Den store transferrygte-tråd

1 år 11 måneder siden #157 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=148019 skrev:

Ramos4 post=147995 skrev:

Zyconith post=147982 skrev: ​Joao Cancelo må være første prioritet til næste transfer vindue.

​Ja, ham får vi ikke. Videre.

​Heldigvis findes der mange gode alternativer. Men en ting er stensikkert - en ny klasse højreback må være første prioritet i det kommende transfer vindue.

​Efter de her to Chelsea-kampe synes jeg da venstrebacken er vigtigere at finde en erstatning på. Men begge sider trænger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #158 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=148025 skrev:

Dragam post=148019 skrev:

Ramos4 post=147995 skrev:

Zyconith post=147982 skrev: ​Joao Cancelo må være første prioritet til næste transfer vindue.

​Ja, ham får vi ikke. Videre.

​Heldigvis findes der mange gode alternativer. Men en ting er stensikkert - en ny klasse højreback må være første prioritet i det kommende transfer vindue.

​Efter de her to Chelsea-kampe synes jeg da venstrebacken er vigtigere at finde en erstatning på. Men begge sider trænger.

​Vi kan ihvertfald godt være enige om, at begge sider trænger! Det er vigtigere end nærmest alt andet, for det hæmmer fuldkommen vores opbygnings spil, og gør at nærmest alle bare kan gå forbi vores backer og komme til store chancer... 

Vores backer var engang gode, men er det af diverse årsager ikke længere (alder og skader), så det er simpelthen bare tid til at sige farvel og tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #159 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Gud ja, som Marca skriver: Hvorfor ikke Militao og Rüdiger i midten og så Alaba over til venstre??

Det ville da være mere eller mindre genialt. Og gratis.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kiwes, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #160 af RGBlanco

Ramos4 post=148030 skrev: Gud ja, som Marca skriver: Hvorfor ikke Militao og Rüdiger i midten og så Alaba over til venstre??

Det ville da være mere eller mindre genialt. Og gratis.
 


Interessant mulighed.​ Nogen der mindes at Rudiger har været lige så god som nu i en four-at-the-back? 

Kunne have en bekymring om at der vil mangle en boldspillende og mindre frembrusende/kontrolleret CB i den konstellation. Lidt a la 2x Pepe anno 2013 :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #161 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=148030 skrev: Gud ja, som Marca skriver: Hvorfor ikke Militao og Rüdiger i midten og så Alaba over til venstre??

Det ville da være mere eller mindre genialt. Og gratis.


Jeg foreslog Rüdiger for et halvt års tid siden, og egentlig synes jeg han ville være en rigtig god signing, men hvorfor ikke gå all in på Gutierrez? Den løsning er også gratis. Uanset hvad, så vil jeg foretrække alle fremfor Mendy, som igen igår viste hvor meget Real Madrid har brug for en ny venstreback.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #162 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
Og så er der ham der Timo Werner som jeg skrev om for en måneds tid siden. Ham synes jeg helt sikkert man skal gå efter til sommer. Ikke på grund af hans nylige opblomstring, men fordi han besidder rigtig mange af de samme kvaliteter Benzema også har. Det vil derfor ikke være en helt anden ideforladt sub vi sætter ind som Jovic eller Mariano, men derimod en spiller som går ned i banen og er god til at holde i den og spille videre samtidig med han rent faktisk har et godt individualistisk niveau, som Ancelotti jo sætter sin lid til.
 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #163 af Fondo_Sur
Pau Torres ind.
Alaba og Mendy om VB.
Gutierrez udlejes.
Vallejo sælges/udlejes.

Vi har brug for et forsvar, der er helt rolige på bolden igen, og derfor foretrækker jeg spanieren. Chelsea fik alt for mange chancer i går pga. simple opspilsfejl. Deres taktik virker mod 9 ud af 10 Premier League hold, og den virkede desværre også mod Real Madrid. Det skal forbedres.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #164 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg er med på vognen ang. Pau Torres. Jeg synes han er en dygtig og elegant forsvars spiller. 
25 år, spansk, venstre fod’et, dygtig bold omgangen, over 190cm høj (vi har brug for styrke i luftetrummet). Kan godt se ham som makker til Militao. Militao som den aggressive og Pau som den mere tilbageholdende. Alaba kunne være rigtig god for os på venstre kanten. Min drøm til næste sæson er virkelig en forsvarskæde i Real Madrid er:

Alaba    Pau    Militao   Hakimi

3 virkelig stærke defensive spillere samt Hakimi som bare skal have lov til at angribe den højre side. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #165 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=148054 skrev: Pau Torres ind.
Alaba og Mendy om VB.
Gutierrez udlejes.
Vallejo sælges/udlejes.

Vi har brug for et forsvar, der er helt rolige på bolden igen, og derfor foretrækker jeg spanieren. Chelsea fik alt for mange chancer i går pga. simple opspilsfejl. Deres taktik virker mod 9 ud af 10 Premier League hold, og den virkede desværre også mod Real Madrid. Det skal forbedres.


Men du har da stadig Miliato i forsvaret? Han er da den mindst rolige på bolden lige efter Mendy. Eller Mendy er alt for rolig når man tænker på hans teknik :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #166 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg synes klar man skal gaa efter De Ligt. 

Juve skulle efter sigende vaere villig til at saelge, da de ikke kan moede hans loenkrav i 2024. 

Pau Torres er ikke en opgrading og vi kunne ligesaa satse paa Rafa Marin istedet. 

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #167 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

zizou21 post=148059 skrev: ​Jeg synes klar man skal gaa efter De Ligt. 

Juve skulle efter sigende vaere villig til at saelge, da de ikke kan moede hans loenkrav i 2024. 

Pau Torres er ikke en opgrading og vi kunne ligesaa satse paa Rafa Marin istedet. 

De Ligt har intet vist i Juventus. Hvordan kan du rate ham over Pau Torres?​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #168 af Fondo_Sur

Dios post=148058 skrev:

Fondo_Sur post=148054 skrev: Pau Torres ind.
Alaba og Mendy om VB.
Gutierrez udlejes.
Vallejo sælges/udlejes.

Vi har brug for et forsvar, der er helt rolige på bolden igen, og derfor foretrækker jeg spanieren. Chelsea fik alt for mange chancer i går pga. simple opspilsfejl. Deres taktik virker mod 9 ud af 10 Premier League hold, og den virkede desværre også mod Real Madrid. Det skal forbedres.


Men du har da stadig Miliato i forsvaret? Han er da den mindst rolige på bolden lige efter Mendy. Eller Mendy er alt for rolig når man tænker på hans teknik :D

​Jo, men Militao har jo samtidigt mange andre kvaliteter, der er rigtig gode at have. Han er ikke en boldspillende centerback, men mon ikke at han bliver bedre af at få bedre medspillere. Varane var heller aldrig en af de bedste på bolden, men med Ramos ved siden af gik det aldrig galt.

Det er vel bare en tanke, der er opstået efter Alabas tvivlsomme kamp igår (og mod Barca), hvor Pau samtidigt ledte sit hold videre mod Bayern. 

Det ville også være genialt med en gratis Rüdiger. Synes bare at vi efterhånden er ved at bygge et hold op med for mange af den slags “power-spillere”, hvis det bliver Rüdiger og Militao i midterforsvaret og med Camavinga, Casemiro og Valverde på midtbanen. 
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce