Den store transferrygte-tråd

1 år 8 måneder siden #1333 af The European Super League

Brylle post=151766 skrev:

The European Super League post=151762 skrev: Virkelig mærkeligt at sætte Mendy til salg. Har vi overhovedet spurgt om Alaba vil spille venstre back? Og har vi ikke brug for hans lederegenskaber inde centralt? Mendy er evigt undervurderet.

​Medmindre det er en aftale fra kontrakten blev underskrevet at Alaba ikke skal spille venstre back, så tænker jeg da at Alaba lige så vel som alle andre er med på, at ingen er over holdet og at alle spiller for at præstere så godt som muligt og skabe de bedst mulige resultater til Real Madrid. Og så spiller Alaba selvfølgelig venstre back såfremt det giver mening. Der er vel også en risiko for at Rudiger brager igennem fra dag 1 og henviser Alaba til backen. Det kommer til at forstærke os at få Alaba derud, og generelt i Real Madrid er det ofte muligt selv at designe den venstre back. Eksempelvis ved at trække ind og styre mere af spillet hvis vi nu står med en midtbane bestående af alle vores traktorer der bare skal ind og smadre. 

Enig i at Mendy er undervurderet. Ikke bedre end Alaba og har bestemt sine mangler men han har 100% bestået i denne sæson.


Selvom jeg er helt enig i din præmis: Ingen spiller over holdet og spillere skal ikke modsige sig træneren.

Så går der stadig Barcelona i den hvis vi begynder at blive uvenner med vores spillere fordi vi beder dem om at gøre ting, de ikke ønsker. Hvilken trupharmoni ønsker vi på vores hold? Er det smart at straffe en af vores bærende spillere lige efter Double-sæsonen? Og hvem er din backup til når Alaba går i stykker eller får rødt kort og vi skal spille 75 kampe? Som vi har hørt i Madridista.dk Podcasten så er en af vores holds styrker at træneren netop lytter til spillerne i stedet for at diktere ordre til dem. Var det Kroos der havde sagt dette?

Det er galamatias at sælge Mendy uden at tage en dialog med Alaba først.

Til gengæld kan jeg ikke se Alaba modsige sig, hvis han bliver spurgt om han kan hjælpe klubben og tage en venstre back i den kommende sæson fordi truppen skal fortyndes yderligere. Han er professionel nok til aldrig at sige nej. Men står vi virkelig i en situation hvor vi har brug for at gøre truppen tyndere?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1334 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=151767 skrev:

Brylle post=151766 skrev:

The European Super League post=151762 skrev: Virkelig mærkeligt at sætte Mendy til salg. Har vi overhovedet spurgt om Alaba vil spille venstre back? Og har vi ikke brug for hans lederegenskaber inde centralt? Mendy er evigt undervurderet.

​Medmindre det er en aftale fra kontrakten blev underskrevet at Alaba ikke skal spille venstre back, så tænker jeg da at Alaba lige så vel som alle andre er med på, at ingen er over holdet og at alle spiller for at præstere så godt som muligt og skabe de bedst mulige resultater til Real Madrid. Og så spiller Alaba selvfølgelig venstre back såfremt det giver mening. Der er vel også en risiko for at Rudiger brager igennem fra dag 1 og henviser Alaba til backen. Det kommer til at forstærke os at få Alaba derud, og generelt i Real Madrid er det ofte muligt selv at designe den venstre back. Eksempelvis ved at trække ind og styre mere af spillet hvis vi nu står med en midtbane bestående af alle vores traktorer der bare skal ind og smadre. 

Enig i at Mendy er undervurderet. Ikke bedre end Alaba og har bestemt sine mangler men han har 100% bestået i denne sæson.


Selvom jeg er helt enig i din præmis: Ingen spiller over holdet og spillere skal ikke modsige sig træneren.

Så går der stadig Barcelona i den hvis vi begynder at blive uvenner med vores spillere fordi vi beder dem om at gøre ting, de ikke ønsker. Hvilken trupharmoni ønsker vi på vores hold? Er det smart at straffe en af vores bærende spillere lige efter Double-sæsonen? Og hvem er din backup til når Alaba går i stykker eller får rødt kort og vi skal spille 75 kampe? Som vi har hørt i Madridista.dk Podcasten så er en af vores holds styrker at træneren netop lytter til spillerne i stedet for at diktere ordre til dem. Var det Kroos der havde sagt dette?

