Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det bliver en lang sæson…9eren post=151891 skrev: Carlo meddeler at Latasa regnes med til næste sæson. Så ikke flere indkøb tror jeg!
Nå men Haaland om 3 år bliver første offensive tilgang!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Latasa så absurd kluntet og ringe ud, det jeg så til ham sidste sæson. Han kan selvfølgelig overraske positivt, men tvivler. Jeg synes det virker skørt, ikke at købe offensivt ind. Vi er ekstremt afhængige af at Benzema og Vini leverer. Uden dem, er vi vitterligt ingenting.9eren post=151891 skrev: Carlo meddeler at Latasa regnes med til næste sæson. Så ikke flere indkøb tror jeg!
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Flere kvaliteter hos ham. Han er fysisk stærk i feltet og hovedstøds stærk. Venstre benet spiller og har pet godt skud. Targetman og er god at spille bolden op på, hvor han er god til at finde løsningerne.
Latasa lavede i øvrigt en fed volley mod Lunin for nogle dage siden
- 9eren
- Gæst
-
@MarioCortegana
Til en god pris kunne han godt være interresant.
- Brylle
- Gæst
-
Det lyder i mit hoved langt federe end Gnabry. Føj for en trio med Vinicius-Benzema-Sané på de tre forreste. Det taler vel lidt imod at han er mere venstrekant end højrekant, men han slår mig ikke som typen der har problemer med at spille i højre side. Køb, køb, køb!Kiwes post=151925 skrev: BREAKING: Leroy Sané has been offered to Real Madrid. The club is focused on sales as of now.
@MarioCortegana
Til en god pris kunne han godt være interresant.
- 9eren
- Gæst
-
Giovanni Reyna til gengæld er en spændende spiller. Han er et kæmpe talent. Desværre er hans skadeshistorik ikke særlig opløftende. Men igen, han er et kæmpe talent - og samtidig en lækkerbiksen for Perez' markedsføringsmaskine (han er amerikaner og kan formentlig sælge pænt mange trøjer over there)
Ham og Bellingham kunne være nice. Men igen, kun hvis Reyna kan holde sig skadesfri.
Er der en eller flere herinde der ved lidt om Real’s nuværende økonomi?- Har vi haft spillere der i løbet af corona pandemien, der er gået ned i løn? Hvis ja, hvor meget og er de “tilbage” igen på deres oprindelig kontrakter?
I december kunne vi åbenbart byde over 1 milliard kroner for Mbappe. Har vi stadig en masse penge på vores transfer konto? Og passer vi bare på dem.
Hvordan ser vores lønbudget ud efter at Bale, Isco og Marcelo bl.a. har forladt klubben. Og selvfølgelig hvor meget fylder de nye i løn hierakiet, Rüdiger og Tchouameni.
Tilsidst, går det planmæssigt frem med renoveringen af verdens smukkeste stadion?- holder vi tidsplanen. Holder vi budgettet? Kommer vi virkelig til at tjene så mange penge på det stadion når det står klart som flere siger rundt omkring på diverse medier?- for hvis vi gør det, hvorfor har INGEN andre klubber i Europa gjort noget ligende med deres eget stadion? Tænker bl.a. på klubber som City og PSG som har masser af penge at bruge på renoveringen.
Glæder mig til at nogle af jer forhåbentlig kan gøre mig meget klogere på vores kære klub.
god sommer derude.
- 9eren
- Gæst
-
Så håber jeg at Castilla stadig leverer lidt til første holdet.
- 9eren
- Gæst
-