Den store transferrygte-tråd
Hvis Ancelotti har tænkt sig, at binde Valverde fast i midtbanen og Rodrygo i højrewing, så ser det ganske rigtigt tyndt ud.
Men hvis Ancelotti har tænkt sig, at spille Valverde som højrewing og med Rodrygo som udskifter, så ser det derimod ganske habil.
I betragtning af at Real Madrid alligevel gik efter Tschouameni selvom Camavinga spillede sig gevaldigt op i sidste halvdel af sæsonen, lugter det lidt som om Ancelotti har tænkt sig at spille Valverde som højrewing med Rodrygo som udskifter, TROR jeg.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Hvis du er nødt til at trække trænerkortet, så giver det jo ingen mening at du plaprer op om at du vil have brugere inddraget og kåre "månedens bruger", for så er de holdninger ligegyldigt hvis man ved uenighed altid kan sige "jamen Ancelotti gør sådan og sådan, så ingen andre muligheder er gode"9eren post=151841 skrev: At påpege Lucas V manglende offensive kvaliteter og nævner at han sparker med stiv tå og ikke kommer ordentlig i dybden med kritikken i sine holdninger. Så bliver jeg nødt til at trække et træner kort. Carlo er en træner med pro licens og har trænet flere europæiske topklubber i verden. Han har vundet flere titler og har selv som spiller en masse erfaring og succes. Han har vundet to CL med Real Madrid, så måske man skal vente på at se hvad han foretager sig med sine spillere og kommer med kritikken senere.
Jeg kender Lucas helt tilbage fra ungdomsakademiet og der er altså en grund til han stadig er her. Jeg har set flere kampe med ham og du finder masser af kvaliteter i ham.
jeg har set minus fra dig Brylle der gør din holdning relevant. Prøv at præsentere den for træner teamet og se hvad de siger
Jovic og Mariano har da også vundet Champions League, men det er så en kæmpe fejl at sende dem videre, kan jeg forstå. Det bliver noget af en kabale med alle de Champions League vindere, for de skal nok alle starte inde så :-)
Jeg er ikke kvalificeret til at lave en præsentation for et trænerteam. Jeg er blot en fan ligesom dig og bruger dette forum til at snakke om klubben med andre. Jeg havde langt mere i kritikken end bare den stive tå. Men okay, det er ikke første gang du ikke lige får alt med jeg skriver men selv finder på mine holdninger hen ad vejen. Men hey, dit argument om at han afgør den kommende El Classico med en stiv tå er også svær at konkurrere mod.
- 9eren
- Gæst
-
Ja, men det er for nemt at sige den og den ikke skal spille osv. Jovic røg videre og det er et valg klubben har taget. Der er nok ikke så meget mere at diskutere i den sag. Mariano har igen været en spiller som Lucas V, der giver den 100%. Vil klubben af med ham, fair nok, men vælger de at bruge ham så er det ud fra nogle kvalitative vurderinger. Ligesom de minutter han har fået i den netop overstået sæson.
Det var ikke det kommende Clasico, men sidste år på Camp Nou. Den blev i den grad prikket ind og endte med at være et vigtigt mål.
Jamen jeg har også en holdning om mange ting, men hvis de ikke er præsenteret ordentligt og ikke har bare en smule faglighed med i sig, så bliver jeg heller ikke valgt dom månedens bruger. Forstå mig ret så synes jeg dine argumenter om Lucas ikke fanger. Prøv i øvrigt lige at se hvor mange der har kritiseret Rodrygo og sagt han ikke var det rigtige materiale. Stol lidt mere på klubben og de mennesker bag den!
- Brylle
- Gæst
-
Okay så titler er kun et vallidt argument hvis det passer ind i dit narrativ. Så er det ikke værd at bruge mere tid på.9eren post=151847 skrev: Brylle
Ja, men det er for nemt at sige den og den ikke skal spille osv. Jovic røg videre og det er et valg klubben har taget. Der er nok ikke så meget mere at diskutere i den sag. Mariano har igen været en spiller som Lucas V, der giver den 100%. Vil klubben af med ham, fair nok, men vælger de at bruge ham så er det ud fra nogle kvalitative vurderinger. Ligesom de minutter han har fået i den netop overstået sæson.