Det er galamatias at sælge Mendy uden at tage en dialog med Alaba først.

Til gengæld kan jeg ikke se Alaba modsige sig, hvis han bliver spurgt om han kan hjælpe klubben og tage en venstre back i den kommende sæson fordi truppen skal fortyndes yderligere. Han er professionel nok til aldrig at sige nej. Men står vi virkelig i en situation hvor vi har brug for at gøre truppen tyndere?

​Selvfølgelig. Men hvis man bliver uvenner med en spiller over at han ikke får lov at styre startopstillingen, så skal spilleren altså ikke være i klubben :D 

I min verden er Mendy backup hvis alle er klar. Jeg synes virkelig det er skørt, at vi har Rudiger, Alaba og Militao, men kan stå i en situation hvor en af dem sidder på bænken mens Mendy spiller fra start. Så er det jo ikke stærkeste hold. Det er selvfølgelig betinget af, at Rudiger-Militao som duo fungerer. Og så kan der jo sagtens komme kampe hvor Alaba spiller i midterforsvaret, på midtbanen eller andet hvis man netop beholder en stærk spiller som Mendy eller erstatter ham med en spiller af tilsvarende kvalitet. Skulle Rudiger skuffe fælt eller Militao ramme endnu en periode, hvor hans IQ ikke rækker til noget som helst, så er det klart at Alaba bare skal derind og styre det.

Over en hel sæson vil det være smartest hvis Alaba også spiller venstre back. Det styrker startopstillingen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1335 af The European Super League
​Så skulle den vidst være officiel med Luka Jovic til Fiorentina.

Real Madrid betaler 5 millioner Euro som overgangssum. Derudover er spilleren gratis.
Real Madrid får 50 % af videresalget, hvis han skulle blive solgt indenfor de første 4 år.
Fiorentina får Jovic 2 + 2 år (2 års kontrakt med option for forlængelse)

Dermed kan vi lukke ham af. En helt igennem forfærdelig præstation fra hans side af i samtlige minutter på banen. Og set i bagklogskabens lys også et helt forfærdeligt køb. Han var åbenbart ikke en reserve type.

Lad os håbe han kan få nettet til at blafre i Italien. Han har fortjent at blive glad igen. Og så kan det give lidt flere Euro til Real Madrid.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1336 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=151783 skrev: ​Så skulle den vidst være officiel med Luka Jovic til Fiorentina.

Real Madrid betaler 5 millioner Euro som overgangssum. Derudover er spilleren gratis.
Real Madrid får 50 % af videresalget, hvis han skulle blive solgt indenfor de første 4 år.
Fiorentina får Jovic 2 + 2 år (2 års kontrakt med option for forlængelse)

Dermed kan vi lukke ham af. En helt igennem forfærdelig præstation fra hans side af i samtlige minutter på banen. Og set i bagklogskabens lys også et helt forfærdeligt køb. Han var åbenbart ikke en reserve type.

Lad os håbe han kan få nettet til at blafre i Italien. Han har fortjent at blive glad igen. Og så kan det give lidt flere Euro til Real Madrid.

​Betaler VI for at han skifter? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1337 af Fondo_Sur

Ramos4 post=151784 skrev:

The European Super League post=151783 skrev: ​Så skulle den vidst være officiel med Luka Jovic til Fiorentina.

Real Madrid betaler 5 millioner Euro som overgangssum. Derudover er spilleren gratis.
Real Madrid får 50 % af videresalget, hvis han skulle blive solgt indenfor de første 4 år.
Fiorentina får Jovic 2 + 2 år (2 års kontrakt med option for forlængelse)

Dermed kan vi lukke ham af. En helt igennem forfærdelig præstation fra hans side af i samtlige minutter på banen. Og set i bagklogskabens lys også et helt forfærdeligt køb. Han var åbenbart ikke en reserve type.

Lad os håbe han kan få nettet til at blafre i Italien. Han har fortjent at blive glad igen. Og så kan det give lidt flere Euro til Real Madrid.

​Betaler VI for at han skifter? :D

​Ja, Real Madrid betaler for dele af hans løn, som vel sammenlagt må være 5 mio €. Så vidt jeg har forstået. 

Selv hvis han bliver en succes, vil Florentina nok beholde han i stedet for kun at få en trangersum på 50%, men det er bare gæt. 

Det er bare med at lukke øjnene ift denne handlen haha. Heldigvis har der var så mange andre gode handler i de seneste år. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1338 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg vil hellere huske på Hamit Altintop end på Luka Jovic.

Der er stadig rygter om en del salidas, mens ingen spillere rygtes til Madrid på nuværende tidspunkt.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1339 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Klubben skal også have fundet ud af hvad den gør med Sergio Arribas. Han er ALT for god til Castilla, men der er ikke plads til ham i truppen (måske hvis Asensio smutter). Kunne godt ønske han blev lejet ud til en la liga klub hvor han kan få fuld spilletid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1340 af JesperThomsen
​Andre end mig der savner rygter om / indkøb af offensive spillere?
Vi kan vel ikke igen denne sæson (kun) sætte vores lid til Benz ..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1341 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
JesperThomsen.

Som jeg skrev, og som det også kom op i dag på flere nyhedssider, så er der kun rygter om salg af spillere. Ingen angribere er på nuværende tidspunkt sat på til at købes og der kigges kun internt ift oprustning af truppen.

jeg savner også rygter og ser kun Nkunko som mulighed, men ellers er der intet rigtigt derude. Må også sige at det er defensivt vi stod svagest indtil indkøbet af Tchouameni og Rüdiger. Offensivt har vi altså rigeligt med kvalitet.


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1342 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=151805 skrev: ​Klubben skal også have fundet ud af hvad den gør med Sergio Arribas. Han er ALT for god til Castilla, men der er ikke plads til ham i truppen (måske hvis Asensio smutter). Kunne godt ønske han blev lejet ud til en la liga klub hvor han kan få fuld spilletid.

​DefensaCentral skriver nu at Arribas bliver tilbudt en kontrakt forlængelse. Men om den bruges til at få flere penge ud af ham eller fordi han skal inkluderes i 1 holdstruppen er endnu ikke til at vide.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1343 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=151785 skrev:

Ramos4 post=151784 skrev:

The European Super League post=151783 skrev: ​Så skulle den vidst være officiel med Luka Jovic til Fiorentina.

Real Madrid betaler 5 millioner Euro som overgangssum. Derudover er spilleren gratis.
Real Madrid får 50 % af videresalget, hvis han skulle blive solgt indenfor de første 4 år.
Fiorentina får Jovic 2 + 2 år (2 års kontrakt med option for forlængelse)

Dermed kan vi lukke ham af. En helt igennem forfærdelig præstation fra hans side af i samtlige minutter på banen. Og set i bagklogskabens lys også et helt forfærdeligt køb. Han var åbenbart ikke en reserve type.

Lad os håbe han kan få nettet til at blafre i Italien. Han har fortjent at blive glad igen. Og så kan det give lidt flere Euro til Real Madrid.

​Betaler VI for at han skifter? :D

​Ja, Real Madrid betaler for dele af hans løn, som vel sammenlagt må være 5 mio €. Så vidt jeg har forstået. 

Selv hvis han bliver en succes, vil Florentina nok beholde han i stedet for kun at få en trangersum på 50%, men det er bare gæt. 

Det er bare med at lukke øjnene ift denne handlen haha. Heldigvis har der var så mange andre gode handler i de seneste år. 

​Jeg troede hele idéen med at sælge ham (gratis) var at slippe for lønnen. Ellers kunne vi lige så godt have lejet ham ud. Oh well. Dejligt han er væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1344 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151809 skrev: JesperThomsen.

Som jeg skrev, og som det også kom op i dag på flere nyhedssider, så er der kun rygter om salg af spillere. Ingen angribere er på nuværende tidspunkt sat på til at købes og der kigges kun internt ift oprustning af truppen.

jeg savner også rygter og ser kun Nkunko som mulighed, men ellers er der intet rigtigt derude. Må også sige at det er defensivt vi stod svagest indtil indkøbet af Tchouameni og Rüdiger. Offensivt har vi altså rigeligt med kvalitet.

​Nkunku har forlænget med Leipzig så ham kan du godt glemme i år
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce