Den store transferrygte-tråd

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1465 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Defensa central skriver at Mariano stadig prøver at forhandle sig til et exit mens Mayoral får hans plads!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1466 af JesperThomsen

9eren post=152110 skrev:

JesperThomsen post=152108 skrev:

Cristiano7 post=152105 skrev: Mayoral ikke med til USA Tour. Det indikerer vist at backup angribere for næste sæson bliver igen Mariano….og Latasa.

70+ kampe til Benz med La Liga, CHL, VM osv. er bare ikke optimalt!​

længe leve ​dommedags profetier

​Jaja lad os nu se..

Du forholder dig aldrig til hvem der kan erstatte Benz hvis han skal have en pause/bliver skadet i den kommende lange sæson

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1467 af Matamoro
Håber virkelig at Carletto vil lade sig inspirere lidt af Tuchels 3-4-3 system. Vi har nogle unge dynamiske spillere der virkelig ville passe ind i det system.

…………,,Militao Rudiger Alaba

Carvajal Tchouameni Camavinga Mendy

…………………,,Valverde……………….

………..Benzema…………. Vinicius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1468 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=152118 skrev:

9eren post=152110 skrev:

JesperThomsen post=152108 skrev:

Cristiano7 post=152105 skrev: Mayoral ikke med til USA Tour. Det indikerer vist at backup angribere for næste sæson bliver igen Mariano….og Latasa.

70+ kampe til Benz med La Liga, CHL, VM osv. er bare ikke optimalt!​

længe leve ​dommedags profetier

​Jaja lad os nu se..

Du forholder dig aldrig til hvem der kan erstatte Benz hvis han skal have en pause/bliver skadet i den kommende lange sæson

​Du læser også kun det du vil læse!

Jeg har nævnt Rodrygo, Latasa, Mayoral, Mariano flere gange. Og klubben har Hazard som falsk 9er.

og så kan du jo passende igen forklarer at ingen af de løsninger ser du bedre end Barcelonas transfer politik.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1469 af The European Super League

9eren post=152070 skrev: Bliver nødt til at rose klubben 200% få at holde roen efter Mbappe begik sin største fejltagelse i sit liv!

Man har ikke handlet drastisk i en anden 150 millioner handel endnu engang! Hazard handlen har været en fadæse og jeg er glad for man ikke har dummet sig igen.


Vent hvad? Det var da ingen der kunne vide at Hazard ville blive et flop. Han havde alle forudsætningerne for at blive en succes. Han var aldrig skadet og spillede på et kontinuerligt højt niveau. Ja, han blev købt 5 år for sent. I hvert fald 2. Men det var da stadig den rette beslutning på det tidspunkt. Vidste du at han ville blive skadet i halvdelen af sin Real Madrid karriere baseret på hvad du havde set for Chelsea og Belgium?

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1470 af JesperThomsen

9eren post=152121 skrev:

JesperThomsen post=152118 skrev:

9eren post=152110 skrev:

JesperThomsen post=152108 skrev:

Cristiano7 post=152105 skrev: Mayoral ikke med til USA Tour. Det indikerer vist at backup angribere for næste sæson bliver igen Mariano….og Latasa.

70+ kampe til Benz med La Liga, CHL, VM osv. er bare ikke optimalt!​

længe leve ​dommedags profetier

​Jaja lad os nu se..

Du forholder dig aldrig til hvem der kan erstatte Benz hvis han skal have en pause/bliver skadet i den kommende lange sæson

​Du læser også kun det du vil læse!

Jeg har nævnt Rodrygo, Latasa, Mayoral, Mariano flere gange. Og klubben har Hazard som falsk 9er.

og så kan du jo passende igen forklarer at ingen af de løsninger ser du bedre end Barcelonas transfer politik.

​Jeg vil gerne bytte Latasa, Mariano og Mayoral for nogle af Barcelonas angribere, det er helt korrekt :) Det er jeg nok ikke den eneste der vil..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1471 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=152122 skrev:

9eren post=152070 skrev: Bliver nødt til at rose klubben 200% få at holde roen efter Mbappe begik sin største fejltagelse i sit liv!

Man har ikke handlet drastisk i en anden 150 millioner handel endnu engang! Hazard handlen har været en fadæse og jeg er glad for man ikke har dummet sig igen.


Vent hvad? Det var da ingen der kunne vide at Hazard ville blive et flop. Han havde alle forudsætningerne for at blive en succes. Han var aldrig skadet og spillede på et kontinuerligt højt niveau. Ja, han blev købt 5 år for sent. I hvert fald 2. Men det var da stadig den rette beslutning på det tidspunkt. Vidste du at han ville blive skadet i halvdelen af sin Real Madrid karriere baseret på hvad du havde set for Chelsea og Belgium?

​Den har jeg forklaret mange gange. Hazard var allerede overvægtig i Chelsea. Han tog mere på i sommeren op til sit skifte. Selvf tegner det ikke godt at en spiller på elite plan skal være klar til en sæson med 6-9 kilo for meget og ikke trænede seriøst. Det råbte jeg op om lang tid inden hans skifte var en realitet. Hans skader i anklerne kunne man også ha forberedt sig bedre på. Især når du handler en spiller som koster sammenlagt over en milliard med løn. 

så jo det var fadæse og klubben tog ikke alarmklokkerne seriøst nok. 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1472 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=152123 skrev:

9eren post=152121 skrev:

JesperThomsen post=152118 skrev:

9eren post=152110 skrev:

JesperThomsen post=152108 skrev:

Cristiano7 post=152105 skrev: Mayoral ikke med til USA Tour. Det indikerer vist at backup angribere for næste sæson bliver igen Mariano….og Latasa.

70+ kampe til Benz med La Liga, CHL, VM osv. er bare ikke optimalt!​

længe leve ​dommedags profetier

​Jaja lad os nu se..

Du forholder dig aldrig til hvem der kan erstatte Benz hvis han skal have en pause/bliver skadet i den kommende lange sæson

​Du læser også kun det du vil læse!

Jeg har nævnt Rodrygo, Latasa, Mayoral, Mariano flere gange. Og klubben har Hazard som falsk 9er.

og så kan du jo passende igen forklarer at ingen af de løsninger ser du bedre end Barcelonas transfer politik.

​Jeg vil gerne bytte Latasa, Mariano og Mayoral for nogle af Barcelonas angribere, det er helt korrekt :) Det er jeg nok ikke den eneste der vil..

​alt for kortsigtet at tænke på den måde. Vi er så langt fremme ift Barcelona på så mange parametre. At man overhovedet gider at kigge mod den klub fatter jeg ikke!!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1473 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=152119 skrev: Håber virkelig at Carletto vil lade sig inspirere lidt af Tuchels 3-4-3 system. Vi har nogle unge dynamiske spillere der virkelig ville passe ind i det system.

…………,,Militao Rudiger Alaba

Carvajal Tchouameni Camavinga Mendy

…………………,,Valverde……………….

………..Benzema…………. Vinicius

​Jeg kan godt lide dine hold, Matamoro, og de ideer du byder ind med. Det er altid interessant når det kommer ned på den måde. Men forklar mig lige hvorfor Modric (vel vores næstbedste spiller i sidste sæson?) skal degraderes til en mere perifær rolle. Jeg husker at du har advokeret for det før. Og så ville jeg jo tænke at det blev alt for defensivt med Mendy og Carvajal som ikke ligefrem er vanvittige offensivt. I sådan en opstilling kan de hurtigt ligge meget alene. 

Jeg spørger mest fordi jeg selv er spændt på om vi får det her system at se hvor Alaba, Militao og Rudiger alle 3 danner et midterforsvar og jeg synes, at det er interessant. 

@ESL 
Der er altid en risiko når man køber en 29-30 årig hvis største styrke er at sætte sin direkte modstander, for der skal bare ikke gå meget galt. Men jeg troede også at Hazard kunne bidrage i flere facetter af spillet. Men hey, du kan altid smide "Stol på klubben"-kortet
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen, DeLaRed, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1474 af Thomaskjensen
@Matamoro , jeg kan sagtens se RM stille op som du beskriver i de rigtig store kampe hvor det handler om at smadre kampen (i CL).

Men jeg elsker jo fodbolt så jeg håber inderligt ikke at dette bliver vores galla-de-honour (eller hvad den nu hedder).

Fedt indspil, noget jeg tror vi kommer at se i visse kampe, og det bliver med et "desværre" i meningen. For underholdende bliver det ikke.

Alt efter hvad der sker i kampen kan man bytte ind Hazard, Modric, Kroos, Assensio osv... Så lad os ikke avskrive en 3-4-3 :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #1475 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Ja man bør stole på klubben 100%.

Men hvordan skal klubben gardere sig mod en spiller der sløser sin karriere væk på burger mad?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1476 af Jakobsif555

9eren post=152128 skrev: Ja man bør stole på klubben 100%.

Men hvordan skal klubben gardere sig mod en spiller der sløser sin karriere væk på burger mad?

​Det gik da ok med R9 og Zidane med købt som 29 årig og var ryger på det tidspunkt. Så chancer skal vel tages engang imellem. Især når der ikke findes bedre alternativer på markedet på det gældende tidspunkt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce