Den store transferrygte-tråd

1 år 8 måneder siden #1357 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg kan altså ikke en sæson med Lucas Vazquez på højre kant :D

Jeg synes han ser mere tung ud nu end for 2 år siden. Han sætter ikke en mand, hans sparketeknik består af en tåhyler og det er altså sjældent han bliver farlig. Jeg kan slet ikke huske at han har været vores bedste højrekant. Der ringer absolut ingen klokke overhovedet. Jeg kan slet ikke se andre muligheder end at der købes en ny højrekant som vi er relativt sikre på leverer hver kamp. Så kan Rodrygo få pladsen hvis han vinder kampen over den nye kantspiller, men vi har simpelthen brug for flere spillere oppe foran.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1358 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Når han prikker den over stregen på Camp Nou med en tåhyler og scorer til 0-2, så er jeg egentlig ligeglad hvilken legemsdel den kommer i mål med!

PS. lucas er Real Madrid DNA. Kommer fra talent afdelingen og har altid givet sig 100%. Han fortjener den plads i truppen han nu får!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1359 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151831 skrev: Når han prikker den over stregen på Camp Nou med en tåhyler og scorer til 0-2, så er jeg egentlig ligeglad hvilken legemsdel den kommer i mål med!

PS. lucas er Real Madrid DNA. Kommer fra talent afdelingen og har altid givet sig 100%. Han fortjener den plads i truppen han nu får!

​Jeg vil virkelig gerne diskutere den ang Lucas Vazquez og alle andre, men du er jo ikke til at debattere med når dine svar er spåmandskommentarer. Så kan det jo være ligegyldigt. Skal vi ikke holde os fra det og så kan du jo svare på de ting jeg skriver? 

Jeg ser ham gerne i truppen og har det fint med at han er her for jeg synes faktisk han kan bidrage, især på backen, men hvis hele truppen skal være spansk og "DNA" ALTID kommer før niveau, så bliver det jo grinern i midten af tabellen om nogle år. Benzema og Modric havde heller ikke meget med Real Madrid at gøre før de blev købt, men dem forbinder man i den grad med Real Madrid nu. Det samme gør sig potentielt gældende for de spillere man henter ind til at styrke truppen :)
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1360 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1361 af NadaMás

9eren post=151833 skrev: Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

​Der er vel ingen der påstår han er ringe - Blot at han ikke er start 11´er materiale? 
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved NadaMás.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1362 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151833 skrev: Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

​Mate, læs. Jeg skriver jo netop: "Jeg ser ham gerne i truppen og har det fint med at han er her for jeg synes faktisk han kan bidrage, især på backen"

Problemet er, at han er milevidt fra at være brugbar i en situation hvor han skal starte på en af de tre offensive pladser i en vigtig kamp. Faktisk også generelt i en La Liga-kamp. Og DERFOR er det virkelig nødvendigt med forstærkninger offensivt. 

Og den der "Hvad med at stole på trænerne" - Du har lige givet 10 forskellige ideer til forummet i en anden tråd. De fleste af dem handler om at kåre en "månedens bruger" og inddrage de brugere i podcasten. Men samtidig har du lige aflivet samtlige holdninger ved at smide argumentet om at "hvad træneren gør er altid rigtigt". Så i din verden skal vi jo lukke forummet. Det lyder godt nok kedeligt, og så vil jeg da savne et sted at kunne lufte mine tanker om holdet samt høre andres tanker så jeg selv kan få udvidet min horisont
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1363 af Lars1991

Brylle post=151830 skrev: ​Jeg kan altså ikke en sæson med Lucas Vazquez på højre kant :D

Jeg synes han ser mere tung ud nu end for 2 år siden. Han sætter ikke en mand, hans sparketeknik består af en tåhyler og det er altså sjældent han bliver farlig. Jeg kan slet ikke huske at han har været vores bedste højrekant. Der ringer absolut ingen klokke overhovedet. Jeg kan slet ikke se andre muligheder end at der købes en ny højrekant som vi er relativt sikre på leverer hver kamp. Så kan Rodrygo få pladsen hvis han vinder kampen over den nye kantspiller, men vi har simpelthen brug for flere spillere oppe foran.


