Den store transfer-tråd
Der skal sælges aviser
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi henter vel bare Fran Garcia hjem til de der €5m.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Hvis du med bæst mener, at der vil være endnu mindre tanke bag hans handlinger, så virker det ganske plausibelt.Dybbøl post=151752 skrev: Vi har åbenbart sat Mendy på salgslisten. Det er jeg virkelig ærgelig over. Jeg tror på at hans kommende sæson bliver han et bæst på den venstre kant. Håber virkelig at man giver ham tillid.
Hvis du med bæst mener, at han pludselig ikke render rundt som en hovedløs høne, der ser helt forvirret og stresset ud, når han modtager bolden... ganske usandsynligt.
Jeg ser det som det HELT rigtige at sælge Mendy. Jeg har sagt det hele den forgange sæson - han var uden sammenligning den største hæmsko i vores opbyggende spil.
Ud med ham, farvel og tak.
/facepalm...Dybbøl post=151744 skrev: Jeg ved godt at det er agurke-tid lige nu. Men, hvilken avis/journalist tror selv på at Ronaldo vil skifte til Barcelona?- Mest scorende real spiller, kæmpe kæmpe legende. Skulle han ødelægge alt dette ved at spille 1 år, måske 2 i Barcelona. Hold op hvor er det elendigt journalistik.
Cristiano er, imodsætning til dig, ikke RM fan, men professionel fodboldspiller, der spiller hvor det giver bedst mening for hans karriere. Hvis det er i chelsea eller barca, så er det det han gør.
At et skifte til barca så er sindssygt usandsynligt grundet lønkrav, og barcas pressede situation hvad det angår, er så noget helt andet...
Tror nu ikke det er så sandsynligt. Han går meget op i sit eftermægle og et skift til Barca (hvor han jo trods alt ikke kommer til at gøre lige så stor forskel som i Real) ville jo ødelægge hans navn i Madrid. Han vil formentligt gerne have en lige så tæt tilknytning til Real som Zidane, Raul og andre har haft, når han går på pension om få år.
Real/Barca rivaliseringen er jo langt mere ekstrem end United/City. Givet City's dominans i PL og United's ringe form er der heller ikke mange United fans, der ville have kritiseret et skifte til en rival.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
- På intet tidspunkt har Cristiano Ronaldo givet os et hint om at han kunne finde på at skifte til vores eneste konkurrent. Det ville være atypisk CR7 at gøre.
- Den sunkne skude FC Barcelona ville på ingen måde kunne finde pengene til at betale Manchester United og CR7.
Virkelig mærkeligt at sætte Mendy til salg. Har vi overhovedet spurgt om Alaba vil spille venstre back? Og har vi ikke brug for hans lederegenskaber inde centralt? Mendy er evigt undervurderet.
Alaba y nada más
Det hele er vel rygter, og det fede ved ledelsen er, at de giver så meget tillid til spillerne. Mendy har virket på backen, så har intet problem med at han bliver.
Skal helst ikke ske de store ændringer og har kun et håb om Arribas på 1 holdet
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg har ikke set meget til Fran Garcia men hvis han kan erhverves billigt og Mendy samtidig kan sælges dyrt, så giver det økonmisk mening. Alle penge i kassen tæller når vi er oppe imod olieligaen og PSG. (Og Barca).
Til gengæld vil jeg sige at vi nok går ind til en sæson med utrolig mange kampe. Formentlig flere end alle andre klubber i verden. Det skader ikke at have en bred trup til netop den kommende sæson. Vi har skilt os af med en venstre back uden at erstatte ham. Måske vi burde hente Fran Garcia og BEHOLDE Mendy.
Jeg har ikke set Fran Garcia spille så ved jeg ikke om han har kvaliteterne til at spille på det højeste niveau i verden.
Alaba y nada más
Medmindre det er en aftale fra kontrakten blev underskrevet at Alaba ikke skal spille venstre back, så tænker jeg da at Alaba lige så vel som alle andre er med på, at ingen er over holdet og at alle spiller for at præstere så godt som muligt og skabe de bedst mulige resultater til Real Madrid. Og så spiller Alaba selvfølgelig venstre back såfremt det giver mening. Der er vel også en risiko for at Rudiger brager igennem fra dag 1 og henviser Alaba til backen. Det kommer til at forstærke os at få Alaba derud, og generelt i Real Madrid er det ofte muligt selv at designe den venstre back. Eksempelvis ved at trække ind og styre mere af spillet hvis vi nu står med en midtbane bestående af alle vores traktorer der bare skal ind og smadre.The European Super League post=151762 skrev: Virkelig mærkeligt at sætte Mendy til salg. Har vi overhovedet spurgt om Alaba vil spille venstre back? Og har vi ikke brug for hans lederegenskaber inde centralt? Mendy er evigt undervurderet.
Enig i at Mendy er undervurderet. Ikke bedre end Alaba og har bestemt sine mangler men han har 100% bestået i denne sæson.