Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det mest sandsynlige er hans seneste udtalelser et spil for at få en bedre kontrakt i Real.
Det andet mest sandsynlige er at han er smigret over muligheden for at blive anfører. Om end han kun bliver det fordi Det er PSGs sidste desperate modtræk
Og konspirationsteorien er, at Qatar har truet ham og han familie på livet med mindre han underskriver en kontrakt ;)
i år var året hvor han endelig skulle vinde noget med messi og neymar. de fejlede til netop det hold, som har tilbudt ham en kontrakt i verdens største klub.
Hvis han skal spille med benzema så skal det være nu. ikke snart, men nu.
og hvis mbappe er virkelig smart, så er han klog nok til ikke at sætte sin underskrift på de latterlige desperater godteposer som psg kommer med. feks. at fratage anførerbindet fra maquinhos og tildele ham det, absurde sign on fee og jeg skal komme efter dig
Han skifter til os til sommer, spiller en kanon efterårs sæson, ham og karim tager til VM og gøre det ekstraordinært og bum, så står han på podiet til Balon d'or og vinder sin første pris.
send en pb hvis i vil have lotto tallene.
DC19
Der må jeg stille mig uenig. Om man får 1,3 milliarder eller 800 mio er da komplet ligegyldigt. Man kan forsørge sine tiptiptip oldebørn og deres familier med begge summer. Du får det til at lyde som om han ikke kommer til at tjene penge i Real.-#7- post=147734 skrev: Var jeg blevet tilbudt 1,3 milliarder kroner, for at spille fodbold i en af verdens fedeste byer i yderligere to år, så kunne jeg have ejet nok så mange Real Madrid plakater da jeg var en ung dreng, det havde jeg aldrig nogensinde sagt nej tak til. Det er simpelthen en absurd sum, og jeg kan næsten ikke tro at det er sandt, men så igen, så kan de jo bare sætte printeren til at printe penge i den franske hovedstad, 180 mio. €, 280, 380, det betyder ikke en skid for dem.
Og det er jo også en sikkerhed for ham, hvis det rent faktisk er sandt, for han kunne ligeså vel løbe ind i Pierre Betonstopper i Ligue 1, som brækker hans ankel midtover, og så er det ikke sikkert at han nogensinde kommer i nærheden af den slags penge igen, selvom det nok ikke er en karrierestopper.
Min personlige holdning er at han er idiot hvis han takker nej til sådan en sum penge. Sådan ville jeg nok ikke have det var tydeligt at han foragter at være i PSG, og virkelig ikke er glad der, men det tyder det jo ikke på, tværtimod. Og Real Madrid/Liverpool/Barcelona/City vil jo stadigvæk stå klar med en guldrandet kontrakt om 2-3 år hvis han nogenlunde holder niveau.
Og hvis der er én ting som jeg ved med absolut sikkerhed om rige mennesker, så er det at de vil have mere og mere, næsten koste hvad det vil. Så det er nemt for os almindelige dødelige hernede i sølet at sige at det er ligegyldigt, fordi det ville det være for os, men når muligheden rent faktisk ligger der, og det eneste det kræver er en underskrift, så skal der en munks selvkontrol til for at sige nej tror jeg.
DC19
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Tog Juventus da han er gået kraftigt ned i løn for at spille i United.
Det er penge han kan fortsætte med at tjene (ikke alle) efter han har stille støvlerne på hylden.
Det er altså økonomisk fordelagtigt at spille for RM.
2) Personlige priser vinder han aldrig i P$G, dem får man i RM eller Barca for den del.
3a) Det sportslige projekt, P$G vil gøre ham til kaptajn for at vise at alt handler om ham, det er jeg sikker på at RM ikke macher, altså delen med at han bliver kaptajn.
3b) Det sportslige projekt, med nye FFP regler kommer P$G aldrig at kunne macha den indkomst RM har, derfor kan vi med tiden kunne købe og betale de spillere vi vil have.
4) Enligt rygterne er der storkonflikt i P$G, der er kliker og intriger. Her skulle man tro at Mbappé tilhøre en stor gruppe af Franske spillere.
Men kig lige over førsteholdet en gang til, hvor mange Franskmænd er faste startere i P$G, kontra i RM? (mod og medregnet Mbappé).
Lad os vende på den del med nye overvejelser...
"Jeg havde bestemt mig for at skrive under på en ny kontrakt med P$G, men udsigten at spille med Benz og Haaland, og efter at have set SB stadionnet fyldt med fans, så bestemte jeg mig for der at det var tid til noget nyt, en ny udfordring. Dette er ikke farvel, men på gensyn, for jeg vil altid elske P$G af hele mit hjerte. bla bla. bla...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Ja, ham får vi ikke. Videre.Zyconith post=147982 skrev: Joao Cancelo må være første prioritet til næste transfer vindue.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Heldigvis findes der mange gode alternativer. Men en ting er stensikkert - en ny klasse højreback må være første prioritet i det kommende transfer vindue.Ramos4 post=147995 skrev:
Ja, ham får vi ikke. Videre.Zyconith post=147982 skrev: Joao Cancelo må være første prioritet til næste transfer vindue.