Jeg ville da heller ikke blive glad for at se ham som vores startende højre-kant, det da ikke det. Men hvis vi har en sæson hvor der ingen indkøb er blevet lavet til den plads og vi stadig spiller 4-3-3. Så vil jeg slet ikke afskrive ham, det handler jo om hvem der spiller bedst. Og med Rodrygo, Asensio og eventuel Valverde som muligheder på pladsen, så har han da muligheder derude hvis han kan spille som sidst han blev brugt deroppe kontinuerligt.
Selvom jeg selvfølgelig håber, som resten af os, at Rodrygo kan køre videre som han sluttede sæsonen. Og at Valverde for guds skyld bliver set som en central midtbanespiller. Og mest af alt, at vi køber noget mere kvalitet til pladsen!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1364 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=151835 skrev:

9eren post=151833 skrev: Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

​Mate, læs. Jeg skriver jo netop: "Jeg ser ham gerne i truppen og har det fint med at han er her for jeg synes faktisk han kan bidrage, især på backen"

Problemet er, at han er milevidt fra at være brugbar i en situation hvor han skal starte på en af de tre offensive pladser i en vigtig kamp. Faktisk også generelt i en La Liga-kamp. Og DERFOR er det virkelig nødvendigt med forstærkninger offensivt. 

Og den der "Hvad med at stole på trænerne" - Du har lige givet 10 forskellige ideer til forummet i en anden tråd. De fleste af dem handler om at kåre en "månedens bruger" og inddrage de brugere i podcasten. Men samtidig har du lige aflivet samtlige holdninger ved at smide argumentet om at "hvad træneren gør er altid rigtigt". Så i din verden skal vi jo lukke forummet. Det lyder godt nok kedeligt, og så vil jeg da savne et sted at kunne lufte mine tanker om holdet samt høre andres tanker så jeg selv kan få udvidet min horisont

​ej, du kan simpelthen ikke sammenligne de to ting. Hvad der sker på et fan forum og hvad professionelle trænere går rundt og laver i verdens bedste klub. Det er slet ikke værd at kommentere på. Men forskellen er, her har brugerne ret meget at sige, du har som fan intet at skulle bestemme over i Real Madrid. Hvordan kan du mene det alvorligt?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1365 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151837 skrev:

Brylle post=151835 skrev:

9eren post=151833 skrev: Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

​Mate, læs. Jeg skriver jo netop: "Jeg ser ham gerne i truppen og har det fint med at han er her for jeg synes faktisk han kan bidrage, især på backen"

Problemet er, at han er milevidt fra at være brugbar i en situation hvor han skal starte på en af de tre offensive pladser i en vigtig kamp. Faktisk også generelt i en La Liga-kamp. Og DERFOR er det virkelig nødvendigt med forstærkninger offensivt. 

Og den der "Hvad med at stole på trænerne" - Du har lige givet 10 forskellige ideer til forummet i en anden tråd. De fleste af dem handler om at kåre en "månedens bruger" og inddrage de brugere i podcasten. Men samtidig har du lige aflivet samtlige holdninger ved at smide argumentet om at "hvad træneren gør er altid rigtigt". Så i din verden skal vi jo lukke forummet. Det lyder godt nok kedeligt, og så vil jeg da savne et sted at kunne lufte mine tanker om holdet samt høre andres tanker så jeg selv kan få udvidet min horisont

​ej, du kan simpelthen ikke sammenligne de to ting. Hvad der sker på et fan forum og hvad professionelle trænere går rundt og laver i verdens bedste klub. Det er slet ikke værd at kommentere på. Men forskellen er, her har brugerne ret meget at sige, du har som fan intet at skulle bestemme over i Real Madrid. Hvordan kan du mene det alvorligt?

​Det er jo dig der trækker træner-kortet som argument for Lucas og dermed bruger det til at tale mod min holdning xD 
Jeg kommenterer blot på det. At du så påduttet mig en holdning som jeg aldrig har udtryk er bare endnu mere skørt.

Jeg forstår ikke hvor du forsøget at løbe hen. Men fred være med det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1366 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151836 skrev:

Brylle post=151830 skrev: ​Jeg kan altså ikke en sæson med Lucas Vazquez på højre kant :D

Jeg synes han ser mere tung ud nu end for 2 år siden. Han sætter ikke en mand, hans sparketeknik består af en tåhyler og det er altså sjældent han bliver farlig. Jeg kan slet ikke huske at han har været vores bedste højrekant. Der ringer absolut ingen klokke overhovedet. Jeg kan slet ikke se andre muligheder end at der købes en ny højrekant som vi er relativt sikre på leverer hver kamp. Så kan Rodrygo få pladsen hvis han vinder kampen over den nye kantspiller, men vi har simpelthen brug for flere spillere oppe foran.


