Den store transferrygte-tråd

4 år 3 uger siden #1345 af The European Super League

Ramos4 post=151811 skrev:

Fondo_Sur post=151785 skrev:

Ramos4 post=151784 skrev:

The European Super League post=151783 skrev: ​Så skulle den vidst være officiel med Luka Jovic til Fiorentina.

Real Madrid betaler 5 millioner Euro som overgangssum. Derudover er spilleren gratis.
Real Madrid får 50 % af videresalget, hvis han skulle blive solgt indenfor de første 4 år.
Fiorentina får Jovic 2 + 2 år (2 års kontrakt med option for forlængelse)

Dermed kan vi lukke ham af. En helt igennem forfærdelig præstation fra hans side af i samtlige minutter på banen. Og set i bagklogskabens lys også et helt forfærdeligt køb. Han var åbenbart ikke en reserve type.

Lad os håbe han kan få nettet til at blafre i Italien. Han har fortjent at blive glad igen. Og så kan det give lidt flere Euro til Real Madrid.

​Betaler VI for at han skifter? :D

​Ja, Real Madrid betaler for dele af hans løn, som vel sammenlagt må være 5 mio €. Så vidt jeg har forstået. 

Selv hvis han bliver en succes, vil Florentina nok beholde han i stedet for kun at få en trangersum på 50%, men det er bare gæt. 

Det er bare med at lukke øjnene ift denne handlen haha. Heldigvis har der var så mange andre gode handler i de seneste år. 

​Jeg troede hele idéen med at sælge ham (gratis) var at slippe for lønnen. Ellers kunne vi lige så godt have lejet ham ud. Oh well. Dejligt han er væk.

Vi har betalt cirka 6 måneders løn for at sælge ham.
Jeg synes helt klart det er bedre end at betale ham 12 måneders løn og stå med ham igen til næste sommer.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #1346 af El Siete

9eren post=151809 skrev: JesperThomsen.

Som jeg skrev, og som det også kom op i dag på flere nyhedssider, så er der kun rygter om salg af spillere. Ingen angribere er på nuværende tidspunkt sat på til at købes og der kigges kun internt ift oprustning af truppen.

jeg savner også rygter og ser kun Nkunko som mulighed, men ellers er der intet rigtigt derude. Må også sige at det er defensivt vi stod svagest indtil indkøbet af Tchouameni og Rüdiger. Offensivt har vi altså rigeligt med kvalitet.

​Meget uenig i at vi har rigeligt med kvalitet. Benzema og Vinicius kan og skal ikke spille 50-60 kampe næste sæson (plus et VM) og især uden Benzema er vi et helt andet hold. 
Resten af offensiven svinger rigtig meget i niveau.

Vi fik ikke Mbappe, æv, men der skal simpelthen tilføjes noget offensivt kvalitet der kan erstatte og konkurrere med de eksisterende. Alt andet er uambitiøst. Alle de andre store klubber er ved at opruste. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Raul7-2880, JesperThomsen, The European Super League

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1347 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=151815 skrev:

Som jeg skrev, og som det også kom op i dag på flere nyhedssider, så er der kun rygter om salg af spillere. Ingen angribere er på nuværende tidspunkt sat på til at købes og der kigges kun internt ift oprustning af truppen.

jeg savner også rygter og ser kun Nkunko som mulighed, men ellers er der intet rigtigt derude. Må også sige at det er defensivt vi stod svagest indtil indkøbet af Tchouameni og Rüdiger. Offensivt har vi altså rigeligt med kvalitet.

​Meget uenig i at vi har rigeligt med kvalitet. Benzema og Vinicius kan og skal ikke spille 50-60 kampe næste sæson (plus et VM) og især uden Benzema er vi et helt andet hold. 

Vi fik ikke Mbappe, æv, men der skal simpelthen tilføjes noget offensivt kvalitet der kan erstatte og konkurrere med de eksisterende. Alt andet er uambitiøst. Alle de andre store klubber er ved at opruste. 

​VBR er en meget farlig front trio og jeg har lidt på fornemmelsen at Carlo spiller med flere midtbane spillere næste sæson netop for at sparer. Bliver Asensio har vi Lucas V, Asensio og evt Arribas der kan spille wing. Hazard er et joker kort og vi ved ikke hvor vi har ham endnu. Der er også Borja og Latasa at vælge i mellem. Jeg synes vi har det der skal til for at gå lige langt som sidste sæson. Vi står faktisk en smule bedre!

4 år 3 uger siden #1348 af Raul7-2880

9eren post=151816 skrev:

​VBR er en meget farlig front trio og jeg har lidt på fornemmelsen at Carlo spiller med flere midtbane spillere næste sæson netop for at sparer. Bliver Asensio har vi Lucas V, Asensio og evt Arribas der kan spille wing. Hazard er et joker kort og vi ved ikke hvor vi har ham endnu. Der er også Borja og Latasa at vælge i mellem. Jeg synes vi har det der skal til for at gå lige langt som sidste sæson. Vi står faktisk en smule bedre!

Benzema fylder snart 35 år, Vini og Rodrygo har deres obligatoriske ude-af-form momenter.
Hvis man var villig til at spendere mange mange millioner på Mbappe, har klubben jo netop også anerkendt at der er brug for offensive kræfter.
​Med alt respekt, så er de spillere som du nævner^ ikke engang gode nok til suptoppen i La Liga.  Det er uambitiøst og useriøst at sætte lid til dem mod andre storhold i CHL.
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved Raul7-2880.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1349 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Lucas bør ikke på nogen som helst måde være relevant til en offensiv plads. Hvis man er nødsaget til at ændre på formationen for at spare (og dermed afvige fra det foretrukne pga mangel på offensive spillere), så har man ikke handlet rigtigt ind. Borja Mayoral er ret klar om at han ikke gider være reserve og så står vi med Latassa som backup hvis Benzema er ude i 2 måneder f.eks.? 

Der mangler en dygtig angriber og en god kantspiller. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1350 af 9eren

Brylle post=151818 skrev: ​Lucas bør ikke på nogen som helst måde være relevant til en offensiv plads. Hvis man er nødsaget til at ændre på formationen for at spare (og dermed afvige fra det foretrukne pga mangel på offensive spillere), så har man ikke handlet rigtigt ind. Borja Mayoral er ret klar om at han ikke gider være reserve og så står vi med Latassa som backup hvis Benzema er ude i 2 måneder f.eks.? 

​Lucas bliver heller ikke nævnt i forbindelse med at spare de 3 forreste. Det er midtbane konstellationen jeg tror Carlo vil ændre på for at kunne spille med 2
angribere i stedet for 3. Lucas er en spiller som Carlo nok skal få brugt men han er ikke 1 prioritet. Der kan sagtens ændre på formation for at spare spillere og sådan er det da også nødvendigt i nogle tilfælde. Ingen kan som Benzema gå ned i banen og bygge op af nogle spillere i verden. Så hvordan vil du handle rigtigt ind?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1351 af 9eren

Raul7-2880 post=151817 skrev:

9eren post=151816 skrev:

Benzema fylder snart 35 år, Vini og Rodrygo har deres obligatoriske ude-af-form momenter.
Hvis man var villig til at spendere mange mange millioner på Mbappe, har klubben jo netop også anerkendt at der er brug for offensive kræfter.
​Med alt respekt, så er de spillere som du nævner^ ikke engang gode nok til suptoppen i La Liga.  Det er uambitiøst og useriøst at sætte lid til dem mod andre storhold i CHL.

​Benzema er stadig en angriber på højt niveau. Det er ikke alle spillere der dykker. Altså som 34 årig har han spillet sin bedste sæson nogensinde. Du ville ikke kunne have Mbappe i klubben med Vinicius og Rodrygo samtidig!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1352 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151821 skrev:

Brylle post=151818 skrev: ​Lucas bør ikke på nogen som helst måde være relevant til en offensiv plads. Hvis man er nødsaget til at ændre på formationen for at spare (og dermed afvige fra det foretrukne pga mangel på offensive spillere), så har man ikke handlet rigtigt ind. Borja Mayoral er ret klar om at han ikke gider være reserve og så står vi med Latassa som backup hvis Benzema er ude i 2 måneder f.eks.? 

​Lucas bliver heller ikke nævnt i forbindelse med at spare de 3 forreste. Det er midtbane konstellationen jeg tror Carlo vil ændre på for at kunne spille med 2
angribere i stedet for 3. Lucas er en spiller som Carlo nok skal få brugt men han er ikke 1 prioritet. Der kan sagtens ændre på formation for at spare spillere og sådan er det da også nødvendigt i nogle tilfælde. Ingen kan som Benzema gå ned i banen og bygge op af nogle spillere i verden. Så hvordan vil du handle rigtigt ind?

​Du har da lige nævnt Lucas som en mulighed som wing. Hvis vi mangler Vini og Benzema, vil du så stille med Lucas og Arribas på kanterne eller vil du spiller med 6 midtbanespillere, eller hvordan tænker du?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #1353 af 9eren
Valverde/Asensio/Lucas/Arribas-Tchouameni/Casemiro-Modric-Camawinga/Kroos
Rodrygo Vini

Eksempelvis. Mulighederne er mange.

4 år 3 uger siden #1354 af Lars1991

Nu det selvfølgelig snart to år siden, men lige inden Lucas blev rykket ned på backen så var han altså også vores bedste offensiv højre kant. Det var jo lidt problemet på det tidspunkt at han både var vores bedste højre kant og højre back.
Det var selvfølgelig også i mangel på bedre da hverken Rodrygo eller Asensio præsterede særlig godt dengang heller. Men helt at afskrive ham i offensiven synes jeg nu ikke man skal. Især hvis vi, af hvem ved hvilke mærkværdige årsager, ikke forstærker os på den position.

4 år 3 uger siden #1355 af JesperThomsen
​Hvad blev der af Gnabry rygtet?

4 år 3 uger siden #1356 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151827 skrev:

Nu det selvfølgelig snart to år siden, men lige inden Lucas blev rykket ned på backen så var han altså også vores bedste offensiv højre kant. Det var jo lidt problemet på det tidspunkt at han både var vores bedste højre kant og højre back.
Det var selvfølgelig også i mangel på bedre da hverken Rodrygo eller Asensio præsterede særlig godt dengang heller. Men helt at afskrive ham i offensiven synes jeg nu ikke man skal. Især hvis vi, af hvem ved hvilke mærkværdige årsager, ikke forstærker os på den position.

​Det er vel meget subjektivt om LV var den “bedste” højre wing. 2 år tilbage er 19/20 seasonen hvor Asensio kun spillede omkring 300min da han var ude stort set hele seasonen med sin korsbånds skade, og det var den 18årig Rodrygo’s første season i truppen, så konkurrencen var jo ikke særlig stor for Vazquez, tilfælde husker jeg personligt ikke ham som nævneværdig god som Wing den season, imo skal vi tilbage til Zidanes første periode som træner for at finde LV’s bedste seasoner, her har han nemlig en stærk indskiftnings spiller, der ofte kunne gøre stor skade på et træt forsvar via sin hurtighed og arbejds-iver, i 2. Halvej.

Vazquez har stadig en rolle som indskifter på højre kanten, men går han hen og blir starter næste season (i mangel på bedre) så mener jeg klart vi står svagere end sidste season. Derfor tror jeg også Ance nemt vælger Fede fremfor Vazquez til kanten, hvis der ikke er andre alternativer.

vigtigst er dog at LV kommer væk fra backen!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum