Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1393 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Carlo meddeler at Latasa regnes med til næste sæson. Så ikke flere indkøb tror jeg!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1394 af JesperThomsen

9eren post=151891 skrev: Carlo meddeler at Latasa regnes med til næste sæson. Så ikke flere indkøb tror jeg!

​Det bliver en lang sæson…
Nå men Haaland om 3 år bliver første offensive tilgang!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 uger siden #1395 af Madridista02

9eren post=151891 skrev: Carlo meddeler at Latasa regnes med til næste sæson. Så ikke flere indkøb tror jeg!

​Latasa så absurd kluntet og ringe ud, det jeg så til ham sidste sæson. Han kan selvfølgelig overraske positivt, men tvivler. Jeg synes det virker skørt, ikke at købe offensivt ind. Vi er ekstremt afhængige af at Benzema og Vini leverer. Uden dem, er vi vitterligt ingenting.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1396 af 9eren
Latasa viser overblik og kan gå ned i banen og deltage i opspillet mens han i feltet fylder en del og har evnen til at søge de rigtige steder. Ved ikke hvor du ser ham spille for der er lukket til DK på RMtv når Castilla spiller. Ser du kampene “orange”

Flere kvaliteter hos ham. Han er fysisk stærk i feltet og hovedstøds stærk. Venstre benet spiller og har pet godt skud. Targetman og er god at spille bolden op på, hvor han er god til at finde løsningerne.

Latasa lavede i øvrigt en fed volley mod Lunin for nogle dage siden

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1397 af 9eren
Castilla har fået købt Alvaro Leiva fra Algeciras.

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

4 år 2 uger siden #1398 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​BREAKING: Leroy Sané has been offered to Real Madrid. The club is focused on sales as of now.
@MarioCortegana

Til en god pris kunne han godt være interresant.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1399 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=151925 skrev: ​BREAKING: Leroy Sané has been offered to Real Madrid. The club is focused on sales as of now.
@MarioCortegana

Til en god pris kunne han godt være interresant.

​Det lyder i mit hoved langt federe end Gnabry. Føj for en trio med Vinicius-Benzema-Sané på de tre forreste. Det taler vel lidt imod at han er mere venstrekant end højrekant, men han slår mig ikke som typen der har problemer med at spille i højre side. Køb, køb, køb!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1400 af 9eren
Giovanni Reyna melder defensa central at vi kunne være interesseret i.

4 år 2 uger siden #1401 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
​Leroy Sane kan rende og hoppe. Han er for meget humørspiller, som nogle gange virker ugidelig. Nej tak herfra.

Giovanni Reyna til gengæld er en spændende spiller. Han er et kæmpe talent. Desværre er hans skadeshistorik ikke særlig opløftende. Men igen, han er et kæmpe talent - og samtidig en lækkerbiksen for Perez' markedsføringsmaskine (han er amerikaner og kan formentlig sælge pænt mange trøjer over there)

Ham og Bellingham kunne være nice. Men igen, kun hvis Reyna kan holde sig skadesfri.
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

4 år 2 uger siden #1402 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Godmorgen kære Madridista’s. 

Er der en eller flere herinde der ved lidt om Real’s nuværende økonomi?- Har vi haft spillere der i løbet af corona pandemien, der er gået ned i løn? Hvis ja, hvor meget og er de “tilbage” igen på deres oprindelig kontrakter?

I december kunne vi åbenbart byde over 1 milliard kroner for Mbappe. Har vi stadig en masse penge på vores transfer konto? Og passer vi bare på dem. 

Hvordan ser vores lønbudget ud efter at Bale, Isco og Marcelo bl.a. har forladt klubben. Og selvfølgelig hvor meget fylder de nye i løn hierakiet, Rüdiger og Tchouameni. 

Tilsidst, går det planmæssigt frem med renoveringen af verdens smukkeste stadion?- holder vi tidsplanen. Holder vi budgettet? Kommer vi virkelig til at tjene så mange penge på det stadion når det står klart som flere siger rundt omkring på diverse medier?- for hvis vi gør det, hvorfor har INGEN andre klubber i Europa gjort noget ligende med deres eget stadion? Tænker bl.a. på klubber som City og PSG som har masser af penge at bruge på renoveringen. 

Glæder mig til at nogle af jer forhåbentlig kan gøre mig meget klogere på vores kære klub. 

god sommer derude. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1403 af 9eren
Marca skriver i dag at Real Madrid ikke kommer til at foretage sig flere indkøb denne sommer. Dette skulle ha været ud fra et interview med Carlo jeg ikke har fundet endnu. Han siger at det er slut, vi kommer ikke til at få flere spillere ind.

Så håber jeg at Castilla stadig leverer lidt til første holdet.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1404 af 9eren
Så er den officiel. Marca har lagt interviewet op. Vi køber ikke flere spillere siger Carlo.

Leveret af Kunena Forum