=147702 skrev: Youri Tielemans er blevet prissat til 25 mio euro af Leicester. Kunne han ikke være en dygtig og god brik til vores midtbane?
Jeg synes, det er lyder ganske fremragende. Jeg har altid savlet over det giftige venstreben, men man må jo også bare komme til den bekendelse efterhånden, at accelerationen er røget, drivet er væk og selve de stærke præstationer bare kommer sjældnere og sjædnere. Han er simpelthen ikke dygtig nok.
I Milan vil han blomstre op, tror jeg, så de skal da bare hente ham.
- Grande Karim
- Forum begynder
-
Hvis man skulle være i tvivl om at du var dansker... lol.Grande Karim post=147723 skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se Christian Eriksen på øverste hylde, måske en afløser for Luca.