Jeg ville da heller ikke blive glad for at se ham som vores startende højre-kant, det da ikke det. Men hvis vi har en sæson hvor der ingen indkøb er blevet lavet til den plads og vi stadig spiller 4-3-3. Så vil jeg slet ikke afskrive ham, det handler jo om hvem der spiller bedst. Og med Rodrygo, Asensio og eventuel Valverde som muligheder på pladsen, så har han da muligheder derude hvis han kan spille som sidst han blev brugt deroppe kontinuerligt.
Selvom jeg selvfølgelig håber, som resten af os, at Rodrygo kan køre videre som han sluttede sæsonen. Og at Valverde for guds skyld bliver set som en central midtbanespiller. Og mest af alt, at vi køber noget mere kvalitet til pladsen!!

​Der er jeg langt hen ad vejen enig. Udover det med Lucas. Jeg vil faktisk hellere se Hazard i en fri rolle, Arribas eller endda Peter derude for de kommer med lidt mere drev. Jeg kan slet ikke se værdien i Lucas som andet end back og selv her er hans offensive bidrag ikke noget der ligner en tidligere kantspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1367 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=151838 skrev:

9eren post=151837 skrev:

Brylle post=151835 skrev:

9eren post=151833 skrev: Men hvad med at stole på Carlo og de trænere der har haft Lucas i så mange år i førsteholdstruppen. Hvis Lucas er så ringe som du påstår, burde Real Madrid ikke så bare gøre med Lucas som med Jovic.

​Mate, læs. Jeg skriver jo netop: "Jeg ser ham gerne i truppen og har det fint med at han er her for jeg synes faktisk han kan bidrage, især på backen"

Problemet er, at han er milevidt fra at være brugbar i en situation hvor han skal starte på en af de tre offensive pladser i en vigtig kamp. Faktisk også generelt i en La Liga-kamp. Og DERFOR er det virkelig nødvendigt med forstærkninger offensivt. 

Og den der "Hvad med at stole på trænerne" - Du har lige givet 10 forskellige ideer til forummet i en anden tråd. De fleste af dem handler om at kåre en "månedens bruger" og inddrage de brugere i podcasten. Men samtidig har du lige aflivet samtlige holdninger ved at smide argumentet om at "hvad træneren gør er altid rigtigt". Så i din verden skal vi jo lukke forummet. Det lyder godt nok kedeligt, og så vil jeg da savne et sted at kunne lufte mine tanker om holdet samt høre andres tanker så jeg selv kan få udvidet min horisont

​ej, du kan simpelthen ikke sammenligne de to ting. Hvad der sker på et fan forum og hvad professionelle trænere går rundt og laver i verdens bedste klub. Det er slet ikke værd at kommentere på. Men forskellen er, her har brugerne ret meget at sige, du har som fan intet at skulle bestemme over i Real Madrid. Hvordan kan du mene det alvorligt?

​Det er jo dig der trækker træner-kortet som argument for Lucas og dermed bruger det til at tale mod min holdning xD 
Jeg kommenterer blot på det. At du så påduttet mig en holdning som jeg aldrig har udtryk er bare endnu mere skørt.

Jeg forstår ikke hvor du forsøget at løbe hen. Men fred være med det


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1368 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
At påpege Lucas V manglende offensive kvaliteter og nævner at han sparker med stiv tå og ikke kommer ordentlig i dybden med kritikken i sine holdninger. Så bliver jeg nødt til at trække et træner kort. Carlo er en træner med pro licens og har trænet flere europæiske topklubber i verden. Han har vundet flere titler og har selv som spiller en masse erfaring og succes. Han har vundet to CL med Real Madrid, så måske man skal vente på at se hvad han foretager sig med sine spillere og kommer med kritikken senere.

Jeg kender Lucas helt tilbage fra ungdomsakademiet og der er altså en grund til han stadig er her. Jeg har set flere kampe med ham og du finder masser af kvaliteter i ham.


jeg har set minus fra dig Brylle der gør din holdning relevant. Prøv at præsentere den for træner teamet og se hvad de siger

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce