Den store transferrygte-tråd

4 år 3 måneder siden #169 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=148060 skrev:

zizou21 post=148059 skrev: ​Jeg synes klar man skal gaa efter De Ligt. 

Juve skulle efter sigende vaere villig til at saelge, da de ikke kan moede hans loenkrav i 2024. 

Pau Torres er ikke en opgrading og vi kunne ligesaa satse paa Rafa Marin istedet. 

De Ligt har intet vist i Juventus. Hvordan kan du rate ham over Pau Torres?​

Jeg ser ikke Italiensk fodbold, men fra hvad jeg har læst, har han været god, uden at være prangende. Han er stadig kun 22 år og masser af udvikling potentiale. Han er rigtig god i pasningsspillet, hvilket er præcis hvad vi har brug for. Han har tidligere spillet på midtbanen i Ajax, så kan bruger der i nødstilfælde også (Casemiros plads).

Pau Torres er en ny Nacho. De Ligt har potentiale til meget mere.

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #170 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

zizou21 post=148067 skrev:

Ramos4 post=148060 skrev:

zizou21 post=148059 skrev: ​Jeg synes klar man skal gaa efter De Ligt. 

Juve skulle efter sigende vaere villig til at saelge, da de ikke kan moede hans loenkrav i 2024. 

Pau Torres er ikke en opgrading og vi kunne ligesaa satse paa Rafa Marin istedet. 

De Ligt har intet vist i Juventus. Hvordan kan du rate ham over Pau Torres?​

Jeg ser ikke Italiensk fodbold, men fra hvad jeg har læst, har han været god, uden at være prangende. Han er stadig kun 22 år og masser af udvikling potentiale. Han er rigtig god i pasningsspillet, hvilket er præcis hvad vi har brug for. Han har tidligere spillet på midtbanen i Ajax, så kan bruger der i nødstilfælde også (Casemiros plads).

Pau Torres er en ny Nacho. De Ligt har potentiale til meget mere.

​Fair. Jeg er heller ikke kæmpe fan af Torres skal det så siges. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #171 af Lars1991
​Jeg er klar på både Pau Torres og De Ligt. Jeg synes nemlig heller ikke Alaba har været sååå fremragende på CB det seneste stykke tid. Og hvis det på samme tid kan løse vores venstre-back problem, så det jo win-win.
Rudiger er jeg ikke meget for. Han er også 29 år. Han er selvføgelig gratis hvilket er et kæmpe plus. Men jeg vil klart foretrække en af de to andre.

4 år 3 måneder siden #172 af Ramos4
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f9b788b45e2.html

Små-deprimerende læsning. Hvis man ser bort fra Mbappe, så skal vi sælge spillere før vi kan hente yderligere ind derudover.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #173 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Sælge og sælge. Giver det ikke lidt sig selv at man slipper af med lønningerne af bl.a. Bale, Marcelo og Isco. Der må blive frigjort en stor løn procent. 

4 år 3 måneder siden #174 af Ramos4

Dybbøl post=148194 skrev: Sælge og sælge. Giver det ikke lidt sig selv at man slipper af med lønningerne af bl.a. Bale, Marcelo og Isco. Der må blive frigjort en stor løn procent. 

​Forstår det som, at andre skal ud også.

De tre ovennævnte er jo automatisk ude. 

4 år 3 måneder siden #175 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis man LIGE nu tog et øjebliksbillede og så på, hvem der er rygtes kraftigt til Real Madrid, så ville næste sæsons ankomster meget vel kunne se således ud:

Mbappé.
Tchouamani.
Reece James.
Fran Garcia.

Bliver det tilfældet, så kan man jo ikke andet end at klappe i sine små hænder. Det er tæt på at være perfekte forstærkninger, som udfylder de åbenlyse huller og mangler, vi oplever i denne sæson.

Kunne man få en målfarlig højrekant, som endda også kunne agere angriber i ny og næ, med i puljen, så kan det simpelthen ikke gøres bedre. Gnabry måske?

Det kræve naturligvis en del salg også, men det skal nok gå. Hvad tænker I?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 3 måneder siden #176 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg vil elske det transfervindue som du nævner her.

Mbappe:
Vil bidrage med 25+ mål pr. sæson fra højrekanten. Samtidig med at han kan tag pladsen helt i front når Benzema skal have en pause. Det vi også skal huske på med Mbappe udover alle hans mål han vil bidrage med, er at med ham på banen vil have give ekstremt med plads til Vini og Benzema da vores modstander vil have meget fokus på Mbappe.

Tchouamani:
Jeg er begyndt at følge nogle Monaco kampe efter hans navn blev nævnt mere og mere omkring real Madrid. Han virker altså utrolig spændende. Dygtig på bolden og godt blik for spillet. Samtidig står han stærkt defensivt.

Reece James:
Er min største drøm på den højreback. Jeg synes han er så dygtig en spiller, både defensivt og offensivt. En højre side næste sæson hvor man har Reece James og Mbappe bliver så vild. Samtidig hvis Valverde spiller længst til højre på midtbanen. Den højre side vil blive så dynamisk og eksplosiv.

Fran Garcia:
Jeg har stadig en kæmpe tiltro til Mendy. Jeg synes han har den helt rigtige mindste til real Madrid. Den kommende sæson bliver han det bæst defensivt som vi kender ham.

Gnabry:
Vil være en helt igennem fantastik 12 mand fra bænken hvis han vil acceptere at spille i den hvide trøje for 30+ kampe pr sæson hvor lidt under halvdelen af dem vil være som starter.

Ser ikke noget problem denne sommer med at komme af med nogle af vores nuværende spillere.

Bale, Marcelo og Isco giver sig selv da deres kontrakter udløber.

Jovic og Mariano må kunne sælges til billige penge eller udlejes.

Tiden er måske og rigtig nu at vi forsøger at få lidt penge for Kroos.

Håber at Hazard indser at han skal videre hvis Mbappe komme til.

Jeg ved ikke helt hvor jeg har Asensio henne lige nu. Kan godt se at hans ventre ben kan true udefra feltet de kampe hvor vi har svært ved at komme igennem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sebberg, El Siete

4 år 3 måneder siden #177 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
De fleste pålidelige kilder sender Haaland til City nu. Det er, efter min mening, et godt tegn da vi nu kan forny truppen de steder der rent faktisk mangler klasse.

4 år 3 måneder siden #178 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

elle44 post=148392 skrev: De fleste pålidelige kilder sender Haaland til City nu. Det er, efter min mening, et godt tegn da vi nu kan forny truppen de steder der rent faktisk mangler klasse.

​Så længe at Perez har styr på Mbappe så har jeg det helt fint med at vi ikke skriver med Haaland. Jeg ved ikke hvorfor, en mavefornemmelse, men jeg ser ham stadig som en lottokupon. Jeg er langt mere tryk ved at bruge mange penge på Mbappe. Og ja så kan vi selvfølgelig bruge penge, der hvor vi VIRKELIG har brug for forstærkninger.

4 år 3 måneder siden #179 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd
​Reece James kommer ikke til at ske. 

Hvorfor skulle Chelsea lade ham smutte? Han har kontrakt til 2025, saa ingen leverage der. 

Mbappe og De Ligt skal vaere top target IMO. 

Jeg er nervoes ved Mili og Alaba i midter forsvaret og mener ikke det er loesningen. 

Alaba er meget en utility spiller, som er syg god for bredden, men jeg er ikke sikker paa jeg ser ham paa en fast plads? 

Hazard skal gives en saeson mere. Hvis han kan komme tilbage bare 90% - kunne han virkelig nyde gavn af at spille modsat Mbappe. 
Mod "smaa" hold:
Benzema
Hazard, Vini, Mbappe
Fede, Camavinga
Mendy/Alaba, Mili, De Ligt, Carvajal 
Tibo
Mod "store" hold:
​​​​​​​Benzema
Vini, Mbappe
Valverde, Camavinga
Casemiro/Alaba
Mendy, Mili, De Ligt, Carvajal 
Tibo

Hala
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved zizou21.

4 år 3 måneder siden #180 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Mht Haaland tror jeg ikke at der 100 procent sikkert han er på vej til City. 

Raiola er kendt for at sende de der keaks for at lægge pres på modparten (dvs Real).

Tror at Haaland allerhelst vil til Madrid, men pengene der er tilbudt er større hos City. Så Raiola forsøger at gennempresse et større tilbud fra Madrid, da det er hans job.

Jeg tror dog at City qua deres uendelige pengeressourcer (statsejet) i sidste ende kan få overtalt Haaland....og dog..noget siger mig at Haaland i sidste ende alligevel vælger det sportslige som han trods alt har gjort tidligere (red bull og dortmund). En type som Haalnd ville også kunne trives langt bedre hos en trænertpe som Ance end Pep..

Leveret af Kunena Forum