Den store transferrygte-tråd

4 år 2 uger siden #1417 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=151947 skrev: Jeg ved godt at man ikke kan vurdere ud fra kun én enkelt kamp i hele sidste sæson. Men, da vi spillede på hjemmebane, imod fc Barcelona, der spillede vi uden Benzema. Vi havde seriøst ikke en chance i den kamp. Der må Carlo da have er ønske/krav om en der kan tag over når Benzema ikke kan deltage. Han kan da ikke være tilfreds Carlo. 

​Taktikken var så også hel gal den kamp. Det var ikke kun Karims fravær der gjorde det.
Men det vil altid være svært, når en stor leder er ude. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1418 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Ja jeg vil helt klart sige at vi har Peter og Lucas Vazquez som gode backups. Eller om de hedder Arribas og Latasa. Vinicius Tobias osv osv.

Folk undervurdere virkelig klubbens spillere.

Altså der var også en der mente Vinicius Junior aldrig ville blive god i Real Madrid og flere bakkede op. Nu står samme type mennesker og mener at vi mangler noget hvis Vinicius bliver skadet og kalder Rodrygo for en lotto kupon.

Tilliden til de mennesker der er i klubben og træner teamet, på trods af vi lige har vundet the double er jo miserabel. Lean back and be wiser!

4 år 2 uger siden #1419 af JesperThomsen
​Real Madrid har ikke forsvaret en La Liga titel i 14 år, men det sker med Peter, Latasa, Arribas..?!

Hvorfor denne stædighed mht. at styrke klubben på et par offensive pladser ligesom vores konkurrenter (City, PSG, Barcelona, Liverpool og Bayern M)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1420 af 9eren
Vi har et hold der har kvalitet nok. Og spillere på andet holdet der har kvalitet nok. Vi har lige forstærket defensiven enormt. Hvor vores største svaghed var sidste sæson. Vi har en offensiv i verdensklasse. Og backups er mega gode

4 år 2 uger siden #1421 af JesperThomsen

9eren post=151952 skrev: Vi har et hold der har kvalitet nok. Og spillere på andet holdet der har kvalitet nok. Vi har lige forstærket defensiven enormt. Hvor vores største svaghed var sidste sæson. Vi har en offensiv i verdensklasse. Og backups er mega gode

​Mega gode?!

Vi bliver ikke enige kan jeg fornemme :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1422 af 9eren
Jeg vil mene at det hele ligger i at folk er blevet alt for forvænt med at vi skal signe nogle og bigtime. Det er ikke nødvendigt jo. Hvem vil du ha?

Hvorfor ikke have tilliden til klubben????

4 år 2 uger siden #1423 af JesperThomsen
​Jeg har da også tillid til klubben men derfor kan jeg da godt ønske mig et par offensive spillere.. 
Men tillid er vel også at kigge på de seneste offensive transfers klubben har lavet; Hazard, Jovic.. de stinker og har ikke gjort klubben bedre. 

Gnabry, Bernado Silva, Martińez kunne sagtens løfte dette hold!

Jeg synes RM er godt dækket ind i forsvaret og midtbane, men Latasa - Lucas - Peter - Arribas er ingenlunde spillere som vores konkurrenter frygter!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Mas

4 år 2 uger siden #1424 af El Siete

9eren post=151950 skrev: Ja jeg vil helt klart sige at vi har Peter og Lucas Vazquez som gode backups. Eller om de hedder Arribas og Latasa. Vinicius Tobias osv osv.

Folk undervurdere virkelig klubbens spillere.

Altså der var også en der mente Vinicius Junior aldrig ville blive god i Real Madrid og flere bakkede op. Nu står samme type mennesker og mener at vi mangler noget hvis Vinicius bliver skadet og kalder Rodrygo for en lotto kupon.

Tilliden til de mennesker der er i klubben og træner teamet, på trods af vi lige har vundet the double er jo miserabel. Lean back and be wiser!

Helt enig i at vi ikke skal glemme den netop overståede sæson, det var magisk, og en CL-titel er aldrig nem. Men vi skal heller ikke glemme at vi i store dele af sæsonen kæmpede for at vinde mod mindre hold i ligaen, eller blev kørt helt ned under græstæppet i Champions league. Når vi kigger tilbage på sæsonen ser vi ofte kun på sejrene og deres "highlights" og ikke hvordan de blev vundet, mens alt andet bliver fortrængt. For mig handler det ikke kun om at vinde kampene, med nød og næppe, men at spille godt, dominere modstanderen, score masser af mål, gennem hele sæsonen. Ja, det lyder sgu helt som Xavi, føj :D Men kig på City, PSG, Liverpool og ikke mindst Bayern, det er ofte rigtig lækkert at se på. 

For vi snakker jo ikke om en revolution af holdet, blot en enkelt offensiv tilføjelse, af høj kvalitet. Vores store styrker er erfaringen (specielt i de helt store kampe) og hjerte, noget PSG f.eks. mangler, men tilføj lidt mere offensiv verdensklasse til den suppe, og det bliver for alvor giftigt. Lad os nu bygge videre på succesen, vi mangler det sidste bogstav i fronttrioen, det sikre kort, og det er Vasquez eller Asensio altså bare ikke. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1425 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=151959 skrev: ​Jeg har da også tillid til klubben men derfor kan jeg da godt ønske mig et par offensive spillere.. 
Men tillid er vel også at kigge på de seneste offensive transfers klubben har lavet; Hazard, Jovic.. de stinker og har ikke gjort klubben bedre. 

Gnabry, Bernado Silva, Martińez kunne sagtens løfte dette hold!

Jeg synes RM er godt dækket ind i forsvaret og midtbane, men Latasa - Lucas - Peter - Arribas er ingenlunde spillere som vores konkurrenter frygter!

​De 3 af dem fik ellers reddet Castilla fra nedrykning i den tredjebedste række. De skal nok kunne flå en CL-titel mere hjem og kontinuerligt levere i andres fravær i ligaen weekend efter weekend. Så meget forskel er der nok ikke på den tredjebedste og toppen af La Liga :D 

Det er en lidt skør retorik at holdninger og ønsker er forbudte og man skal bare blindt stole på hvad klubben gør når de signer de spillere du nævner. Og man kan jo putte uendeligt mange i den kategori. Selvfølgelig skal der være plads til at lave dårlige transfers, for det er uundgåeligt. Og netop derfor er det så interessant at smide bud ind og have holdninger. Skal Barcelonas fans også stole på deres indkøbsstrategi og stadig elske at de købte Coutinho, Braithwaite, Trincao osv? Naah det tænker jeg ikke. 

Arribas bør få minutter på førsteholdet og være i en position hvor han også kan øjne spilletid. Men jeg håber ikke at vi stiller op i en vigtig kamp med for mange uprøvede eller dårlige spillere offensivt. Så går det galt. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1426 af 9eren
“ Jeg synes RM er godt dækket ind i forsvaret og midtbane, men Latasa - Lucas - Peter - Arribas er ingenlunde spillere som vores konkurrenter frygter!”

Er det et valid argument?

Jeg kan ikke simpelthen ikke huske tilbage på nogle kampe, hvor modstanderen direkte har frygtet spillere. Den eneste spiller som fortjente at blive frygtet var Pepe!

4 år 2 uger siden #1427 af Mas
Besvaret af Mas på emne Den store transferrygte-tråd
Ja, vi kunne godt have noget tillid til Rodrygo og Eden Hazard spillede bedre i den kommende sæson. Men jeg synes godt at Real Madrids venstrekant kunne bruge noget kvalitet. Hvorfor er Bernado Silva ikke et emne? Han vil åbenbart gerne væk, tilsyneladende til det fattige Barcelona. Hvorfor ikke købe ham? Han er en virkelige dygtig spiller, han vil væk, han dækker flere pladser og han er stærk på højrekanten. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1428 af 9eren
Kubo tager heller ikke med til USA. Det gør de andre spillere så. Dvs der stadig er tvivl om Odriozola, Mayoral, Reinier og Mariano.

Meget kan ske indtil 31 august ift salidas.

Leveret af Kunena Forum