Den store transferrygte-tråd

4 år 2 uger siden #1405 af JesperThomsen

9eren post=151936 skrev: Så er den officiel. Marca har lagt interviewet op. Vi køber ikke flere spillere siger Carlo.

​Det er forhåbentligt spin for at priserne ikke ryger i vejret hver gang Real Madrid jagter en spiller.. CA kan da ikke være tilfreds med ikke at have en backup / erstatning for Vini eller Benz, og en højrekant på niveau med Vini..
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1406 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Nej det er det ikke.

Altså priserne ryger jo ikke i vejret, hvis Carlo siger, at de stadig overvejer et køb mere. Klubberne sætter da ikke pris ift hvilke udtalelser han kommer med.

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

4 år 2 uger siden #1407 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151936 skrev: Så er den officiel. Marca har lagt interviewet op. Vi køber ikke flere spillere siger Carlo.

​Og det kan da meget vel være rigtigt (ville personligt ikke blive overrasket), meeeen vi skal vist helt tilbage til Mourinho tiden før vi finder en træner der havde nogen som helst indflydelse på den front. Så Carlo kan sige hvad han har lyst, men i sidste ende er det Perez der træffer denne slags beslutninger.

Donde está la biblioteca?

4 år 2 uger siden #1408 af The European Super League

Dybbøl post=151934 skrev: Godmorgen kære Madridista’s. 

Er der en eller flere herinde der ved lidt om Real’s nuværende økonomi?- Har vi haft spillere der i løbet af corona pandemien, der er gået ned i løn? Hvis ja, hvor meget og er de “tilbage” igen på deres oprindelig kontrakter?

I december kunne vi åbenbart byde over 1 milliard kroner for Mbappe. Har vi stadig en masse penge på vores transfer konto? Og passer vi bare på dem. 

Hvordan ser vores lønbudget ud efter at Bale, Isco og Marcelo bl.a. har forladt klubben. Og selvfølgelig hvor meget fylder de nye i løn hierakiet, Rüdiger og Tchouameni. 

Tilsidst, går det planmæssigt frem med renoveringen af verdens smukkeste stadion?- holder vi tidsplanen. Holder vi budgettet? Kommer vi virkelig til at tjene så mange penge på det stadion når det står klart som flere siger rundt omkring på diverse medier?- for hvis vi gør det, hvorfor har INGEN andre klubber i Europa gjort noget ligende med deres eget stadion? Tænker bl.a. på klubber som City og PSG som har masser af penge at bruge på renoveringen. 

Glæder mig til at nogle af jer forhåbentlig kan gøre mig meget klogere på vores kære klub. 

god sommer derude. 

Jeg ved det ikke men jeg vil også gerne vide det her :) Very exciting stuff!
Jeg håber du får svar på dine spørgsmål.

Ps. jeg er i Danmark på ferie. Er der nogle steder I kan anbefale at besøge? Jeg er omkring København.

Bellingham Camavinga Tchouameni

4 år 2 uger siden #1409 af JesperThomsen

The European Super League post=151940 skrev:

Dybbøl post=151934 skrev: Godmorgen kære Madridista’s. 

Er der en eller flere herinde der ved lidt om Real’s nuværende økonomi?- Har vi haft spillere der i løbet af corona pandemien, der er gået ned i løn? Hvis ja, hvor meget og er de “tilbage” igen på deres oprindelig kontrakter?

I december kunne vi åbenbart byde over 1 milliard kroner for Mbappe. Har vi stadig en masse penge på vores transfer konto? Og passer vi bare på dem. 

Hvordan ser vores lønbudget ud efter at Bale, Isco og Marcelo bl.a. har forladt klubben. Og selvfølgelig hvor meget fylder de nye i løn hierakiet, Rüdiger og Tchouameni. 