Det var ikke det kommende Clasico, men sidste år på Camp Nou. Den blev i den grad prikket ind og endte med at være et vigtigt mål.
Jamen jeg har også en holdning om mange ting, men hvis de ikke er præsenteret ordentligt og ikke har bare en smule faglighed med i sig, så bliver jeg heller ikke valgt dom månedens bruger. Forstå mig ret så synes jeg dine argumenter om Lucas ikke fanger. Prøv i øvrigt lige at se hvor mange der har kritiseret Rodrygo og sagt han ikke var det rigtige materiale. Stol lidt mere på klubben og de mennesker bag den!
Og så tror jeg du kender forskellen på Rodrygo og Lucas' situation. Det vil jeg i hvert fald håbe. Et par hints kan være ting som alder, potentiale, offensive kvaliteter som i glimt er kommet til udtryk og hvorfor forskelligt spillere i starten af 20'erne og spillere i starten af 30'erne generelt udvikler sig.
Du argumenterer stadig for at lukke forummet men stadig uddele priser. Lad os se om enderne mødes en dag.
- 9eren
- Gæst
-
Ja der er da forskel på Rodrygo og Lucas, det har du da ret i. Men det er et glimrende eksempel på hvor hurtig folk er til at dømme. Lucas har jo altid været udskældt næsten mens han har været brugt af flere trænere.
Uden at blande mig i andet end udviklingen af siden, så er det nok værd at tage med i sin vurdering, at administratorerne af siden har begrænset tid og ikke ser siden som en fuldtidsbeskæftigelse. Så diverse nyheder, et forum til diskussion og sporadiske konkurrencer er nok alt hvad du kan forvente.... just saying, så du ikke bliver skuffet :)9eren post=151849 skrev: Lukke forummet? Nej jeg ønsker et forum og en side der er mange flere funktioner på så det også handler om noget andet. Det skal være mere attraktivt at være her. Jeg har set de samme personer siden 2003 uddele holdninger og mening på den ene eller anden måde. Om det er via en podcast, debat forum, face to face, eller på madridistas hjemmeside. Jeg ved hvor skabet står. Det kunne være rart med mere udvikling på siden. Jeg kom med nogle ideer, men vil også gerne hører andres. Og månedens bruger skal ikke kun gøres igennem hvad folk skriver. Det er simpelthen for lidt. Der må gerne være flere tiltag til at kunne blive kåret som dette. Men okay. Det er bare mig som måske kræver for meget og folk er tilfredse med at ting ikke ændrer sig. At alt er som det plejer at være.
Ja der er da forskel på Rodrygo og Lucas, det har du da ret i. Men det er et glimrende eksempel på hvor hurtig folk er til at dømme. Lucas har jo altid været udskældt næsten mens han har været brugt af flere trænere.
- 9eren
- Gæst
-
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
9eren post=151841 skrev: Jeg kender Lucas helt tilbage fra ungdomsakademiet og der er altså en grund til han stadig er her. Jeg har set flere kampe med ham og du finder masser af kvaliteter i ham.
Der var den! :-)
Bellingham Camavinga Tchouameni
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Eller at Vinicius ikke duplikerer hans vanvittige sæson fra i fjor. Hvilket han nok ikke gør. Modstanderne er ligesom vågne nu og dobbeltdækker ham.madrid2000 post=151857 skrev: Hvis Ancelotti stiller sig tilfreds med Latasa, Lucas, Mariano, Asensio og Hazard som reserver til offensiven, så bliver han fyret midt i sæsonen. Det kan ikke andet end går galt. Alt hvad det kræver er en længere skade til Benzema.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-