Tilsidst, går det planmæssigt frem med renoveringen af verdens smukkeste stadion?- holder vi tidsplanen. Holder vi budgettet? Kommer vi virkelig til at tjene så mange penge på det stadion når det står klart som flere siger rundt omkring på diverse medier?- for hvis vi gør det, hvorfor har INGEN andre klubber i Europa gjort noget ligende med deres eget stadion? Tænker bl.a. på klubber som City og PSG som har masser af penge at bruge på renoveringen. 

Glæder mig til at nogle af jer forhåbentlig kan gøre mig meget klogere på vores kære klub. 

god sommer derude. 

Jeg ved det ikke men jeg vil også gerne vide det her :) Very exciting stuff!
Jeg håber du får svar på dine spørgsmål.

Ps. jeg er i Danmark på ferie. Er der nogle steder I kan anbefale at besøge? Jeg er omkring København.

​Parken, Søndag kl. 16.00 :-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1410 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=151939 skrev:

​Og det kan da meget vel være rigtigt (ville personligt ikke blive overrasket), meeeen vi skal vist helt tilbage til Mourinho tiden før vi finder en træner der havde nogen som helst indflydelse på den front. Så Carlo kan sige hvad han har lyst, men i sidste ende er det Perez der træffer denne slags beslutninger.

​Du sover lidt i timen hvis du tror at Carlo og Perez ikke snakker sammen om indkøb og strategi, og skulle komme med forskellige udmeldinger :)

4 år 2 uger siden #1411 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=151942 skrev:

DeLaRed post=151939 skrev:

​Du sover lidt i timen hvis du tror at Carlo og Perez ikke snakker sammen om indkøb og strategi, og skulle komme med forskellige udmeldinger :)

​Men du sover da vist stadigvæk hvis du tror en træner i Real taler på præsidentens vegne ;-)

Donde está la biblioteca?

4 år 2 uger siden #1412 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Valverde kommer nok til at spille meget "højrekant" i den kommende sæson også.

Men jeg er stadig rædselsslagen for hvad der sker, hvis/når Benzema eller Vini rammer en skade. Rodrygo har vitterligt kun vist noget som indskifter. Hazard er en Lotto-kupon af dimensioner og Asensio er en wing, der hverken kan udfordre eller drible.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

4 år 2 uger siden #1413 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Ja vi er ekstremt afhængige af at alt kreativiteten skal komme fra Vini/Benz. Bliver et mareridt hvis de bliver skadet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 2 uger siden #1414 af JesperThomsen

Ramos4 post=151944 skrev: Valverde kommer nok til at spille meget "højrekant" i den kommende sæson også.

Men jeg er stadig rædselsslagen for hvad der sker, hvis/når Benzema eller Vini rammer en skade. Rodrygo har vitterligt kun vist noget som indskifter. Hazard er en Lotto-kupon af dimensioner og Asensio er en wing, der hverken kan udfordre eller drible.

​Flere mener at det hele nok skal gå da RM råder over både Arribas og Peter.. 

4 år 2 uger siden #1415 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ved godt at man ikke kan vurdere ud fra kun én enkelt kamp i hele sidste sæson. Men, da vi spillede på hjemmebane, imod fc Barcelona, der spillede vi uden Benzema. Vi havde seriøst ikke en chance i den kamp. Der må Carlo da have er ønske/krav om en der kan tag over når Benzema ikke kan deltage. Han kan da ikke være tilfreds Carlo. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1416 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=151946 skrev:

Ramos4 post=151944 skrev: Valverde kommer nok til at spille meget "højrekant" i den kommende sæson også.

​Flere mener at det hele nok skal gå da RM råder over både Arribas og Peter.. 

​Og Lucas Vazquez som nogle brugere har set siden Castilla ej at forglemme!

@Dybbøl

Det er spot on. Når hele omdrejningspunktet forsvinder så løber resten forvirret rundt. Selv Ancelotti bliver forvirret. Det er et problem som skal løses og den bedste løsning bliver ikke 1:1, for det er umuligt. Så det kræver at holdet rundt om også bliver stærkere. 
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Brylle.

Leveret af Kunena Forum